Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 447 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: Зарядни станции в БГ #36505

    В статията пише че имат 17 станции в България, а на сайта им са 10…

    in reply to: Зарядни станции в БГ #36511

    В статията пише че имат 17 станции в България, а на сайта им са 10…

    in reply to: Зарядни станции в БГ #36499

    Аз мислех да не го коментирам това, ама сега като каза =)
    Варненските им станции нарочно ги вкарах в тока, още като ги видях =D

    in reply to: Зарядни станции в БГ #36504

    Аз мислех да не го коментирам това, ама сега като каза =)
    Варненските им станции нарочно ги вкарах в тока, още като ги видях =D

    in reply to: Зарядни станции в БГ #36506

    Аз мислех да не го коментирам това, ама сега като каза =)
    Варненските им станции нарочно ги вкарах в тока, още като ги видях =D

    in reply to: Зарядни станции в БГ #36500

    Аз като видя разминаване ги вкарвам, но не ги проверявам активно. Тоест само ако попадна на такива които ги няма. То всъщност всеки може да добави…

    in reply to: Зарядни станции в БГ #36498

    Аз като видя разминаване ги вкарвам, но не ги проверявам активно. Тоест само ако попадна на такива които ги няма. То всъщност всеки може да добави…

    in reply to: Зарядни станции в БГ #36492

    Аз като видя разминаване ги вкарвам, но не ги проверявам активно. Тоест само ако попадна на такива които ги няма. То всъщност всеки може да добави…

    Трифазен ток от ЧЕЗ 2,300 лева. Цената е еднаква за 15-50 кВ. Прекарване 6 месеца стандартна процедура. С подпомагане може и да е наполовина 😉

    На Петър прогнозите са верни според мен. Докарването на колата на собствен ход е по-евтино, но по-сложно. Транзитни номера могат да се купят онлайн към 740 евро и ги изпращат направо в Тесла. Друг вариант е да се извадят лично от Холандския КАТ, което е доста по-сложно но и доста по-евтино (не знам колко). По пътя насам не се плаща за зареждане никъде, освен хотелите ако се нощува някъде.

    В България зареждането също засега на много места е безплатно, но това ще се промени в следващите години. Както и достъпа на Модел 3 до суперчарджърите ще бъде платен или включен в цената на колата като екстра.

    При нужда колата да се изпрати до сервиза във Виена – засега най-близкия – цената на репатрака е 700 лв София-Виена. Обратно насам е към 1,400 лв, но тогава може да се докара на ход (вече оправена) и ще бъде почти безплатно.

    Трифазен ток от ЧЕЗ 2,300 лева. Цената е еднаква за 15-50 кВ. Прекарване 6 месеца стандартна процедура. С подпомагане може и да е наполовина 😉

    На Петър прогнозите са верни според мен. Докарването на колата на собствен ход е по-евтино, но по-сложно. Транзитни номера могат да се купят онлайн към 740 евро и ги изпращат направо в Тесла. Друг вариант е да се извадят лично от Холандския КАТ, което е доста по-сложно но и доста по-евтино (не знам колко). По пътя насам не се плаща за зареждане никъде, освен хотелите ако се нощува някъде.

    В България зареждането също засега на много места е безплатно, но това ще се промени в следващите години. Както и достъпа на Модел 3 до суперчарджърите ще бъде платен или включен в цената на колата като екстра.

    При нужда колата да се изпрати до сервиза във Виена – засега най-близкия – цената на репатрака е 700 лв София-Виена. Обратно насам е към 1,400 лв, но тогава може да се докара на ход (вече оправена) и ще бъде почти безплатно.

    Трифазен ток от ЧЕЗ 2,300 лева. Цената е еднаква за 15-50 кВ. Прекарване 6 месеца стандартна процедура. С подпомагане може и да е наполовина 😉

    На Петър прогнозите са верни според мен. Докарването на колата на собствен ход е по-евтино, но по-сложно. Транзитни номера могат да се купят онлайн към 740 евро и ги изпращат направо в Тесла. Друг вариант е да се извадят лично от Холандския КАТ, което е доста по-сложно но и доста по-евтино (не знам колко). По пътя насам не се плаща за зареждане никъде, освен хотелите ако се нощува някъде.

    В България зареждането също засега на много места е безплатно, но това ще се промени в следващите години. Както и достъпа на Модел 3 до суперчарджърите ще бъде платен или включен в цената на колата като екстра.

    При нужда колата да се изпрати до сервиза във Виена – засега най-близкия – цената на репатрака е 700 лв София-Виена. Обратно насам е към 1,400 лв, но тогава може да се докара на ход (вече оправена) и ще бъде почти безплатно.

    @mitnick, коя ще да е тази малка кола дето да има смисъл да се внесе от USA?

    @mitnick, коя ще да е тази малка кола дето да има смисъл да се внесе от USA?

    @mitnick, коя ще да е тази малка кола дето да има смисъл да се внесе от USA?

    in reply to: Неща от нета 2016 #36467

    Ми тя пребоядисана ми изглежда

Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 447 total)