Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Георги РусиновMember
[quote=”mumojem” post=1114]Ха, леле това LED крушки за фарове ли са бре? Как стои въпросът с регулацията, сертификати нещо стандартизация има ли/нужна ли е? Не съм ескпериментирал никога, но досега каквото съм чел все е, че са несериозна работа и все още не могат да заместят халогенките. Явно вече не е така :cheer:[/quote]
Ете тези вече са сериозната работа! Очаквам близките месеци да навлязат на пазара. Чаках 3 години, докато се сетят как да изнесат охлаждането извън фара. Сега ще чакам да ги предвидят и за повечето модели автомобили. При мен стана по чудо. Първоначално исках да оставя вентилатора в затворения обем на фара, но после се притесних от прегряване и го изнесох. Реално това стана чрез сгъването и разгъването на един маншон, но на други автомобили би било проблем (някои имат кутия, която е близо до крушката и няма място за охладителя. Марка няма – китайска иновация, която до една година ще завладее света подобно на ксеноновата истерия…
Единственото неясно за мен е реалния живот на чипа при тези температури. Поживем, увидим! Сложил съм си главата в торбата… хаха!Георги РусиновMember[quote=”mumojem” post=1114]Ха, леле това LED крушки за фарове ли са бре? Как стои въпросът с регулацията, сертификати нещо стандартизация има ли/нужна ли е? Не съм ескпериментирал никога, но досега каквото съм чел все е, че са несериозна работа и все още не могат да заместят халогенките. Явно вече не е така :cheer:[/quote]
Ете тези вече са сериозната работа! Очаквам близките месеци да навлязат на пазара. Чаках 3 години, докато се сетят как да изнесат охлаждането извън фара. Сега ще чакам да ги предвидят и за повечето модели автомобили. При мен стана по чудо. Първоначално исках да оставя вентилатора в затворения обем на фара, но после се притесних от прегряване и го изнесох. Реално това стана чрез сгъването и разгъването на един маншон, но на други автомобили би било проблем (някои имат кутия, която е близо до крушката и няма място за охладителя. Марка няма – китайска иновация, която до една година ще завладее света подобно на ксеноновата истерия…
Единственото неясно за мен е реалния живот на чипа при тези температури. Поживем, увидим! Сложил съм си главата в торбата… хаха!Георги РусиновMember[quote=”mumojem” post=1114]Ха, леле това LED крушки за фарове ли са бре? Как стои въпросът с регулацията, сертификати нещо стандартизация има ли/нужна ли е? Не съм ескпериментирал никога, но досега каквото съм чел все е, че са несериозна работа и все още не могат да заместят халогенките. Явно вече не е така :cheer:[/quote]
Ете тези вече са сериозната работа! Очаквам близките месеци да навлязат на пазара. Чаках 3 години, докато се сетят как да изнесат охлаждането извън фара. Сега ще чакам да ги предвидят и за повечето модели автомобили. При мен стана по чудо. Първоначално исках да оставя вентилатора в затворения обем на фара, но после се притесних от прегряване и го изнесох. Реално това стана чрез сгъването и разгъването на един маншон, но на други автомобили би било проблем (някои имат кутия, която е близо до крушката и няма място за охладителя. Марка няма – китайска иновация, която до една година ще завладее света подобно на ксеноновата истерия…
Единственото неясно за мен е реалния живот на чипа при тези температури. Поживем, увидим! Сложил съм си главата в торбата… хаха!Георги РусиновMember[quote=”mumojem” post=1114]Ха, леле това LED крушки за фарове ли са бре? Как стои въпросът с регулацията, сертификати нещо стандартизация има ли/нужна ли е? Не съм ескпериментирал никога, но досега каквото съм чел все е, че са несериозна работа и все още не могат да заместят халогенките. Явно вече не е така :cheer:[/quote]
Ете тези вече са сериозната работа! Очаквам близките месеци да навлязат на пазара. Чаках 3 години, докато се сетят как да изнесат охлаждането извън фара. Сега ще чакам да ги предвидят и за повечето модели автомобили. При мен стана по чудо. Първоначално исках да оставя вентилатора в затворения обем на фара, но после се притесних от прегряване и го изнесох. Реално това стана чрез сгъването и разгъването на един маншон, но на други автомобили би било проблем (някои имат кутия, която е близо до крушката и няма място за охладителя. Марка няма – китайска иновация, която до една година ще завладее света подобно на ксеноновата истерия…
Единственото неясно за мен е реалния живот на чипа при тези температури. Поживем, увидим! Сложил съм си главата в торбата… хаха!Георги РусиновMemberТъй като стана дума за дневни светлини и консумацията на H4 преди няколко страници, използвах това време за експерименти. Имам удоволствието да ви покажа последната си придобивка. Изглежда подобно на тази от снимката, но е два пъти по-мощна (30 вата).
Прилагам и снимка на реалната ситуация във фара. Крушката изглежда абсурдно на пръв поглед, но дългите и късите работят както при обикновена крушка. Разликата е само в малко по-мекия фокус при късите светлини (има граница, но е малко по-мека). Категорично не заслепяват отсрещните!!! Светлината е малко по-силна от тази на найтбрекър, градусите по Келвин са 5 500. Цена на комплекта 130 лева. В охладителя има вентилатор. На този етап съм изключително доволен! Това е първата LED крушка, която изпробвам и тя е ПО-СИЛНА от нормална. Всичко останало досега са пълни глупости (а аз експериментирам от доста години).Нарочно съм направил една снимка от по-високо, за да покажа, че крушката НЕ заслепява. Снимките са направени в 2 часа следобед при ярко слънце, докато чаках да ми сменят гумите.
Резултатите:
1. 2 или 3 пъти по-ниска консумация (нормална крушка гълта 55-60 вата, а тази 20 или 30 (в зависимост дали дълги или къси)
2. Идеален спектър за нощно шофиране.
3. През деня ми е все тая да щадя фаровете- крушките отделят нищожна топлина
4. Живот безконечен.
5, По-силна светлина
6. … това е бъдещето.Ееех, сега да имах Туизи, бих го “спукал” от подобни иновации… :cheer: … ама нямам 🙁 . Май ще си обзаведа и скутера с такива.
Attachments:Георги РусиновMemberТъй като стана дума за дневни светлини и консумацията на H4 преди няколко страници, използвах това време за експерименти. Имам удоволствието да ви покажа последната си придобивка. Изглежда подобно на тази от снимката, но е два пъти по-мощна (30 вата).
Прилагам и снимка на реалната ситуация във фара. Крушката изглежда абсурдно на пръв поглед, но дългите и късите работят както при обикновена крушка. Разликата е само в малко по-мекия фокус при късите светлини (има граница, но е малко по-мека). Категорично не заслепяват отсрещните!!! Светлината е малко по-силна от тази на найтбрекър, градусите по Келвин са 5 500. Цена на комплекта 130 лева. В охладителя има вентилатор. На този етап съм изключително доволен! Това е първата LED крушка, която изпробвам и тя е ПО-СИЛНА от нормална. Всичко останало досега са пълни глупости (а аз експериментирам от доста години).Нарочно съм направил една снимка от по-високо, за да покажа, че крушката НЕ заслепява. Снимките са направени в 2 часа следобед при ярко слънце, докато чаках да ми сменят гумите.
Резултатите:
1. 2 или 3 пъти по-ниска консумация (нормална крушка гълта 55-60 вата, а тази 20 или 30 (в зависимост дали дълги или къси)
2. Идеален спектър за нощно шофиране.
3. През деня ми е все тая да щадя фаровете- крушките отделят нищожна топлина
4. Живот безконечен.
5, По-силна светлина
6. … това е бъдещето.Ееех, сега да имах Туизи, бих го “спукал” от подобни иновации… :cheer: … ама нямам 🙁 . Май ще си обзаведа и скутера с такива.
Attachments:Георги РусиновMemberТъй като стана дума за дневни светлини и консумацията на H4 преди няколко страници, използвах това време за експерименти. Имам удоволствието да ви покажа последната си придобивка. Изглежда подобно на тази от снимката, но е два пъти по-мощна (30 вата).
Прилагам и снимка на реалната ситуация във фара. Крушката изглежда абсурдно на пръв поглед, но дългите и късите работят както при обикновена крушка. Разликата е само в малко по-мекия фокус при късите светлини (има граница, но е малко по-мека). Категорично не заслепяват отсрещните!!! Светлината е малко по-силна от тази на найтбрекър, градусите по Келвин са 5 500. Цена на комплекта 130 лева. В охладителя има вентилатор. На този етап съм изключително доволен! Това е първата LED крушка, която изпробвам и тя е ПО-СИЛНА от нормална. Всичко останало досега са пълни глупости (а аз експериментирам от доста години).Нарочно съм направил една снимка от по-високо, за да покажа, че крушката НЕ заслепява. Снимките са направени в 2 часа следобед при ярко слънце, докато чаках да ми сменят гумите.
Резултатите:
1. 2 или 3 пъти по-ниска консумация (нормална крушка гълта 55-60 вата, а тази 20 или 30 (в зависимост дали дълги или къси)
2. Идеален спектър за нощно шофиране.
3. През деня ми е все тая да щадя фаровете- крушките отделят нищожна топлина
4. Живот безконечен.
5, По-силна светлина
6. … това е бъдещето.Ееех, сега да имах Туизи, бих го “спукал” от подобни иновации… :cheer: … ама нямам 🙁 . Май ще си обзаведа и скутера с такива.
Attachments:Георги РусиновMemberТъй като стана дума за дневни светлини и консумацията на H4 преди няколко страници, използвах това време за експерименти. Имам удоволствието да ви покажа последната си придобивка. Изглежда подобно на тази от снимката, но е два пъти по-мощна (30 вата).
Прилагам и снимка на реалната ситуация във фара. Крушката изглежда абсурдно на пръв поглед, но дългите и късите работят както при обикновена крушка. Разликата е само в малко по-мекия фокус при късите светлини (има граница, но е малко по-мека). Категорично не заслепяват отсрещните!!! Светлината е малко по-силна от тази на найтбрекър, градусите по Келвин са 5 500. Цена на комплекта 130 лева. В охладителя има вентилатор. На този етап съм изключително доволен! Това е първата LED крушка, която изпробвам и тя е ПО-СИЛНА от нормална. Всичко останало досега са пълни глупости (а аз експериментирам от доста години).Нарочно съм направил една снимка от по-високо, за да покажа, че крушката НЕ заслепява. Снимките са направени в 2 часа следобед при ярко слънце, докато чаках да ми сменят гумите.
Резултатите:
1. 2 или 3 пъти по-ниска консумация (нормална крушка гълта 55-60 вата, а тази 20 или 30 (в зависимост дали дълги или къси)
2. Идеален спектър за нощно шофиране.
3. През деня ми е все тая да щадя фаровете- крушките отделят нищожна топлина
4. Живот безконечен.
5, По-силна светлина
6. … това е бъдещето.Ееех, сега да имах Туизи, бих го “спукал” от подобни иновации… :cheer: … ама нямам 🙁 . Май ще си обзаведа и скутера с такива.
Attachments:Георги РусиновMemberТъй като стана дума за дневни светлини и консумацията на H4 преди няколко страници, използвах това време за експерименти. Имам удоволствието да ви покажа последната си придобивка. Изглежда подобно на тази от снимката, но е два пъти по-мощна (30 вата).
Прилагам и снимка на реалната ситуация във фара. Крушката изглежда абсурдно на пръв поглед, но дългите и късите работят както при обикновена крушка. Разликата е само в малко по-мекия фокус при късите светлини (има граница, но е малко по-мека). Категорично не заслепяват отсрещните!!! Светлината е малко по-силна от тази на найтбрекър, градусите по Келвин са 5 500. Цена на комплекта 130 лева. В охладителя има вентилатор. На този етап съм изключително доволен! Това е първата LED крушка, която изпробвам и тя е ПО-СИЛНА от нормална. Всичко останало досега са пълни глупости (а аз експериментирам от доста години).Нарочно съм направил една снимка от по-високо, за да покажа, че крушката НЕ заслепява. Снимките са направени в 2 часа следобед при ярко слънце, докато чаках да ми сменят гумите.
Резултатите:
1. 2 или 3 пъти по-ниска консумация (нормална крушка гълта 55-60 вата, а тази 20 или 30 (в зависимост дали дълги или къси)
2. Идеален спектър за нощно шофиране.
3. През деня ми е все тая да щадя фаровете- крушките отделят нищожна топлина
4. Живот безконечен.
5, По-силна светлина
6. … това е бъдещето.Ееех, сега да имах Туизи, бих го “спукал” от подобни иновации… :cheer: … ама нямам 🙁 . Май ще си обзаведа и скутера с такива.
Attachments:Георги РусиновMemberТъй като стана дума за дневни светлини и консумацията на H4 преди няколко страници, използвах това време за експерименти. Имам удоволствието да ви покажа последната си придобивка. Изглежда подобно на тази от снимката, но е два пъти по-мощна (30 вата).
Прилагам и снимка на реалната ситуация във фара. Крушката изглежда абсурдно на пръв поглед, но дългите и късите работят както при обикновена крушка. Разликата е само в малко по-мекия фокус при късите светлини (има граница, но е малко по-мека). Категорично не заслепяват отсрещните!!! Светлината е малко по-силна от тази на найтбрекър, градусите по Келвин са 5 500. Цена на комплекта 130 лева. В охладителя има вентилатор. На този етап съм изключително доволен! Това е първата LED крушка, която изпробвам и тя е ПО-СИЛНА от нормална. Всичко останало досега са пълни глупости (а аз експериментирам от доста години).Нарочно съм направил една снимка от по-високо, за да покажа, че крушката НЕ заслепява. Снимките са направени в 2 часа следобед при ярко слънце, докато чаках да ми сменят гумите.
Резултатите:
1. 2 или 3 пъти по-ниска консумация (нормална крушка гълта 55-60 вата, а тази 20 или 30 (в зависимост дали дълги или къси)
2. Идеален спектър за нощно шофиране.
3. През деня ми е все тая да щадя фаровете- крушките отделят нищожна топлина
4. Живот безконечен.
5, По-силна светлина
6. … това е бъдещето.Ееех, сега да имах Туизи, бих го “спукал” от подобни иновации… :cheer: … ама нямам 🙁 . Май ще си обзаведа и скутера с такива.
Attachments:Георги РусиновMemberТъй като стана дума за дневни светлини и консумацията на H4 преди няколко страници, използвах това време за експерименти. Имам удоволствието да ви покажа последната си придобивка. Изглежда подобно на тази от снимката, но е два пъти по-мощна (30 вата).
Прилагам и снимка на реалната ситуация във фара. Крушката изглежда абсурдно на пръв поглед, но дългите и късите работят както при обикновена крушка. Разликата е само в малко по-мекия фокус при късите светлини (има граница, но е малко по-мека). Категорично не заслепяват отсрещните!!! Светлината е малко по-силна от тази на найтбрекър, градусите по Келвин са 5 500. Цена на комплекта 130 лева. В охладителя има вентилатор. На този етап съм изключително доволен! Това е първата LED крушка, която изпробвам и тя е ПО-СИЛНА от нормална. Всичко останало досега са пълни глупости (а аз експериментирам от доста години).Нарочно съм направил една снимка от по-високо, за да покажа, че крушката НЕ заслепява. Снимките са направени в 2 часа следобед при ярко слънце, докато чаках да ми сменят гумите.
Резултатите:
1. 2 или 3 пъти по-ниска консумация (нормална крушка гълта 55-60 вата, а тази 20 или 30 (в зависимост дали дълги или къси)
2. Идеален спектър за нощно шофиране.
3. През деня ми е все тая да щадя фаровете- крушките отделят нищожна топлина
4. Живот безконечен.
5, По-силна светлина
6. … това е бъдещето.Ееех, сега да имах Туизи, бих го “спукал” от подобни иновации… :cheer: … ама нямам 🙁 . Май ще си обзаведа и скутера с такива.
Attachments:Георги РусиновMemberТъй като стана дума за дневни светлини и консумацията на H4 преди няколко страници, използвах това време за експерименти. Имам удоволствието да ви покажа последната си придобивка. Изглежда подобно на тази от снимката, но е два пъти по-мощна (30 вата).
Прилагам и снимка на реалната ситуация във фара. Крушката изглежда абсурдно на пръв поглед, но дългите и късите работят както при обикновена крушка. Разликата е само в малко по-мекия фокус при късите светлини (има граница, но е малко по-мека). Категорично не заслепяват отсрещните!!! Светлината е малко по-силна от тази на найтбрекър, градусите по Келвин са 5 500. Цена на комплекта 130 лева. В охладителя има вентилатор. На този етап съм изключително доволен! Това е първата LED крушка, която изпробвам и тя е ПО-СИЛНА от нормална. Всичко останало досега са пълни глупости (а аз експериментирам от доста години).Нарочно съм направил една снимка от по-високо, за да покажа, че крушката НЕ заслепява. Снимките са направени в 2 часа следобед при ярко слънце, докато чаках да ми сменят гумите.
Резултатите:
1. 2 или 3 пъти по-ниска консумация (нормална крушка гълта 55-60 вата, а тази 20 или 30 (в зависимост дали дълги или къси)
2. Идеален спектър за нощно шофиране.
3. През деня ми е все тая да щадя фаровете- крушките отделят нищожна топлина
4. Живот безконечен.
5, По-силна светлина
6. … това е бъдещето.Ееех, сега да имах Туизи, бих го “спукал” от подобни иновации… :cheer: … ама нямам 🙁 . Май ще си обзаведа и скутера с такива.
Attachments:Георги РусиновMemberТъй като стана дума за дневни светлини и консумацията на H4 преди няколко страници, използвах това време за експерименти. Имам удоволствието да ви покажа последната си придобивка. Изглежда подобно на тази от снимката, но е два пъти по-мощна (30 вата).
Прилагам и снимка на реалната ситуация във фара. Крушката изглежда абсурдно на пръв поглед, но дългите и късите работят както при обикновена крушка. Разликата е само в малко по-мекия фокус при късите светлини (има граница, но е малко по-мека). Категорично не заслепяват отсрещните!!! Светлината е малко по-силна от тази на найтбрекър, градусите по Келвин са 5 500. Цена на комплекта 130 лева. В охладителя има вентилатор. На този етап съм изключително доволен! Това е първата LED крушка, която изпробвам и тя е ПО-СИЛНА от нормална. Всичко останало досега са пълни глупости (а аз експериментирам от доста години).Нарочно съм направил една снимка от по-високо, за да покажа, че крушката НЕ заслепява. Снимките са направени в 2 часа следобед при ярко слънце, докато чаках да ми сменят гумите.
Резултатите:
1. 2 или 3 пъти по-ниска консумация (нормална крушка гълта 55-60 вата, а тази 20 или 30 (в зависимост дали дълги или къси)
2. Идеален спектър за нощно шофиране.
3. През деня ми е все тая да щадя фаровете- крушките отделят нищожна топлина
4. Живот безконечен.
5, По-силна светлина
6. … това е бъдещето.Ееех, сега да имах Туизи, бих го “спукал” от подобни иновации… :cheer: … ама нямам 🙁 . Май ще си обзаведа и скутера с такива.
Attachments:Георги РусиновMemberТъй като стана дума за дневни светлини и консумацията на H4 преди няколко страници, използвах това време за експерименти. Имам удоволствието да ви покажа последната си придобивка. Изглежда подобно на тази от снимката, но е два пъти по-мощна (30 вата).
Прилагам и снимка на реалната ситуация във фара. Крушката изглежда абсурдно на пръв поглед, но дългите и късите работят както при обикновена крушка. Разликата е само в малко по-мекия фокус при късите светлини (има граница, но е малко по-мека). Категорично не заслепяват отсрещните!!! Светлината е малко по-силна от тази на найтбрекър, градусите по Келвин са 5 500. Цена на комплекта 130 лева. В охладителя има вентилатор. На този етап съм изключително доволен! Това е първата LED крушка, която изпробвам и тя е ПО-СИЛНА от нормална. Всичко останало досега са пълни глупости (а аз експериментирам от доста години).Нарочно съм направил една снимка от по-високо, за да покажа, че крушката НЕ заслепява. Снимките са направени в 2 часа следобед при ярко слънце, докато чаках да ми сменят гумите.
Резултатите:
1. 2 или 3 пъти по-ниска консумация (нормална крушка гълта 55-60 вата, а тази 20 или 30 (в зависимост дали дълги или къси)
2. Идеален спектър за нощно шофиране.
3. През деня ми е все тая да щадя фаровете- крушките отделят нищожна топлина
4. Живот безконечен.
5, По-силна светлина
6. … това е бъдещето.Ееех, сега да имах Туизи, бих го “спукал” от подобни иновации… :cheer: … ама нямам 🙁 . Май ще си обзаведа и скутера с такива.
Attachments:Георги РусиновMember[quote=”nio” post=1011]Купувам ги от един магазин в Бургас. Няма друг размер, но според мен пасват добре на Туизи. Ако искаш мога да ти взема и да ти ги пратя по куриер. Ако ти трябва точен размер, пиши, ще ги премеря.[/quote]
Ще ти бъда благодарен ако ги премериш. Имам и друг въпрос – подлежат ли на огъване в малки граници?
-
AuthorPosts