Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Георги РусиновMember
Това е актуалното предложение на колегите от 2R-България за 7 и 12 вата. За съжаление в онлайн-каталога им не откривам модела, който аз използвам. Показаните лампи са с доста скромен ъгъл на светене, но е най-доброто, на което съм попадал. На място могат да се видят доста други неща.
Ето целия раздел от LED осветлението, което предлагат.
Моля публикуването на връзката да не се счита като реклама, а само като информация, която би била полезна на останалите потребители. Цените им също подлежат на договаряне…Георги РусиновMemberТова е актуалното предложение на колегите от 2R-България за 7 и 12 вата. За съжаление в онлайн-каталога им не откривам модела, който аз използвам. Показаните лампи са с доста скромен ъгъл на светене, но е най-доброто, на което съм попадал. На място могат да се видят доста други неща.
Ето целия раздел от LED осветлението, което предлагат.
Моля публикуването на връзката да не се счита като реклама, а само като информация, която би била полезна на останалите потребители. Цените им също подлежат на договаряне…Георги РусиновMemberТова е актуалното предложение на колегите от 2R-България за 7 и 12 вата. За съжаление в онлайн-каталога им не откривам модела, който аз използвам. Показаните лампи са с доста скромен ъгъл на светене, но е най-доброто, на което съм попадал. На място могат да се видят доста други неща.
Ето целия раздел от LED осветлението, което предлагат.
Моля публикуването на връзката да не се счита като реклама, а само като информация, която би била полезна на останалите потребители. Цените им също подлежат на договаряне…Георги РусиновMemberТова е актуалното предложение на колегите от 2R-България за 7 и 12 вата. За съжаление в онлайн-каталога им не откривам модела, който аз използвам. Показаните лампи са с доста скромен ъгъл на светене, но е най-доброто, на което съм попадал. На място могат да се видят доста други неща.
Ето целия раздел от LED осветлението, което предлагат.
Моля публикуването на връзката да не се счита като реклама, а само като информация, която би била полезна на останалите потребители. Цените им също подлежат на договаряне…Георги РусиновMemberТова е актуалното предложение на колегите от 2R-България за 7 и 12 вата. За съжаление в онлайн-каталога им не откривам модела, който аз използвам. Показаните лампи са с доста скромен ъгъл на светене, но е най-доброто, на което съм попадал. На място могат да се видят доста други неща.
Ето целия раздел от LED осветлението, което предлагат.
Моля публикуването на връзката да не се счита като реклама, а само като информация, която би била полезна на останалите потребители. Цените им също подлежат на договаряне…Георги РусиновMemberТова е актуалното предложение на колегите от 2R-България за 7 и 12 вата. За съжаление в онлайн-каталога им не откривам модела, който аз използвам. Показаните лампи са с доста скромен ъгъл на светене, но е най-доброто, на което съм попадал. На място могат да се видят доста други неща.
Ето целия раздел от LED осветлението, което предлагат.
Моля публикуването на връзката да не се счита като реклама, а само като информация, която би била полезна на останалите потребители. Цените им също подлежат на договаряне…Георги РусиновMemberТова е актуалното предложение на колегите от 2R-България за 7 и 12 вата. За съжаление в онлайн-каталога им не откривам модела, който аз използвам. Показаните лампи са с доста скромен ъгъл на светене, но е най-доброто, на което съм попадал. На място могат да се видят доста други неща.
Ето целия раздел от LED осветлението, което предлагат.
Моля публикуването на връзката да не се счита като реклама, а само като информация, която би била полезна на останалите потребители. Цените им също подлежат на договаряне…Георги РусиновMember[quote=”nio” post=765]
Това с тракащия дизел обаче чак сега с Туизито го осъзнавам какъв проблем е – като си караш кола с прозорци това не се усеща, но с туизито в трафика буквално ям нафта с лъжици, а тракането от всички страни на светофара е разбиващо [/quote]В този ред на мисли – виниловите прозорци не заглушават ли поне малко околния шум? За въздуха е ясно – все ще намери откъде да влезе, а и не съществува херметичен автомобил. Аз лично винаги карам с включен вентилатор на въздух отвън. Някакси не мога без да знам, че има приток на свеж (разбирай външен) въздух. След изминати стотици хиляди километри на мотоциклет за мен това не е проблем. Само се надявам, че в Twizi положението е малко по-добро. 🙂
Втори въпрос – стана дума за генератор. Каква е консумацията при зареждане и дали една 2-киловатова Хонда би свършила работа? Обмислям паралелната покупка на такъв генератор заедно с Twizi-то, но не знам дали ще стигне. По-мощните не са толкова компактни.
Георги РусиновMember[quote=”nio” post=765]
Това с тракащия дизел обаче чак сега с Туизито го осъзнавам какъв проблем е – като си караш кола с прозорци това не се усеща, но с туизито в трафика буквално ям нафта с лъжици, а тракането от всички страни на светофара е разбиващо [/quote]В този ред на мисли – виниловите прозорци не заглушават ли поне малко околния шум? За въздуха е ясно – все ще намери откъде да влезе, а и не съществува херметичен автомобил. Аз лично винаги карам с включен вентилатор на въздух отвън. Някакси не мога без да знам, че има приток на свеж (разбирай външен) въздух. След изминати стотици хиляди километри на мотоциклет за мен това не е проблем. Само се надявам, че в Twizi положението е малко по-добро. 🙂
Втори въпрос – стана дума за генератор. Каква е консумацията при зареждане и дали една 2-киловатова Хонда би свършила работа? Обмислям паралелната покупка на такъв генератор заедно с Twizi-то, но не знам дали ще стигне. По-мощните не са толкова компактни.
Георги РусиновMember[quote=”nio” post=765]
Това с тракащия дизел обаче чак сега с Туизито го осъзнавам какъв проблем е – като си караш кола с прозорци това не се усеща, но с туизито в трафика буквално ям нафта с лъжици, а тракането от всички страни на светофара е разбиващо [/quote]В този ред на мисли – виниловите прозорци не заглушават ли поне малко околния шум? За въздуха е ясно – все ще намери откъде да влезе, а и не съществува херметичен автомобил. Аз лично винаги карам с включен вентилатор на въздух отвън. Някакси не мога без да знам, че има приток на свеж (разбирай външен) въздух. След изминати стотици хиляди километри на мотоциклет за мен това не е проблем. Само се надявам, че в Twizi положението е малко по-добро. 🙂
Втори въпрос – стана дума за генератор. Каква е консумацията при зареждане и дали една 2-киловатова Хонда би свършила работа? Обмислям паралелната покупка на такъв генератор заедно с Twizi-то, но не знам дали ще стигне. По-мощните не са толкова компактни.
Георги РусиновMember[quote=”nio” post=765]
Това с тракащия дизел обаче чак сега с Туизито го осъзнавам какъв проблем е – като си караш кола с прозорци това не се усеща, но с туизито в трафика буквално ям нафта с лъжици, а тракането от всички страни на светофара е разбиващо [/quote]В този ред на мисли – виниловите прозорци не заглушават ли поне малко околния шум? За въздуха е ясно – все ще намери откъде да влезе, а и не съществува херметичен автомобил. Аз лично винаги карам с включен вентилатор на въздух отвън. Някакси не мога без да знам, че има приток на свеж (разбирай външен) въздух. След изминати стотици хиляди километри на мотоциклет за мен това не е проблем. Само се надявам, че в Twizi положението е малко по-добро. 🙂
Втори въпрос – стана дума за генератор. Каква е консумацията при зареждане и дали една 2-киловатова Хонда би свършила работа? Обмислям паралелната покупка на такъв генератор заедно с Twizi-то, но не знам дали ще стигне. По-мощните не са толкова компактни.
Георги РусиновMember[quote=”nio” post=765]
Това с тракащия дизел обаче чак сега с Туизито го осъзнавам какъв проблем е – като си караш кола с прозорци това не се усеща, но с туизито в трафика буквално ям нафта с лъжици, а тракането от всички страни на светофара е разбиващо [/quote]В този ред на мисли – виниловите прозорци не заглушават ли поне малко околния шум? За въздуха е ясно – все ще намери откъде да влезе, а и не съществува херметичен автомобил. Аз лично винаги карам с включен вентилатор на въздух отвън. Някакси не мога без да знам, че има приток на свеж (разбирай външен) въздух. След изминати стотици хиляди километри на мотоциклет за мен това не е проблем. Само се надявам, че в Twizi положението е малко по-добро. 🙂
Втори въпрос – стана дума за генератор. Каква е консумацията при зареждане и дали една 2-киловатова Хонда би свършила работа? Обмислям паралелната покупка на такъв генератор заедно с Twizi-то, но не знам дали ще стигне. По-мощните не са толкова компактни.
Георги РусиновMember[quote=”nio” post=765]
Това с тракащия дизел обаче чак сега с Туизито го осъзнавам какъв проблем е – като си караш кола с прозорци това не се усеща, но с туизито в трафика буквално ям нафта с лъжици, а тракането от всички страни на светофара е разбиващо [/quote]В този ред на мисли – виниловите прозорци не заглушават ли поне малко околния шум? За въздуха е ясно – все ще намери откъде да влезе, а и не съществува херметичен автомобил. Аз лично винаги карам с включен вентилатор на въздух отвън. Някакси не мога без да знам, че има приток на свеж (разбирай външен) въздух. След изминати стотици хиляди километри на мотоциклет за мен това не е проблем. Само се надявам, че в Twizi положението е малко по-добро. 🙂
Втори въпрос – стана дума за генератор. Каква е консумацията при зареждане и дали една 2-киловатова Хонда би свършила работа? Обмислям паралелната покупка на такъв генератор заедно с Twizi-то, но не знам дали ще стигне. По-мощните не са толкова компактни.
Георги РусиновMember[quote=”nio” post=765]
Това с тракащия дизел обаче чак сега с Туизито го осъзнавам какъв проблем е – като си караш кола с прозорци това не се усеща, но с туизито в трафика буквално ям нафта с лъжици, а тракането от всички страни на светофара е разбиващо [/quote]В този ред на мисли – виниловите прозорци не заглушават ли поне малко околния шум? За въздуха е ясно – все ще намери откъде да влезе, а и не съществува херметичен автомобил. Аз лично винаги карам с включен вентилатор на въздух отвън. Някакси не мога без да знам, че има приток на свеж (разбирай външен) въздух. След изминати стотици хиляди километри на мотоциклет за мен това не е проблем. Само се надявам, че в Twizi положението е малко по-добро. 🙂
Втори въпрос – стана дума за генератор. Каква е консумацията при зареждане и дали една 2-киловатова Хонда би свършила работа? Обмислям паралелната покупка на такъв генератор заедно с Twizi-то, но не знам дали ще стигне. По-мощните не са толкова компактни.
Георги РусиновMember[quote=”nio” post=765]
Това с тракащия дизел обаче чак сега с Туизито го осъзнавам какъв проблем е – като си караш кола с прозорци това не се усеща, но с туизито в трафика буквално ям нафта с лъжици, а тракането от всички страни на светофара е разбиващо [/quote]В този ред на мисли – виниловите прозорци не заглушават ли поне малко околния шум? За въздуха е ясно – все ще намери откъде да влезе, а и не съществува херметичен автомобил. Аз лично винаги карам с включен вентилатор на въздух отвън. Някакси не мога без да знам, че има приток на свеж (разбирай външен) въздух. След изминати стотици хиляди километри на мотоциклет за мен това не е проблем. Само се надявам, че в Twizi положението е малко по-добро. 🙂
Втори въпрос – стана дума за генератор. Каква е консумацията при зареждане и дали една 2-киловатова Хонда би свършила работа? Обмислям паралелната покупка на такъв генератор заедно с Twizi-то, но не знам дали ще стигне. По-мощните не са толкова компактни.
-
AuthorPosts