Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Георги РусиновMember
[quote=”nio” post=844]Цената на Туизи за БГ е 28090 лв за най-добре оборудваната версия, със стъклен покрив, алуминиеви джанти, bluetoot , врати и цветно изпълнение със стикери. ….
Дано съм полезен някому с дългите си и досадни постове. :blush:[/quote]Благодаря за изчерпателната информация! Постът ти никак не е досаден, а напротив – много полезен! Научих много и най-вече си направих няколко извода.
На първо място – тази цена е безумна. За жител на столицата с добри доходи вероятно е поносима, но за средностатистически провинциалист цената е по-висока, отколкото могат да си позволят 90% от българите, решили да закупят нов автомобил за лични нужди. При подобна схема на разсрочено изплащане, месечната вноска е по-висока от средната за страната заплата. За нормален семеен автомобил подобна сума с много мъка се преглъща (от собствен опит), но за двуместна четириколка е меко казано неразумо. Пак казвам – ако живея в малък провинциален град и разчитам на заплатата си, а не на собствен бизнес, това за мен (а и за повечето българи) е абсурд. За 28 000 лева мога да си купя съвсем приличен нов семеен автомобил, при това не с цитираните разходи за обслужване, паркинг в синя зона и т.н. Все пак синя зона има само в най-големите градове…
С казаното дотук искам да кажа, че идеята а достъпен електромобил (ако може изобщо да се нарече автомобил) е осакатена. По този начин (според мен) продажбите ще се ограничат с едва няколко бройки за цяла една държава. За съжаление логиката и търговските правила сочат в тази посока. Не критикувам никого, само казвам лично мнение. Работя в сферата на маркетинга и търговията вече доста време и мога да направя просто заключение на база факти. Зелената идея е чудесна, аз самият съм крайно увлечен, но за да платя подобна сума, е нужно да генерирам толкова много отпадък, че зеленото се губи в общия фон.
Очаквам с нетърпение цена каквато е в Европа и условия като в нормална държава – с изплащане на батерията и 10 годишна гаранция.Апропо, мога да говоря дълго по темата за различни от оригиналните акумулатори, но тогава идеята за 10-годишна безгрижност отива по дяволите. Реално батерията на Туизи струва под 1 000 лева и е възможно да се асемблира дори у нас с нужната електроника за зареждане. Лошото е, че няма кой да се ангажира с гаранция повече от 2 години…
Георги РусиновMember[quote=”nio” post=844]Цената на Туизи за БГ е 28090 лв за най-добре оборудваната версия, със стъклен покрив, алуминиеви джанти, bluetoot , врати и цветно изпълнение със стикери. ….
Дано съм полезен някому с дългите си и досадни постове. :blush:[/quote]Благодаря за изчерпателната информация! Постът ти никак не е досаден, а напротив – много полезен! Научих много и най-вече си направих няколко извода.
На първо място – тази цена е безумна. За жител на столицата с добри доходи вероятно е поносима, но за средностатистически провинциалист цената е по-висока, отколкото могат да си позволят 90% от българите, решили да закупят нов автомобил за лични нужди. При подобна схема на разсрочено изплащане, месечната вноска е по-висока от средната за страната заплата. За нормален семеен автомобил подобна сума с много мъка се преглъща (от собствен опит), но за двуместна четириколка е меко казано неразумо. Пак казвам – ако живея в малък провинциален град и разчитам на заплатата си, а не на собствен бизнес, това за мен (а и за повечето българи) е абсурд. За 28 000 лева мога да си купя съвсем приличен нов семеен автомобил, при това не с цитираните разходи за обслужване, паркинг в синя зона и т.н. Все пак синя зона има само в най-големите градове…
С казаното дотук искам да кажа, че идеята а достъпен електромобил (ако може изобщо да се нарече автомобил) е осакатена. По този начин (според мен) продажбите ще се ограничат с едва няколко бройки за цяла една държава. За съжаление логиката и търговските правила сочат в тази посока. Не критикувам никого, само казвам лично мнение. Работя в сферата на маркетинга и търговията вече доста време и мога да направя просто заключение на база факти. Зелената идея е чудесна, аз самият съм крайно увлечен, но за да платя подобна сума, е нужно да генерирам толкова много отпадък, че зеленото се губи в общия фон.
Очаквам с нетърпение цена каквато е в Европа и условия като в нормална държава – с изплащане на батерията и 10 годишна гаранция.Апропо, мога да говоря дълго по темата за различни от оригиналните акумулатори, но тогава идеята за 10-годишна безгрижност отива по дяволите. Реално батерията на Туизи струва под 1 000 лева и е възможно да се асемблира дори у нас с нужната електроника за зареждане. Лошото е, че няма кой да се ангажира с гаранция повече от 2 години…
Георги РусиновMember[quote=”nio” post=831]Ето ти оферта за Туизи – 28090 лв с ддс, с батерията. Налично, може да го вземеш веднага. Може и на лизинг с 30% първоначална вноска. Ако решиш свиркай! Колкото до въпроси относно колата – питай! Ще отговоря подробно на всичко, а и администратора също има Туизи и той има доста инфо за него.[/quote]
Тази цена никак не ми допада. При първоначално предложение 18 600 с ДДС и евентуален лизинг на батерията за по 100 евро на месец (както е в Европа), пак излиза доста по-евтино… Доколкото разбрах от другата тема това е цената ти с лизинг и обслужване (ако не греша). На мен ми идва твърде висока заради цялостната концепция на автомобила. Аз още очаквам оферта от “моя” дилър, от когото съм купил вече един автомобил. Надявам се цената да е по-поносима или поне с лизинг на батерията. Ако стойността при плащане в кеш надвиши 20 000, съм по-склонен да се откажа, защото инвестицията е неоправдана (за мен).
Георги РусиновMember[quote=”nio” post=831]Ето ти оферта за Туизи – 28090 лв с ддс, с батерията. Налично, може да го вземеш веднага. Може и на лизинг с 30% първоначална вноска. Ако решиш свиркай! Колкото до въпроси относно колата – питай! Ще отговоря подробно на всичко, а и администратора също има Туизи и той има доста инфо за него.[/quote]
Тази цена никак не ми допада. При първоначално предложение 18 600 с ДДС и евентуален лизинг на батерията за по 100 евро на месец (както е в Европа), пак излиза доста по-евтино… Доколкото разбрах от другата тема това е цената ти с лизинг и обслужване (ако не греша). На мен ми идва твърде висока заради цялостната концепция на автомобила. Аз още очаквам оферта от “моя” дилър, от когото съм купил вече един автомобил. Надявам се цената да е по-поносима или поне с лизинг на батерията. Ако стойността при плащане в кеш надвиши 20 000, съм по-склонен да се откажа, защото инвестицията е неоправдана (за мен).
Георги РусиновMember[quote=”nio” post=831]Ето ти оферта за Туизи – 28090 лв с ддс, с батерията. Налично, може да го вземеш веднага. Може и на лизинг с 30% първоначална вноска. Ако решиш свиркай! Колкото до въпроси относно колата – питай! Ще отговоря подробно на всичко, а и администратора също има Туизи и той има доста инфо за него.[/quote]
Тази цена никак не ми допада. При първоначално предложение 18 600 с ДДС и евентуален лизинг на батерията за по 100 евро на месец (както е в Европа), пак излиза доста по-евтино… Доколкото разбрах от другата тема това е цената ти с лизинг и обслужване (ако не греша). На мен ми идва твърде висока заради цялостната концепция на автомобила. Аз още очаквам оферта от “моя” дилър, от когото съм купил вече един автомобил. Надявам се цената да е по-поносима или поне с лизинг на батерията. Ако стойността при плащане в кеш надвиши 20 000, съм по-склонен да се откажа, защото инвестицията е неоправдана (за мен).
Георги РусиновMember[quote=”nio” post=831]Ето ти оферта за Туизи – 28090 лв с ддс, с батерията. Налично, може да го вземеш веднага. Може и на лизинг с 30% първоначална вноска. Ако решиш свиркай! Колкото до въпроси относно колата – питай! Ще отговоря подробно на всичко, а и администратора също има Туизи и той има доста инфо за него.[/quote]
Тази цена никак не ми допада. При първоначално предложение 18 600 с ДДС и евентуален лизинг на батерията за по 100 евро на месец (както е в Европа), пак излиза доста по-евтино… Доколкото разбрах от другата тема това е цената ти с лизинг и обслужване (ако не греша). На мен ми идва твърде висока заради цялостната концепция на автомобила. Аз още очаквам оферта от “моя” дилър, от когото съм купил вече един автомобил. Надявам се цената да е по-поносима или поне с лизинг на батерията. Ако стойността при плащане в кеш надвиши 20 000, съм по-склонен да се откажа, защото инвестицията е неоправдана (за мен).
Георги РусиновMember[quote=”nio” post=831]Ето ти оферта за Туизи – 28090 лв с ддс, с батерията. Налично, може да го вземеш веднага. Може и на лизинг с 30% първоначална вноска. Ако решиш свиркай! Колкото до въпроси относно колата – питай! Ще отговоря подробно на всичко, а и администратора също има Туизи и той има доста инфо за него.[/quote]
Тази цена никак не ми допада. При първоначално предложение 18 600 с ДДС и евентуален лизинг на батерията за по 100 евро на месец (както е в Европа), пак излиза доста по-евтино… Доколкото разбрах от другата тема това е цената ти с лизинг и обслужване (ако не греша). На мен ми идва твърде висока заради цялостната концепция на автомобила. Аз още очаквам оферта от “моя” дилър, от когото съм купил вече един автомобил. Надявам се цената да е по-поносима или поне с лизинг на батерията. Ако стойността при плащане в кеш надвиши 20 000, съм по-склонен да се откажа, защото инвестицията е неоправдана (за мен).
Георги РусиновMember[quote=”nio” post=831]Ето ти оферта за Туизи – 28090 лв с ддс, с батерията. Налично, може да го вземеш веднага. Може и на лизинг с 30% първоначална вноска. Ако решиш свиркай! Колкото до въпроси относно колата – питай! Ще отговоря подробно на всичко, а и администратора също има Туизи и той има доста инфо за него.[/quote]
Тази цена никак не ми допада. При първоначално предложение 18 600 с ДДС и евентуален лизинг на батерията за по 100 евро на месец (както е в Европа), пак излиза доста по-евтино… Доколкото разбрах от другата тема това е цената ти с лизинг и обслужване (ако не греша). На мен ми идва твърде висока заради цялостната концепция на автомобила. Аз още очаквам оферта от “моя” дилър, от когото съм купил вече един автомобил. Надявам се цената да е по-поносима или поне с лизинг на батерията. Ако стойността при плащане в кеш надвиши 20 000, съм по-склонен да се откажа, защото инвестицията е неоправдана (за мен).
Георги РусиновMember[quote=”nio” post=831]Ето ти оферта за Туизи – 28090 лв с ддс, с батерията. Налично, може да го вземеш веднага. Може и на лизинг с 30% първоначална вноска. Ако решиш свиркай! Колкото до въпроси относно колата – питай! Ще отговоря подробно на всичко, а и администратора също има Туизи и той има доста инфо за него.[/quote]
Тази цена никак не ми допада. При първоначално предложение 18 600 с ДДС и евентуален лизинг на батерията за по 100 евро на месец (както е в Европа), пак излиза доста по-евтино… Доколкото разбрах от другата тема това е цената ти с лизинг и обслужване (ако не греша). На мен ми идва твърде висока заради цялостната концепция на автомобила. Аз още очаквам оферта от “моя” дилър, от когото съм купил вече един автомобил. Надявам се цената да е по-поносима или поне с лизинг на батерията. Ако стойността при плащане в кеш надвиши 20 000, съм по-склонен да се откажа, защото инвестицията е неоправдана (за мен).
Георги РусиновMember[quote=”nio” post=831]Ето ти оферта за Туизи – 28090 лв с ддс, с батерията. Налично, може да го вземеш веднага. Може и на лизинг с 30% първоначална вноска. Ако решиш свиркай! Колкото до въпроси относно колата – питай! Ще отговоря подробно на всичко, а и администратора също има Туизи и той има доста инфо за него.[/quote]
Тази цена никак не ми допада. При първоначално предложение 18 600 с ДДС и евентуален лизинг на батерията за по 100 евро на месец (както е в Европа), пак излиза доста по-евтино… Доколкото разбрах от другата тема това е цената ти с лизинг и обслужване (ако не греша). На мен ми идва твърде висока заради цялостната концепция на автомобила. Аз още очаквам оферта от “моя” дилър, от когото съм купил вече един автомобил. Надявам се цената да е по-поносима или поне с лизинг на батерията. Ако стойността при плащане в кеш надвиши 20 000, съм по-склонен да се откажа, защото инвестицията е неоправдана (за мен).
Георги РусиновMember[quote=”nio” post=831]Ето ти оферта за Туизи – 28090 лв с ддс, с батерията. Налично, може да го вземеш веднага. Може и на лизинг с 30% първоначална вноска. Ако решиш свиркай! Колкото до въпроси относно колата – питай! Ще отговоря подробно на всичко, а и администратора също има Туизи и той има доста инфо за него.[/quote]
Тази цена никак не ми допада. При първоначално предложение 18 600 с ДДС и евентуален лизинг на батерията за по 100 евро на месец (както е в Европа), пак излиза доста по-евтино… Доколкото разбрах от другата тема това е цената ти с лизинг и обслужване (ако не греша). На мен ми идва твърде висока заради цялостната концепция на автомобила. Аз още очаквам оферта от “моя” дилър, от когото съм купил вече един автомобил. Надявам се цената да е по-поносима или поне с лизинг на батерията. Ако стойността при плащане в кеш надвиши 20 000, съм по-склонен да се откажа, защото инвестицията е неоправдана (за мен).
Георги РусиновMember[quote=”nio” post=831]Ето ти оферта за Туизи – 28090 лв с ддс, с батерията. Налично, може да го вземеш веднага. Може и на лизинг с 30% първоначална вноска. Ако решиш свиркай! Колкото до въпроси относно колата – питай! Ще отговоря подробно на всичко, а и администратора също има Туизи и той има доста инфо за него.[/quote]
Тази цена никак не ми допада. При първоначално предложение 18 600 с ДДС и евентуален лизинг на батерията за по 100 евро на месец (както е в Европа), пак излиза доста по-евтино… Доколкото разбрах от другата тема това е цената ти с лизинг и обслужване (ако не греша). На мен ми идва твърде висока заради цялостната концепция на автомобила. Аз още очаквам оферта от “моя” дилър, от когото съм купил вече един автомобил. Надявам се цената да е по-поносима или поне с лизинг на батерията. Ако стойността при плащане в кеш надвиши 20 000, съм по-склонен да се откажа, защото инвестицията е неоправдана (за мен).
Георги РусиновMemberАз също съм силно мотивиран за една такава обиколка. За момента очаквам оферта за Туизи и имам сериозното намерение да го купя до края на годината. За съжаление пътуването ще се състои доста преди това. Докато чакам да получа конкретната цена, правя проучване за всеки един детайл по “колата” – зареждане, поддръжка, стопанисване, гараж и т.н. Дори ми хрумна на пръв поглед безумната идея да “донадя” хибридна част под формата на 2-киловатова газифицирана Хонда и да удължа пробега с около 20-30 километра при по-ниска скорост. Изобщо, в главата ми се въртят много идеи и сметки, като се надявам да реализирам поне малка част от тях.
Относно батериите – почти всички литиеви батерии се зареждат по един и същи начин, който описах нагрубо в предишния си пост. Единственото, което не знам е дали отделните клетки на Туизи се балансират или не. Теоретически са възможни и двата варианта, но ме смущава дългият гаранционен срок на батерията. Или са заложили на евтина батерия БЕЗ електроника, която са готови да подменят във всеки един момент (малко вероятно заради безопасността), или са заложили на адски скъпо изпълнение със следене на всяка отделна клетка. Не мога да преценя, но последната информация, която чух вчера от дилър на марката е, че Туизи имат проблеми с охлаждане на батерията лятно време. Дали е достоверна – не знам, но ако е вярна, то се насочвам към първия вариант на предположенията си. На този етап няма да ги споделям тук, защото рискувам да отключа излишен спор.На този етап бих се включил в обиколката с нормален автомобил или с мотоциклет.
Георги РусиновMemberАз също съм силно мотивиран за една такава обиколка. За момента очаквам оферта за Туизи и имам сериозното намерение да го купя до края на годината. За съжаление пътуването ще се състои доста преди това. Докато чакам да получа конкретната цена, правя проучване за всеки един детайл по “колата” – зареждане, поддръжка, стопанисване, гараж и т.н. Дори ми хрумна на пръв поглед безумната идея да “донадя” хибридна част под формата на 2-киловатова газифицирана Хонда и да удължа пробега с около 20-30 километра при по-ниска скорост. Изобщо, в главата ми се въртят много идеи и сметки, като се надявам да реализирам поне малка част от тях.
Относно батериите – почти всички литиеви батерии се зареждат по един и същи начин, който описах нагрубо в предишния си пост. Единственото, което не знам е дали отделните клетки на Туизи се балансират или не. Теоретически са възможни и двата варианта, но ме смущава дългият гаранционен срок на батерията. Или са заложили на евтина батерия БЕЗ електроника, която са готови да подменят във всеки един момент (малко вероятно заради безопасността), или са заложили на адски скъпо изпълнение със следене на всяка отделна клетка. Не мога да преценя, но последната информация, която чух вчера от дилър на марката е, че Туизи имат проблеми с охлаждане на батерията лятно време. Дали е достоверна – не знам, но ако е вярна, то се насочвам към първия вариант на предположенията си. На този етап няма да ги споделям тук, защото рискувам да отключа излишен спор.На този етап бих се включил в обиколката с нормален автомобил или с мотоциклет.
Георги РусиновMemberАз също съм силно мотивиран за една такава обиколка. За момента очаквам оферта за Туизи и имам сериозното намерение да го купя до края на годината. За съжаление пътуването ще се състои доста преди това. Докато чакам да получа конкретната цена, правя проучване за всеки един детайл по “колата” – зареждане, поддръжка, стопанисване, гараж и т.н. Дори ми хрумна на пръв поглед безумната идея да “донадя” хибридна част под формата на 2-киловатова газифицирана Хонда и да удължа пробега с около 20-30 километра при по-ниска скорост. Изобщо, в главата ми се въртят много идеи и сметки, като се надявам да реализирам поне малка част от тях.
Относно батериите – почти всички литиеви батерии се зареждат по един и същи начин, който описах нагрубо в предишния си пост. Единственото, което не знам е дали отделните клетки на Туизи се балансират или не. Теоретически са възможни и двата варианта, но ме смущава дългият гаранционен срок на батерията. Или са заложили на евтина батерия БЕЗ електроника, която са готови да подменят във всеки един момент (малко вероятно заради безопасността), или са заложили на адски скъпо изпълнение със следене на всяка отделна клетка. Не мога да преценя, но последната информация, която чух вчера от дилър на марката е, че Туизи имат проблеми с охлаждане на батерията лятно време. Дали е достоверна – не знам, но ако е вярна, то се насочвам към първия вариант на предположенията си. На този етап няма да ги споделям тук, защото рискувам да отключа излишен спор.На този етап бих се включил в обиколката с нормален автомобил или с мотоциклет.
-
AuthorPosts