Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Младен МарковMember
@bore, намерих го, благодаря
Питаш ли в ресторанта преди да зареждаш, или направо включваш? =)Младен МарковMember[quote=”bore” post=3394]На около 170 км.от Белград има 32А сръбски трифазен. На паркинга пред ресторант Александър до чешмата.[/quote]
Можеш ли да пратиш ориентировъчна точка на Google Maps?
Сигурно ли е че е 32А? Сръбските трифазни (черни, с три пина) са по 16АМладен МарковMember[quote=”bore” post=3394]На около 170 км.от Белград има 32А сръбски трифазен. На паркинга пред ресторант Александър до чешмата.[/quote]
Можеш ли да пратиш ориентировъчна точка на Google Maps?
Сигурно ли е че е 32А? Сръбските трифазни (черни, с три пина) са по 16АМладен МарковMemberИ според мен през Будапеща е най-бързо и пътят е добър. Само магистрала. А от Марибор до Виена си е планински
Младен МарковMemberИ според мен през Будапеща е най-бързо и пътят е добър. Само магистрала. А от Марибор до Виена си е планински
Младен МарковMemberИ да, от Виена до София аз го правя без нощувка. Към 25 часа е. Дремя докато зареждам в Белград. Макар че сега със CHAdeMO-то може да няма време за дрямка =)
Младен МарковMemberИ да, от Виена до София аз го правя без нощувка. Към 25 часа е. Дремя докато зареждам в Белград. Макар че сега със CHAdeMO-то може да няма време за дрямка =)
Младен МарковMemberПривет
Честито, сподели каква е Теслата? =)
Според мен ти трябват задължително трифазен БГ, трифазен сръбски, СЕЕ16, СЕЕ32, CHAdeMO adapter
В Будапеща и Белград има CHAdeMO и ще ги оценка много ако си купиш адаптера. Скоро се очаква и на границата България – Сърбия да има CHAdeMO.
В Ниш за съжаление вече нямаме къде да зареждаме надеждно. Ще трябва да караш бавничко и зад тирове от Белград насам. Аз съм с Модел Х и съм го правил зимата в студа, значи и сега е възможно. Ако се лепнеш зад тир или автобус ще стигнеш спокойно. Ако много я закъсаш, на границата от БГ страна има трифазен български, но е слаб. Пада им бутона на повече от 10А май. Анатоли знае и може да каже точно как беше.
Аз съм с това мобилно зарядно, плюс всички адаптери и 10м удължител.
https://www.e-driver.net/en/shop-kategorien/product/3321669-mobile-ladestation-juice-booster-2Желязно е, тоест гумено =)
Отделно имам преходници (щепсел -> контакт)
Трифазен БГ -> СЕЕ32
Трифазен сръбски -> СЕЕ32
От скоро и трифазен турски -> СЕЕ32Младен МарковMemberПривет
Честито, сподели каква е Теслата? =)
Според мен ти трябват задължително трифазен БГ, трифазен сръбски, СЕЕ16, СЕЕ32, CHAdeMO adapter
В Будапеща и Белград има CHAdeMO и ще ги оценка много ако си купиш адаптера. Скоро се очаква и на границата България – Сърбия да има CHAdeMO.
В Ниш за съжаление вече нямаме къде да зареждаме надеждно. Ще трябва да караш бавничко и зад тирове от Белград насам. Аз съм с Модел Х и съм го правил зимата в студа, значи и сега е възможно. Ако се лепнеш зад тир или автобус ще стигнеш спокойно. Ако много я закъсаш, на границата от БГ страна има трифазен български, но е слаб. Пада им бутона на повече от 10А май. Анатоли знае и може да каже точно как беше.
Аз съм с това мобилно зарядно, плюс всички адаптери и 10м удължител.
https://www.e-driver.net/en/shop-kategorien/product/3321669-mobile-ladestation-juice-booster-2Желязно е, тоест гумено =)
Отделно имам преходници (щепсел -> контакт)
Трифазен БГ -> СЕЕ32
Трифазен сръбски -> СЕЕ32
От скоро и трифазен турски -> СЕЕ32Младен МарковMemberАх, маркирана е като платена и затова не ми излизаше. Аз съм си го цъкнал това off, защото преди не работеше
Младен МарковMemberАх, маркирана е като платена и затова не ми излизаше. Аз съм си го цъкнал това off, защото преди не работеше
Младен МарковMemberДобре де, аз защо не я виждам
Младен МарковMemberДобре де, аз защо не я виждам
Младен МарковMember[quote=”bore” post=3373]Сърбите работят здраво. Вече на картата я има и зарядната на границата с Хърватия.[/quote]
Хм, къде?
Аз не я виждам в PlugShareМладен МарковMember[quote=”bore” post=3373]Сърбите работят здраво. Вече на картата я има и зарядната на границата с Хърватия.[/quote]
Хм, къде?
Аз не я виждам в PlugShare -
AuthorPosts