• This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Posts
  • #34229

    В тази тема ще пиша информация от първа ръка за този автомобил.

    #34233
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Идеално, за такава кола определено ми се ще да разбера как се представя.

    #35301

    Днес докато си карах по северната тангента в София, се учудих от добрият разход на равен терен в предвид че колата е 2 тона без малко.
    Установих че колата може да поддържа EV-Mode само в определени скорости и в зависимост от нивото на батерията, но предимно в диапазона 30-50км/ч.
    При спускане и скорост над 70км/ч. максимална регенерация + моторна спирачка, под 70км/ч. дизелът се изгася и остава само регенерация до скорост около 5-7км/ч. след това спиране чрез дисковите спирачки.
    Имам предположение че батерията на колата е разчертана за 20С(1,1kWh 5,5Ah) разряд, ограничено от контролера на хибридната система, също установих че най-ефективно за батерията са кратки но силни импулси(когато искаш да останеш в EV-mode) при ускорение до ниски скорости да кажем до 30км/ч. Предполагам стратегията на подаване на тяга може да се приложи и на хибридната система на Тойота.
    DSC_0132.JPG

    #35302
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Определено супер прилично за колата наистина. Нещо друго интересно за споделяне намира ли ти се?

    #35305

    Ето малко снимки.
    Също колата има един недостатък, за разлика от тойотите(HSD) тук преходът от ток –> дизел не е много рафиниран, в смисъл усеща се когато зацепва съединителя, хубавото е че скоростната кутия на дизела е ръчна(пилотирана) и е с 1 феродов диск(не е Dual Clutch).
    https://goo.gl/photos/bQ8svZ9fpt91qqCM6

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.