Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 447 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: Зарядни станции в БГ #36592

    Ами говорих с тях преди малко. Някои зарядни станции съществуват и работят, други са в процес на изграждане.

    Например тези в Мото Пфое (София, Варна, Бургас) си работят, но са само за клиенти на Мото Пфое. Станцията в Благоевград все още се изгражда (очаквано пускане края на януари 2017), а тази на МВЕЦ ЧУРЕКОВСКА работи и е 24ч с публичен достъп.

    Доколкото разбрах основно изграждат станции при заявка от клиент. Не получих директен отговор, но мисля че самите Bulcharge нямат планове да финансират и инсталират зарядни станции.

    in reply to: Зарядни станции в БГ #36599

    Ами говорих с тях преди малко. Някои зарядни станции съществуват и работят, други са в процес на изграждане.

    Например тези в Мото Пфое (София, Варна, Бургас) си работят, но са само за клиенти на Мото Пфое. Станцията в Благоевград все още се изгражда (очаквано пускане края на януари 2017), а тази на МВЕЦ ЧУРЕКОВСКА работи и е 24ч с публичен достъп.

    Доколкото разбрах основно изграждат станции при заявка от клиент. Не получих директен отговор, но мисля че самите Bulcharge нямат планове да финансират и инсталират зарядни станции.

    in reply to: Зарядни станции в БГ #36593

    Хм, техните станции не са обявени нито в тока нито в plugshare

    in reply to: Зарядни станции в БГ #36585

    Хм, техните станции не са обявени нито в тока нито в plugshare

    in reply to: Зарядни станции в БГ #36581

    Хм, техните станции не са обявени нито в тока нито в plugshare

    Ами това не е съвсем така. Теслите, особено новите току-що излязли модели, се чупят. Например Модел Х има проблем с климатика и 12V батерия. Оправят се само в сервиза (Виена), и ако колата не е в движение или има опасност да спре по пътя тряба да се закара с репатрак – 700-800лв отиване. Връщане 1,500лв или 200лв самолетен билет + 24 часа каране насам, за да си я докараш сам.

    Съответно сериозна щета също трябва да се оправя там. Даже и Каското да покрие цялата щета, пак ги имаш транспортните разходи и най-вече времето което ще ти отнеме да закараш колата, изчакаш там, и я върнеш обратно. Естествно според случая може да се направи комбинация от изпращане с репатрак, а връщане на ход или други.

    В никакъв случай не го казвам това за да откажа някой да си купи Тесла, а за да е наясно с реалността. Трябва си друго, по-спокойно отношение към тази собственост =)

    Иначе да, разходи за консумативи няма =)

    Ами това не е съвсем така. Теслите, особено новите току-що излязли модели, се чупят. Например Модел Х има проблем с климатика и 12V батерия. Оправят се само в сервиза (Виена), и ако колата не е в движение или има опасност да спре по пътя тряба да се закара с репатрак – 700-800лв отиване. Връщане 1,500лв или 200лв самолетен билет + 24 часа каране насам, за да си я докараш сам.

    Съответно сериозна щета също трябва да се оправя там. Даже и Каското да покрие цялата щета, пак ги имаш транспортните разходи и най-вече времето което ще ти отнеме да закараш колата, изчакаш там, и я върнеш обратно. Естествно според случая може да се направи комбинация от изпращане с репатрак, а връщане на ход или други.

    В никакъв случай не го казвам това за да откажа някой да си купи Тесла, а за да е наясно с реалността. Трябва си друго, по-спокойно отношение към тази собственост =)

    Иначе да, разходи за консумативи няма =)

    Ами това не е съвсем така. Теслите, особено новите току-що излязли модели, се чупят. Например Модел Х има проблем с климатика и 12V батерия. Оправят се само в сервиза (Виена), и ако колата не е в движение или има опасност да спре по пътя тряба да се закара с репатрак – 700-800лв отиване. Връщане 1,500лв или 200лв самолетен билет + 24 часа каране насам, за да си я докараш сам.

    Съответно сериозна щета също трябва да се оправя там. Даже и Каското да покрие цялата щета, пак ги имаш транспортните разходи и най-вече времето което ще ти отнеме да закараш колата, изчакаш там, и я върнеш обратно. Естествно според случая може да се направи комбинация от изпращане с репатрак, а връщане на ход или други.

    В никакъв случай не го казвам това за да откажа някой да си купи Тесла, а за да е наясно с реалността. Трябва си друго, по-спокойно отношение към тази собственост =)

    Иначе да, разходи за консумативи няма =)

    in reply to: Електромагнитна антигравитация #36527

    Яко
    И финансиране с какво дялово участие очакваш за да започнеш да твориш?

    in reply to: Електромагнитна антигравитация #36519

    Яко
    И финансиране с какво дялово участие очакваш за да започнеш да твориш?

    in reply to: Електромагнитна антигравитация #36526

    Яко
    И финансиране с какво дялово участие очакваш за да започнеш да твориш?

    in reply to: Зарядни станции в БГ #36525

    Ми а дано, примерно 7 CHAdeMO в строеж по магистралите =)

    in reply to: Зарядни станции в БГ #36524

    Ми а дано, примерно 7 CHAdeMO в строеж по магистралите =)

    in reply to: Зарядни станции в БГ #36516

    Ми а дано, примерно 7 CHAdeMO в строеж по магистралите =)

    in reply to: Зарядни станции в БГ #36512

    В статията пише че имат 17 станции в България, а на сайта им са 10…

Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 447 total)