- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
August 21, 2015 at 1:59 pm #33816Пеньо ШилевMember
[quote=”earendil” post=2001]
Амперата с 90 км/ч до Бургас и обратно прави 12-13 кВч/100 км 🙂 В никакъв случай не съм най-бавния на пътя 🙂 Има фъндък да го докарам и до 11 кВч без проблем, но нямам нерви да се влача с 80 км/ч 🙂
Разбира се, като си карам в района на сл. бряг / несебър съм винаги на спорт и изобщо не гледам разхода на киловати :)[/quote]Хмм, предполагам по-високите средногодишни температури и климатът в България оказват влияние (освен човешкия фактор) специално при Нисан Лийф, защото батерията е без система за температурна регулация като i3, например. Тестовият ЕА беше със среден разход над 19кВч/100км, а има собственици на Лийф във местния фейсбук форум с 12/100, макар и единици.
September 9, 2015 at 11:35 am #33858Rumen VelinovMemberДа питам – трябва ли контакта да е заземен за да се зарежда колата със зарядното за домашни контакти?
September 15, 2015 at 4:01 am #33867Пеньо ШилевMemberЗадължително!
September 29, 2015 at 2:40 pm #33875Николай ИвановMemberЗдравейте! Отдавна не съм се включвал, тук по морето лятото определено не е отпускарски сезон… 😉
От постовете по-горе се създава малко грешно впечатление за автомобила, който използвам. Този разход от 11 кВт на 100 км е най-ниския който мога да постигна, без да се влача и да създавам предпоставки за ПТП. Иначе нормалния ми разход през летния сезон се движи около 13-14 кВт за 100 км. Все пак в името на рекорда при много нежно шофиране по равнинен път съм падал и под 9 кВт за 100 км.
Между другото Лиифа вече е на повече от 12 х.км. Върви и върви и върви…. :cheer:September 30, 2015 at 7:37 pm #33891Петър СтойчевMemberВсичко това е чудесно.. само да помоля и теб да отделиш 10 мин, да отвориш куплунга и да снимаш къде и какво съпротивление е сложено…., че още не моге да ползвам зарядната на Гурко..
В бургаските молове успя ли да уредиш зареждане?October 1, 2015 at 12:06 am #33894Николай ИвановMemberНе мисля че снимката ще помогне. Разговарял съм с Теодор и когато идва в Бургас отново ще пипне и твоя кабел. За да стане му е необходима и колата. Моя го направиха на принципа проба грешка от 5-6 опита. Не е универсално решението според тях. Моя е пипнат, но сега като го включа в колата и индикира зареждане без дори да е включен в станцията.
Теодор ще идва следващата седмица тук. Ще ти звънна, пазя ти номера.
Колкото до моловете – питах. Не искат. Нямало как да се отчете консумацията. Но не е нужно и да ги молим. На автостанцията в кв. Изгрев точно срещу стария мол до месец ще има нова зарядна станция. Фундамента й е готов, Теодор я прави в момента. Мола да си гледа работата! :angry:October 1, 2015 at 12:18 am #33896Николай ИвановMemberИ още нещо – всеки работен ден съм в Бургас. Ако имаш път обади се да заредим Амперата с моя кабел. Да пробваме. Да видим какво ще стане. Да покараш Лиифа, а аз Амперата B)
Не оставай с впечатление че не искам да ти помогна, но решението при мен може да не работи при теб. :blink:October 1, 2015 at 11:13 am #33899Петър СтойчевMemberАз веднъж звънках, но беше след работно време.
Но ще се разходя тия дни специално след предварително обаждане.
Тъпо от страна на моловете, но ок 🙂 ще ги обсъдим като се видим 🙂October 12, 2015 at 12:16 pm #33912Rumen VelinovMember[quote=”nio” post=2021]Между другото Лиифа вече е на повече от 12 х.км. Върви и върви и върви…. :cheer:[/quote]
Със здраве да го караш. А капацитета на батерията мерил ли си? Ако да, колко е в момента?November 17, 2015 at 1:21 pm #34073Николай ИвановMemberТези дни имах интересна среща. Един познат внесъл от САЩ перлено бял Лииф и като свършила батерията се оказало, че не може да го зареди – 110 в зарядно. Та се свързаха с мен да помогна с някое кабелче. Отскочих до него и стана супер среща. Видяхме съществени разлики във външния вид на двигателни отсег, зарядното на 110 в е два пъти по-голямо по размери и тегло, неговата кола е с диодни къси светлини и т.н.
И понеже човека се занимава с внос на диоди от Китай, ми монтира светодиодни крушки вместо стандартните Н4. По форумите пише че светодиодните фарове не светят добре – с китайски крушки. Но това, което сложихме е по-силно и от ксенон. 😛
При това монтажа е мега лесен – на мястото на стандартните крушки, с преходен кабел. Сложиха ми и дневни светлини – и те с преходно кабелче на мястото на оригиналните. Сега в автоматичен режим си светят диодите, а като се включат късите и дневните угасват. И няколко снимки от срещата…November 17, 2015 at 7:20 pm #34088martin@ecars.bgKeymasterВреме е да ти сменим снимката на профила, та като прикачиш ще използвам (че нещо липсват в коментара отгоре).
Да започнат ЕМ срещите! :cheer:
November 17, 2015 at 11:21 pm #34104Николай ИвановMemberСнимките
November 17, 2015 at 11:34 pm #34106martin@ecars.bgKeymasterЕхеее ма те нищо общо нямат под капака – сякаш са различни коли, егати.
Твоят е с мотора без капак, нали? (третата снимка)
November 19, 2015 at 6:17 pm #34114Николай ИвановMemberНе, това е щатския модел. Той между другото е японско производство, номера на рамата започва с J.
Моя е с по-големия капак на двигателя.
Между другото мисля да го продавам.November 22, 2015 at 12:32 pm #34135martin@ecars.bgKeymasterИиии какво ел. ще си купиш? :whistle:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.