- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
June 6, 2015 at 8:32 pm #33388Николай ИвановMember
И още нещо – окачването е супер, като на всички електромобили, които съм карал. Заради теглото вози като S класа – много комфортно. Само при преминаване през къси неравности и ниска скорост се чува леко трополене от окачването.
И още едно нещо, което не харесах – по време на зареждане не мога да разбера до къде е стигнал процеса. На Канго на таблото пише оставащо време, а тук няма никаква индикация освен три светещи лампи на таблото – те обаче дават много обща информация – една лампа отговаря за 33 % от батерията, или една лампа мига повече от два часа !!!
Необходима ми е и малко помощ относно системата Carwings – как да я настроя и активирам, може би от нея ще получавам по-точна информация.June 7, 2015 at 1:52 am #33390martin@ecars.bgKeymaster[quote=”nio” post=1869]Ето ме отново.
Най-накрая Лииф е регистриран с талон от новите и мога да си го подкарам.
И веднага първите впечатления – и хубави и лоши.
Първо най-важното – регенерацията. Дори и в режим В на трансмисията регенерацията е доста слаба при скорост под 50-60 км в час. Карането в града само с един педал, като Канго е доста трудно, почти невъзможно. Необходимо е натискане на спирачката, което пак води до регенерация , по- силна. Това за момента ме затруднява, Канго го карах само на един педал. От друга страна извън града режим В води до добро намаляване на скоростта преди завои или ограничения, а режим D е почти по инерция, но все пак се малко регенерация. Супер е за извънградски условия. Което малко ме изненада впредвид малкия пробег.
Бутона еко на волана не оказва никакво влияние върху регенерацията, а само върху мощността и реакцията на педала за ускорение.
И ако си мислите, че електромобилите не вървят – една снимчица…[/quote]В петък имах възможност да покарам пак Канго ЗЕ за половин час и си припомних кефа – абсолютно същото го потвърждавам – при Лийф (сега и при Соул ЕВ установих същото) рекуперирането дори в “В” режим е твърде слабо за каране с един педал – Кангото ми пасва много повече. Но и за другото си прав – това е по-подходящо за града, докато Лийф и Соул ЕВ са по като за дълъг път с “интерционното” движение.
За окачването на Лийф потвърждавам същото – някак тупка по неравностите. При Канго ЗЕ това го няма и возията за мен е определено по-комфортна.
June 7, 2015 at 11:07 am #33397Петър СтойчевMemberМожеш ли да го сравниш с рекуперацията на L на амперата? Аз я намирам за доста добре разчетена.. спирачка почти не използвам.. и на Д почти никога не карам..
June 7, 2015 at 11:40 am #33399Николай ИвановMemberСпоред мен L на Ампера рекуперира доста по-силно от Лииф на В.
Някаква идея откъде да си купя стелки? От Европа ако можеJune 8, 2015 at 10:40 am #33406Николай ИвановMemberПомощ!
Не мога да активирам системата Carwings. Направих си регистрация в сайта на Нисан в Англия, но после колата изписва, че не може да се свърже със сървъра.
Може би проблем със сим картата, да я сменя или не е възможно или някакви други идеи!June 8, 2015 at 10:40 am #33414Николай ИвановMemberПомощ!
Не мога да активирам системата Carwings. Направих си регистрация в сайта на Нисан в Англия, но после колата изписва, че не може да се свърже със сървъра.
Може би проблем със сим картата, да я сменя или не е възможно или някакви други идеи!June 8, 2015 at 2:58 pm #33409Илиян ЗвездоброевMembernio, според мене нещо има с връзката наистина. Иначе вероятно ще даде – грешно потребителско име или парола.
Провери сим картата с някакво устройство дали има интернет. И другото което се сещам е, дали след като се сложи отнякъде нещо се настройва или стартира 3G в колата. Най-малкото трябва да иска пин код може би.
Няма причина, ако има интернет, да не се върже със съответната услуга. Трябва наистина сървъра им да е downХвърли едно око и тук – http://en.wikipedia.org/wiki/CarWings
CarWings is a vehicle telematics service offered by the Nissan Motor Company to drivers in Japan and United States.,[1] now, including Canada, Great Britain,[2] and most other countries where the LEAF is sold.
Може още да не е активна за България!
June 8, 2015 at 2:58 pm #33417Илиян ЗвездоброевMembernio, според мене нещо има с връзката наистина. Иначе вероятно ще даде – грешно потребителско име или парола.
Провери сим картата с някакво устройство дали има интернет. И другото което се сещам е, дали след като се сложи отнякъде нещо се настройва или стартира 3G в колата. Най-малкото трябва да иска пин код може би.
Няма причина, ако има интернет, да не се върже със съответната услуга. Трябва наистина сървъра им да е downХвърли едно око и тук – http://en.wikipedia.org/wiki/CarWings
CarWings is a vehicle telematics service offered by the Nissan Motor Company to drivers in Japan and United States.,[1] now, including Canada, Great Britain,[2] and most other countries where the LEAF is sold.
Може още да не е активна за България!
June 8, 2015 at 3:12 pm #33419Zlati ZlatinovMemberМоже ли някой от собств. на Лийф да разясни (да даде повече информация) за тази инициатива на Нисан:
http://insideevs.com/nissan-announces-up-to-7000-credit-for-buying-your-leased-leaf/
И дали ще има почва в България.June 8, 2015 at 9:39 pm #33437Николай ИвановMemberДа , уви не е активна за БГ. Жалко.
Щеше да бъде полезна поне по отношение на зареждането.
Днес изтощих батерията до край и знаете ли какво изписа – 13 часа време за зареждане до 100 % !!!
Направо не мога да повярвам. Защо толкова много? И на зарядната станция на Гурко пак е така – за час зареждане пълни 12-14 км от пробега. Ужас!!! Как мога да забързам нещата поне малко? Навсякъде пише за 6-9 часа, никой не споменава повече от 12 !!!June 8, 2015 at 9:39 pm #33451Николай ИвановMemberДа , уви не е активна за БГ. Жалко.
Щеше да бъде полезна поне по отношение на зареждането.
Днес изтощих батерията до край и знаете ли какво изписа – 13 часа време за зареждане до 100 % !!!
Направо не мога да повярвам. Защо толкова много? И на зарядната станция на Гурко пак е така – за час зареждане пълни 12-14 км от пробега. Ужас!!! Как мога да забързам нещата поне малко? Навсякъде пише за 6-9 часа, никой не споменава повече от 12 !!!June 8, 2015 at 9:42 pm #33440martin@ecars.bgKeymasterВземи от Пепи с амперата неговия кабел дето е Тип 1 към Тип 2, включи го в Тип 2 контакта на зарядната на Гурко и кажи какво показва да видим. От шукото на 2 кВт 24 кВт батерия си е 12 часа B)
June 8, 2015 at 9:42 pm #33454martin@ecars.bgKeymasterВземи от Пепи с амперата неговия кабел дето е Тип 1 към Тип 2, включи го в Тип 2 контакта на зарядната на Гурко и кажи какво показва да видим. От шукото на 2 кВт 24 кВт батерия си е 12 часа B)
June 8, 2015 at 10:11 pm #33456Петър СтойчевMember[quote=”mumojem” post=1884]Вземи от Пепи с амперата неговия кабел дето е Тип 1 към Тип 2, включи го в Тип 2 контакта на зарядната на Гурко и кажи какво показва да видим. От шукото на 2 кВт 24 кВт батерия си е 12 часа B)[/quote]
Ами трябва да го пробваме това с Нио.. и на мен ми е интересно, дали неуспешния ми опит с тип 2 е заради колата, кабела или заради моментен проблем в станцията..
June 8, 2015 at 10:22 pm #33459martin@ecars.bgKeymasterА, супер – пробвайте и пишете какво се случва – пък скоро Теди ще може да дойде до Бургас да тества станцията.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.