Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Георги РусиновMember
[quote=”nio” post=896]Клиповете са доста зрелищни, но все пак като изключим самолета другите са режисирани и демонстративно подпалени или взривени. Все пак съм съгласен с теб, че литиевите батерии не са най-безопасния източник на ток. Но пък и бензина не е много по-различен. Все пак запалилите се електромобили са в пъти по-малко от запалилите се бензинови такива. За газовите пък да не говорим.[/quote]
Вярно е, режисирани са, но това е направено със стари и вече негодни за употреба батерии с цел да се покаже какво се случва. Свидетел съм на изгорял автомобил, на чиято предна седалка беше зареждана такава батерийка. Човек не знае кога може да стане белята и по тази причина не снима постоянно… 🙂
Исках само да покажа какво се случва когато такава батерия се презареди, даде накъсо или й се пропука обвивката… За течните и газообразните горива имам по-различно мнение. То се базира на факта, че за да горят им е нужен кислород. При лития това не е така. Аз използвам газови горива активно – лично и служебно. Ако говорим за LPG, това е вероятно най-безопасното газово гориво, защото се съхранява при сравнително ниско налягане (8-12 атмосфери), трудно изпаряемо е от течна фаза. Дотолкова, че пълна газова бутилка може да се отвори, при което изтича съвсем малко количество газ. Течността понижава рязко температурата си и… остава течна доста време. По този начин съм сменял уплътнението на личната си газова бутилка пълна догоре. Зрелищно и впечатляващо, но… факт!
Ако говорим за CNG, там работата е друга. Лично мен ме притеснява огромното налягане (220 – 250 атмосфери) и това, че газът остава газообразен…
Но не искам да се отдалечавам от същината на темата и моля да бъда извинен за отклонението![quote=”nio” post=896]Събота и неделя ще правя един експеримент. Кажете ми дали съм на прав път или ще си губя времето. Понеже с енергомер не мога да измеря нищо /нищо не показва/ искам да опитам друго. Имам агрегат, който е с автоматична газ според консумацията. Имам и много ел. уреди. Подготвил съм такива с мощност 2,2/2,0/1,8/1,5/1,0 кВт. И мисля да ги включа един по един и да запиша оборотите на агрегата. После включвам Туизи и по оборотите да се ориентирам с каква мощност зарежда от началото до края. Какво мислите, ще стане ли? :([/quote]
Ако следиш оборотите, 100% ще си изгубиш времето. Генераторите работят на едни и същи обороти, само че при натоварване с по-голяма консумация, те коригират подаването на газ. Целта е ВИНАГИ да държат едни и същи обороти и да поддържат една и съща честота на промяна на посоката на тока – херците. В Европа честотата е 50 Hz и толкова са оборотите на генератора на празен ход (според вида на генериращия механизъм може да са 16,666, 25 или 50 в секунда, респективно 1 000, 1500 или 3 000 в минута). При натоварване, механично или електронно устройство отчита спад на оборотите и незабавно подава газ до достигане на въпросните обороти. Дефакто ефектът е в по-силното боботене и само по усет може да се разбере дали консумацията е по-голяма. Другият вариант е да се следи рамото, чрез което се подава газ на карбуратора (ако е видимо). По него си личи колко повече (или по-малко) генераторът е натоварен и се стреми да компенсира.
Освен това, хубаво е от време на време да се прави калибровка на херците, ако генераторът е с механично устройство. За целта аз използвам обикновена лампа и ето такъв оптичен оборотомер:
Изглежда като играчка, но може да премери с висока точност обороти до 99 999 в минута чрез най-обикновена лампа с нажежаема жичка или чрез няколко предварително поставени маркера (ако се мери въртяща се плоскост).Георги РусиновMember[quote=”nio” post=896]Клиповете са доста зрелищни, но все пак като изключим самолета другите са режисирани и демонстративно подпалени или взривени. Все пак съм съгласен с теб, че литиевите батерии не са най-безопасния източник на ток. Но пък и бензина не е много по-различен. Все пак запалилите се електромобили са в пъти по-малко от запалилите се бензинови такива. За газовите пък да не говорим.[/quote]
Вярно е, режисирани са, но това е направено със стари и вече негодни за употреба батерии с цел да се покаже какво се случва. Свидетел съм на изгорял автомобил, на чиято предна седалка беше зареждана такава батерийка. Човек не знае кога може да стане белята и по тази причина не снима постоянно… 🙂
Исках само да покажа какво се случва когато такава батерия се презареди, даде накъсо или й се пропука обвивката… За течните и газообразните горива имам по-различно мнение. То се базира на факта, че за да горят им е нужен кислород. При лития това не е така. Аз използвам газови горива активно – лично и служебно. Ако говорим за LPG, това е вероятно най-безопасното газово гориво, защото се съхранява при сравнително ниско налягане (8-12 атмосфери), трудно изпаряемо е от течна фаза. Дотолкова, че пълна газова бутилка може да се отвори, при което изтича съвсем малко количество газ. Течността понижава рязко температурата си и… остава течна доста време. По този начин съм сменял уплътнението на личната си газова бутилка пълна догоре. Зрелищно и впечатляващо, но… факт!
Ако говорим за CNG, там работата е друга. Лично мен ме притеснява огромното налягане (220 – 250 атмосфери) и това, че газът остава газообразен…
Но не искам да се отдалечавам от същината на темата и моля да бъда извинен за отклонението![quote=”nio” post=896]Събота и неделя ще правя един експеримент. Кажете ми дали съм на прав път или ще си губя времето. Понеже с енергомер не мога да измеря нищо /нищо не показва/ искам да опитам друго. Имам агрегат, който е с автоматична газ според консумацията. Имам и много ел. уреди. Подготвил съм такива с мощност 2,2/2,0/1,8/1,5/1,0 кВт. И мисля да ги включа един по един и да запиша оборотите на агрегата. После включвам Туизи и по оборотите да се ориентирам с каква мощност зарежда от началото до края. Какво мислите, ще стане ли? :([/quote]
Ако следиш оборотите, 100% ще си изгубиш времето. Генераторите работят на едни и същи обороти, само че при натоварване с по-голяма консумация, те коригират подаването на газ. Целта е ВИНАГИ да държат едни и същи обороти и да поддържат една и съща честота на промяна на посоката на тока – херците. В Европа честотата е 50 Hz и толкова са оборотите на генератора на празен ход (според вида на генериращия механизъм може да са 16,666, 25 или 50 в секунда, респективно 1 000, 1500 или 3 000 в минута). При натоварване, механично или електронно устройство отчита спад на оборотите и незабавно подава газ до достигане на въпросните обороти. Дефакто ефектът е в по-силното боботене и само по усет може да се разбере дали консумацията е по-голяма. Другият вариант е да се следи рамото, чрез което се подава газ на карбуратора (ако е видимо). По него си личи колко повече (или по-малко) генераторът е натоварен и се стреми да компенсира.
Освен това, хубаво е от време на време да се прави калибровка на херците, ако генераторът е с механично устройство. За целта аз използвам обикновена лампа и ето такъв оптичен оборотомер:
Изглежда като играчка, но може да премери с висока точност обороти до 99 999 в минута чрез най-обикновена лампа с нажежаема жичка или чрез няколко предварително поставени маркера (ако се мери въртяща се плоскост).Георги РусиновMember[quote=”nio” post=896]Клиповете са доста зрелищни, но все пак като изключим самолета другите са режисирани и демонстративно подпалени или взривени. Все пак съм съгласен с теб, че литиевите батерии не са най-безопасния източник на ток. Но пък и бензина не е много по-различен. Все пак запалилите се електромобили са в пъти по-малко от запалилите се бензинови такива. За газовите пък да не говорим.[/quote]
Вярно е, режисирани са, но това е направено със стари и вече негодни за употреба батерии с цел да се покаже какво се случва. Свидетел съм на изгорял автомобил, на чиято предна седалка беше зареждана такава батерийка. Човек не знае кога може да стане белята и по тази причина не снима постоянно… 🙂
Исках само да покажа какво се случва когато такава батерия се презареди, даде накъсо или й се пропука обвивката… За течните и газообразните горива имам по-различно мнение. То се базира на факта, че за да горят им е нужен кислород. При лития това не е така. Аз използвам газови горива активно – лично и служебно. Ако говорим за LPG, това е вероятно най-безопасното газово гориво, защото се съхранява при сравнително ниско налягане (8-12 атмосфери), трудно изпаряемо е от течна фаза. Дотолкова, че пълна газова бутилка може да се отвори, при което изтича съвсем малко количество газ. Течността понижава рязко температурата си и… остава течна доста време. По този начин съм сменял уплътнението на личната си газова бутилка пълна догоре. Зрелищно и впечатляващо, но… факт!
Ако говорим за CNG, там работата е друга. Лично мен ме притеснява огромното налягане (220 – 250 атмосфери) и това, че газът остава газообразен…
Но не искам да се отдалечавам от същината на темата и моля да бъда извинен за отклонението![quote=”nio” post=896]Събота и неделя ще правя един експеримент. Кажете ми дали съм на прав път или ще си губя времето. Понеже с енергомер не мога да измеря нищо /нищо не показва/ искам да опитам друго. Имам агрегат, който е с автоматична газ според консумацията. Имам и много ел. уреди. Подготвил съм такива с мощност 2,2/2,0/1,8/1,5/1,0 кВт. И мисля да ги включа един по един и да запиша оборотите на агрегата. После включвам Туизи и по оборотите да се ориентирам с каква мощност зарежда от началото до края. Какво мислите, ще стане ли? :([/quote]
Ако следиш оборотите, 100% ще си изгубиш времето. Генераторите работят на едни и същи обороти, само че при натоварване с по-голяма консумация, те коригират подаването на газ. Целта е ВИНАГИ да държат едни и същи обороти и да поддържат една и съща честота на промяна на посоката на тока – херците. В Европа честотата е 50 Hz и толкова са оборотите на генератора на празен ход (според вида на генериращия механизъм може да са 16,666, 25 или 50 в секунда, респективно 1 000, 1500 или 3 000 в минута). При натоварване, механично или електронно устройство отчита спад на оборотите и незабавно подава газ до достигане на въпросните обороти. Дефакто ефектът е в по-силното боботене и само по усет може да се разбере дали консумацията е по-голяма. Другият вариант е да се следи рамото, чрез което се подава газ на карбуратора (ако е видимо). По него си личи колко повече (или по-малко) генераторът е натоварен и се стреми да компенсира.
Освен това, хубаво е от време на време да се прави калибровка на херците, ако генераторът е с механично устройство. За целта аз използвам обикновена лампа и ето такъв оптичен оборотомер:
Изглежда като играчка, но може да премери с висока точност обороти до 99 999 в минута чрез най-обикновена лампа с нажежаема жичка или чрез няколко предварително поставени маркера (ако се мери въртяща се плоскост).Георги РусиновMember[quote=”nio” post=896]Клиповете са доста зрелищни, но все пак като изключим самолета другите са режисирани и демонстративно подпалени или взривени. Все пак съм съгласен с теб, че литиевите батерии не са най-безопасния източник на ток. Но пък и бензина не е много по-различен. Все пак запалилите се електромобили са в пъти по-малко от запалилите се бензинови такива. За газовите пък да не говорим.[/quote]
Вярно е, режисирани са, но това е направено със стари и вече негодни за употреба батерии с цел да се покаже какво се случва. Свидетел съм на изгорял автомобил, на чиято предна седалка беше зареждана такава батерийка. Човек не знае кога може да стане белята и по тази причина не снима постоянно… 🙂
Исках само да покажа какво се случва когато такава батерия се презареди, даде накъсо или й се пропука обвивката… За течните и газообразните горива имам по-различно мнение. То се базира на факта, че за да горят им е нужен кислород. При лития това не е така. Аз използвам газови горива активно – лично и служебно. Ако говорим за LPG, това е вероятно най-безопасното газово гориво, защото се съхранява при сравнително ниско налягане (8-12 атмосфери), трудно изпаряемо е от течна фаза. Дотолкова, че пълна газова бутилка може да се отвори, при което изтича съвсем малко количество газ. Течността понижава рязко температурата си и… остава течна доста време. По този начин съм сменял уплътнението на личната си газова бутилка пълна догоре. Зрелищно и впечатляващо, но… факт!
Ако говорим за CNG, там работата е друга. Лично мен ме притеснява огромното налягане (220 – 250 атмосфери) и това, че газът остава газообразен…
Но не искам да се отдалечавам от същината на темата и моля да бъда извинен за отклонението![quote=”nio” post=896]Събота и неделя ще правя един експеримент. Кажете ми дали съм на прав път или ще си губя времето. Понеже с енергомер не мога да измеря нищо /нищо не показва/ искам да опитам друго. Имам агрегат, който е с автоматична газ според консумацията. Имам и много ел. уреди. Подготвил съм такива с мощност 2,2/2,0/1,8/1,5/1,0 кВт. И мисля да ги включа един по един и да запиша оборотите на агрегата. После включвам Туизи и по оборотите да се ориентирам с каква мощност зарежда от началото до края. Какво мислите, ще стане ли? :([/quote]
Ако следиш оборотите, 100% ще си изгубиш времето. Генераторите работят на едни и същи обороти, само че при натоварване с по-голяма консумация, те коригират подаването на газ. Целта е ВИНАГИ да държат едни и същи обороти и да поддържат една и съща честота на промяна на посоката на тока – херците. В Европа честотата е 50 Hz и толкова са оборотите на генератора на празен ход (според вида на генериращия механизъм може да са 16,666, 25 или 50 в секунда, респективно 1 000, 1500 или 3 000 в минута). При натоварване, механично или електронно устройство отчита спад на оборотите и незабавно подава газ до достигане на въпросните обороти. Дефакто ефектът е в по-силното боботене и само по усет може да се разбере дали консумацията е по-голяма. Другият вариант е да се следи рамото, чрез което се подава газ на карбуратора (ако е видимо). По него си личи колко повече (или по-малко) генераторът е натоварен и се стреми да компенсира.
Освен това, хубаво е от време на време да се прави калибровка на херците, ако генераторът е с механично устройство. За целта аз използвам обикновена лампа и ето такъв оптичен оборотомер:
Изглежда като играчка, но може да премери с висока точност обороти до 99 999 в минута чрез най-обикновена лампа с нажежаема жичка или чрез няколко предварително поставени маркера (ако се мери въртяща се плоскост).Георги РусиновMember[quote=”nio” post=896]Клиповете са доста зрелищни, но все пак като изключим самолета другите са режисирани и демонстративно подпалени или взривени. Все пак съм съгласен с теб, че литиевите батерии не са най-безопасния източник на ток. Но пък и бензина не е много по-различен. Все пак запалилите се електромобили са в пъти по-малко от запалилите се бензинови такива. За газовите пък да не говорим.[/quote]
Вярно е, режисирани са, но това е направено със стари и вече негодни за употреба батерии с цел да се покаже какво се случва. Свидетел съм на изгорял автомобил, на чиято предна седалка беше зареждана такава батерийка. Човек не знае кога може да стане белята и по тази причина не снима постоянно… 🙂
Исках само да покажа какво се случва когато такава батерия се презареди, даде накъсо или й се пропука обвивката… За течните и газообразните горива имам по-различно мнение. То се базира на факта, че за да горят им е нужен кислород. При лития това не е така. Аз използвам газови горива активно – лично и служебно. Ако говорим за LPG, това е вероятно най-безопасното газово гориво, защото се съхранява при сравнително ниско налягане (8-12 атмосфери), трудно изпаряемо е от течна фаза. Дотолкова, че пълна газова бутилка може да се отвори, при което изтича съвсем малко количество газ. Течността понижава рязко температурата си и… остава течна доста време. По този начин съм сменял уплътнението на личната си газова бутилка пълна догоре. Зрелищно и впечатляващо, но… факт!
Ако говорим за CNG, там работата е друга. Лично мен ме притеснява огромното налягане (220 – 250 атмосфери) и това, че газът остава газообразен…
Но не искам да се отдалечавам от същината на темата и моля да бъда извинен за отклонението![quote=”nio” post=896]Събота и неделя ще правя един експеримент. Кажете ми дали съм на прав път или ще си губя времето. Понеже с енергомер не мога да измеря нищо /нищо не показва/ искам да опитам друго. Имам агрегат, който е с автоматична газ според консумацията. Имам и много ел. уреди. Подготвил съм такива с мощност 2,2/2,0/1,8/1,5/1,0 кВт. И мисля да ги включа един по един и да запиша оборотите на агрегата. После включвам Туизи и по оборотите да се ориентирам с каква мощност зарежда от началото до края. Какво мислите, ще стане ли? :([/quote]
Ако следиш оборотите, 100% ще си изгубиш времето. Генераторите работят на едни и същи обороти, само че при натоварване с по-голяма консумация, те коригират подаването на газ. Целта е ВИНАГИ да държат едни и същи обороти и да поддържат една и съща честота на промяна на посоката на тока – херците. В Европа честотата е 50 Hz и толкова са оборотите на генератора на празен ход (според вида на генериращия механизъм може да са 16,666, 25 или 50 в секунда, респективно 1 000, 1500 или 3 000 в минута). При натоварване, механично или електронно устройство отчита спад на оборотите и незабавно подава газ до достигане на въпросните обороти. Дефакто ефектът е в по-силното боботене и само по усет може да се разбере дали консумацията е по-голяма. Другият вариант е да се следи рамото, чрез което се подава газ на карбуратора (ако е видимо). По него си личи колко повече (или по-малко) генераторът е натоварен и се стреми да компенсира.
Освен това, хубаво е от време на време да се прави калибровка на херците, ако генераторът е с механично устройство. За целта аз използвам обикновена лампа и ето такъв оптичен оборотомер:
Изглежда като играчка, но може да премери с висока точност обороти до 99 999 в минута чрез най-обикновена лампа с нажежаема жичка или чрез няколко предварително поставени маркера (ако се мери въртяща се плоскост).Георги РусиновMember[quote=”nio” post=896]Клиповете са доста зрелищни, но все пак като изключим самолета другите са режисирани и демонстративно подпалени или взривени. Все пак съм съгласен с теб, че литиевите батерии не са най-безопасния източник на ток. Но пък и бензина не е много по-различен. Все пак запалилите се електромобили са в пъти по-малко от запалилите се бензинови такива. За газовите пък да не говорим.[/quote]
Вярно е, режисирани са, но това е направено със стари и вече негодни за употреба батерии с цел да се покаже какво се случва. Свидетел съм на изгорял автомобил, на чиято предна седалка беше зареждана такава батерийка. Човек не знае кога може да стане белята и по тази причина не снима постоянно… 🙂
Исках само да покажа какво се случва когато такава батерия се презареди, даде накъсо или й се пропука обвивката… За течните и газообразните горива имам по-различно мнение. То се базира на факта, че за да горят им е нужен кислород. При лития това не е така. Аз използвам газови горива активно – лично и служебно. Ако говорим за LPG, това е вероятно най-безопасното газово гориво, защото се съхранява при сравнително ниско налягане (8-12 атмосфери), трудно изпаряемо е от течна фаза. Дотолкова, че пълна газова бутилка може да се отвори, при което изтича съвсем малко количество газ. Течността понижава рязко температурата си и… остава течна доста време. По този начин съм сменял уплътнението на личната си газова бутилка пълна догоре. Зрелищно и впечатляващо, но… факт!
Ако говорим за CNG, там работата е друга. Лично мен ме притеснява огромното налягане (220 – 250 атмосфери) и това, че газът остава газообразен…
Но не искам да се отдалечавам от същината на темата и моля да бъда извинен за отклонението![quote=”nio” post=896]Събота и неделя ще правя един експеримент. Кажете ми дали съм на прав път или ще си губя времето. Понеже с енергомер не мога да измеря нищо /нищо не показва/ искам да опитам друго. Имам агрегат, който е с автоматична газ според консумацията. Имам и много ел. уреди. Подготвил съм такива с мощност 2,2/2,0/1,8/1,5/1,0 кВт. И мисля да ги включа един по един и да запиша оборотите на агрегата. После включвам Туизи и по оборотите да се ориентирам с каква мощност зарежда от началото до края. Какво мислите, ще стане ли? :([/quote]
Ако следиш оборотите, 100% ще си изгубиш времето. Генераторите работят на едни и същи обороти, само че при натоварване с по-голяма консумация, те коригират подаването на газ. Целта е ВИНАГИ да държат едни и същи обороти и да поддържат една и съща честота на промяна на посоката на тока – херците. В Европа честотата е 50 Hz и толкова са оборотите на генератора на празен ход (според вида на генериращия механизъм може да са 16,666, 25 или 50 в секунда, респективно 1 000, 1500 или 3 000 в минута). При натоварване, механично или електронно устройство отчита спад на оборотите и незабавно подава газ до достигане на въпросните обороти. Дефакто ефектът е в по-силното боботене и само по усет може да се разбере дали консумацията е по-голяма. Другият вариант е да се следи рамото, чрез което се подава газ на карбуратора (ако е видимо). По него си личи колко повече (или по-малко) генераторът е натоварен и се стреми да компенсира.
Освен това, хубаво е от време на време да се прави калибровка на херците, ако генераторът е с механично устройство. За целта аз използвам обикновена лампа и ето такъв оптичен оборотомер:
Изглежда като играчка, но може да премери с висока точност обороти до 99 999 в минута чрез най-обикновена лампа с нажежаема жичка или чрез няколко предварително поставени маркера (ако се мери въртяща се плоскост).Георги РусиновMember[quote=”nio” post=896]Клиповете са доста зрелищни, но все пак като изключим самолета другите са режисирани и демонстративно подпалени или взривени. Все пак съм съгласен с теб, че литиевите батерии не са най-безопасния източник на ток. Но пък и бензина не е много по-различен. Все пак запалилите се електромобили са в пъти по-малко от запалилите се бензинови такива. За газовите пък да не говорим.[/quote]
Вярно е, режисирани са, но това е направено със стари и вече негодни за употреба батерии с цел да се покаже какво се случва. Свидетел съм на изгорял автомобил, на чиято предна седалка беше зареждана такава батерийка. Човек не знае кога може да стане белята и по тази причина не снима постоянно… 🙂
Исках само да покажа какво се случва когато такава батерия се презареди, даде накъсо или й се пропука обвивката… За течните и газообразните горива имам по-различно мнение. То се базира на факта, че за да горят им е нужен кислород. При лития това не е така. Аз използвам газови горива активно – лично и служебно. Ако говорим за LPG, това е вероятно най-безопасното газово гориво, защото се съхранява при сравнително ниско налягане (8-12 атмосфери), трудно изпаряемо е от течна фаза. Дотолкова, че пълна газова бутилка може да се отвори, при което изтича съвсем малко количество газ. Течността понижава рязко температурата си и… остава течна доста време. По този начин съм сменял уплътнението на личната си газова бутилка пълна догоре. Зрелищно и впечатляващо, но… факт!
Ако говорим за CNG, там работата е друга. Лично мен ме притеснява огромното налягане (220 – 250 атмосфери) и това, че газът остава газообразен…
Но не искам да се отдалечавам от същината на темата и моля да бъда извинен за отклонението![quote=”nio” post=896]Събота и неделя ще правя един експеримент. Кажете ми дали съм на прав път или ще си губя времето. Понеже с енергомер не мога да измеря нищо /нищо не показва/ искам да опитам друго. Имам агрегат, който е с автоматична газ според консумацията. Имам и много ел. уреди. Подготвил съм такива с мощност 2,2/2,0/1,8/1,5/1,0 кВт. И мисля да ги включа един по един и да запиша оборотите на агрегата. После включвам Туизи и по оборотите да се ориентирам с каква мощност зарежда от началото до края. Какво мислите, ще стане ли? :([/quote]
Ако следиш оборотите, 100% ще си изгубиш времето. Генераторите работят на едни и същи обороти, само че при натоварване с по-голяма консумация, те коригират подаването на газ. Целта е ВИНАГИ да държат едни и същи обороти и да поддържат една и съща честота на промяна на посоката на тока – херците. В Европа честотата е 50 Hz и толкова са оборотите на генератора на празен ход (според вида на генериращия механизъм може да са 16,666, 25 или 50 в секунда, респективно 1 000, 1500 или 3 000 в минута). При натоварване, механично или електронно устройство отчита спад на оборотите и незабавно подава газ до достигане на въпросните обороти. Дефакто ефектът е в по-силното боботене и само по усет може да се разбере дали консумацията е по-голяма. Другият вариант е да се следи рамото, чрез което се подава газ на карбуратора (ако е видимо). По него си личи колко повече (или по-малко) генераторът е натоварен и се стреми да компенсира.
Освен това, хубаво е от време на време да се прави калибровка на херците, ако генераторът е с механично устройство. За целта аз използвам обикновена лампа и ето такъв оптичен оборотомер:
Изглежда като играчка, но може да премери с висока точност обороти до 99 999 в минута чрез най-обикновена лампа с нажежаема жичка или чрез няколко предварително поставени маркера (ако се мери въртяща се плоскост).Георги РусиновMemberПиковете са само мое предположение на база опита ми с литиеви батерии. Възможно е да ги има, но може и да ги няма – не знам как е конструирана батерията и най-вече електрониката към нея (в нея), ако изобщо я има… Ако я има, логически погледнато, зарядът трябва да става с еднакъв ток в по-голямата част от времето и към последната 1/4 – 1/5 от капацитета на батерията плавно да намаля, като в началото е вероятно да има пик(ове). Би трябвало да има и някаква сонда (или няколко сонди) за измерване на температурата при заряд и разряд.
В другата тема (Неща от нета) съм постнал една такава батерийка, но постът ми не се вижда. Не знам каква е причината…Пак казвам – само хипотези на база личен опит, който няма нищо общо с електромобилите, но има общо с подобни батерии. Ако трябва да съм 100% сигурен в безопасността на една такава батерия, ще я зареждам само докато е пред очите ми, в стъклоплатена торба и всичко това в керамичен съд.
Ето защо:
[video]http://www.youtube.com/watch?v=zQheOtdCTjs[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=k9mcNvOGKtI[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=gz3hCqjk4yc[/video]Георги РусиновMemberПиковете са само мое предположение на база опита ми с литиеви батерии. Възможно е да ги има, но може и да ги няма – не знам как е конструирана батерията и най-вече електрониката към нея (в нея), ако изобщо я има… Ако я има, логически погледнато, зарядът трябва да става с еднакъв ток в по-голямата част от времето и към последната 1/4 – 1/5 от капацитета на батерията плавно да намаля, като в началото е вероятно да има пик(ове). Би трябвало да има и някаква сонда (или няколко сонди) за измерване на температурата при заряд и разряд.
В другата тема (Неща от нета) съм постнал една такава батерийка, но постът ми не се вижда. Не знам каква е причината…Пак казвам – само хипотези на база личен опит, който няма нищо общо с електромобилите, но има общо с подобни батерии. Ако трябва да съм 100% сигурен в безопасността на една такава батерия, ще я зареждам само докато е пред очите ми, в стъклоплатена торба и всичко това в керамичен съд.
Ето защо:
[video]http://www.youtube.com/watch?v=zQheOtdCTjs[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=k9mcNvOGKtI[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=gz3hCqjk4yc[/video]Георги РусиновMemberПиковете са само мое предположение на база опита ми с литиеви батерии. Възможно е да ги има, но може и да ги няма – не знам как е конструирана батерията и най-вече електрониката към нея (в нея), ако изобщо я има… Ако я има, логически погледнато, зарядът трябва да става с еднакъв ток в по-голямата част от времето и към последната 1/4 – 1/5 от капацитета на батерията плавно да намаля, като в началото е вероятно да има пик(ове). Би трябвало да има и някаква сонда (или няколко сонди) за измерване на температурата при заряд и разряд.
В другата тема (Неща от нета) съм постнал една такава батерийка, но постът ми не се вижда. Не знам каква е причината…Пак казвам – само хипотези на база личен опит, който няма нищо общо с електромобилите, но има общо с подобни батерии. Ако трябва да съм 100% сигурен в безопасността на една такава батерия, ще я зареждам само докато е пред очите ми, в стъклоплатена торба и всичко това в керамичен съд.
Ето защо:
[video]http://www.youtube.com/watch?v=zQheOtdCTjs[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=k9mcNvOGKtI[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=gz3hCqjk4yc[/video]Георги РусиновMemberПиковете са само мое предположение на база опита ми с литиеви батерии. Възможно е да ги има, но може и да ги няма – не знам как е конструирана батерията и най-вече електрониката към нея (в нея), ако изобщо я има… Ако я има, логически погледнато, зарядът трябва да става с еднакъв ток в по-голямата част от времето и към последната 1/4 – 1/5 от капацитета на батерията плавно да намаля, като в началото е вероятно да има пик(ове). Би трябвало да има и някаква сонда (или няколко сонди) за измерване на температурата при заряд и разряд.
В другата тема (Неща от нета) съм постнал една такава батерийка, но постът ми не се вижда. Не знам каква е причината…Пак казвам – само хипотези на база личен опит, който няма нищо общо с електромобилите, но има общо с подобни батерии. Ако трябва да съм 100% сигурен в безопасността на една такава батерия, ще я зареждам само докато е пред очите ми, в стъклоплатена торба и всичко това в керамичен съд.
Ето защо:
[video]http://www.youtube.com/watch?v=zQheOtdCTjs[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=k9mcNvOGKtI[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=gz3hCqjk4yc[/video]Георги РусиновMemberПиковете са само мое предположение на база опита ми с литиеви батерии. Възможно е да ги има, но може и да ги няма – не знам как е конструирана батерията и най-вече електрониката към нея (в нея), ако изобщо я има… Ако я има, логически погледнато, зарядът трябва да става с еднакъв ток в по-голямата част от времето и към последната 1/4 – 1/5 от капацитета на батерията плавно да намаля, като в началото е вероятно да има пик(ове). Би трябвало да има и някаква сонда (или няколко сонди) за измерване на температурата при заряд и разряд.
В другата тема (Неща от нета) съм постнал една такава батерийка, но постът ми не се вижда. Не знам каква е причината…Пак казвам – само хипотези на база личен опит, който няма нищо общо с електромобилите, но има общо с подобни батерии. Ако трябва да съм 100% сигурен в безопасността на една такава батерия, ще я зареждам само докато е пред очите ми, в стъклоплатена торба и всичко това в керамичен съд.
Ето защо:
[video]http://www.youtube.com/watch?v=zQheOtdCTjs[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=k9mcNvOGKtI[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=gz3hCqjk4yc[/video]Георги РусиновMemberПиковете са само мое предположение на база опита ми с литиеви батерии. Възможно е да ги има, но може и да ги няма – не знам как е конструирана батерията и най-вече електрониката към нея (в нея), ако изобщо я има… Ако я има, логически погледнато, зарядът трябва да става с еднакъв ток в по-голямата част от времето и към последната 1/4 – 1/5 от капацитета на батерията плавно да намаля, като в началото е вероятно да има пик(ове). Би трябвало да има и някаква сонда (или няколко сонди) за измерване на температурата при заряд и разряд.
В другата тема (Неща от нета) съм постнал една такава батерийка, но постът ми не се вижда. Не знам каква е причината…Пак казвам – само хипотези на база личен опит, който няма нищо общо с електромобилите, но има общо с подобни батерии. Ако трябва да съм 100% сигурен в безопасността на една такава батерия, ще я зареждам само докато е пред очите ми, в стъклоплатена торба и всичко това в керамичен съд.
Ето защо:
[video]http://www.youtube.com/watch?v=zQheOtdCTjs[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=k9mcNvOGKtI[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=gz3hCqjk4yc[/video]Георги РусиновMemberПиковете са само мое предположение на база опита ми с литиеви батерии. Възможно е да ги има, но може и да ги няма – не знам как е конструирана батерията и най-вече електрониката към нея (в нея), ако изобщо я има… Ако я има, логически погледнато, зарядът трябва да става с еднакъв ток в по-голямата част от времето и към последната 1/4 – 1/5 от капацитета на батерията плавно да намаля, като в началото е вероятно да има пик(ове). Би трябвало да има и някаква сонда (или няколко сонди) за измерване на температурата при заряд и разряд.
В другата тема (Неща от нета) съм постнал една такава батерийка, но постът ми не се вижда. Не знам каква е причината…Пак казвам – само хипотези на база личен опит, който няма нищо общо с електромобилите, но има общо с подобни батерии. Ако трябва да съм 100% сигурен в безопасността на една такава батерия, ще я зареждам само докато е пред очите ми, в стъклоплатена торба и всичко това в керамичен съд.
Ето защо:
[video]http://www.youtube.com/watch?v=zQheOtdCTjs[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=k9mcNvOGKtI[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=gz3hCqjk4yc[/video]Георги РусиновMemberПиковете са само мое предположение на база опита ми с литиеви батерии. Възможно е да ги има, но може и да ги няма – не знам как е конструирана батерията и най-вече електрониката към нея (в нея), ако изобщо я има… Ако я има, логически погледнато, зарядът трябва да става с еднакъв ток в по-голямата част от времето и към последната 1/4 – 1/5 от капацитета на батерията плавно да намаля, като в началото е вероятно да има пик(ове). Би трябвало да има и някаква сонда (или няколко сонди) за измерване на температурата при заряд и разряд.
В другата тема (Неща от нета) съм постнал една такава батерийка, но постът ми не се вижда. Не знам каква е причината…Пак казвам – само хипотези на база личен опит, който няма нищо общо с електромобилите, но има общо с подобни батерии. Ако трябва да съм 100% сигурен в безопасността на една такава батерия, ще я зареждам само докато е пред очите ми, в стъклоплатена торба и всичко това в керамичен съд.
Ето защо:
[video]http://www.youtube.com/watch?v=zQheOtdCTjs[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=k9mcNvOGKtI[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=gz3hCqjk4yc[/video] -
AuthorPosts