Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Младен МарковMember
Ами не знам, от Тесла са доста стриктни. Не знам колко лесно ще се навият да пуснат колата без номера. А после тя трябва да пренощува някъде, до следващия ден когато се вземат номерата. Съответно няма да има и застраховка — транзитните номера си имат ГО с тях.
Последно RWD искаха задължително адрес където да се изпрати сертификата, не можеше да се вземе лично. Също и Тесла не искат да се превръщат в пощенска станция, особено след като са предали вече колата предния ден.
Като цяло те искат за 1 час да се отърват от колата и да приключат. Затова много настояват колите да се вземат с транспорт, а не лично. Така им е много по-лесно и бързо. Това беше преди година, когато не се взимаха толкова много коли на ден, и пак мърмореха. Догодина ще издават много пъти повече коли (Модел 3) на ден и съвсем няма да има време за това напред-назад.
Освен ако не измислят някаква опростена процедура, в която те също участват в регистрацията.
Младен МарковMemberАми не знам, от Тесла са доста стриктни. Не знам колко лесно ще се навият да пуснат колата без номера. А после тя трябва да пренощува някъде, до следващия ден когато се вземат номерата. Съответно няма да има и застраховка — транзитните номера си имат ГО с тях.
Последно RWD искаха задължително адрес където да се изпрати сертификата, не можеше да се вземе лично. Също и Тесла не искат да се превръщат в пощенска станция, особено след като са предали вече колата предния ден.
Като цяло те искат за 1 час да се отърват от колата и да приключат. Затова много настояват колите да се вземат с транспорт, а не лично. Така им е много по-лесно и бързо. Това беше преди година, когато не се взимаха толкова много коли на ден, и пак мърмореха. Догодина ще издават много пъти повече коли (Модел 3) на ден и съвсем няма да има време за това напред-назад.
Освен ако не измислят някаква опростена процедура, в която те също участват в регистрацията.
Младен МарковMemberТрябва да пристигат лесно и бързо Теслите в БГ, колкото повече толкова повече =)
Младен МарковMemberТрябва да пристигат лесно и бързо Теслите в БГ, колкото повече толкова повече =)
Младен МарковMemberПо принцип се взимат от тяхното RDW, но е сложно. Накратко трябва предварително да се запише час за преглед в RDW, да се закара колата до там с автовоз (тя няма табели). Там извършват преглед и каквото трябва за да издадат сертификат който е необходим за табелите. Този сертификат се изпраща на следващия ден до адрес в Холандия — трябва да се осигури такъв на който можете да си получите сертификата. След това с този сертификат се ходи в специални места където изработват табелите, за час май.
Или може по-лесно да се поръчат онлайн транзитни номера от Австрия =)
Струват към 500 евро за 1 седмица или 600 евро за 2 седмици, изпращат ги директно до Тесла в Тилбург, там просто си ги слагате и заминавате.Необходими документи
– A copy of the invoice, provided by Tesla
– COC, provided by Tesla
– Passport of the driver
– “Vollmacht” of the new owner, provided by VDCVoertuig Documentatie Centrum B.V. (VDC)
http://www.vdcnederland.eu
Natasja de JongМладен МарковMemberПо принцип се взимат от тяхното RDW, но е сложно. Накратко трябва предварително да се запише час за преглед в RDW, да се закара колата до там с автовоз (тя няма табели). Там извършват преглед и каквото трябва за да издадат сертификат който е необходим за табелите. Този сертификат се изпраща на следващия ден до адрес в Холандия — трябва да се осигури такъв на който можете да си получите сертификата. След това с този сертификат се ходи в специални места където изработват табелите, за час май.
Или може по-лесно да се поръчат онлайн транзитни номера от Австрия =)
Струват към 500 евро за 1 седмица или 600 евро за 2 седмици, изпращат ги директно до Тесла в Тилбург, там просто си ги слагате и заминавате.Необходими документи
– A copy of the invoice, provided by Tesla
– COC, provided by Tesla
– Passport of the driver
– “Vollmacht” of the new owner, provided by VDCVoertuig Documentatie Centrum B.V. (VDC)
http://www.vdcnederland.eu
Natasja de JongМладен МарковMemberПо принцип се взимат от тяхното RDW, но е сложно. Накратко трябва предварително да се запише час за преглед в RDW, да се закара колата до там с автовоз (тя няма табели). Там извършват преглед и каквото трябва за да издадат сертификат който е необходим за табелите. Този сертификат се изпраща на следващия ден до адрес в Холандия — трябва да се осигури такъв на който можете да си получите сертификата. След това с този сертификат се ходи в специални места където изработват табелите, за час май.
Или може по-лесно да се поръчат онлайн транзитни номера от Австрия =)
Струват към 500 евро за 1 седмица или 600 евро за 2 седмици, изпращат ги директно до Тесла в Тилбург, там просто си ги слагате и заминавате.Необходими документи
– A copy of the invoice, provided by Tesla
– COC, provided by Tesla
– Passport of the driver
– “Vollmacht” of the new owner, provided by VDCVoertuig Documentatie Centrum B.V. (VDC)
http://www.vdcnederland.eu
Natasja de JongМладен МарковMemberКажете места за зареждане около Плевен, Ловеч, моля?
Има зарядна станция на КИА до Плевен, но станцията била много навътре и е отворено само в работно време. А ми трябва точно сега за почивните дни…
Младен МарковMemberКажете места за зареждане около Плевен, Ловеч, моля?
Има зарядна станция на КИА до Плевен, но станцията била много навътре и е отворено само в работно време. А ми трябва точно сега за почивните дни…
Младен МарковMemberСупер е това. Аз говорих с моят приятел от Белград и станцията още не функционира. Не е ясно кога ще я местят на бензиностанцията, може би до няколко месеца. Не се знае и каква ще бъде цената.
А в Белград вече има 32А трифазен ток в сградата на Wiocor Energy, със свободен достъп. Поне няма вече да ходим по хотелите да зареждаме инкогнито в паркинга =)
Младен МарковMemberСупер е това. Аз говорих с моят приятел от Белград и станцията още не функционира. Не е ясно кога ще я местят на бензиностанцията, може би до няколко месеца. Не се знае и каква ще бъде цената.
А в Белград вече има 32А трифазен ток в сградата на Wiocor Energy, със свободен достъп. Поне няма вече да ходим по хотелите да зареждаме инкогнито в паркинга =)
Младен МарковMemberХората които карат електрически автомобили в момента не го правят с цел икономия. Поне за мен цената на 100км пробег е последната причина да карамЕл =)
Пазарът само ще регулира цените, това абсолютно. Аз бих плащал повече за бързо зареждане когато бързам, или ще си зареждам по-бавно на АС когато имам по-голяма престой.
Младен МарковMemberХората които карат електрически автомобили в момента не го правят с цел икономия. Поне за мен цената на 100км пробег е последната причина да карамЕл =)
Пазарът само ще регулира цените, това абсолютно. Аз бих плащал повече за бързо зареждане когато бързам, или ще си зареждам по-бавно на АС когато имам по-голяма престой.
Младен МарковMemberБлагодаря.
Скъпо идва да, за малкото мощност която има — 2.5kWp хич не е многоМладен МарковMemberБлагодаря.
Скъпо идва да, за малкото мощност която има — 2.5kWp хич не е много -
AuthorPosts