• This topic is empty.
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author
    Posts
  • #37762

    Нови шпионски снимки, този път и на интериора:
    https://www.youtube.com/watch?v=q8Yw2POu82g

    Явно това ще е колата, защото съвпада с втората ‘teaser’ снимка на волана и таблото(и с първата на фаровете):
    http://insideevs.com/nissan-teases-new-2018-leaf-interior/

    Не съм вдъхновен 🙁 Няма красота и изисканост. Каква е тази грозна козирка над таблото?! И това малко екранче на централната конзола. И дизайна от вън не е нищо особено. Нисан от водещ играч в електромобилността явно са решили да се преместят в опашката. Всъщност това е ясно от отдавна. Не може да се биеш в гърдите, колко си отдаден на идеята и за 6 години да не изкараш нито един друг модел. Всичко е било само за реклама – “да покажем колко сме напредничави като фирма”.

    #37796

    Абе ако има 50-60 квч батерия другите недостатъци ще се преглътнат. Малкия среден дисплей е може би заради факта, че колата ще има автономно пилотиране. Гледах един клип в който колата си караше сама в града. Може и да има и по голям екран като опция. Тесла 3 даже няма и дисплей пред шофьора.

    #37799
    eltosho
    Member

    Колата определено е “тежък” фейслифт на настоящия модел а не нова платформа 🙁 . Също, из нета витаят слухове, че поне в началото ще е със 38-40kwh батерия. Уж Нисан не успели да се разберът със LG и за момента щяли сами да си правят батериите. Автономно пилотиране също няма да има. Ще е само “Nissan ProPilot” – нещо като първата версия на автопилота на Тесла, просто по-хитър круиз контрол за магистрала. Оня клип с автономния Leaf в Лондон беше от експериментален модел и едва ли Нисан ще го пуснат на пазара преди 2020 (май тая цифра бяха казали в клипа)
    Според мен цената и наличието/липсата на течно охлаждане на батерията ще са решаващи за успеха на новия Leaf. Ако цената е под (28К USD, 30К EUR) и има поне 70-80kw DC зареждане ще си намери почитaтели и със 40kwh батерия.

    #37800

    [quote=”eltosho” post=3284]Колата определено е “тежък” фейслифт на настоящия модел а не нова платформа 🙁 . [/quote]
    Абсолютно съм съгласен и това ме разочарова най-много.
    Не съм сигурен, че ще има много хора, които да предпочетат предпочетат този Лийф с 40кВч батерия за $30к пред Модел 3 с 60кВч батерия за $35к.

    #37802

    [quote=”ivand911″ post=3282] Може и да има и по голям екран като опция. .[/quote]
    Възможно е. Изглежда сякаш екрана може лесно да се подмени.
    Иначе евентуално може да има почитатели ако цената е до $30к за 60кВч батерия.

    #37818

    Понеже сравнявате цените с Тесла 3 да кажа все пак, че обещаната цена от $35к “преди данъците” се отнася за US. За нас в България Теслите идват от “фабриката” в Холандия, което означава, че след ТРАНСПОРТ през океана, МИТА и ДДС колата без нито една екстра ще струва минимум €42к в Тилбург, Холандия. Плюс докарването до България /и на собствен ход не е безплатно /

    А за NISSAN е много жалко, че са се отнесли толкова пренебрежително към новата модификация на LEAF. Вярно, че беше най продавания електромобил /в минало време, защото 400-500к жители на планетата дадоха по $1000 на “зелено” като за Лада и си попъчаха Тасла 3/ НО ПАЗАРА СЕ ПРОМЕНЯ МНОГО БЪРЗО и ако не успеят да извадят КОНКУРЕНТЕН автомобил ще си останат в миналото. А най важното което им липсва не е размера на дисплея и формата на фаровете, А БАТЕРИЯТА, т.е. максималния пробег с едно зареждане! Летвата се вдигна и всички други /вкл. “братовчеда” от РЕНО/ предлагат над 200 мили /320 км. Нямам идея колко ще струва “новия” LEAF в България

    #37972

    Батерията на новия Лийф ще е 40кВтч. По-късно ще се предлага и по-голяма – очаква се 60кВтч на по-висока цена разбира се. Това е общото мнение по всички форуми до момента.
    Дизайнът – това е много субективна материя. Напомня ми на Пулсар с преработена задна част с елементи от Джук/новата Микра… ще видим на 6-ти септември.

    #38145

    Благодаря peposhi,

    Информацията ти е била точна!
    И като видях и цената смятам, че модела 2018 ще продължи да се продава добре.
    Да по нисък клас е от Модел 3, но и в цената има съществена разлика.
    Нисан/Рено все пак са компания от високо ниво и си правят добре сметката.
    Ако имам някакви забележки, те са към предварителната подготовка на пазара. Специалната форма на фаровете не е нещото което впечатлява феновете на EV. Да им кажеш нещо за ПРОБЕГ/БАТЕРИЯ/СКОРОСТ НА ЗАРЕЖДАНЕ е много по ИНТЕРЕСНО. Хубавото е че всички тези показатели са подобрени. НО МОЖЕ ОЩЕ ПОВЕЧЕ.

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.