Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 246 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: Всичко за Туизи #27518

    Отиваш в Киров (те са дистрибутори на генераторите Honda) и им обясняваш деликатността на проблема. Внушаваш им, че имат уникалния шанс да са пионерите в сферата и ще имат частта да участват в най-грандиозния световен проект – електрифицирането на пътната мрежа, като на тях се пада честта да внедрят във всеки електроcar по един агрегат… Така хем ще бъдат увековечени на алеята на автоелектрическата слава, хем ще направят продажби, щото видиш ли, Туизи не се продава, понеже няма генератори за него… и ако вземе, че стане, ама еееех, само да можеше да стане…

    С две думи, мотивираш ги да направят проба. Мисля, че ще се съгласят да тестват няколко агрегата, докато магията стане. Мисля, че 2-киловатовата Хонда ще стане, защото е истински инвертор, а не измислен китайски… Kipor се водят качествени, но не са Honda. Само който има Хонда знае каква е разликата…

    in reply to: Всичко за Туизи #27516

    Отиваш в Киров (те са дистрибутори на генераторите Honda) и им обясняваш деликатността на проблема. Внушаваш им, че имат уникалния шанс да са пионерите в сферата и ще имат частта да участват в най-грандиозния световен проект – електрифицирането на пътната мрежа, като на тях се пада честта да внедрят във всеки електроcar по един агрегат… Така хем ще бъдат увековечени на алеята на автоелектрическата слава, хем ще направят продажби, щото видиш ли, Туизи не се продава, понеже няма генератори за него… и ако вземе, че стане, ама еееех, само да можеше да стане…

    С две думи, мотивираш ги да направят проба. Мисля, че ще се съгласят да тестват няколко агрегата, докато магията стане. Мисля, че 2-киловатовата Хонда ще стане, защото е истински инвертор, а не измислен китайски… Kipor се водят качествени, но не са Honda. Само който има Хонда знае каква е разликата…

    in reply to: Всичко за Туизи #27532

    Отиваш в Киров (те са дистрибутори на генераторите Honda) и им обясняваш деликатността на проблема. Внушаваш им, че имат уникалния шанс да са пионерите в сферата и ще имат частта да участват в най-грандиозния световен проект – електрифицирането на пътната мрежа, като на тях се пада честта да внедрят във всеки електроcar по един агрегат… Така хем ще бъдат увековечени на алеята на автоелектрическата слава, хем ще направят продажби, щото видиш ли, Туизи не се продава, понеже няма генератори за него… и ако вземе, че стане, ама еееех, само да можеше да стане…

    С две думи, мотивираш ги да направят проба. Мисля, че ще се съгласят да тестват няколко агрегата, докато магията стане. Мисля, че 2-киловатовата Хонда ще стане, защото е истински инвертор, а не измислен китайски… Kipor се водят качествени, но не са Honda. Само който има Хонда знае каква е разликата…

    in reply to: Всичко за Туизи #27538

    Отиваш в Киров (те са дистрибутори на генераторите Honda) и им обясняваш деликатността на проблема. Внушаваш им, че имат уникалния шанс да са пионерите в сферата и ще имат частта да участват в най-грандиозния световен проект – електрифицирането на пътната мрежа, като на тях се пада честта да внедрят във всеки електроcar по един агрегат… Така хем ще бъдат увековечени на алеята на автоелектрическата слава, хем ще направят продажби, щото видиш ли, Туизи не се продава, понеже няма генератори за него… и ако вземе, че стане, ама еееех, само да можеше да стане…

    С две думи, мотивираш ги да направят проба. Мисля, че ще се съгласят да тестват няколко агрегата, докато магията стане. Мисля, че 2-киловатовата Хонда ще стане, защото е истински инвертор, а не измислен китайски… Kipor се водят качествени, но не са Honda. Само който има Хонда знае каква е разликата…

    in reply to: Всичко за Туизи #27742

    Отиваш в Киров (те са дистрибутори на генераторите Honda) и им обясняваш деликатността на проблема. Внушаваш им, че имат уникалния шанс да са пионерите в сферата и ще имат частта да участват в най-грандиозния световен проект – електрифицирането на пътната мрежа, като на тях се пада честта да внедрят във всеки електроcar по един агрегат… Така хем ще бъдат увековечени на алеята на автоелектрическата слава, хем ще направят продажби, щото видиш ли, Туизи не се продава, понеже няма генератори за него… и ако вземе, че стане, ама еееех, само да можеше да стане…

    С две думи, мотивираш ги да направят проба. Мисля, че ще се съгласят да тестват няколко агрегата, докато магията стане. Мисля, че 2-киловатовата Хонда ще стане, защото е истински инвертор, а не измислен китайски… Kipor се водят качествени, но не са Honda. Само който има Хонда знае каква е разликата…

    in reply to: Всичко за Туизи #27515

    Отиваш в Киров (те са дистрибутори на генераторите Honda) и им обясняваш деликатността на проблема. Внушаваш им, че имат уникалния шанс да са пионерите в сферата и ще имат частта да участват в най-грандиозния световен проект – електрифицирането на пътната мрежа, като на тях се пада честта да внедрят във всеки електроcar по един агрегат… Така хем ще бъдат увековечени на алеята на автоелектрическата слава, хем ще направят продажби, щото видиш ли, Туизи не се продава, понеже няма генератори за него… и ако вземе, че стане, ама еееех, само да можеше да стане…

    С две думи, мотивираш ги да направят проба. Мисля, че ще се съгласят да тестват няколко агрегата, докато магията стане. Мисля, че 2-киловатовата Хонда ще стане, защото е истински инвертор, а не измислен китайски… Kipor се водят качествени, но не са Honda. Само който има Хонда знае каква е разликата…

    in reply to: Всичко за Туизи #27551

    Отиваш в Киров (те са дистрибутори на генераторите Honda) и им обясняваш деликатността на проблема. Внушаваш им, че имат уникалния шанс да са пионерите в сферата и ще имат частта да участват в най-грандиозния световен проект – електрифицирането на пътната мрежа, като на тях се пада честта да внедрят във всеки електроcar по един агрегат… Така хем ще бъдат увековечени на алеята на автоелектрическата слава, хем ще направят продажби, щото видиш ли, Туизи не се продава, понеже няма генератори за него… и ако вземе, че стане, ама еееех, само да можеше да стане…

    С две думи, мотивираш ги да направят проба. Мисля, че ще се съгласят да тестват няколко агрегата, докато магията стане. Мисля, че 2-киловатовата Хонда ще стане, защото е истински инвертор, а не измислен китайски… Kipor се водят качествени, но не са Honda. Само който има Хонда знае каква е разликата…

    in reply to: Всичко за Туизи #27540

    Отиваш в Киров (те са дистрибутори на генераторите Honda) и им обясняваш деликатността на проблема. Внушаваш им, че имат уникалния шанс да са пионерите в сферата и ще имат частта да участват в най-грандиозния световен проект – електрифицирането на пътната мрежа, като на тях се пада честта да внедрят във всеки електроcar по един агрегат… Така хем ще бъдат увековечени на алеята на автоелектрическата слава, хем ще направят продажби, щото видиш ли, Туизи не се продава, понеже няма генератори за него… и ако вземе, че стане, ама еееех, само да можеше да стане…

    С две думи, мотивираш ги да направят проба. Мисля, че ще се съгласят да тестват няколко агрегата, докато магията стане. Мисля, че 2-киловатовата Хонда ще стане, защото е истински инвертор, а не измислен китайски… Kipor се водят качествени, но не са Honda. Само който има Хонда знае каква е разликата…

    in reply to: Всичко за Туизи #27522

    Отиваш в Киров (те са дистрибутори на генераторите Honda) и им обясняваш деликатността на проблема. Внушаваш им, че имат уникалния шанс да са пионерите в сферата и ще имат частта да участват в най-грандиозния световен проект – електрифицирането на пътната мрежа, като на тях се пада честта да внедрят във всеки електроcar по един агрегат… Така хем ще бъдат увековечени на алеята на автоелектрическата слава, хем ще направят продажби, щото видиш ли, Туизи не се продава, понеже няма генератори за него… и ако вземе, че стане, ама еееех, само да можеше да стане…

    С две думи, мотивираш ги да направят проба. Мисля, че ще се съгласят да тестват няколко агрегата, докато магията стане. Мисля, че 2-киловатовата Хонда ще стане, защото е истински инвертор, а не измислен китайски… Kipor се водят качествени, но не са Honda. Само който има Хонда знае каква е разликата…

    in reply to: Всичко за Туизи #27548

    Отиваш в Киров (те са дистрибутори на генераторите Honda) и им обясняваш деликатността на проблема. Внушаваш им, че имат уникалния шанс да са пионерите в сферата и ще имат частта да участват в най-грандиозния световен проект – електрифицирането на пътната мрежа, като на тях се пада честта да внедрят във всеки електроcar по един агрегат… Така хем ще бъдат увековечени на алеята на автоелектрическата слава, хем ще направят продажби, щото видиш ли, Туизи не се продава, понеже няма генератори за него… и ако вземе, че стане, ама еееех, само да можеше да стане…

    С две думи, мотивираш ги да направят проба. Мисля, че ще се съгласят да тестват няколко агрегата, докато магията стане. Мисля, че 2-киловатовата Хонда ще стане, защото е истински инвертор, а не измислен китайски… Kipor се водят качествени, но не са Honda. Само който има Хонда знае каква е разликата…

    in reply to: Всичко за Туизи #27467

    [quote=”nio” post=1167]…Обаче един електротехник днес ми каза, че може да го направи да работи на пълна газ постоянно, с някакво съпротивление в управлението на агрегата – утре ще му го занеса. Щял да накара агрегата да си мисли, че постоянно има висока консумация. :blink: Ще видим.[/quote]

    На този “електротехник” с чиста съвест му кажи да си смени професията!

    Обяснявам го пак – генераторите въртят с КОНСТАНТНИ обороти! Това означава, че те подават газ когато натоварването се увеличи и се стремят да достигнат същите обороти, които са имали без товар. Ако запалиш генератора и не включиш никакъв консуматор, той ще се върти с да речем 3 000 оборота в минута. Ако го натовариш, естествено оборотите му падат и тогава механично устройство подава газ, за да достигне пак тези 3 000 оборота. И при пълно натоварване, пак ще върти с толкова, при напълно подадена газ, защото консумацията го товари.

    Ако го излъжеш, тогава без товар оборотите ще са драстично повече и изгорелите и механично повредени компоненти също ще са повече! Излъган, генераторът ще работи САМО за определена консумация, с тази разлика, че ще си длъжен да му я осигуриш и да му гарантираш, че няма да се променя, нито да се изключва. Това обезсмисля половината механика (и електроника) по генератора. Такъв “дървен” генератор можеш да си направиш и сам с помощта на косачка и какъв да е електродвигател… че даже можеш да пренасяш механично движение по кабел. 😉
    Най-малкото, което ще стане, е повишаване на честотата на произведеното електричество, а това може да съсипе немалко неща. Пак казвам – това е най-лекото, което може да се случи. Напрежението най-вероятно няма да се увеличи, но поразиите от други фактори са 100% сигурни!
    Освен всичко това, роторът, намотките и няколкото електронни елемента покрай въртящите се части НЕ са предвидени да се въртят с твърде високи обороти. Могат да настъпят чисто механически повреди. Това го казвам от ЛИЧЕН ОПИТ. Масата на намотките по ротора за 2-киловатов агрегат е около 2 – 2,5 килограма. Няма намотка, която да издържи повече от 3-4 000 оборота с тези размери и тази защита…
    Защо “от личен опит” – защото преди години така съсипах генератор 1 киловат. Вместо да източа останалото в карбуратора гориво от винта, аз подавах газ ръчно за няколко секунди след всяка употреба, докато се изчерпи малкото количество в поплавковата камера. Това правех за да не мирише генератора в мястото, където го съхранявам (работилница-апартамент). На 10-тото подобно форсиране, генераторът вече не даваше ток. Последва пълно разглобяване и установяване на причините, които описах по-горе. При мен се бяха счупили диодите, монтирани в ротора, осигуряващи променливото напрежение. Счупването беше чисто механическо, причинено от неразумната центробежна сила.
    Всичко това се случи за около 2 минути сумарна работа на повишени обороти.

    in reply to: Всичко за Туизи #27477

    [quote=”nio” post=1167]…Обаче един електротехник днес ми каза, че може да го направи да работи на пълна газ постоянно, с някакво съпротивление в управлението на агрегата – утре ще му го занеса. Щял да накара агрегата да си мисли, че постоянно има висока консумация. :blink: Ще видим.[/quote]

    На този “електротехник” с чиста съвест му кажи да си смени професията!

    Обяснявам го пак – генераторите въртят с КОНСТАНТНИ обороти! Това означава, че те подават газ когато натоварването се увеличи и се стремят да достигнат същите обороти, които са имали без товар. Ако запалиш генератора и не включиш никакъв консуматор, той ще се върти с да речем 3 000 оборота в минута. Ако го натовариш, естествено оборотите му падат и тогава механично устройство подава газ, за да достигне пак тези 3 000 оборота. И при пълно натоварване, пак ще върти с толкова, при напълно подадена газ, защото консумацията го товари.

    Ако го излъжеш, тогава без товар оборотите ще са драстично повече и изгорелите и механично повредени компоненти също ще са повече! Излъган, генераторът ще работи САМО за определена консумация, с тази разлика, че ще си длъжен да му я осигуриш и да му гарантираш, че няма да се променя, нито да се изключва. Това обезсмисля половината механика (и електроника) по генератора. Такъв “дървен” генератор можеш да си направиш и сам с помощта на косачка и какъв да е електродвигател… че даже можеш да пренасяш механично движение по кабел. 😉
    Най-малкото, което ще стане, е повишаване на честотата на произведеното електричество, а това може да съсипе немалко неща. Пак казвам – това е най-лекото, което може да се случи. Напрежението най-вероятно няма да се увеличи, но поразиите от други фактори са 100% сигурни!
    Освен всичко това, роторът, намотките и няколкото електронни елемента покрай въртящите се части НЕ са предвидени да се въртят с твърде високи обороти. Могат да настъпят чисто механически повреди. Това го казвам от ЛИЧЕН ОПИТ. Масата на намотките по ротора за 2-киловатов агрегат е около 2 – 2,5 килограма. Няма намотка, която да издържи повече от 3-4 000 оборота с тези размери и тази защита…
    Защо “от личен опит” – защото преди години така съсипах генератор 1 киловат. Вместо да източа останалото в карбуратора гориво от винта, аз подавах газ ръчно за няколко секунди след всяка употреба, докато се изчерпи малкото количество в поплавковата камера. Това правех за да не мирише генератора в мястото, където го съхранявам (работилница-апартамент). На 10-тото подобно форсиране, генераторът вече не даваше ток. Последва пълно разглобяване и установяване на причините, които описах по-горе. При мен се бяха счупили диодите, монтирани в ротора, осигуряващи променливото напрежение. Счупването беше чисто механическо, причинено от неразумната центробежна сила.
    Всичко това се случи за около 2 минути сумарна работа на повишени обороти.

    in reply to: Всичко за Туизи #27468

    [quote=”nio” post=1167]…Обаче един електротехник днес ми каза, че може да го направи да работи на пълна газ постоянно, с някакво съпротивление в управлението на агрегата – утре ще му го занеса. Щял да накара агрегата да си мисли, че постоянно има висока консумация. :blink: Ще видим.[/quote]

    На този “електротехник” с чиста съвест му кажи да си смени професията!

    Обяснявам го пак – генераторите въртят с КОНСТАНТНИ обороти! Това означава, че те подават газ когато натоварването се увеличи и се стремят да достигнат същите обороти, които са имали без товар. Ако запалиш генератора и не включиш никакъв консуматор, той ще се върти с да речем 3 000 оборота в минута. Ако го натовариш, естествено оборотите му падат и тогава механично устройство подава газ, за да достигне пак тези 3 000 оборота. И при пълно натоварване, пак ще върти с толкова, при напълно подадена газ, защото консумацията го товари.

    Ако го излъжеш, тогава без товар оборотите ще са драстично повече и изгорелите и механично повредени компоненти също ще са повече! Излъган, генераторът ще работи САМО за определена консумация, с тази разлика, че ще си длъжен да му я осигуриш и да му гарантираш, че няма да се променя, нито да се изключва. Това обезсмисля половината механика (и електроника) по генератора. Такъв “дървен” генератор можеш да си направиш и сам с помощта на косачка и какъв да е електродвигател… че даже можеш да пренасяш механично движение по кабел. 😉
    Най-малкото, което ще стане, е повишаване на честотата на произведеното електричество, а това може да съсипе немалко неща. Пак казвам – това е най-лекото, което може да се случи. Напрежението най-вероятно няма да се увеличи, но поразиите от други фактори са 100% сигурни!
    Освен всичко това, роторът, намотките и няколкото електронни елемента покрай въртящите се части НЕ са предвидени да се въртят с твърде високи обороти. Могат да настъпят чисто механически повреди. Това го казвам от ЛИЧЕН ОПИТ. Масата на намотките по ротора за 2-киловатов агрегат е около 2 – 2,5 килограма. Няма намотка, която да издържи повече от 3-4 000 оборота с тези размери и тази защита…
    Защо “от личен опит” – защото преди години така съсипах генератор 1 киловат. Вместо да източа останалото в карбуратора гориво от винта, аз подавах газ ръчно за няколко секунди след всяка употреба, докато се изчерпи малкото количество в поплавковата камера. Това правех за да не мирише генератора в мястото, където го съхранявам (работилница-апартамент). На 10-тото подобно форсиране, генераторът вече не даваше ток. Последва пълно разглобяване и установяване на причините, които описах по-горе. При мен се бяха счупили диодите, монтирани в ротора, осигуряващи променливото напрежение. Счупването беше чисто механическо, причинено от неразумната центробежна сила.
    Всичко това се случи за около 2 минути сумарна работа на повишени обороти.

    in reply to: Всичко за Туизи #27494

    [quote=”nio” post=1167]…Обаче един електротехник днес ми каза, че може да го направи да работи на пълна газ постоянно, с някакво съпротивление в управлението на агрегата – утре ще му го занеса. Щял да накара агрегата да си мисли, че постоянно има висока консумация. :blink: Ще видим.[/quote]

    На този “електротехник” с чиста съвест му кажи да си смени професията!

    Обяснявам го пак – генераторите въртят с КОНСТАНТНИ обороти! Това означава, че те подават газ когато натоварването се увеличи и се стремят да достигнат същите обороти, които са имали без товар. Ако запалиш генератора и не включиш никакъв консуматор, той ще се върти с да речем 3 000 оборота в минута. Ако го натовариш, естествено оборотите му падат и тогава механично устройство подава газ, за да достигне пак тези 3 000 оборота. И при пълно натоварване, пак ще върти с толкова, при напълно подадена газ, защото консумацията го товари.

    Ако го излъжеш, тогава без товар оборотите ще са драстично повече и изгорелите и механично повредени компоненти също ще са повече! Излъган, генераторът ще работи САМО за определена консумация, с тази разлика, че ще си длъжен да му я осигуриш и да му гарантираш, че няма да се променя, нито да се изключва. Това обезсмисля половината механика (и електроника) по генератора. Такъв “дървен” генератор можеш да си направиш и сам с помощта на косачка и какъв да е електродвигател… че даже можеш да пренасяш механично движение по кабел. 😉
    Най-малкото, което ще стане, е повишаване на честотата на произведеното електричество, а това може да съсипе немалко неща. Пак казвам – това е най-лекото, което може да се случи. Напрежението най-вероятно няма да се увеличи, но поразиите от други фактори са 100% сигурни!
    Освен всичко това, роторът, намотките и няколкото електронни елемента покрай въртящите се части НЕ са предвидени да се въртят с твърде високи обороти. Могат да настъпят чисто механически повреди. Това го казвам от ЛИЧЕН ОПИТ. Масата на намотките по ротора за 2-киловатов агрегат е около 2 – 2,5 килограма. Няма намотка, която да издържи повече от 3-4 000 оборота с тези размери и тази защита…
    Защо “от личен опит” – защото преди години така съсипах генератор 1 киловат. Вместо да източа останалото в карбуратора гориво от винта, аз подавах газ ръчно за няколко секунди след всяка употреба, докато се изчерпи малкото количество в поплавковата камера. Това правех за да не мирише генератора в мястото, където го съхранявам (работилница-апартамент). На 10-тото подобно форсиране, генераторът вече не даваше ток. Последва пълно разглобяване и установяване на причините, които описах по-горе. При мен се бяха счупили диодите, монтирани в ротора, осигуряващи променливото напрежение. Счупването беше чисто механическо, причинено от неразумната центробежна сила.
    Всичко това се случи за около 2 минути сумарна работа на повишени обороти.

    in reply to: Всичко за Туизи #27464

    [quote=”nio” post=1167]…Обаче един електротехник днес ми каза, че може да го направи да работи на пълна газ постоянно, с някакво съпротивление в управлението на агрегата – утре ще му го занеса. Щял да накара агрегата да си мисли, че постоянно има висока консумация. :blink: Ще видим.[/quote]

    На този “електротехник” с чиста съвест му кажи да си смени професията!

    Обяснявам го пак – генераторите въртят с КОНСТАНТНИ обороти! Това означава, че те подават газ когато натоварването се увеличи и се стремят да достигнат същите обороти, които са имали без товар. Ако запалиш генератора и не включиш никакъв консуматор, той ще се върти с да речем 3 000 оборота в минута. Ако го натовариш, естествено оборотите му падат и тогава механично устройство подава газ, за да достигне пак тези 3 000 оборота. И при пълно натоварване, пак ще върти с толкова, при напълно подадена газ, защото консумацията го товари.

    Ако го излъжеш, тогава без товар оборотите ще са драстично повече и изгорелите и механично повредени компоненти също ще са повече! Излъган, генераторът ще работи САМО за определена консумация, с тази разлика, че ще си длъжен да му я осигуриш и да му гарантираш, че няма да се променя, нито да се изключва. Това обезсмисля половината механика (и електроника) по генератора. Такъв “дървен” генератор можеш да си направиш и сам с помощта на косачка и какъв да е електродвигател… че даже можеш да пренасяш механично движение по кабел. 😉
    Най-малкото, което ще стане, е повишаване на честотата на произведеното електричество, а това може да съсипе немалко неща. Пак казвам – това е най-лекото, което може да се случи. Напрежението най-вероятно няма да се увеличи, но поразиите от други фактори са 100% сигурни!
    Освен всичко това, роторът, намотките и няколкото електронни елемента покрай въртящите се части НЕ са предвидени да се въртят с твърде високи обороти. Могат да настъпят чисто механически повреди. Това го казвам от ЛИЧЕН ОПИТ. Масата на намотките по ротора за 2-киловатов агрегат е около 2 – 2,5 килограма. Няма намотка, която да издържи повече от 3-4 000 оборота с тези размери и тази защита…
    Защо “от личен опит” – защото преди години така съсипах генератор 1 киловат. Вместо да източа останалото в карбуратора гориво от винта, аз подавах газ ръчно за няколко секунди след всяка употреба, докато се изчерпи малкото количество в поплавковата камера. Това правех за да не мирише генератора в мястото, където го съхранявам (работилница-апартамент). На 10-тото подобно форсиране, генераторът вече не даваше ток. Последва пълно разглобяване и установяване на причините, които описах по-горе. При мен се бяха счупили диодите, монтирани в ротора, осигуряващи променливото напрежение. Счупването беше чисто механическо, причинено от неразумната центробежна сила.
    Всичко това се случи за около 2 минути сумарна работа на повишени обороти.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 246 total)