Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Младен МарковMember
Със сигурност цената която е обявена сега ($35,000) е без ДДС за Европа, или съответния sales tax за Щатите. Най-малкото размера на таксите и ДДС-то е различно в различните страни/щати така че няма как да дадат финално число и да го спазят.
Тесла ще продадат всички Model 3 които произведат, така че за съжаление няма много да внимават с цените. За тях в момента е важен маркетинга и с тази базова цена го постигат. Но базовият модел ще бъде орязан, много даже според мен. Толкова че за нашия район няма да е удачен, без да си добавиш Winter Package, Active Suspension и каквото още решат че ще бъде опция. Глезотийки като стъклен таван, кожи, джанти може да се пропуснат, но пак според мен цената ще отиде на към €45,000 – €50,000 крайна цена с ДДС.
Шансът е с добре сметнат лизинг. Но аз пак да кажа – не очаквайте че ще имате нула разходи по такава кола. Нито зареждането ще бъде безплатно, нито сервиза. А нов хардуер + нов софтуер няма как да няма проблеми в началото, нормално е. Като едни early adopters трябва да сме наясно с това =)
Младен МарковMemberСъс сигурност цената която е обявена сега ($35,000) е без ДДС за Европа, или съответния sales tax за Щатите. Най-малкото размера на таксите и ДДС-то е различно в различните страни/щати така че няма как да дадат финално число и да го спазят.
Тесла ще продадат всички Model 3 които произведат, така че за съжаление няма много да внимават с цените. За тях в момента е важен маркетинга и с тази базова цена го постигат. Но базовият модел ще бъде орязан, много даже според мен. Толкова че за нашия район няма да е удачен, без да си добавиш Winter Package, Active Suspension и каквото още решат че ще бъде опция. Глезотийки като стъклен таван, кожи, джанти може да се пропуснат, но пак според мен цената ще отиде на към €45,000 – €50,000 крайна цена с ДДС.
Шансът е с добре сметнат лизинг. Но аз пак да кажа – не очаквайте че ще имате нула разходи по такава кола. Нито зареждането ще бъде безплатно, нито сервиза. А нов хардуер + нов софтуер няма как да няма проблеми в началото, нормално е. Като едни early adopters трябва да сме наясно с това =)
Младен МарковMemberАма Варна е крайна дестинация. За там който пътува ще си е уредил къде да зареди – хотел, на центъра…
А Търново е междинна и там най-много има нужда от бърза станция, за да си заредиш минавайки. Както Стара Загора, Пловдив. Междинните градове/станции са много стратегически, ама никой не иска да го разбере, още =)Младен МарковMemberАма Варна е крайна дестинация. За там който пътува ще си е уредил къде да зареди – хотел, на центъра…
А Търново е междинна и там най-много има нужда от бърза станция, за да си заредиш минавайки. Както Стара Загора, Пловдив. Междинните градове/станции са много стратегически, ама никой не иска да го разбере, още =)Младен МарковMemberАма Варна е крайна дестинация. За там който пътува ще си е уредил къде да зареди – хотел, на центъра…
А Търново е междинна и там най-много има нужда от бърза станция, за да си заредиш минавайки. Както Стара Загора, Пловдив. Междинните градове/станции са много стратегически, ама никой не иска да го разбере, още =)Младен МарковMemberЕй супер. “Най-модерната и най-бърза” =)))
Ама защо Търново е пак най-накрая… Дано Lidl ги изпреварят там =)Младен МарковMemberЕй супер. “Най-модерната и най-бърза” =)))
Ама защо Търново е пак най-накрая… Дано Lidl ги изпреварят там =)Младен МарковMemberЕй супер. “Най-модерната и най-бърза” =)))
Ама защо Търново е пак най-накрая… Дано Lidl ги изпреварят там =)Младен МарковMemberРезервации се приемат само от USA & Canada =D
Младен МарковMemberРезервации се приемат само от USA & Canada =D
Младен МарковMemberРезервации се приемат само от USA & Canada =D
Младен МарковMember[quote=”earendil” post=2863]
Иначе не разбирам защо собственик на крайпътен обект не би се интересувал (ако не е негова инвестицията разбира се). Това са потенциално добри клиенти, които остават на място засега по-дълго от зареждащите гориво.. и които потенциално винаги ще консумират. Win-win от всякъде..[/quote]Освен ако заведението не е достатъчно пълно през повечето време и собственика не се интересува от инвестиция която да му докара повече клиенти, понеже няма нужда от тях.
Остава варианта собственикът да е фен и това да е достатъчна мотивация…Младен МарковMember[quote=”earendil” post=2863]
Иначе не разбирам защо собственик на крайпътен обект не би се интересувал (ако не е негова инвестицията разбира се). Това са потенциално добри клиенти, които остават на място засега по-дълго от зареждащите гориво.. и които потенциално винаги ще консумират. Win-win от всякъде..[/quote]Освен ако заведението не е достатъчно пълно през повечето време и собственика не се интересува от инвестиция която да му докара повече клиенти, понеже няма нужда от тях.
Остава варианта собственикът да е фен и това да е достатъчна мотивация…Младен МарковMember[quote=”earendil” post=2863]
Иначе не разбирам защо собственик на крайпътен обект не би се интересувал (ако не е негова инвестицията разбира се). Това са потенциално добри клиенти, които остават на място засега по-дълго от зареждащите гориво.. и които потенциално винаги ще консумират. Win-win от всякъде..[/quote]Освен ако заведението не е достатъчно пълно през повечето време и собственика не се интересува от инвестиция която да му докара повече клиенти, понеже няма нужда от тях.
Остава варианта собственикът да е фен и това да е достатъчна мотивация…Младен МарковMemberУви, на Балканите не сме много по инвестиции, далновидност и бизнес. Единици са истински хубавите и добре замислени бизнеси и нас, но слагането и опериране на зарядни станции не е от тях =)
-
AuthorPosts