• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 129 total)
  • Author
    Posts
  • #34333

    rps20151210_231241.jpg

    rps20151210_231125.jpg

    Откривам и странно разминаване между изминатите км според компютъра на колата – 184 и отчетените от тракера – 179. Нулирах ги едновременно преди тръгване.

    #34336

    Оставям колата да се зарежда на базата и се прибирам – за жалост с дизелов бус . :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick:

    И така стигаме до онази снимка с 203 км прогнозен пробег – това показваше на следващата сутрин след зареждането през нощта.

    Дано съм заредил поне идин от вас с частица от моя ентусиазъм по електромобилите с тази история. И ако мислите, че са недостижимо скъпи, помислете пак и потърсете в мрежата. Пежо йон за 22 хил. лв с ДДС е много добра цена ….

    P.S. Днес върнах в Нисан едната от семейните коли – Нисан X-Trail. Отличен автомобил, но дизелов. 🙁
    Засега минаваме на ток с Лиифа и с едни бус за резерва. Дано съпругата ми да продължава да е така търпелива към щуротиите ми :dry: :unsure: :unsure: Ще я възнаградя еХтра !

    rps20151210_231326.jpg

    #34337

    хахахха, браво!

    Препотил си се с това приключение! 🙂

    И с мен така се случи преди време заради 1 неработещо и 1 недостъпно зарядно. Дотътрих се с 30км/ч и вкочанен (вън беше 5 градуса) до трето зарядно, където си отдъхнах (и стоплих) хахаха…

    Браво за куража да експериментираш!

    Аз се замислих за 30-так. 24-ката е пушка, 18 000км за 9 месеца, но честите спирания за зареждане натоварват, особено, ако съм с бебока.

    #34341

    И аз така, проверих и вече ги има на цени около 35 х. Е. Доставка януари 2016 г

    #34344
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Ахаа, ето кой бил мераклията за 30-так. ОК, а иначе супер готина история, която отива в блога още днес :cheer:

    #34345

    Шапка ти свалям nio, за ентусиазъма, експериментаторския дух, големия хъс, и за това че споделяш всичко това с нас. Зареждащо е за всички. Наистина надяваме се в скоро време електричките да имат 2х по-голям пробег. Поздрави и дерзай!

    #34426

    Бях в един от местните дилъри. За да мина от 24квч на 30 квч Лийф искат да изтъргувам моята кола и да доплатя €6к. Обезценката на едногодишен автомобил е голяма, дилърът си прави сметка да направи печалба от продажбата на употребявания автомобил, нормално да е такава цената. При това преминаването от 24 на 30квч батерия е в промоция и е безплатно за притежатели на Лийф. Ако нямаш кола за размяна, струва €3к допълнително. Смятам, че удобството от 30квч батерия не си струва разходът. По-добре да изчакам втората генерация на Лийф и тогава да решавам за промяна, след като за изминати 21 000 км нямаме проблеми, освен споменатите неудобства…

    #34495

    И аз реших същото като теб. Не си заслужава. По добре направо следващото поколение.
    Моят Нисан вече мина 25000 км. Няма промяна в пробег с едно зареждане.

    #35137

    Как си, колега? Новини?

    #35309

    Новини? Ами нищо, скука. Нисана върви ли върви, вече е над 35000 км. Все едно вчера съм го купил. 150-170 км с един заряд, никакви проблеми. На 30000 км мина техн. обслужване, струваше 42 лв.

    #35312

    Здравейте,да попитам какво точно обслужване ви направиха на Лийфа,моят е на 31000км.,имам го от 8 месеца и тук в Нисан Пловдив ми казаха че след като не продават модела съответно не правят подръжка?!Хубав ден!

    #35315

    Проверка на компютъра за грешки – нямаше и смяна на филтър на купето. Проверка ниво на охлаждаща течност и спирачна такава.
    Толкова.

    #35319

    Предполагам в Нисан го правиха това,а филтъра те ли го поръчаха?

    #35917
    cityel
    Member

    Я да сурна и аз 2 бързи въпроса..

    1. Тази кола може ли да се ремонтира в България някъде в официален сервиз(прочетох нагоре, но не ми стана ясно)? Само “обслужване” или и по-сериозни неща като диагностика и ремонт правят? Къде? Това което, става обикновено тук в София – обажда ми се човек взел си кола от някъде(каквато се сетите) и иска да му я поправя.. Хубаво много пъти успявам, ама това нормално ли е? Обикновено идея си нямам с какво се захващам – нали си имат сервизи, нали са големи фирми..

    2. Ако бавното зареждане не притеснява собственика, какво би могло да се окаже проблем ако си зарежда една десен волан “Лийф” у дома в шуко? В тубата един руснак показа един шкаф с 4 изгорели зарядни и каза, че си ги зареждали клиентите в домашни условия или с някакви самоделки на 220 волта(не съм добре с руския ) и така изгорели.. Заземяването също е важно, но не е проблем за заряда и никога не е било причина. Само от гледна точка на безопасност е супер важно. За българското заземяване да не говорим, че то обикновено не е никакво заземяване. Това изтъкваше човека като причина и липсата на някаква защита, при зареждане в къщи.

    Тук на 19.55 е това за изгарянето на зарядните:

    Малко офтопик:
    Да кажа и за един странен проблем с логването в сайта, като се логвам през “Хрома” това малкото прозорче е на 80% извън екрана в ляво. Доста странно..

    #35929
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Ммм, според мен заземяването си е баш важно. Повечето електромобили тестват връзката и често като не харесат заземяването контролната електроника не позволява зареждане. Не се учудвам на изгорели зарядни заради кофти домашни електро мрежи или самоделни зареждачки.

    За Нисан, вероятно до края на годината Омникар Ауто като си отворят новия Нисан салон до Ринг мола ще предлагат официално обслужване за LEAF.

    Мисля че го оправихме това с логин бутона, ако не е наред прати една картинка да погледнем пак.

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 129 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.