Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 246 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: Всичко за Туизи #27471

    [quote=”nio” post=1167]…Обаче един електротехник днес ми каза, че може да го направи да работи на пълна газ постоянно, с някакво съпротивление в управлението на агрегата – утре ще му го занеса. Щял да накара агрегата да си мисли, че постоянно има висока консумация. :blink: Ще видим.[/quote]

    На този “електротехник” с чиста съвест му кажи да си смени професията!

    Обяснявам го пак – генераторите въртят с КОНСТАНТНИ обороти! Това означава, че те подават газ когато натоварването се увеличи и се стремят да достигнат същите обороти, които са имали без товар. Ако запалиш генератора и не включиш никакъв консуматор, той ще се върти с да речем 3 000 оборота в минута. Ако го натовариш, естествено оборотите му падат и тогава механично устройство подава газ, за да достигне пак тези 3 000 оборота. И при пълно натоварване, пак ще върти с толкова, при напълно подадена газ, защото консумацията го товари.

    Ако го излъжеш, тогава без товар оборотите ще са драстично повече и изгорелите и механично повредени компоненти също ще са повече! Излъган, генераторът ще работи САМО за определена консумация, с тази разлика, че ще си длъжен да му я осигуриш и да му гарантираш, че няма да се променя, нито да се изключва. Това обезсмисля половината механика (и електроника) по генератора. Такъв “дървен” генератор можеш да си направиш и сам с помощта на косачка и какъв да е електродвигател… че даже можеш да пренасяш механично движение по кабел. 😉
    Най-малкото, което ще стане, е повишаване на честотата на произведеното електричество, а това може да съсипе немалко неща. Пак казвам – това е най-лекото, което може да се случи. Напрежението най-вероятно няма да се увеличи, но поразиите от други фактори са 100% сигурни!
    Освен всичко това, роторът, намотките и няколкото електронни елемента покрай въртящите се части НЕ са предвидени да се въртят с твърде високи обороти. Могат да настъпят чисто механически повреди. Това го казвам от ЛИЧЕН ОПИТ. Масата на намотките по ротора за 2-киловатов агрегат е около 2 – 2,5 килограма. Няма намотка, която да издържи повече от 3-4 000 оборота с тези размери и тази защита…
    Защо “от личен опит” – защото преди години така съсипах генератор 1 киловат. Вместо да източа останалото в карбуратора гориво от винта, аз подавах газ ръчно за няколко секунди след всяка употреба, докато се изчерпи малкото количество в поплавковата камера. Това правех за да не мирише генератора в мястото, където го съхранявам (работилница-апартамент). На 10-тото подобно форсиране, генераторът вече не даваше ток. Последва пълно разглобяване и установяване на причините, които описах по-горе. При мен се бяха счупили диодите, монтирани в ротора, осигуряващи променливото напрежение. Счупването беше чисто механическо, причинено от неразумната центробежна сила.
    Всичко това се случи за около 2 минути сумарна работа на повишени обороти.

    in reply to: Всичко за Туизи #27464

    [quote=”nio” post=1167]…Обаче един електротехник днес ми каза, че може да го направи да работи на пълна газ постоянно, с някакво съпротивление в управлението на агрегата – утре ще му го занеса. Щял да накара агрегата да си мисли, че постоянно има висока консумация. :blink: Ще видим.[/quote]

    На този “електротехник” с чиста съвест му кажи да си смени професията!

    Обяснявам го пак – генераторите въртят с КОНСТАНТНИ обороти! Това означава, че те подават газ когато натоварването се увеличи и се стремят да достигнат същите обороти, които са имали без товар. Ако запалиш генератора и не включиш никакъв консуматор, той ще се върти с да речем 3 000 оборота в минута. Ако го натовариш, естествено оборотите му падат и тогава механично устройство подава газ, за да достигне пак тези 3 000 оборота. И при пълно натоварване, пак ще върти с толкова, при напълно подадена газ, защото консумацията го товари.

    Ако го излъжеш, тогава без товар оборотите ще са драстично повече и изгорелите и механично повредени компоненти също ще са повече! Излъган, генераторът ще работи САМО за определена консумация, с тази разлика, че ще си длъжен да му я осигуриш и да му гарантираш, че няма да се променя, нито да се изключва. Това обезсмисля половината механика (и електроника) по генератора. Такъв “дървен” генератор можеш да си направиш и сам с помощта на косачка и какъв да е електродвигател… че даже можеш да пренасяш механично движение по кабел. 😉
    Най-малкото, което ще стане, е повишаване на честотата на произведеното електричество, а това може да съсипе немалко неща. Пак казвам – това е най-лекото, което може да се случи. Напрежението най-вероятно няма да се увеличи, но поразиите от други фактори са 100% сигурни!
    Освен всичко това, роторът, намотките и няколкото електронни елемента покрай въртящите се части НЕ са предвидени да се въртят с твърде високи обороти. Могат да настъпят чисто механически повреди. Това го казвам от ЛИЧЕН ОПИТ. Масата на намотките по ротора за 2-киловатов агрегат е около 2 – 2,5 килограма. Няма намотка, която да издържи повече от 3-4 000 оборота с тези размери и тази защита…
    Защо “от личен опит” – защото преди години така съсипах генератор 1 киловат. Вместо да източа останалото в карбуратора гориво от винта, аз подавах газ ръчно за няколко секунди след всяка употреба, докато се изчерпи малкото количество в поплавковата камера. Това правех за да не мирише генератора в мястото, където го съхранявам (работилница-апартамент). На 10-тото подобно форсиране, генераторът вече не даваше ток. Последва пълно разглобяване и установяване на причините, които описах по-горе. При мен се бяха счупили диодите, монтирани в ротора, осигуряващи променливото напрежение. Счупването беше чисто механическо, причинено от неразумната центробежна сила.
    Всичко това се случи за около 2 минути сумарна работа на повишени обороти.

    in reply to: Всичко за Туизи #27467

    [quote=”nio” post=1167]…Обаче един електротехник днес ми каза, че може да го направи да работи на пълна газ постоянно, с някакво съпротивление в управлението на агрегата – утре ще му го занеса. Щял да накара агрегата да си мисли, че постоянно има висока консумация. :blink: Ще видим.[/quote]

    На този “електротехник” с чиста съвест му кажи да си смени професията!

    Обяснявам го пак – генераторите въртят с КОНСТАНТНИ обороти! Това означава, че те подават газ когато натоварването се увеличи и се стремят да достигнат същите обороти, които са имали без товар. Ако запалиш генератора и не включиш никакъв консуматор, той ще се върти с да речем 3 000 оборота в минута. Ако го натовариш, естествено оборотите му падат и тогава механично устройство подава газ, за да достигне пак тези 3 000 оборота. И при пълно натоварване, пак ще върти с толкова, при напълно подадена газ, защото консумацията го товари.

    Ако го излъжеш, тогава без товар оборотите ще са драстично повече и изгорелите и механично повредени компоненти също ще са повече! Излъган, генераторът ще работи САМО за определена консумация, с тази разлика, че ще си длъжен да му я осигуриш и да му гарантираш, че няма да се променя, нито да се изключва. Това обезсмисля половината механика (и електроника) по генератора. Такъв “дървен” генератор можеш да си направиш и сам с помощта на косачка и какъв да е електродвигател… че даже можеш да пренасяш механично движение по кабел. 😉
    Най-малкото, което ще стане, е повишаване на честотата на произведеното електричество, а това може да съсипе немалко неща. Пак казвам – това е най-лекото, което може да се случи. Напрежението най-вероятно няма да се увеличи, но поразиите от други фактори са 100% сигурни!
    Освен всичко това, роторът, намотките и няколкото електронни елемента покрай въртящите се части НЕ са предвидени да се въртят с твърде високи обороти. Могат да настъпят чисто механически повреди. Това го казвам от ЛИЧЕН ОПИТ. Масата на намотките по ротора за 2-киловатов агрегат е около 2 – 2,5 килограма. Няма намотка, която да издържи повече от 3-4 000 оборота с тези размери и тази защита…
    Защо “от личен опит” – защото преди години така съсипах генератор 1 киловат. Вместо да източа останалото в карбуратора гориво от винта, аз подавах газ ръчно за няколко секунди след всяка употреба, докато се изчерпи малкото количество в поплавковата камера. Това правех за да не мирише генератора в мястото, където го съхранявам (работилница-апартамент). На 10-тото подобно форсиране, генераторът вече не даваше ток. Последва пълно разглобяване и установяване на причините, които описах по-горе. При мен се бяха счупили диодите, монтирани в ротора, осигуряващи променливото напрежение. Счупването беше чисто механическо, причинено от неразумната центробежна сила.
    Всичко това се случи за около 2 минути сумарна работа на повишени обороти.

    in reply to: Всичко за Туизи #27491

    [quote=”nio” post=1167]…Обаче един електротехник днес ми каза, че може да го направи да работи на пълна газ постоянно, с някакво съпротивление в управлението на агрегата – утре ще му го занеса. Щял да накара агрегата да си мисли, че постоянно има висока консумация. :blink: Ще видим.[/quote]

    На този “електротехник” с чиста съвест му кажи да си смени професията!

    Обяснявам го пак – генераторите въртят с КОНСТАНТНИ обороти! Това означава, че те подават газ когато натоварването се увеличи и се стремят да достигнат същите обороти, които са имали без товар. Ако запалиш генератора и не включиш никакъв консуматор, той ще се върти с да речем 3 000 оборота в минута. Ако го натовариш, естествено оборотите му падат и тогава механично устройство подава газ, за да достигне пак тези 3 000 оборота. И при пълно натоварване, пак ще върти с толкова, при напълно подадена газ, защото консумацията го товари.

    Ако го излъжеш, тогава без товар оборотите ще са драстично повече и изгорелите и механично повредени компоненти също ще са повече! Излъган, генераторът ще работи САМО за определена консумация, с тази разлика, че ще си длъжен да му я осигуриш и да му гарантираш, че няма да се променя, нито да се изключва. Това обезсмисля половината механика (и електроника) по генератора. Такъв “дървен” генератор можеш да си направиш и сам с помощта на косачка и какъв да е електродвигател… че даже можеш да пренасяш механично движение по кабел. 😉
    Най-малкото, което ще стане, е повишаване на честотата на произведеното електричество, а това може да съсипе немалко неща. Пак казвам – това е най-лекото, което може да се случи. Напрежението най-вероятно няма да се увеличи, но поразиите от други фактори са 100% сигурни!
    Освен всичко това, роторът, намотките и няколкото електронни елемента покрай въртящите се части НЕ са предвидени да се въртят с твърде високи обороти. Могат да настъпят чисто механически повреди. Това го казвам от ЛИЧЕН ОПИТ. Масата на намотките по ротора за 2-киловатов агрегат е около 2 – 2,5 килограма. Няма намотка, която да издържи повече от 3-4 000 оборота с тези размери и тази защита…
    Защо “от личен опит” – защото преди години така съсипах генератор 1 киловат. Вместо да източа останалото в карбуратора гориво от винта, аз подавах газ ръчно за няколко секунди след всяка употреба, докато се изчерпи малкото количество в поплавковата камера. Това правех за да не мирише генератора в мястото, където го съхранявам (работилница-апартамент). На 10-тото подобно форсиране, генераторът вече не даваше ток. Последва пълно разглобяване и установяване на причините, които описах по-горе. При мен се бяха счупили диодите, монтирани в ротора, осигуряващи променливото напрежение. Счупването беше чисто механическо, причинено от неразумната центробежна сила.
    Всичко това се случи за около 2 минути сумарна работа на повишени обороти.

    in reply to: Всичко за Туизи #27500

    [quote=”nio” post=1167]…Обаче един електротехник днес ми каза, че може да го направи да работи на пълна газ постоянно, с някакво съпротивление в управлението на агрегата – утре ще му го занеса. Щял да накара агрегата да си мисли, че постоянно има висока консумация. :blink: Ще видим.[/quote]

    На този “електротехник” с чиста съвест му кажи да си смени професията!

    Обяснявам го пак – генераторите въртят с КОНСТАНТНИ обороти! Това означава, че те подават газ когато натоварването се увеличи и се стремят да достигнат същите обороти, които са имали без товар. Ако запалиш генератора и не включиш никакъв консуматор, той ще се върти с да речем 3 000 оборота в минута. Ако го натовариш, естествено оборотите му падат и тогава механично устройство подава газ, за да достигне пак тези 3 000 оборота. И при пълно натоварване, пак ще върти с толкова, при напълно подадена газ, защото консумацията го товари.

    Ако го излъжеш, тогава без товар оборотите ще са драстично повече и изгорелите и механично повредени компоненти също ще са повече! Излъган, генераторът ще работи САМО за определена консумация, с тази разлика, че ще си длъжен да му я осигуриш и да му гарантираш, че няма да се променя, нито да се изключва. Това обезсмисля половината механика (и електроника) по генератора. Такъв “дървен” генератор можеш да си направиш и сам с помощта на косачка и какъв да е електродвигател… че даже можеш да пренасяш механично движение по кабел. 😉
    Най-малкото, което ще стане, е повишаване на честотата на произведеното електричество, а това може да съсипе немалко неща. Пак казвам – това е най-лекото, което може да се случи. Напрежението най-вероятно няма да се увеличи, но поразиите от други фактори са 100% сигурни!
    Освен всичко това, роторът, намотките и няколкото електронни елемента покрай въртящите се части НЕ са предвидени да се въртят с твърде високи обороти. Могат да настъпят чисто механически повреди. Това го казвам от ЛИЧЕН ОПИТ. Масата на намотките по ротора за 2-киловатов агрегат е около 2 – 2,5 килограма. Няма намотка, която да издържи повече от 3-4 000 оборота с тези размери и тази защита…
    Защо “от личен опит” – защото преди години така съсипах генератор 1 киловат. Вместо да източа останалото в карбуратора гориво от винта, аз подавах газ ръчно за няколко секунди след всяка употреба, докато се изчерпи малкото количество в поплавковата камера. Това правех за да не мирише генератора в мястото, където го съхранявам (работилница-апартамент). На 10-тото подобно форсиране, генераторът вече не даваше ток. Последва пълно разглобяване и установяване на причините, които описах по-горе. При мен се бяха счупили диодите, монтирани в ротора, осигуряващи променливото напрежение. Счупването беше чисто механическо, причинено от неразумната центробежна сила.
    Всичко това се случи за около 2 минути сумарна работа на повишени обороти.

    in reply to: Всичко за Туизи #27288

    Няма да откриеш генератор с “постоянна газ”, защото такъв не съществува. Обясних го в предишен пост. Всички малки генератори работят с константни обороти и подаването на газ става в момент на натоварване. Целта е оборотите да останат… постоянни!

    Можеш да пробваш с марков генератор (например Honda) или с по-мощен. Предполагам, че Хондата ще има по-бърза реакция, стига да има къде да я изпробваш. Предполагам, че в шоурум няма да ти откажат…

    in reply to: Всичко за Туизи #27289

    Няма да откриеш генератор с “постоянна газ”, защото такъв не съществува. Обясних го в предишен пост. Всички малки генератори работят с константни обороти и подаването на газ става в момент на натоварване. Целта е оборотите да останат… постоянни!

    Можеш да пробваш с марков генератор (например Honda) или с по-мощен. Предполагам, че Хондата ще има по-бърза реакция, стига да има къде да я изпробваш. Предполагам, че в шоурум няма да ти откажат…

    in reply to: Всичко за Туизи #27329

    Няма да откриеш генератор с “постоянна газ”, защото такъв не съществува. Обясних го в предишен пост. Всички малки генератори работят с константни обороти и подаването на газ става в момент на натоварване. Целта е оборотите да останат… постоянни!

    Можеш да пробваш с марков генератор (например Honda) или с по-мощен. Предполагам, че Хондата ще има по-бърза реакция, стига да има къде да я изпробваш. Предполагам, че в шоурум няма да ти откажат…

    in reply to: Всичко за Туизи #27301

    Няма да откриеш генератор с “постоянна газ”, защото такъв не съществува. Обясних го в предишен пост. Всички малки генератори работят с константни обороти и подаването на газ става в момент на натоварване. Целта е оборотите да останат… постоянни!

    Можеш да пробваш с марков генератор (например Honda) или с по-мощен. Предполагам, че Хондата ще има по-бърза реакция, стига да има къде да я изпробваш. Предполагам, че в шоурум няма да ти откажат…

    in reply to: Всичко за Туизи #27321

    Няма да откриеш генератор с “постоянна газ”, защото такъв не съществува. Обясних го в предишен пост. Всички малки генератори работят с константни обороти и подаването на газ става в момент на натоварване. Целта е оборотите да останат… постоянни!

    Можеш да пробваш с марков генератор (например Honda) или с по-мощен. Предполагам, че Хондата ще има по-бърза реакция, стига да има къде да я изпробваш. Предполагам, че в шоурум няма да ти откажат…

    in reply to: Всичко за Туизи #27333

    Няма да откриеш генератор с “постоянна газ”, защото такъв не съществува. Обясних го в предишен пост. Всички малки генератори работят с константни обороти и подаването на газ става в момент на натоварване. Целта е оборотите да останат… постоянни!

    Можеш да пробваш с марков генератор (например Honda) или с по-мощен. Предполагам, че Хондата ще има по-бърза реакция, стига да има къде да я изпробваш. Предполагам, че в шоурум няма да ти откажат…

    in reply to: Всичко за Туизи #27294

    Няма да откриеш генератор с “постоянна газ”, защото такъв не съществува. Обясних го в предишен пост. Всички малки генератори работят с константни обороти и подаването на газ става в момент на натоварване. Целта е оборотите да останат… постоянни!

    Можеш да пробваш с марков генератор (например Honda) или с по-мощен. Предполагам, че Хондата ще има по-бърза реакция, стига да има къде да я изпробваш. Предполагам, че в шоурум няма да ти откажат…

    in reply to: Всичко за Туизи #27512

    Няма да откриеш генератор с “постоянна газ”, защото такъв не съществува. Обясних го в предишен пост. Всички малки генератори работят с константни обороти и подаването на газ става в момент на натоварване. Целта е оборотите да останат… постоянни!

    Можеш да пробваш с марков генератор (например Honda) или с по-мощен. Предполагам, че Хондата ще има по-бърза реакция, стига да има къде да я изпробваш. Предполагам, че в шоурум няма да ти откажат…

    in reply to: Всичко за Туизи #27308

    Няма да откриеш генератор с “постоянна газ”, защото такъв не съществува. Обясних го в предишен пост. Всички малки генератори работят с константни обороти и подаването на газ става в момент на натоварване. Целта е оборотите да останат… постоянни!

    Можеш да пробваш с марков генератор (например Honda) или с по-мощен. Предполагам, че Хондата ще има по-бърза реакция, стига да има къде да я изпробваш. Предполагам, че в шоурум няма да ти откажат…

    in reply to: Всичко за Туизи #27302

    Няма да откриеш генератор с “постоянна газ”, защото такъв не съществува. Обясних го в предишен пост. Всички малки генератори работят с константни обороти и подаването на газ става в момент на натоварване. Целта е оборотите да останат… постоянни!

    Можеш да пробваш с марков генератор (например Honda) или с по-мощен. Предполагам, че Хондата ще има по-бърза реакция, стига да има къде да я изпробваш. Предполагам, че в шоурум няма да ти откажат…

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 246 total)