Forum Replies Created

Viewing 12 posts - 61 through 72 (of 72 total)
  • Author
    Posts
  • да, това ще е интересна тема за хората с интерес към физиката и химията, най хубавото при суперкондензаторите е че могат да се правят прототипи в домашни условия и е логическо придизвикателство за този който се опитва да събере по голямо количество енергия в единица маса създавайки по голяма повърхност на порестите монолитни въглеродни електроди. Аз имам собствена технология която до сега не съм срещал в нета, но е възможно и да съм я пропуснал, така че мисля скоро да я споделя с хора които се интересуват, както при Линукс, за да получи развитие 🙂

    да, това ще е интересна тема за хората с интерес към физиката и химията, най хубавото при суперкондензаторите е че могат да се правят прототипи в домашни условия и е логическо придизвикателство за този който се опитва да събере по голямо количество енергия в единица маса създавайки по голяма повърхност на порестите монолитни въглеродни електроди. Аз имам собствена технология която до сега не съм срещал в нета, но е възможно и да съм я пропуснал, така че мисля скоро да я споделя с хора които се интересуват, както при Линукс, за да получи развитие 🙂

    да, това ще е интересна тема за хората с интерес към физиката и химията, най хубавото при суперкондензаторите е че могат да се правят прототипи в домашни условия и е логическо придизвикателство за този който се опитва да събере по голямо количество енергия в единица маса създавайки по голяма повърхност на порестите монолитни въглеродни електроди. Аз имам собствена технология която до сега не съм срещал в нета, но е възможно и да съм я пропуснал, така че мисля скоро да я споделя с хора които се интересуват, както при Линукс, за да получи развитие 🙂

    преди години си бях направил малка вело триколка с която си ходех на бачкане или в града на дискотека например (удобно е ако си пил примерно). след време реших да и сложа два оловно кисели акомолатора и двигател от стартер, При тестовите кръгчета в южния парк, при първото зареждани мина 18 км при второто 15 и при третото 13. Тогава се отказах да я карам на ток, стигнах до извода че трябва да си направя по добра батерия. След известен брой опити с оловно кисели батерии, случайно попаднах в нета на статия за супер кондензаторите, звучеше доста оптимистично така че започнах да правя експерименти и бавно започнах да постигам някакви резултати. В момента постигам около 5 вата на килограм кпд (стандартните производствени суперкондензатори варират между 3 и 5 вата на кг, което 7 пъти по малко от стандартните оловно кисели батерии) но имам идеи как мога да вдигна капацитета на моите. Ако ви интересува темата може да я дискутираме тук 🙂

    преди години си бях направил малка вело триколка с която си ходех на бачкане или в града на дискотека например (удобно е ако си пил примерно). след време реших да и сложа два оловно кисели акомолатора и двигател от стартер, При тестовите кръгчета в южния парк, при първото зареждани мина 18 км при второто 15 и при третото 13. Тогава се отказах да я карам на ток, стигнах до извода че трябва да си направя по добра батерия. След известен брой опити с оловно кисели батерии, случайно попаднах в нета на статия за супер кондензаторите, звучеше доста оптимистично така че започнах да правя експерименти и бавно започнах да постигам някакви резултати. В момента постигам около 5 вата на килограм кпд (стандартните производствени суперкондензатори варират между 3 и 5 вата на кг, което 7 пъти по малко от стандартните оловно кисели батерии) но имам идеи как мога да вдигна капацитета на моите. Ако ви интересува темата може да я дискутираме тук 🙂

    преди години си бях направил малка вело триколка с която си ходех на бачкане или в града на дискотека например (удобно е ако си пил примерно). след време реших да и сложа два оловно кисели акомолатора и двигател от стартер, При тестовите кръгчета в южния парк, при първото зареждани мина 18 км при второто 15 и при третото 13. Тогава се отказах да я карам на ток, стигнах до извода че трябва да си направя по добра батерия. След известен брой опити с оловно кисели батерии, случайно попаднах в нета на статия за супер кондензаторите, звучеше доста оптимистично така че започнах да правя експерименти и бавно започнах да постигам някакви резултати. В момента постигам около 5 вата на килограм кпд (стандартните производствени суперкондензатори варират между 3 и 5 вата на кг, което 7 пъти по малко от стандартните оловно кисели батерии) но имам идеи как мога да вдигна капацитета на моите. Ако ви интересува темата може да я дискутираме тук 🙂

    преди години си бях направил малка вело триколка с която си ходех на бачкане или в града на дискотека например (удобно е ако си пил примерно). след време реших да и сложа два оловно кисели акомолатора и двигател от стартер, При тестовите кръгчета в южния парк, при първото зареждани мина 18 км при второто 15 и при третото 13. Тогава се отказах да я карам на ток, стигнах до извода че трябва да си направя по добра батерия. След известен брой опити с оловно кисели батерии, случайно попаднах в нета на статия за супер кондензаторите, звучеше доста оптимистично така че започнах да правя експерименти и бавно започнах да постигам някакви резултати. В момента постигам около 5 вата на килограм кпд (стандартните производствени суперкондензатори варират между 3 и 5 вата на кг, което 7 пъти по малко от стандартните оловно кисели батерии) но имам идеи как мога да вдигна капацитета на моите. Ако ви интересува темата може да я дискутираме тук 🙂

    преди години си бях направил малка вело триколка с която си ходех на бачкане или в града на дискотека например (удобно е ако си пил примерно). след време реших да и сложа два оловно кисели акомолатора и двигател от стартер, При тестовите кръгчета в южния парк, при първото зареждани мина 18 км при второто 15 и при третото 13. Тогава се отказах да я карам на ток, стигнах до извода че трябва да си направя по добра батерия. След известен брой опити с оловно кисели батерии, случайно попаднах в нета на статия за супер кондензаторите, звучеше доста оптимистично така че започнах да правя експерименти и бавно започнах да постигам някакви резултати. В момента постигам около 5 вата на килограм кпд (стандартните производствени суперкондензатори варират между 3 и 5 вата на кг, което 7 пъти по малко от стандартните оловно кисели батерии) но имам идеи как мога да вдигна капацитета на моите. Ако ви интересува темата може да я дискутираме тук 🙂

    преди години си бях направил малка вело триколка с която си ходех на бачкане или в града на дискотека например (удобно е ако си пил примерно). след време реших да и сложа два оловно кисели акомолатора и двигател от стартер, При тестовите кръгчета в южния парк, при първото зареждани мина 18 км при второто 15 и при третото 13. Тогава се отказах да я карам на ток, стигнах до извода че трябва да си направя по добра батерия. След известен брой опити с оловно кисели батерии, случайно попаднах в нета на статия за супер кондензаторите, звучеше доста оптимистично така че започнах да правя експерименти и бавно започнах да постигам някакви резултати. В момента постигам около 5 вата на килограм кпд (стандартните производствени суперкондензатори варират между 3 и 5 вата на кг, което 7 пъти по малко от стандартните оловно кисели батерии) но имам идеи как мога да вдигна капацитета на моите. Ако ви интересува темата може да я дискутираме тук 🙂

    преди години си бях направил малка вело триколка с която си ходех на бачкане или в града на дискотека например (удобно е ако си пил примерно). след време реших да и сложа два оловно кисели акомолатора и двигател от стартер, При тестовите кръгчета в южния парк, при първото зареждани мина 18 км при второто 15 и при третото 13. Тогава се отказах да я карам на ток, стигнах до извода че трябва да си направя по добра батерия. След известен брой опити с оловно кисели батерии, случайно попаднах в нета на статия за супер кондензаторите, звучеше доста оптимистично така че започнах да правя експерименти и бавно започнах да постигам някакви резултати. В момента постигам около 5 вата на килограм кпд (стандартните производствени суперкондензатори варират между 3 и 5 вата на кг, което 7 пъти по малко от стандартните оловно кисели батерии) но имам идеи как мога да вдигна капацитета на моите. Ако ви интересува темата може да я дискутираме тук 🙂

    преди години си бях направил малка вело триколка с която си ходех на бачкане или в града на дискотека например (удобно е ако си пил примерно). след време реших да и сложа два оловно кисели акомолатора и двигател от стартер, При тестовите кръгчета в южния парк, при първото зареждани мина 18 км при второто 15 и при третото 13. Тогава се отказах да я карам на ток, стигнах до извода че трябва да си направя по добра батерия. След известен брой опити с оловно кисели батерии, случайно попаднах в нета на статия за супер кондензаторите, звучеше доста оптимистично така че започнах да правя експерименти и бавно започнах да постигам някакви резултати. В момента постигам около 5 вата на килограм кпд (стандартните производствени суперкондензатори варират между 3 и 5 вата на кг, което 7 пъти по малко от стандартните оловно кисели батерии) но имам идеи как мога да вдигна капацитета на моите. Ако ви интересува темата може да я дискутираме тук 🙂

    преди години си бях направил малка вело триколка с която си ходех на бачкане или в града на дискотека например (удобно е ако си пил примерно). след време реших да и сложа два оловно кисели акомолатора и двигател от стартер, При тестовите кръгчета в южния парк, при първото зареждани мина 18 км при второто 15 и при третото 13. Тогава се отказах да я карам на ток, стигнах до извода че трябва да си направя по добра батерия. След известен брой опити с оловно кисели батерии, случайно попаднах в нета на статия за супер кондензаторите, звучеше доста оптимистично така че започнах да правя експерименти и бавно започнах да постигам някакви резултати. В момента постигам около 5 вата на килограм кпд (стандартните производствени суперкондензатори варират между 3 и 5 вата на кг, което 7 пъти по малко от стандартните оловно кисели батерии) но имам идеи как мога да вдигна капацитета на моите. Ако ви интересува темата може да я дискутираме тук 🙂

Viewing 12 posts - 61 through 72 (of 72 total)