Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 246 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: Всичко за Туизи #24341

    Абсолютно съм съгласен с доводите ти, аз мисля по същия начин. Предимствата конкретно на Туизи са безспорни – достъпен, компактен, лек, икономичен. В съчетание с всички останали благини, които предоставят електромобилите, конкретно Туизи би могла да бъде и основната кола в семейството.
    Моята гледна точка е следната – повечето от нас прекарват доста повече време в работата си, отколкото със семействата си. Сутрин и вечер в час пик редовната нашенска гледка е сам човек или максимум двама в голям автомобил. Лично аз изминавам минимум 20 и максимум 200 километра дневно в зависимост от това дали отивам сам на работа или карам жена ми до нейната. Децата са друга грижа, тъй като ясли, детски градини, училища – по правило са наблизо до дома и човек може да свърши това без да използва автомобил. Разбира се, има и изключения.
    Аз не правя сравнение с бензинов автомобил. Сравнявам Туизи с личната си кола, която е на газ. Много хора като мен използват алтернативни горива не само защото е по-евтино. Компанията, в която работя, използва САМО алтернативни горива. Става дума за най-големият в нишата (няма да конкретизирам). Както вече споменах, зелената идея не само не ни е чужда, но е основна в работата и ежедневието ни. Причината е прагматизма – да живеем енергоефективно, чисто, независимо и по начин, който щади природата.
    От друга страна не всички работят в синя зона. Това е железен довод, но хората, на които им се налага да паркират в центъра са по-скоро малцинство. Аз спирам в центъра на града вероятно веднъж годишно. Последният път беше преди няколко месеца, когато правих тест именно на Туизи. Спрях на паркинг на 500 метра от мястото. Принципите ми и начинът ми на живот обуславят търпимост – никога няма да си позволя да спра на улицата или на тротоара. Може да обикалям и час, но ще намеря място да спра и то задължително трябва да отговаря на закона и на принципите за толерантност – да не нарушавам правилата и да не преча на никого. В съчетание с максимална безопасност за самия мен… Това е причината да избягвам претоварените места и където мога да ходя пеш или на мотопед.
    Наясно съм, че няма как от утре всички да се метнем на електрички и да заживеем зелено. Това е огромен и невъзможен скок. По-правилно е вместо скок да правим малки крачки и да насърчаваме останалите, давайки им собствен пример. В момента аз виждам покупката на Туизи като прагматична, защото моят начин на живот е свел разходите по обслужване на автомобил до минимум – това значи да го използвам активно, разумно и икономично, но без да се лишавам от удобствата му. Туизи ще ми позволи да оптимизирам още семейния транспорт. Например ако мога да отида до магазина на 2 или 5 км от нас, аз го правя пеша. Ако трябва да отида до другия край на града, използвам градския транспорт. Ходя на работа пеш и се връщам пеш (около 10-12 км ежедневно). Всичко това не защото свивам разходите, а защото това е моето разбиране. В резултат имам икономично откъм транспорт съществуване и не мога да сравнявам поддръжката и благините на електрическа кола с начин по който не живея.
    Да, много искам да притежавам Туизи, защото с него ще мога да създам повече удобство за мен и семейството ми – вместо ходене 5 км, мога да използвам електричката; да спестя време, което иначе отива в здравословно ходене… Т.е. този автомобил за мен би бил ежедневното муле, което ще носи на гърба си всички основни дейности – работа, пазаруване, транспорт на семейството ми. Чак тогава сегашната ми кола би се превърнала във втора – да отида веднъж годишно на почивка с нея или веднъж месечно до някое по-отдалечено място с повече хора.

    При тази ситуация моите разходи са други. Пак минавам много километри, но доста икономично. Съчетавам няколко превозни средства, като през топлите месеци съм на две колела… При това положение Туизи е прекалено скъпо в този си вид за хора като мен, които правят малки крачки в посока на зелената идея. Казвам го, понеже бях полян със студен душ – когато миналото лято попитах за цена, получих крайна малко под 19 000 лева. Учудих се, че батерията е включена, но това беше информацията. Проучих и в Европа се оказа че батерията има месечен лизинг около 100 евро. Както и да го смятам, това не надхвърля 7 000 лева. За какви застраховки става дума – задължително каско при лизинг или застраховка на самата батерия? Какво й се застрахова, след като тя не е моя собственост докато не я изплатя? Ако е вече моя, какво да й застраховам? Гаранцията от кога и по кой точно закон следва да се застрахова? Защо преди 7 месеца дилъра ми даде 10 годишна гаранция, а сега всички говорят за 8? В чужбина дори не става дума за лизинг, а за НАЕМ на батерията. Т.е. тя никога не става моя собственост, ако купя колата в чужбина? Това вярно ли е или е само грешен превод от чуждестранните форуми? Това са въпросите, на които не получавам за момента ясен отговор, но аз не го търся тук във форума. Надявам се до времето, в което ще получа колата си, всички тези неясноти да са в миналото. Иначе идеята е ясна – евтин автомобил с изплащане на батерията, което е много поносимо. Ще проуча въпроса основно и се надявам да получа конкретни отговори. Аз не желая да закупувам колата на лизинг. Бих искал да я платя кеш.
    Другото очевидно нещо е, че у нас колата е много недостъпна най-вече заради дългото време, в което нямаше яснота. Все още дилърът ми не може да даде конкретна оферта… Отивам на тестдрайв и никой не може да ми каже колко струва колата (!!!). Виждам ZOE, но то не се продава… Е, от Канго нямам нужда… При три тестови автомобила, аз искам два и не мога да ги купя. Всичко това отблъсква не само мен, а и доста като мен.

    Дано не досаждам с дълги и трудни за четене постове. Опитвам се да изясня сам за себе си какво ме очаква и дали изобщо да се впускам в това приключение. Очевидно е че не съм наясно с всички страни от казуса и се надявам възможно по-бързо да си изясня цялата картина.

    Поздрави на всички и честит празник!

    in reply to: Всичко за Туизи #24348

    Абсолютно съм съгласен с доводите ти, аз мисля по същия начин. Предимствата конкретно на Туизи са безспорни – достъпен, компактен, лек, икономичен. В съчетание с всички останали благини, които предоставят електромобилите, конкретно Туизи би могла да бъде и основната кола в семейството.
    Моята гледна точка е следната – повечето от нас прекарват доста повече време в работата си, отколкото със семействата си. Сутрин и вечер в час пик редовната нашенска гледка е сам човек или максимум двама в голям автомобил. Лично аз изминавам минимум 20 и максимум 200 километра дневно в зависимост от това дали отивам сам на работа или карам жена ми до нейната. Децата са друга грижа, тъй като ясли, детски градини, училища – по правило са наблизо до дома и човек може да свърши това без да използва автомобил. Разбира се, има и изключения.
    Аз не правя сравнение с бензинов автомобил. Сравнявам Туизи с личната си кола, която е на газ. Много хора като мен използват алтернативни горива не само защото е по-евтино. Компанията, в която работя, използва САМО алтернативни горива. Става дума за най-големият в нишата (няма да конкретизирам). Както вече споменах, зелената идея не само не ни е чужда, но е основна в работата и ежедневието ни. Причината е прагматизма – да живеем енергоефективно, чисто, независимо и по начин, който щади природата.
    От друга страна не всички работят в синя зона. Това е железен довод, но хората, на които им се налага да паркират в центъра са по-скоро малцинство. Аз спирам в центъра на града вероятно веднъж годишно. Последният път беше преди няколко месеца, когато правих тест именно на Туизи. Спрях на паркинг на 500 метра от мястото. Принципите ми и начинът ми на живот обуславят търпимост – никога няма да си позволя да спра на улицата или на тротоара. Може да обикалям и час, но ще намеря място да спра и то задължително трябва да отговаря на закона и на принципите за толерантност – да не нарушавам правилата и да не преча на никого. В съчетание с максимална безопасност за самия мен… Това е причината да избягвам претоварените места и където мога да ходя пеш или на мотопед.
    Наясно съм, че няма как от утре всички да се метнем на електрички и да заживеем зелено. Това е огромен и невъзможен скок. По-правилно е вместо скок да правим малки крачки и да насърчаваме останалите, давайки им собствен пример. В момента аз виждам покупката на Туизи като прагматична, защото моят начин на живот е свел разходите по обслужване на автомобил до минимум – това значи да го използвам активно, разумно и икономично, но без да се лишавам от удобствата му. Туизи ще ми позволи да оптимизирам още семейния транспорт. Например ако мога да отида до магазина на 2 или 5 км от нас, аз го правя пеша. Ако трябва да отида до другия край на града, използвам градския транспорт. Ходя на работа пеш и се връщам пеш (около 10-12 км ежедневно). Всичко това не защото свивам разходите, а защото това е моето разбиране. В резултат имам икономично откъм транспорт съществуване и не мога да сравнявам поддръжката и благините на електрическа кола с начин по който не живея.
    Да, много искам да притежавам Туизи, защото с него ще мога да създам повече удобство за мен и семейството ми – вместо ходене 5 км, мога да използвам електричката; да спестя време, което иначе отива в здравословно ходене… Т.е. този автомобил за мен би бил ежедневното муле, което ще носи на гърба си всички основни дейности – работа, пазаруване, транспорт на семейството ми. Чак тогава сегашната ми кола би се превърнала във втора – да отида веднъж годишно на почивка с нея или веднъж месечно до някое по-отдалечено място с повече хора.

    При тази ситуация моите разходи са други. Пак минавам много километри, но доста икономично. Съчетавам няколко превозни средства, като през топлите месеци съм на две колела… При това положение Туизи е прекалено скъпо в този си вид за хора като мен, които правят малки крачки в посока на зелената идея. Казвам го, понеже бях полян със студен душ – когато миналото лято попитах за цена, получих крайна малко под 19 000 лева. Учудих се, че батерията е включена, но това беше информацията. Проучих и в Европа се оказа че батерията има месечен лизинг около 100 евро. Както и да го смятам, това не надхвърля 7 000 лева. За какви застраховки става дума – задължително каско при лизинг или застраховка на самата батерия? Какво й се застрахова, след като тя не е моя собственост докато не я изплатя? Ако е вече моя, какво да й застраховам? Гаранцията от кога и по кой точно закон следва да се застрахова? Защо преди 7 месеца дилъра ми даде 10 годишна гаранция, а сега всички говорят за 8? В чужбина дори не става дума за лизинг, а за НАЕМ на батерията. Т.е. тя никога не става моя собственост, ако купя колата в чужбина? Това вярно ли е или е само грешен превод от чуждестранните форуми? Това са въпросите, на които не получавам за момента ясен отговор, но аз не го търся тук във форума. Надявам се до времето, в което ще получа колата си, всички тези неясноти да са в миналото. Иначе идеята е ясна – евтин автомобил с изплащане на батерията, което е много поносимо. Ще проуча въпроса основно и се надявам да получа конкретни отговори. Аз не желая да закупувам колата на лизинг. Бих искал да я платя кеш.
    Другото очевидно нещо е, че у нас колата е много недостъпна най-вече заради дългото време, в което нямаше яснота. Все още дилърът ми не може да даде конкретна оферта… Отивам на тестдрайв и никой не може да ми каже колко струва колата (!!!). Виждам ZOE, но то не се продава… Е, от Канго нямам нужда… При три тестови автомобила, аз искам два и не мога да ги купя. Всичко това отблъсква не само мен, а и доста като мен.

    Дано не досаждам с дълги и трудни за четене постове. Опитвам се да изясня сам за себе си какво ме очаква и дали изобщо да се впускам в това приключение. Очевидно е че не съм наясно с всички страни от казуса и се надявам възможно по-бързо да си изясня цялата картина.

    Поздрави на всички и честит празник!

    in reply to: Всичко за Туизи #24357

    Абсолютно съм съгласен с доводите ти, аз мисля по същия начин. Предимствата конкретно на Туизи са безспорни – достъпен, компактен, лек, икономичен. В съчетание с всички останали благини, които предоставят електромобилите, конкретно Туизи би могла да бъде и основната кола в семейството.
    Моята гледна точка е следната – повечето от нас прекарват доста повече време в работата си, отколкото със семействата си. Сутрин и вечер в час пик редовната нашенска гледка е сам човек или максимум двама в голям автомобил. Лично аз изминавам минимум 20 и максимум 200 километра дневно в зависимост от това дали отивам сам на работа или карам жена ми до нейната. Децата са друга грижа, тъй като ясли, детски градини, училища – по правило са наблизо до дома и човек може да свърши това без да използва автомобил. Разбира се, има и изключения.
    Аз не правя сравнение с бензинов автомобил. Сравнявам Туизи с личната си кола, която е на газ. Много хора като мен използват алтернативни горива не само защото е по-евтино. Компанията, в която работя, използва САМО алтернативни горива. Става дума за най-големият в нишата (няма да конкретизирам). Както вече споменах, зелената идея не само не ни е чужда, но е основна в работата и ежедневието ни. Причината е прагматизма – да живеем енергоефективно, чисто, независимо и по начин, който щади природата.
    От друга страна не всички работят в синя зона. Това е железен довод, но хората, на които им се налага да паркират в центъра са по-скоро малцинство. Аз спирам в центъра на града вероятно веднъж годишно. Последният път беше преди няколко месеца, когато правих тест именно на Туизи. Спрях на паркинг на 500 метра от мястото. Принципите ми и начинът ми на живот обуславят търпимост – никога няма да си позволя да спра на улицата или на тротоара. Може да обикалям и час, но ще намеря място да спра и то задължително трябва да отговаря на закона и на принципите за толерантност – да не нарушавам правилата и да не преча на никого. В съчетание с максимална безопасност за самия мен… Това е причината да избягвам претоварените места и където мога да ходя пеш или на мотопед.
    Наясно съм, че няма как от утре всички да се метнем на електрички и да заживеем зелено. Това е огромен и невъзможен скок. По-правилно е вместо скок да правим малки крачки и да насърчаваме останалите, давайки им собствен пример. В момента аз виждам покупката на Туизи като прагматична, защото моят начин на живот е свел разходите по обслужване на автомобил до минимум – това значи да го използвам активно, разумно и икономично, но без да се лишавам от удобствата му. Туизи ще ми позволи да оптимизирам още семейния транспорт. Например ако мога да отида до магазина на 2 или 5 км от нас, аз го правя пеша. Ако трябва да отида до другия край на града, използвам градския транспорт. Ходя на работа пеш и се връщам пеш (около 10-12 км ежедневно). Всичко това не защото свивам разходите, а защото това е моето разбиране. В резултат имам икономично откъм транспорт съществуване и не мога да сравнявам поддръжката и благините на електрическа кола с начин по който не живея.
    Да, много искам да притежавам Туизи, защото с него ще мога да създам повече удобство за мен и семейството ми – вместо ходене 5 км, мога да използвам електричката; да спестя време, което иначе отива в здравословно ходене… Т.е. този автомобил за мен би бил ежедневното муле, което ще носи на гърба си всички основни дейности – работа, пазаруване, транспорт на семейството ми. Чак тогава сегашната ми кола би се превърнала във втора – да отида веднъж годишно на почивка с нея или веднъж месечно до някое по-отдалечено място с повече хора.

    При тази ситуация моите разходи са други. Пак минавам много километри, но доста икономично. Съчетавам няколко превозни средства, като през топлите месеци съм на две колела… При това положение Туизи е прекалено скъпо в този си вид за хора като мен, които правят малки крачки в посока на зелената идея. Казвам го, понеже бях полян със студен душ – когато миналото лято попитах за цена, получих крайна малко под 19 000 лева. Учудих се, че батерията е включена, но това беше информацията. Проучих и в Европа се оказа че батерията има месечен лизинг около 100 евро. Както и да го смятам, това не надхвърля 7 000 лева. За какви застраховки става дума – задължително каско при лизинг или застраховка на самата батерия? Какво й се застрахова, след като тя не е моя собственост докато не я изплатя? Ако е вече моя, какво да й застраховам? Гаранцията от кога и по кой точно закон следва да се застрахова? Защо преди 7 месеца дилъра ми даде 10 годишна гаранция, а сега всички говорят за 8? В чужбина дори не става дума за лизинг, а за НАЕМ на батерията. Т.е. тя никога не става моя собственост, ако купя колата в чужбина? Това вярно ли е или е само грешен превод от чуждестранните форуми? Това са въпросите, на които не получавам за момента ясен отговор, но аз не го търся тук във форума. Надявам се до времето, в което ще получа колата си, всички тези неясноти да са в миналото. Иначе идеята е ясна – евтин автомобил с изплащане на батерията, което е много поносимо. Ще проуча въпроса основно и се надявам да получа конкретни отговори. Аз не желая да закупувам колата на лизинг. Бих искал да я платя кеш.
    Другото очевидно нещо е, че у нас колата е много недостъпна най-вече заради дългото време, в което нямаше яснота. Все още дилърът ми не може да даде конкретна оферта… Отивам на тестдрайв и никой не може да ми каже колко струва колата (!!!). Виждам ZOE, но то не се продава… Е, от Канго нямам нужда… При три тестови автомобила, аз искам два и не мога да ги купя. Всичко това отблъсква не само мен, а и доста като мен.

    Дано не досаждам с дълги и трудни за четене постове. Опитвам се да изясня сам за себе си какво ме очаква и дали изобщо да се впускам в това приключение. Очевидно е че не съм наясно с всички страни от казуса и се надявам възможно по-бързо да си изясня цялата картина.

    Поздрави на всички и честит празник!

    in reply to: Всичко за Туизи #24362

    Абсолютно съм съгласен с доводите ти, аз мисля по същия начин. Предимствата конкретно на Туизи са безспорни – достъпен, компактен, лек, икономичен. В съчетание с всички останали благини, които предоставят електромобилите, конкретно Туизи би могла да бъде и основната кола в семейството.
    Моята гледна точка е следната – повечето от нас прекарват доста повече време в работата си, отколкото със семействата си. Сутрин и вечер в час пик редовната нашенска гледка е сам човек или максимум двама в голям автомобил. Лично аз изминавам минимум 20 и максимум 200 километра дневно в зависимост от това дали отивам сам на работа или карам жена ми до нейната. Децата са друга грижа, тъй като ясли, детски градини, училища – по правило са наблизо до дома и човек може да свърши това без да използва автомобил. Разбира се, има и изключения.
    Аз не правя сравнение с бензинов автомобил. Сравнявам Туизи с личната си кола, която е на газ. Много хора като мен използват алтернативни горива не само защото е по-евтино. Компанията, в която работя, използва САМО алтернативни горива. Става дума за най-големият в нишата (няма да конкретизирам). Както вече споменах, зелената идея не само не ни е чужда, но е основна в работата и ежедневието ни. Причината е прагматизма – да живеем енергоефективно, чисто, независимо и по начин, който щади природата.
    От друга страна не всички работят в синя зона. Това е железен довод, но хората, на които им се налага да паркират в центъра са по-скоро малцинство. Аз спирам в центъра на града вероятно веднъж годишно. Последният път беше преди няколко месеца, когато правих тест именно на Туизи. Спрях на паркинг на 500 метра от мястото. Принципите ми и начинът ми на живот обуславят търпимост – никога няма да си позволя да спра на улицата или на тротоара. Може да обикалям и час, но ще намеря място да спра и то задължително трябва да отговаря на закона и на принципите за толерантност – да не нарушавам правилата и да не преча на никого. В съчетание с максимална безопасност за самия мен… Това е причината да избягвам претоварените места и където мога да ходя пеш или на мотопед.
    Наясно съм, че няма как от утре всички да се метнем на електрички и да заживеем зелено. Това е огромен и невъзможен скок. По-правилно е вместо скок да правим малки крачки и да насърчаваме останалите, давайки им собствен пример. В момента аз виждам покупката на Туизи като прагматична, защото моят начин на живот е свел разходите по обслужване на автомобил до минимум – това значи да го използвам активно, разумно и икономично, но без да се лишавам от удобствата му. Туизи ще ми позволи да оптимизирам още семейния транспорт. Например ако мога да отида до магазина на 2 или 5 км от нас, аз го правя пеша. Ако трябва да отида до другия край на града, използвам градския транспорт. Ходя на работа пеш и се връщам пеш (около 10-12 км ежедневно). Всичко това не защото свивам разходите, а защото това е моето разбиране. В резултат имам икономично откъм транспорт съществуване и не мога да сравнявам поддръжката и благините на електрическа кола с начин по който не живея.
    Да, много искам да притежавам Туизи, защото с него ще мога да създам повече удобство за мен и семейството ми – вместо ходене 5 км, мога да използвам електричката; да спестя време, което иначе отива в здравословно ходене… Т.е. този автомобил за мен би бил ежедневното муле, което ще носи на гърба си всички основни дейности – работа, пазаруване, транспорт на семейството ми. Чак тогава сегашната ми кола би се превърнала във втора – да отида веднъж годишно на почивка с нея или веднъж месечно до някое по-отдалечено място с повече хора.

    При тази ситуация моите разходи са други. Пак минавам много километри, но доста икономично. Съчетавам няколко превозни средства, като през топлите месеци съм на две колела… При това положение Туизи е прекалено скъпо в този си вид за хора като мен, които правят малки крачки в посока на зелената идея. Казвам го, понеже бях полян със студен душ – когато миналото лято попитах за цена, получих крайна малко под 19 000 лева. Учудих се, че батерията е включена, но това беше информацията. Проучих и в Европа се оказа че батерията има месечен лизинг около 100 евро. Както и да го смятам, това не надхвърля 7 000 лева. За какви застраховки става дума – задължително каско при лизинг или застраховка на самата батерия? Какво й се застрахова, след като тя не е моя собственост докато не я изплатя? Ако е вече моя, какво да й застраховам? Гаранцията от кога и по кой точно закон следва да се застрахова? Защо преди 7 месеца дилъра ми даде 10 годишна гаранция, а сега всички говорят за 8? В чужбина дори не става дума за лизинг, а за НАЕМ на батерията. Т.е. тя никога не става моя собственост, ако купя колата в чужбина? Това вярно ли е или е само грешен превод от чуждестранните форуми? Това са въпросите, на които не получавам за момента ясен отговор, но аз не го търся тук във форума. Надявам се до времето, в което ще получа колата си, всички тези неясноти да са в миналото. Иначе идеята е ясна – евтин автомобил с изплащане на батерията, което е много поносимо. Ще проуча въпроса основно и се надявам да получа конкретни отговори. Аз не желая да закупувам колата на лизинг. Бих искал да я платя кеш.
    Другото очевидно нещо е, че у нас колата е много недостъпна най-вече заради дългото време, в което нямаше яснота. Все още дилърът ми не може да даде конкретна оферта… Отивам на тестдрайв и никой не може да ми каже колко струва колата (!!!). Виждам ZOE, но то не се продава… Е, от Канго нямам нужда… При три тестови автомобила, аз искам два и не мога да ги купя. Всичко това отблъсква не само мен, а и доста като мен.

    Дано не досаждам с дълги и трудни за четене постове. Опитвам се да изясня сам за себе си какво ме очаква и дали изобщо да се впускам в това приключение. Очевидно е че не съм наясно с всички страни от казуса и се надявам възможно по-бързо да си изясня цялата картина.

    Поздрави на всички и честит празник!

    in reply to: Всичко за Туизи #24445

    Абсолютно съм съгласен с доводите ти, аз мисля по същия начин. Предимствата конкретно на Туизи са безспорни – достъпен, компактен, лек, икономичен. В съчетание с всички останали благини, които предоставят електромобилите, конкретно Туизи би могла да бъде и основната кола в семейството.
    Моята гледна точка е следната – повечето от нас прекарват доста повече време в работата си, отколкото със семействата си. Сутрин и вечер в час пик редовната нашенска гледка е сам човек или максимум двама в голям автомобил. Лично аз изминавам минимум 20 и максимум 200 километра дневно в зависимост от това дали отивам сам на работа или карам жена ми до нейната. Децата са друга грижа, тъй като ясли, детски градини, училища – по правило са наблизо до дома и човек може да свърши това без да използва автомобил. Разбира се, има и изключения.
    Аз не правя сравнение с бензинов автомобил. Сравнявам Туизи с личната си кола, която е на газ. Много хора като мен използват алтернативни горива не само защото е по-евтино. Компанията, в която работя, използва САМО алтернативни горива. Става дума за най-големият в нишата (няма да конкретизирам). Както вече споменах, зелената идея не само не ни е чужда, но е основна в работата и ежедневието ни. Причината е прагматизма – да живеем енергоефективно, чисто, независимо и по начин, който щади природата.
    От друга страна не всички работят в синя зона. Това е железен довод, но хората, на които им се налага да паркират в центъра са по-скоро малцинство. Аз спирам в центъра на града вероятно веднъж годишно. Последният път беше преди няколко месеца, когато правих тест именно на Туизи. Спрях на паркинг на 500 метра от мястото. Принципите ми и начинът ми на живот обуславят търпимост – никога няма да си позволя да спра на улицата или на тротоара. Може да обикалям и час, но ще намеря място да спра и то задължително трябва да отговаря на закона и на принципите за толерантност – да не нарушавам правилата и да не преча на никого. В съчетание с максимална безопасност за самия мен… Това е причината да избягвам претоварените места и където мога да ходя пеш или на мотопед.
    Наясно съм, че няма как от утре всички да се метнем на електрички и да заживеем зелено. Това е огромен и невъзможен скок. По-правилно е вместо скок да правим малки крачки и да насърчаваме останалите, давайки им собствен пример. В момента аз виждам покупката на Туизи като прагматична, защото моят начин на живот е свел разходите по обслужване на автомобил до минимум – това значи да го използвам активно, разумно и икономично, но без да се лишавам от удобствата му. Туизи ще ми позволи да оптимизирам още семейния транспорт. Например ако мога да отида до магазина на 2 или 5 км от нас, аз го правя пеша. Ако трябва да отида до другия край на града, използвам градския транспорт. Ходя на работа пеш и се връщам пеш (около 10-12 км ежедневно). Всичко това не защото свивам разходите, а защото това е моето разбиране. В резултат имам икономично откъм транспорт съществуване и не мога да сравнявам поддръжката и благините на електрическа кола с начин по който не живея.
    Да, много искам да притежавам Туизи, защото с него ще мога да създам повече удобство за мен и семейството ми – вместо ходене 5 км, мога да използвам електричката; да спестя време, което иначе отива в здравословно ходене… Т.е. този автомобил за мен би бил ежедневното муле, което ще носи на гърба си всички основни дейности – работа, пазаруване, транспорт на семейството ми. Чак тогава сегашната ми кола би се превърнала във втора – да отида веднъж годишно на почивка с нея или веднъж месечно до някое по-отдалечено място с повече хора.

    При тази ситуация моите разходи са други. Пак минавам много километри, но доста икономично. Съчетавам няколко превозни средства, като през топлите месеци съм на две колела… При това положение Туизи е прекалено скъпо в този си вид за хора като мен, които правят малки крачки в посока на зелената идея. Казвам го, понеже бях полян със студен душ – когато миналото лято попитах за цена, получих крайна малко под 19 000 лева. Учудих се, че батерията е включена, но това беше информацията. Проучих и в Европа се оказа че батерията има месечен лизинг около 100 евро. Както и да го смятам, това не надхвърля 7 000 лева. За какви застраховки става дума – задължително каско при лизинг или застраховка на самата батерия? Какво й се застрахова, след като тя не е моя собственост докато не я изплатя? Ако е вече моя, какво да й застраховам? Гаранцията от кога и по кой точно закон следва да се застрахова? Защо преди 7 месеца дилъра ми даде 10 годишна гаранция, а сега всички говорят за 8? В чужбина дори не става дума за лизинг, а за НАЕМ на батерията. Т.е. тя никога не става моя собственост, ако купя колата в чужбина? Това вярно ли е или е само грешен превод от чуждестранните форуми? Това са въпросите, на които не получавам за момента ясен отговор, но аз не го търся тук във форума. Надявам се до времето, в което ще получа колата си, всички тези неясноти да са в миналото. Иначе идеята е ясна – евтин автомобил с изплащане на батерията, което е много поносимо. Ще проуча въпроса основно и се надявам да получа конкретни отговори. Аз не желая да закупувам колата на лизинг. Бих искал да я платя кеш.
    Другото очевидно нещо е, че у нас колата е много недостъпна най-вече заради дългото време, в което нямаше яснота. Все още дилърът ми не може да даде конкретна оферта… Отивам на тестдрайв и никой не може да ми каже колко струва колата (!!!). Виждам ZOE, но то не се продава… Е, от Канго нямам нужда… При три тестови автомобила, аз искам два и не мога да ги купя. Всичко това отблъсква не само мен, а и доста като мен.

    Дано не досаждам с дълги и трудни за четене постове. Опитвам се да изясня сам за себе си какво ме очаква и дали изобщо да се впускам в това приключение. Очевидно е че не съм наясно с всички страни от казуса и се надявам възможно по-бързо да си изясня цялата картина.

    Поздрави на всички и честит празник!

    in reply to: Всичко за Туизи #24371

    Абсолютно съм съгласен с доводите ти, аз мисля по същия начин. Предимствата конкретно на Туизи са безспорни – достъпен, компактен, лек, икономичен. В съчетание с всички останали благини, които предоставят електромобилите, конкретно Туизи би могла да бъде и основната кола в семейството.
    Моята гледна точка е следната – повечето от нас прекарват доста повече време в работата си, отколкото със семействата си. Сутрин и вечер в час пик редовната нашенска гледка е сам човек или максимум двама в голям автомобил. Лично аз изминавам минимум 20 и максимум 200 километра дневно в зависимост от това дали отивам сам на работа или карам жена ми до нейната. Децата са друга грижа, тъй като ясли, детски градини, училища – по правило са наблизо до дома и човек може да свърши това без да използва автомобил. Разбира се, има и изключения.
    Аз не правя сравнение с бензинов автомобил. Сравнявам Туизи с личната си кола, която е на газ. Много хора като мен използват алтернативни горива не само защото е по-евтино. Компанията, в която работя, използва САМО алтернативни горива. Става дума за най-големият в нишата (няма да конкретизирам). Както вече споменах, зелената идея не само не ни е чужда, но е основна в работата и ежедневието ни. Причината е прагматизма – да живеем енергоефективно, чисто, независимо и по начин, който щади природата.
    От друга страна не всички работят в синя зона. Това е железен довод, но хората, на които им се налага да паркират в центъра са по-скоро малцинство. Аз спирам в центъра на града вероятно веднъж годишно. Последният път беше преди няколко месеца, когато правих тест именно на Туизи. Спрях на паркинг на 500 метра от мястото. Принципите ми и начинът ми на живот обуславят търпимост – никога няма да си позволя да спра на улицата или на тротоара. Може да обикалям и час, но ще намеря място да спра и то задължително трябва да отговаря на закона и на принципите за толерантност – да не нарушавам правилата и да не преча на никого. В съчетание с максимална безопасност за самия мен… Това е причината да избягвам претоварените места и където мога да ходя пеш или на мотопед.
    Наясно съм, че няма как от утре всички да се метнем на електрички и да заживеем зелено. Това е огромен и невъзможен скок. По-правилно е вместо скок да правим малки крачки и да насърчаваме останалите, давайки им собствен пример. В момента аз виждам покупката на Туизи като прагматична, защото моят начин на живот е свел разходите по обслужване на автомобил до минимум – това значи да го използвам активно, разумно и икономично, но без да се лишавам от удобствата му. Туизи ще ми позволи да оптимизирам още семейния транспорт. Например ако мога да отида до магазина на 2 или 5 км от нас, аз го правя пеша. Ако трябва да отида до другия край на града, използвам градския транспорт. Ходя на работа пеш и се връщам пеш (около 10-12 км ежедневно). Всичко това не защото свивам разходите, а защото това е моето разбиране. В резултат имам икономично откъм транспорт съществуване и не мога да сравнявам поддръжката и благините на електрическа кола с начин по който не живея.
    Да, много искам да притежавам Туизи, защото с него ще мога да създам повече удобство за мен и семейството ми – вместо ходене 5 км, мога да използвам електричката; да спестя време, което иначе отива в здравословно ходене… Т.е. този автомобил за мен би бил ежедневното муле, което ще носи на гърба си всички основни дейности – работа, пазаруване, транспорт на семейството ми. Чак тогава сегашната ми кола би се превърнала във втора – да отида веднъж годишно на почивка с нея или веднъж месечно до някое по-отдалечено място с повече хора.

    При тази ситуация моите разходи са други. Пак минавам много километри, но доста икономично. Съчетавам няколко превозни средства, като през топлите месеци съм на две колела… При това положение Туизи е прекалено скъпо в този си вид за хора като мен, които правят малки крачки в посока на зелената идея. Казвам го, понеже бях полян със студен душ – когато миналото лято попитах за цена, получих крайна малко под 19 000 лева. Учудих се, че батерията е включена, но това беше информацията. Проучих и в Европа се оказа че батерията има месечен лизинг около 100 евро. Както и да го смятам, това не надхвърля 7 000 лева. За какви застраховки става дума – задължително каско при лизинг или застраховка на самата батерия? Какво й се застрахова, след като тя не е моя собственост докато не я изплатя? Ако е вече моя, какво да й застраховам? Гаранцията от кога и по кой точно закон следва да се застрахова? Защо преди 7 месеца дилъра ми даде 10 годишна гаранция, а сега всички говорят за 8? В чужбина дори не става дума за лизинг, а за НАЕМ на батерията. Т.е. тя никога не става моя собственост, ако купя колата в чужбина? Това вярно ли е или е само грешен превод от чуждестранните форуми? Това са въпросите, на които не получавам за момента ясен отговор, но аз не го търся тук във форума. Надявам се до времето, в което ще получа колата си, всички тези неясноти да са в миналото. Иначе идеята е ясна – евтин автомобил с изплащане на батерията, което е много поносимо. Ще проуча въпроса основно и се надявам да получа конкретни отговори. Аз не желая да закупувам колата на лизинг. Бих искал да я платя кеш.
    Другото очевидно нещо е, че у нас колата е много недостъпна най-вече заради дългото време, в което нямаше яснота. Все още дилърът ми не може да даде конкретна оферта… Отивам на тестдрайв и никой не може да ми каже колко струва колата (!!!). Виждам ZOE, но то не се продава… Е, от Канго нямам нужда… При три тестови автомобила, аз искам два и не мога да ги купя. Всичко това отблъсква не само мен, а и доста като мен.

    Дано не досаждам с дълги и трудни за четене постове. Опитвам се да изясня сам за себе си какво ме очаква и дали изобщо да се впускам в това приключение. Очевидно е че не съм наясно с всички страни от казуса и се надявам възможно по-бързо да си изясня цялата картина.

    Поздрави на всички и честит празник!

    in reply to: Всичко за Туизи #24380

    Абсолютно съм съгласен с доводите ти, аз мисля по същия начин. Предимствата конкретно на Туизи са безспорни – достъпен, компактен, лек, икономичен. В съчетание с всички останали благини, които предоставят електромобилите, конкретно Туизи би могла да бъде и основната кола в семейството.
    Моята гледна точка е следната – повечето от нас прекарват доста повече време в работата си, отколкото със семействата си. Сутрин и вечер в час пик редовната нашенска гледка е сам човек или максимум двама в голям автомобил. Лично аз изминавам минимум 20 и максимум 200 километра дневно в зависимост от това дали отивам сам на работа или карам жена ми до нейната. Децата са друга грижа, тъй като ясли, детски градини, училища – по правило са наблизо до дома и човек може да свърши това без да използва автомобил. Разбира се, има и изключения.
    Аз не правя сравнение с бензинов автомобил. Сравнявам Туизи с личната си кола, която е на газ. Много хора като мен използват алтернативни горива не само защото е по-евтино. Компанията, в която работя, използва САМО алтернативни горива. Става дума за най-големият в нишата (няма да конкретизирам). Както вече споменах, зелената идея не само не ни е чужда, но е основна в работата и ежедневието ни. Причината е прагматизма – да живеем енергоефективно, чисто, независимо и по начин, който щади природата.
    От друга страна не всички работят в синя зона. Това е железен довод, но хората, на които им се налага да паркират в центъра са по-скоро малцинство. Аз спирам в центъра на града вероятно веднъж годишно. Последният път беше преди няколко месеца, когато правих тест именно на Туизи. Спрях на паркинг на 500 метра от мястото. Принципите ми и начинът ми на живот обуславят търпимост – никога няма да си позволя да спра на улицата или на тротоара. Може да обикалям и час, но ще намеря място да спра и то задължително трябва да отговаря на закона и на принципите за толерантност – да не нарушавам правилата и да не преча на никого. В съчетание с максимална безопасност за самия мен… Това е причината да избягвам претоварените места и където мога да ходя пеш или на мотопед.
    Наясно съм, че няма как от утре всички да се метнем на електрички и да заживеем зелено. Това е огромен и невъзможен скок. По-правилно е вместо скок да правим малки крачки и да насърчаваме останалите, давайки им собствен пример. В момента аз виждам покупката на Туизи като прагматична, защото моят начин на живот е свел разходите по обслужване на автомобил до минимум – това значи да го използвам активно, разумно и икономично, но без да се лишавам от удобствата му. Туизи ще ми позволи да оптимизирам още семейния транспорт. Например ако мога да отида до магазина на 2 или 5 км от нас, аз го правя пеша. Ако трябва да отида до другия край на града, използвам градския транспорт. Ходя на работа пеш и се връщам пеш (около 10-12 км ежедневно). Всичко това не защото свивам разходите, а защото това е моето разбиране. В резултат имам икономично откъм транспорт съществуване и не мога да сравнявам поддръжката и благините на електрическа кола с начин по който не живея.
    Да, много искам да притежавам Туизи, защото с него ще мога да създам повече удобство за мен и семейството ми – вместо ходене 5 км, мога да използвам електричката; да спестя време, което иначе отива в здравословно ходене… Т.е. този автомобил за мен би бил ежедневното муле, което ще носи на гърба си всички основни дейности – работа, пазаруване, транспорт на семейството ми. Чак тогава сегашната ми кола би се превърнала във втора – да отида веднъж годишно на почивка с нея или веднъж месечно до някое по-отдалечено място с повече хора.

    При тази ситуация моите разходи са други. Пак минавам много километри, но доста икономично. Съчетавам няколко превозни средства, като през топлите месеци съм на две колела… При това положение Туизи е прекалено скъпо в този си вид за хора като мен, които правят малки крачки в посока на зелената идея. Казвам го, понеже бях полян със студен душ – когато миналото лято попитах за цена, получих крайна малко под 19 000 лева. Учудих се, че батерията е включена, но това беше информацията. Проучих и в Европа се оказа че батерията има месечен лизинг около 100 евро. Както и да го смятам, това не надхвърля 7 000 лева. За какви застраховки става дума – задължително каско при лизинг или застраховка на самата батерия? Какво й се застрахова, след като тя не е моя собственост докато не я изплатя? Ако е вече моя, какво да й застраховам? Гаранцията от кога и по кой точно закон следва да се застрахова? Защо преди 7 месеца дилъра ми даде 10 годишна гаранция, а сега всички говорят за 8? В чужбина дори не става дума за лизинг, а за НАЕМ на батерията. Т.е. тя никога не става моя собственост, ако купя колата в чужбина? Това вярно ли е или е само грешен превод от чуждестранните форуми? Това са въпросите, на които не получавам за момента ясен отговор, но аз не го търся тук във форума. Надявам се до времето, в което ще получа колата си, всички тези неясноти да са в миналото. Иначе идеята е ясна – евтин автомобил с изплащане на батерията, което е много поносимо. Ще проуча въпроса основно и се надявам да получа конкретни отговори. Аз не желая да закупувам колата на лизинг. Бих искал да я платя кеш.
    Другото очевидно нещо е, че у нас колата е много недостъпна най-вече заради дългото време, в което нямаше яснота. Все още дилърът ми не може да даде конкретна оферта… Отивам на тестдрайв и никой не може да ми каже колко струва колата (!!!). Виждам ZOE, но то не се продава… Е, от Канго нямам нужда… При три тестови автомобила, аз искам два и не мога да ги купя. Всичко това отблъсква не само мен, а и доста като мен.

    Дано не досаждам с дълги и трудни за четене постове. Опитвам се да изясня сам за себе си какво ме очаква и дали изобщо да се впускам в това приключение. Очевидно е че не съм наясно с всички страни от казуса и се надявам възможно по-бързо да си изясня цялата картина.

    Поздрави на всички и честит празник!

    in reply to: Всичко за Туизи #24432

    Абсолютно съм съгласен с доводите ти, аз мисля по същия начин. Предимствата конкретно на Туизи са безспорни – достъпен, компактен, лек, икономичен. В съчетание с всички останали благини, които предоставят електромобилите, конкретно Туизи би могла да бъде и основната кола в семейството.
    Моята гледна точка е следната – повечето от нас прекарват доста повече време в работата си, отколкото със семействата си. Сутрин и вечер в час пик редовната нашенска гледка е сам човек или максимум двама в голям автомобил. Лично аз изминавам минимум 20 и максимум 200 километра дневно в зависимост от това дали отивам сам на работа или карам жена ми до нейната. Децата са друга грижа, тъй като ясли, детски градини, училища – по правило са наблизо до дома и човек може да свърши това без да използва автомобил. Разбира се, има и изключения.
    Аз не правя сравнение с бензинов автомобил. Сравнявам Туизи с личната си кола, която е на газ. Много хора като мен използват алтернативни горива не само защото е по-евтино. Компанията, в която работя, използва САМО алтернативни горива. Става дума за най-големият в нишата (няма да конкретизирам). Както вече споменах, зелената идея не само не ни е чужда, но е основна в работата и ежедневието ни. Причината е прагматизма – да живеем енергоефективно, чисто, независимо и по начин, който щади природата.
    От друга страна не всички работят в синя зона. Това е железен довод, но хората, на които им се налага да паркират в центъра са по-скоро малцинство. Аз спирам в центъра на града вероятно веднъж годишно. Последният път беше преди няколко месеца, когато правих тест именно на Туизи. Спрях на паркинг на 500 метра от мястото. Принципите ми и начинът ми на живот обуславят търпимост – никога няма да си позволя да спра на улицата или на тротоара. Може да обикалям и час, но ще намеря място да спра и то задължително трябва да отговаря на закона и на принципите за толерантност – да не нарушавам правилата и да не преча на никого. В съчетание с максимална безопасност за самия мен… Това е причината да избягвам претоварените места и където мога да ходя пеш или на мотопед.
    Наясно съм, че няма как от утре всички да се метнем на електрички и да заживеем зелено. Това е огромен и невъзможен скок. По-правилно е вместо скок да правим малки крачки и да насърчаваме останалите, давайки им собствен пример. В момента аз виждам покупката на Туизи като прагматична, защото моят начин на живот е свел разходите по обслужване на автомобил до минимум – това значи да го използвам активно, разумно и икономично, но без да се лишавам от удобствата му. Туизи ще ми позволи да оптимизирам още семейния транспорт. Например ако мога да отида до магазина на 2 или 5 км от нас, аз го правя пеша. Ако трябва да отида до другия край на града, използвам градския транспорт. Ходя на работа пеш и се връщам пеш (около 10-12 км ежедневно). Всичко това не защото свивам разходите, а защото това е моето разбиране. В резултат имам икономично откъм транспорт съществуване и не мога да сравнявам поддръжката и благините на електрическа кола с начин по който не живея.
    Да, много искам да притежавам Туизи, защото с него ще мога да създам повече удобство за мен и семейството ми – вместо ходене 5 км, мога да използвам електричката; да спестя време, което иначе отива в здравословно ходене… Т.е. този автомобил за мен би бил ежедневното муле, което ще носи на гърба си всички основни дейности – работа, пазаруване, транспорт на семейството ми. Чак тогава сегашната ми кола би се превърнала във втора – да отида веднъж годишно на почивка с нея или веднъж месечно до някое по-отдалечено място с повече хора.

    При тази ситуация моите разходи са други. Пак минавам много километри, но доста икономично. Съчетавам няколко превозни средства, като през топлите месеци съм на две колела… При това положение Туизи е прекалено скъпо в този си вид за хора като мен, които правят малки крачки в посока на зелената идея. Казвам го, понеже бях полян със студен душ – когато миналото лято попитах за цена, получих крайна малко под 19 000 лева. Учудих се, че батерията е включена, но това беше информацията. Проучих и в Европа се оказа че батерията има месечен лизинг около 100 евро. Както и да го смятам, това не надхвърля 7 000 лева. За какви застраховки става дума – задължително каско при лизинг или застраховка на самата батерия? Какво й се застрахова, след като тя не е моя собственост докато не я изплатя? Ако е вече моя, какво да й застраховам? Гаранцията от кога и по кой точно закон следва да се застрахова? Защо преди 7 месеца дилъра ми даде 10 годишна гаранция, а сега всички говорят за 8? В чужбина дори не става дума за лизинг, а за НАЕМ на батерията. Т.е. тя никога не става моя собственост, ако купя колата в чужбина? Това вярно ли е или е само грешен превод от чуждестранните форуми? Това са въпросите, на които не получавам за момента ясен отговор, но аз не го търся тук във форума. Надявам се до времето, в което ще получа колата си, всички тези неясноти да са в миналото. Иначе идеята е ясна – евтин автомобил с изплащане на батерията, което е много поносимо. Ще проуча въпроса основно и се надявам да получа конкретни отговори. Аз не желая да закупувам колата на лизинг. Бих искал да я платя кеш.
    Другото очевидно нещо е, че у нас колата е много недостъпна най-вече заради дългото време, в което нямаше яснота. Все още дилърът ми не може да даде конкретна оферта… Отивам на тестдрайв и никой не може да ми каже колко струва колата (!!!). Виждам ZOE, но то не се продава… Е, от Канго нямам нужда… При три тестови автомобила, аз искам два и не мога да ги купя. Всичко това отблъсква не само мен, а и доста като мен.

    Дано не досаждам с дълги и трудни за четене постове. Опитвам се да изясня сам за себе си какво ме очаква и дали изобщо да се впускам в това приключение. Очевидно е че не съм наясно с всички страни от казуса и се надявам възможно по-бързо да си изясня цялата картина.

    Поздрави на всички и честит празник!

    in reply to: Всичко за Туизи #24323

    [quote=”nio” post=844]Цената на Туизи за БГ е 28090 лв за най-добре оборудваната версия, със стъклен покрив, алуминиеви джанти, bluetoot , врати и цветно изпълнение със стикери. ….
    Дано съм полезен някому с дългите си и досадни постове. :blush:[/quote]

    Благодаря за изчерпателната информация! Постът ти никак не е досаден, а напротив – много полезен! Научих много и най-вече си направих няколко извода.

    На първо място – тази цена е безумна. За жител на столицата с добри доходи вероятно е поносима, но за средностатистически провинциалист цената е по-висока, отколкото могат да си позволят 90% от българите, решили да закупят нов автомобил за лични нужди. При подобна схема на разсрочено изплащане, месечната вноска е по-висока от средната за страната заплата. За нормален семеен автомобил подобна сума с много мъка се преглъща (от собствен опит), но за двуместна четириколка е меко казано неразумо. Пак казвам – ако живея в малък провинциален град и разчитам на заплатата си, а не на собствен бизнес, това за мен (а и за повечето българи) е абсурд. За 28 000 лева мога да си купя съвсем приличен нов семеен автомобил, при това не с цитираните разходи за обслужване, паркинг в синя зона и т.н. Все пак синя зона има само в най-големите градове…

    С казаното дотук искам да кажа, че идеята а достъпен електромобил (ако може изобщо да се нарече автомобил) е осакатена. По този начин (според мен) продажбите ще се ограничат с едва няколко бройки за цяла една държава. За съжаление логиката и търговските правила сочат в тази посока. Не критикувам никого, само казвам лично мнение. Работя в сферата на маркетинга и търговията вече доста време и мога да направя просто заключение на база факти. Зелената идея е чудесна, аз самият съм крайно увлечен, но за да платя подобна сума, е нужно да генерирам толкова много отпадък, че зеленото се губи в общия фон.
    Очаквам с нетърпение цена каквато е в Европа и условия като в нормална държава – с изплащане на батерията и 10 годишна гаранция.

    Апропо, мога да говоря дълго по темата за различни от оригиналните акумулатори, но тогава идеята за 10-годишна безгрижност отива по дяволите. Реално батерията на Туизи струва под 1 000 лева и е възможно да се асемблира дори у нас с нужната електроника за зареждане. Лошото е, че няма кой да се ангажира с гаранция повече от 2 години…

    in reply to: Всичко за Туизи #24329

    [quote=”nio” post=844]Цената на Туизи за БГ е 28090 лв за най-добре оборудваната версия, със стъклен покрив, алуминиеви джанти, bluetoot , врати и цветно изпълнение със стикери. ….
    Дано съм полезен някому с дългите си и досадни постове. :blush:[/quote]

    Благодаря за изчерпателната информация! Постът ти никак не е досаден, а напротив – много полезен! Научих много и най-вече си направих няколко извода.

    На първо място – тази цена е безумна. За жител на столицата с добри доходи вероятно е поносима, но за средностатистически провинциалист цената е по-висока, отколкото могат да си позволят 90% от българите, решили да закупят нов автомобил за лични нужди. При подобна схема на разсрочено изплащане, месечната вноска е по-висока от средната за страната заплата. За нормален семеен автомобил подобна сума с много мъка се преглъща (от собствен опит), но за двуместна четириколка е меко казано неразумо. Пак казвам – ако живея в малък провинциален град и разчитам на заплатата си, а не на собствен бизнес, това за мен (а и за повечето българи) е абсурд. За 28 000 лева мога да си купя съвсем приличен нов семеен автомобил, при това не с цитираните разходи за обслужване, паркинг в синя зона и т.н. Все пак синя зона има само в най-големите градове…

    С казаното дотук искам да кажа, че идеята а достъпен електромобил (ако може изобщо да се нарече автомобил) е осакатена. По този начин (според мен) продажбите ще се ограничат с едва няколко бройки за цяла една държава. За съжаление логиката и търговските правила сочат в тази посока. Не критикувам никого, само казвам лично мнение. Работя в сферата на маркетинга и търговията вече доста време и мога да направя просто заключение на база факти. Зелената идея е чудесна, аз самият съм крайно увлечен, но за да платя подобна сума, е нужно да генерирам толкова много отпадък, че зеленото се губи в общия фон.
    Очаквам с нетърпение цена каквато е в Европа и условия като в нормална държава – с изплащане на батерията и 10 годишна гаранция.

    Апропо, мога да говоря дълго по темата за различни от оригиналните акумулатори, но тогава идеята за 10-годишна безгрижност отива по дяволите. Реално батерията на Туизи струва под 1 000 лева и е възможно да се асемблира дори у нас с нужната електроника за зареждане. Лошото е, че няма кой да се ангажира с гаранция повече от 2 години…

    in reply to: Всичко за Туизи #24339

    [quote=”nio” post=844]Цената на Туизи за БГ е 28090 лв за най-добре оборудваната версия, със стъклен покрив, алуминиеви джанти, bluetoot , врати и цветно изпълнение със стикери. ….
    Дано съм полезен някому с дългите си и досадни постове. :blush:[/quote]

    Благодаря за изчерпателната информация! Постът ти никак не е досаден, а напротив – много полезен! Научих много и най-вече си направих няколко извода.

    На първо място – тази цена е безумна. За жител на столицата с добри доходи вероятно е поносима, но за средностатистически провинциалист цената е по-висока, отколкото могат да си позволят 90% от българите, решили да закупят нов автомобил за лични нужди. При подобна схема на разсрочено изплащане, месечната вноска е по-висока от средната за страната заплата. За нормален семеен автомобил подобна сума с много мъка се преглъща (от собствен опит), но за двуместна четириколка е меко казано неразумо. Пак казвам – ако живея в малък провинциален град и разчитам на заплатата си, а не на собствен бизнес, това за мен (а и за повечето българи) е абсурд. За 28 000 лева мога да си купя съвсем приличен нов семеен автомобил, при това не с цитираните разходи за обслужване, паркинг в синя зона и т.н. Все пак синя зона има само в най-големите градове…

    С казаното дотук искам да кажа, че идеята а достъпен електромобил (ако може изобщо да се нарече автомобил) е осакатена. По този начин (според мен) продажбите ще се ограничат с едва няколко бройки за цяла една държава. За съжаление логиката и търговските правила сочат в тази посока. Не критикувам никого, само казвам лично мнение. Работя в сферата на маркетинга и търговията вече доста време и мога да направя просто заключение на база факти. Зелената идея е чудесна, аз самият съм крайно увлечен, но за да платя подобна сума, е нужно да генерирам толкова много отпадък, че зеленото се губи в общия фон.
    Очаквам с нетърпение цена каквато е в Европа и условия като в нормална държава – с изплащане на батерията и 10 годишна гаранция.

    Апропо, мога да говоря дълго по темата за различни от оригиналните акумулатори, но тогава идеята за 10-годишна безгрижност отива по дяволите. Реално батерията на Туизи струва под 1 000 лева и е възможно да се асемблира дори у нас с нужната електроника за зареждане. Лошото е, че няма кой да се ангажира с гаранция повече от 2 години…

    in reply to: Всичко за Туизи #24360

    [quote=”nio” post=844]Цената на Туизи за БГ е 28090 лв за най-добре оборудваната версия, със стъклен покрив, алуминиеви джанти, bluetoot , врати и цветно изпълнение със стикери. ….
    Дано съм полезен някому с дългите си и досадни постове. :blush:[/quote]

    Благодаря за изчерпателната информация! Постът ти никак не е досаден, а напротив – много полезен! Научих много и най-вече си направих няколко извода.

    На първо място – тази цена е безумна. За жител на столицата с добри доходи вероятно е поносима, но за средностатистически провинциалист цената е по-висока, отколкото могат да си позволят 90% от българите, решили да закупят нов автомобил за лични нужди. При подобна схема на разсрочено изплащане, месечната вноска е по-висока от средната за страната заплата. За нормален семеен автомобил подобна сума с много мъка се преглъща (от собствен опит), но за двуместна четириколка е меко казано неразумо. Пак казвам – ако живея в малък провинциален град и разчитам на заплатата си, а не на собствен бизнес, това за мен (а и за повечето българи) е абсурд. За 28 000 лева мога да си купя съвсем приличен нов семеен автомобил, при това не с цитираните разходи за обслужване, паркинг в синя зона и т.н. Все пак синя зона има само в най-големите градове…

    С казаното дотук искам да кажа, че идеята а достъпен електромобил (ако може изобщо да се нарече автомобил) е осакатена. По този начин (според мен) продажбите ще се ограничат с едва няколко бройки за цяла една държава. За съжаление логиката и търговските правила сочат в тази посока. Не критикувам никого, само казвам лично мнение. Работя в сферата на маркетинга и търговията вече доста време и мога да направя просто заключение на база факти. Зелената идея е чудесна, аз самият съм крайно увлечен, но за да платя подобна сума, е нужно да генерирам толкова много отпадък, че зеленото се губи в общия фон.
    Очаквам с нетърпение цена каквато е в Европа и условия като в нормална държава – с изплащане на батерията и 10 годишна гаранция.

    Апропо, мога да говоря дълго по темата за различни от оригиналните акумулатори, но тогава идеята за 10-годишна безгрижност отива по дяволите. Реално батерията на Туизи струва под 1 000 лева и е възможно да се асемблира дори у нас с нужната електроника за зареждане. Лошото е, че няма кой да се ангажира с гаранция повече от 2 години…

    in reply to: Всичко за Туизи #24345

    [quote=”nio” post=844]Цената на Туизи за БГ е 28090 лв за най-добре оборудваната версия, със стъклен покрив, алуминиеви джанти, bluetoot , врати и цветно изпълнение със стикери. ….
    Дано съм полезен някому с дългите си и досадни постове. :blush:[/quote]

    Благодаря за изчерпателната информация! Постът ти никак не е досаден, а напротив – много полезен! Научих много и най-вече си направих няколко извода.

    На първо място – тази цена е безумна. За жител на столицата с добри доходи вероятно е поносима, но за средностатистически провинциалист цената е по-висока, отколкото могат да си позволят 90% от българите, решили да закупят нов автомобил за лични нужди. При подобна схема на разсрочено изплащане, месечната вноска е по-висока от средната за страната заплата. За нормален семеен автомобил подобна сума с много мъка се преглъща (от собствен опит), но за двуместна четириколка е меко казано неразумо. Пак казвам – ако живея в малък провинциален град и разчитам на заплатата си, а не на собствен бизнес, това за мен (а и за повечето българи) е абсурд. За 28 000 лева мога да си купя съвсем приличен нов семеен автомобил, при това не с цитираните разходи за обслужване, паркинг в синя зона и т.н. Все пак синя зона има само в най-големите градове…

    С казаното дотук искам да кажа, че идеята а достъпен електромобил (ако може изобщо да се нарече автомобил) е осакатена. По този начин (според мен) продажбите ще се ограничат с едва няколко бройки за цяла една държава. За съжаление логиката и търговските правила сочат в тази посока. Не критикувам никого, само казвам лично мнение. Работя в сферата на маркетинга и търговията вече доста време и мога да направя просто заключение на база факти. Зелената идея е чудесна, аз самият съм крайно увлечен, но за да платя подобна сума, е нужно да генерирам толкова много отпадък, че зеленото се губи в общия фон.
    Очаквам с нетърпение цена каквато е в Европа и условия като в нормална държава – с изплащане на батерията и 10 годишна гаранция.

    Апропо, мога да говоря дълго по темата за различни от оригиналните акумулатори, но тогава идеята за 10-годишна безгрижност отива по дяволите. Реално батерията на Туизи струва под 1 000 лева и е възможно да се асемблира дори у нас с нужната електроника за зареждане. Лошото е, че няма кой да се ангажира с гаранция повече от 2 години…

    in reply to: Всичко за Туизи #24410

    [quote=”nio” post=844]Цената на Туизи за БГ е 28090 лв за най-добре оборудваната версия, със стъклен покрив, алуминиеви джанти, bluetoot , врати и цветно изпълнение със стикери. ….
    Дано съм полезен някому с дългите си и досадни постове. :blush:[/quote]

    Благодаря за изчерпателната информация! Постът ти никак не е досаден, а напротив – много полезен! Научих много и най-вече си направих няколко извода.

    На първо място – тази цена е безумна. За жител на столицата с добри доходи вероятно е поносима, но за средностатистически провинциалист цената е по-висока, отколкото могат да си позволят 90% от българите, решили да закупят нов автомобил за лични нужди. При подобна схема на разсрочено изплащане, месечната вноска е по-висока от средната за страната заплата. За нормален семеен автомобил подобна сума с много мъка се преглъща (от собствен опит), но за двуместна четириколка е меко казано неразумо. Пак казвам – ако живея в малък провинциален град и разчитам на заплатата си, а не на собствен бизнес, това за мен (а и за повечето българи) е абсурд. За 28 000 лева мога да си купя съвсем приличен нов семеен автомобил, при това не с цитираните разходи за обслужване, паркинг в синя зона и т.н. Все пак синя зона има само в най-големите градове…

    С казаното дотук искам да кажа, че идеята а достъпен електромобил (ако може изобщо да се нарече автомобил) е осакатена. По този начин (според мен) продажбите ще се ограничат с едва няколко бройки за цяла една държава. За съжаление логиката и търговските правила сочат в тази посока. Не критикувам никого, само казвам лично мнение. Работя в сферата на маркетинга и търговията вече доста време и мога да направя просто заключение на база факти. Зелената идея е чудесна, аз самият съм крайно увлечен, но за да платя подобна сума, е нужно да генерирам толкова много отпадък, че зеленото се губи в общия фон.
    Очаквам с нетърпение цена каквато е в Европа и условия като в нормална държава – с изплащане на батерията и 10 годишна гаранция.

    Апропо, мога да говоря дълго по темата за различни от оригиналните акумулатори, но тогава идеята за 10-годишна безгрижност отива по дяволите. Реално батерията на Туизи струва под 1 000 лева и е възможно да се асемблира дори у нас с нужната електроника за зареждане. Лошото е, че няма кой да се ангажира с гаранция повече от 2 години…

    in reply to: Всичко за Туизи #24352

    [quote=”nio” post=844]Цената на Туизи за БГ е 28090 лв за най-добре оборудваната версия, със стъклен покрив, алуминиеви джанти, bluetoot , врати и цветно изпълнение със стикери. ….
    Дано съм полезен някому с дългите си и досадни постове. :blush:[/quote]

    Благодаря за изчерпателната информация! Постът ти никак не е досаден, а напротив – много полезен! Научих много и най-вече си направих няколко извода.

    На първо място – тази цена е безумна. За жител на столицата с добри доходи вероятно е поносима, но за средностатистически провинциалист цената е по-висока, отколкото могат да си позволят 90% от българите, решили да закупят нов автомобил за лични нужди. При подобна схема на разсрочено изплащане, месечната вноска е по-висока от средната за страната заплата. За нормален семеен автомобил подобна сума с много мъка се преглъща (от собствен опит), но за двуместна четириколка е меко казано неразумо. Пак казвам – ако живея в малък провинциален град и разчитам на заплатата си, а не на собствен бизнес, това за мен (а и за повечето българи) е абсурд. За 28 000 лева мога да си купя съвсем приличен нов семеен автомобил, при това не с цитираните разходи за обслужване, паркинг в синя зона и т.н. Все пак синя зона има само в най-големите градове…

    С казаното дотук искам да кажа, че идеята а достъпен електромобил (ако може изобщо да се нарече автомобил) е осакатена. По този начин (според мен) продажбите ще се ограничат с едва няколко бройки за цяла една държава. За съжаление логиката и търговските правила сочат в тази посока. Не критикувам никого, само казвам лично мнение. Работя в сферата на маркетинга и търговията вече доста време и мога да направя просто заключение на база факти. Зелената идея е чудесна, аз самият съм крайно увлечен, но за да платя подобна сума, е нужно да генерирам толкова много отпадък, че зеленото се губи в общия фон.
    Очаквам с нетърпение цена каквато е в Европа и условия като в нормална държава – с изплащане на батерията и 10 годишна гаранция.

    Апропо, мога да говоря дълго по темата за различни от оригиналните акумулатори, но тогава идеята за 10-годишна безгрижност отива по дяволите. Реално батерията на Туизи струва под 1 000 лева и е възможно да се асемблира дори у нас с нужната електроника за зареждане. Лошото е, че няма кой да се ангажира с гаранция повече от 2 години…

Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 246 total)