- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
April 1, 2014 at 10:47 am #26475martin@ecars.bgKeymaster
Представи си някой ден и този звяр с електро сърце :cheer:
Поздравления за подобряване на пробега – карането си има значение, определено!
April 17, 2017 at 1:30 pm #37388ВенелинMemberЗдравейте. Купих си Йонко втора ръка….на 40 000 км
Приятен автомобил…..минавам около 90 км с едно зареждане….
Имам идеи за ъпгрейди. …
– Първо веднага почувствах нужда от подлакътник. …..
Имате ли идея откъде?
– После бих сменил джантите с 14цолови и по-високи гуми…..за България правилото повече месо-по малко кокал……важи с пълна сила
– търся си кабел за зареждане от 220 В с регулируем ток 10-12 А…….живея оффгрид/не включен в мрежата/ и 16 идват множко на инвертора ми……и да не е 500евро. ….че това е смахната цена….April 17, 2017 at 1:30 pm #37391ВенелинMemberЗдравейте. Купих си Йонко втора ръка….на 40 000 км
Приятен автомобил…..минавам около 90 км с едно зареждане….
Имам идеи за ъпгрейди. …
– Първо веднага почувствах нужда от подлакътник. …..
Имате ли идея откъде?
– После бих сменил джантите с 14цолови и по-високи гуми…..за България правилото повече месо-по малко кокал……важи с пълна сила
– търся си кабел за зареждане от 220 В с регулируем ток 10-12 А…….живея оффгрид/не включен в мрежата/ и 16 идват множко на инвертора ми……и да не е 500евро. ….че това е смахната цена….April 19, 2017 at 11:28 am #37390Илиян ЗвездоброевMemberЧестито за покупката! Дано да нямаш грижи и да и се радваш.
Нямам представа за гумите, но по принцип гумаджиите не могат ли да намерят почти всякакви гуми. Знам ли.
Кабел може би ще има скоро на онлайн магазина на Електромобили.БГ, но тук momojem ще каже откъде и как 🙂 Ако не се лъжа кабелите за зареждане от шуко 220в имат и електроника за управление, като кутия. Интересно не може ли някъде от електромобила да се ограничи заряда, даже ако не се лъжа имаше някъде стар пост по форума, не помня за коя марка и модел, че при зареждане от шуко не вдига повече от 2КВТ въпреки, че трябва да може 3.5 по книжка 🙂За мен също е интересно как се реализира оффгрид дом. Сигурно трябват доста батерии и панели или ветрогенератори, както и куп допълнително оборудване. Имам познати с такава къща но досега не съм ги разпитвал подробно, само знам че се опитват да ползват предимно 12 волта, където може, например лампи.
April 19, 2017 at 11:28 am #37393Илиян ЗвездоброевMemberЧестито за покупката! Дано да нямаш грижи и да и се радваш.
Нямам представа за гумите, но по принцип гумаджиите не могат ли да намерят почти всякакви гуми. Знам ли.
Кабел може би ще има скоро на онлайн магазина на Електромобили.БГ, но тук momojem ще каже откъде и как 🙂 Ако не се лъжа кабелите за зареждане от шуко 220в имат и електроника за управление, като кутия. Интересно не може ли някъде от електромобила да се ограничи заряда, даже ако не се лъжа имаше някъде стар пост по форума, не помня за коя марка и модел, че при зареждане от шуко не вдига повече от 2КВТ въпреки, че трябва да може 3.5 по книжка 🙂За мен също е интересно как се реализира оффгрид дом. Сигурно трябват доста батерии и панели или ветрогенератори, както и куп допълнително оборудване. Имам познати с такава къща но досега не съм ги разпитвал подробно, само знам че се опитват да ползват предимно 12 волта, където може, например лампи.
April 25, 2017 at 12:13 am #37414martin@ecars.bgKeymaster[quote=”Венелин” post=3099]Здравейте. Купих си Йонко втора ръка….на 40 000 км
Приятен автомобил…..минавам около 90 км с едно зареждане….
Имам идеи за ъпгрейди. …
– Първо веднага почувствах нужда от подлакътник. …..
Имате ли идея откъде?
– После бих сменил джантите с 14цолови и по-високи гуми…..за България правилото повече месо-по малко кокал……важи с пълна сила
– търся си кабел за зареждане от 220 В с регулируем ток 10-12 А…….живея оффгрид/не включен в мрежата/ и 16 идват множко на инвертора ми……и да не е 500евро. ….че това е смахната цена….[/quote]Шуко кабелите винаги са с контролна кутия с електроника и наистина са такива пари. 16А би трябвало да е ОК, но обикновено по-добре си върви на 13А. За по-ниска цена се сещам единствено нещо ebay.de или подобно търсене. Засега не планираме такива кабели да правим.
April 25, 2017 at 12:13 am #37418martin@ecars.bgKeymaster[quote=”Венелин” post=3099]Здравейте. Купих си Йонко втора ръка….на 40 000 км
Приятен автомобил…..минавам около 90 км с едно зареждане….
Имам идеи за ъпгрейди. …
– Първо веднага почувствах нужда от подлакътник. …..
Имате ли идея откъде?
– После бих сменил джантите с 14цолови и по-високи гуми…..за България правилото повече месо-по малко кокал……важи с пълна сила
– търся си кабел за зареждане от 220 В с регулируем ток 10-12 А…….живея оффгрид/не включен в мрежата/ и 16 идват множко на инвертора ми……и да не е 500евро. ….че това е смахната цена….[/quote]Шуко кабелите винаги са с контролна кутия с електроника и наистина са такива пари. 16А би трябвало да е ОК, но обикновено по-добре си върви на 13А. За по-ниска цена се сещам единствено нещо ebay.de или подобно търсене. Засега не планираме такива кабели да правим.
April 25, 2017 at 11:40 am #37430Илиян ЗвездоброевMemberТука тоя го дават за такъв , ама знам ли – http://www.evcables.co.uk/89/Portable-Charger-Type-1
Пак си е цена – 250 паунда.April 25, 2017 at 11:40 am #37434Илиян ЗвездоброевMemberТука тоя го дават за такъв , ама знам ли – http://www.evcables.co.uk/89/Portable-Charger-Type-1
Пак си е цена – 250 паунда. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.