- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
February 3, 2013 at 10:42 pm #17483RumenMember
Здравейте,от 4 години живея в Норвегия последната година се наложи да се пътува доста до работа.Аз 40 а жена ми около 50 км. Решихме че ще е най евтино да се пътува с хибрид или ел кола.Тя работи в центъра на Осло и там разбира се се плаща за паркиране.Но не и за ел колите.Речено сторено и след няколко седмици пред къщи имаше пежо Ион .Интересна малка кола за четери пътника.14,5 КW батерия.65 конски сили и максимална скорост 130 км в час.Обсег между 80 и 130 км,в зависимост как се ползва отоплението.При жена ми е на максимално топло B) .В Осло станциите за зареждане са около 500.Не е проблем преди 8 сутринта да си намериш място за паркиране 😆 .Ако някой го интересуват подробности за тази кола с удоволствие ще помогна.
February 3, 2013 at 11:28 pm #17493martin@ecars.bgKeymasterРадвам се, че си попаднал на eCars.bg и благодаря за отзива. Ще е полезно за мнозина, особено с падане цените на трите близнака, което ще ги направи атрактивни за покупка втора употреба (внос от Европа в България).
Колко много станции си имате, направо не знам какво да кажа… :ohmy:
Тук има няколко такива на приятели и съмишленици – на Мартин от БАЕПС, на Иво и Ники от Ренърджи, 24 часа и bTv дори имат, една медийна агенция и Mitsubishi Electric и те имат. Като се сетя нещо ще питам 🙂
February 4, 2013 at 1:17 pm #17501КонстантинMemberЗдравей и от мен!
Ако ти се пише – на мен ми е най-интересно какво е поведението на колата.
Създава ли усещане, че караш нещо много по-различно или е близка до познатите ни коли?
Каква и е возията като твърдост, комфорт и поведение в завои и тн.?
Как се държи в трафика и на по-високоскоростни отсечки?February 4, 2013 at 9:30 pm #17519RumenMemberТези коли са мн тихи до към 60 км.После почват да се чуват само свистенето на вятъра и контакта на гумите с асфалта.Колата за мен е тежичка за формата си,на мокър асфалт в завои ми се е случвало да се активира АСРа,който пък работи перфектно.Слабо място за мен е отоплението което подобрих чрез (саниране) изолация на нагревателя ,маркучи и резервоарчето.Ден работа.Др слабо място са тънките гуми отпред които са 145.За България си мисля че доста често ще се удрят джантите в дупки.Задните които са двигателни са 175 ,там всичко е ок.Пита ме за ускорението.просто с една дума страхотно.Тесвали сме да се дърпаме с роно меган коуч1.6.Двете коли варвят заедно до 100 км.На спортен режим обаче (120) да речем едвали ще мине повече от 70 км пробег.Най добрата скорост е около 70 км ч.Едни момчета в Полша са минали 210 км с 1 зареждане
February 5, 2013 at 12:55 am #17544martin@ecars.bgKeymaster[quote=”Karaivanov” post=127]…Слабо място за мен е отоплението което подобрих чрез (саниране) изолация на нагревателя ,маркучи и резервоарчето.Ден работа….[/quote]
Ха, би ли дал малко повече инфо и ако имаш снимки – тук има хора, които вероятно ще се заинтересоват от тази ефективна “доработка”, че парното си е малко грижа, да.
February 5, 2013 at 1:04 am #17551RumenMemberЩе потърся линк от Норвежкия форум.Мн странно но не го намирам.Общо взето цялата отоплителна система предтъвлява нагревател които се намира малко зад предните гуми ,има кора с 5 болта.Има 2 букси към него.Сваля се като се събира антифриза.Ако има нужда от доливане се ползва пак червен.Аз изолирах нагревателя с подложка за спане в палатка и армирано тиксо(от сивото).Тествах предварително с нагряване на 80 градуса,колкото се нагрява и уреда.после всички траби до отпред до казанчето изолирах с изолация за ПВЦ тръби 20мм като ползвах свински опашки.Казанчето по същия начин с порложката.Това е евтиния вариант.Др е да се инсталира дизел нагревател Webasto,по този начин не се ползва нагревателя на колата и естествено се удължава пробега през зимата. 😉 Аз отделно съм инсталирал нагревател(духалка) която е специално направена за кола с керамичен нагревател 1400W.За 30 мин колата е топла и разледена. :whistle:
Attachments:February 5, 2013 at 1:12 am #17559martin@ecars.bgKeymasterИдеално, което ми напомня, че тук обявиха норвежка програма за съвместно сътрудничество между български и норвежки фирми с финансиране от Норвегия по Norway Grants и Innovation Norway. Не съм подал още документи за проект (макар че имам два големи дори започнати в известна степен), но писах подробен имейл да проверя дали предложенията ни ще ги приемат – никакъв отговор 🙁 Нито от местни хора по програмата, нито от Норвегия. Та вероятно ще трябва да пусна самите документи, че да видим какво ще се получи.
February 5, 2013 at 12:09 pm #17604КонстантинMember[quote=”Karaivanov” post=127]Тези коли са …[/quote]
Звучи много добре. Това вече си е почти пълноценна кола в сравнение с моята въшка :cheer:Ако знаеш някакви линкове за продажба на електро мобили или изобщо за продажба на коли в Норвегия може да ги постнеш.
Сигурно ще е полезно като се има предвид, че в Норвегия електро придвижването е доста разпространеноFebruary 5, 2013 at 4:47 pm #17613RumenMemberhttp://www.finn.no/finn/car/used/result?ENGINE%2FFUEL=4
Това са колите които се продават в Норвегия в момента.За да се ориентираш за цената делиш сумата на 4 и се получава в лева.February 17, 2013 at 11:59 pm #17961RumenMemberНе бях карал доста време Пежото и бях забравил какъв кеф е да натискаш газта докрай и да не ти пука колко ще е разхода,дали е загрял двигателя и тем подобни.Разбира се тока сваршва бързичко.Направих едно клипче да видите как ускорява. B)
[video]http://www.youtube.com/watch?v=T-_FNPxBLnk&feature=youtu.be[/video]
February 18, 2013 at 2:29 am #17970martin@ecars.bgKeymasterУтре викам “колегите” с iOn-ите да видя какво ще кажат и как ще се представят 👿
February 18, 2013 at 8:24 pm #18007Егати кефа изглежда :woohoo: Апропо – преди 3-4 дни видях нов iON, на някаква рекламна агенция. Това е втори изобщо, който виждам на живо. Освен този, който спира пред работа почти всеки ден. 😆
February 18, 2013 at 8:30 pm #18017martin@ecars.bgKeymasterАко е бял, може да е на Аржент – техният е първият регистриран реално, през 2011-та.
February 20, 2013 at 12:34 am #18049Да, точно техния е, като се разтърсих и им видях логото, го познах.
April 1, 2014 at 2:15 am #26418RumenMemberКакво ново с пежото.Навъртяни вече 32 000 км и всичко си е ток и жица.Досега без никаква грешка кадето и да е.Батерията си е все в същото състояние ,не намирам разлики.Даже минавам повече от преди година но това го отдавам на техниката на каране която придобива човек с времето.Ето и малко снимки.Тук са красавицата и звяра B)
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.