Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Младен МарковMember
Пък и той текста страшен… =)
Голфът не е лош, но май е алчен като предния. Миналата година карах предишния – имаше доста странна схема за рекуперация. Даже и в най-икономичния си режим май нямаше да изкара 80км. Този гледам към 200км са успели да минат, само дето не казаха как са карали
Младен МарковMemberЕ аз ще ходя към Девин сега уикенда, ама със Зоуито. И ще зареждам там, то няма къде другаде. Щеше ми се в Михалково на бързото, ама като казваш че го няма…
Младен МарковMemberЕ аз ще ходя към Девин сега уикенда, ама със Зоуито. И ще зареждам там, то няма къде другаде. Щеше ми се в Михалково на бързото, ама като казваш че го няма…
Младен МарковMemberАбсолютно. АС са бавни по дефиниция и предполагат по-дълъг престой.
@eltosho, прав си че ще чакаш много ако разчиташ на АС. Само че идеята е да е наопаки – когато искаш да заредиш бързо зареждаш на DC, а когато и без това колата ти чака теб ( да вечеряш или гледаш кино) тогава зареждаш на АС. Естествено ако няма свободно АС не трябва да е драма. Но колкото повече толкова повечеА и не съм съгласен че да има много АС ще е проблем. “Занимавка за изграждане и поддръжка” е несериозно според мен. Все едно уличното осветление да е занимавка и сложно. Да ама осветление си трябва. Е за АС трябва 10 пъти повече мощност, но това е постижимо =)
Младен МарковMemberАбсолютно. АС са бавни по дефиниция и предполагат по-дълъг престой.
@eltosho, прав си че ще чакаш много ако разчиташ на АС. Само че идеята е да е наопаки – когато искаш да заредиш бързо зареждаш на DC, а когато и без това колата ти чака теб ( да вечеряш или гледаш кино) тогава зареждаш на АС. Естествено ако няма свободно АС не трябва да е драма. Но колкото повече толкова повечеА и не съм съгласен че да има много АС ще е проблем. “Занимавка за изграждане и поддръжка” е несериозно според мен. Все едно уличното осветление да е занимавка и сложно. Да ама осветление си трябва. Е за АС трябва 10 пъти повече мощност, но това е постижимо =)
Младен МарковMemberА е аз просто искам като сляза в центъра и колата ми да се зарежда. И на 220V пак е ОК – за 3 часа разходка ще е заредила 30км. Ще ми е гарантирано че мога да се прибера.
Със Зоуито често се прибирам с 10км оставащи. Ето ти, на мен ми харесват тези “зареждачки”, само да бяха повече и на по-удобни места в града
Младен МарковMemberА е аз просто искам като сляза в центъра и колата ми да се зарежда. И на 220V пак е ОК – за 3 часа разходка ще е заредила 30км. Ще ми е гарантирано че мога да се прибера.
Със Зоуито често се прибирам с 10км оставащи. Ето ти, на мен ми харесват тези “зареждачки”, само да бяха повече и на по-удобни места в града
Младен МарковMemberАми аз не съм съвсем съгласен. Хубаво е да има много зарядни станции в града, и то АС.
Слизаш за няколко часа в центъра – зареждаш. Няма никаква причина да е DC, съвсем достатъчно е 22кВт АС. За 2 часа е половин батерия на Теслата, а на Зоуито му трябва само час.
За пътуващите транзит е най-добре да има DC станции по околовръстното, съгласен съм. Но не и че АС е пълно менте и трябва да се забрани =)
Да не говорим че АС зареждането е по-добре за батерията. Бате Клаус от Тесла Виена ми каза че е добре на няколко месеца да се кара до 0 (нула) километри оставащи, даже от 10-15 км, и след това да се зареди батерията бавно (12-24 часа на АС) догоре. Така BMS-а си коригира границите и съответно дава по-точна прогноза и удължава живота на батерията
Младен МарковMemberАми аз не съм съвсем съгласен. Хубаво е да има много зарядни станции в града, и то АС.
Слизаш за няколко часа в центъра – зареждаш. Няма никаква причина да е DC, съвсем достатъчно е 22кВт АС. За 2 часа е половин батерия на Теслата, а на Зоуито му трябва само час.
За пътуващите транзит е най-добре да има DC станции по околовръстното, съгласен съм. Но не и че АС е пълно менте и трябва да се забрани =)
Да не говорим че АС зареждането е по-добре за батерията. Бате Клаус от Тесла Виена ми каза че е добре на няколко месеца да се кара до 0 (нула) километри оставащи, даже от 10-15 км, и след това да се зареди батерията бавно (12-24 часа на АС) догоре. Така BMS-а си коригира границите и съответно дава по-точна прогноза и удължава живота на батерията
May 24, 2017 at 1:01 am in reply to: Без данък за електромобили от 2013 – как да попълваме декларация #37615Младен МарковMemberЕ те камерите не изпращат автоматично фиша, човек е на финала =)
Разпознават номера, обаче. Биха могли по номера автоматично да проверят какъв е автомобила.
May 24, 2017 at 1:01 am in reply to: Без данък за електромобили от 2013 – как да попълваме декларация #37614Младен МарковMemberЕ те камерите не изпращат автоматично фиша, човек е на финала =)
Разпознават номера, обаче. Биха могли по номера автоматично да проверят какъв е автомобила.
Младен МарковMemberПривет
Изглежда доста добре, но гледам че искат немски документи. Трябва да се провери дали ще могат да издадат номера на автомобил с холандски документи, в частност такива издадени от Тесла.
Поздрави
Младен МарковMemberПривет
Изглежда доста добре, но гледам че искат немски документи. Трябва да се провери дали ще могат да издадат номера на автомобил с холандски документи, в частност такива издадени от Тесла.
Поздрави
Младен МарковMemberPETROV от форума може да каже цена за транспорт, на него така му я докараха. Примерно 3,000 лева, нещо такова беше май.
Нека това да не те отчайва, може до тогава да се променят нещата или да паднат цените на австрийските транзитни номера.
Аз също чакам Модел 3 някъде догодина, така че ще се проверява пак какво е положението с доставката =)
Младен МарковMemberPETROV от форума може да каже цена за транспорт, на него така му я докараха. Примерно 3,000 лева, нещо такова беше май.
Нека това да не те отчайва, може до тогава да се променят нещата или да паднат цените на австрийските транзитни номера.
Аз също чакам Модел 3 някъде догодина, така че ще се проверява пак какво е положението с доставката =)
-
AuthorPosts