Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Simeon GenovMember
[quote=”iceniko” post=3349]Това, което аз намерих до момента в България.
Един Chevy Volt – 30500km – 37к лева.
Opel Ampera – 80000km – 30k лева.
Още един Volt – 75000 km – 20к евро.По другите сайтове има и по-евтини предложения, но на значително повече километри. Мисля да си съпоставя финансовия разчет както си му е реда, и в скоро време да отида да видя една от тия коли (като изключа последния волт – прекалено много за мен).[/quote]
Не забравяй, че Volt няма гаранция в Европа (и в България), докато Амперата има 8 години или 160к км
Аз моята си я взех от Холандия и не съжалявам нито за миг, всеки ден я карам с кеф все едно ми е първи ден.
Изключително добре поддържана беше и без нито една забележкаSimeon GenovMember[quote=”iceniko” post=3349]Това, което аз намерих до момента в България.
Един Chevy Volt – 30500km – 37к лева.
Opel Ampera – 80000km – 30k лева.
Още един Volt – 75000 km – 20к евро.По другите сайтове има и по-евтини предложения, но на значително повече километри. Мисля да си съпоставя финансовия разчет както си му е реда, и в скоро време да отида да видя една от тия коли (като изключа последния волт – прекалено много за мен).[/quote]
Не забравяй, че Volt няма гаранция в Европа (и в България), докато Амперата има 8 години или 160к км
Аз моята си я взех от Холандия и не съжалявам нито за миг, всеки ден я карам с кеф все едно ми е първи ден.
Изключително добре поддържана беше и без нито една забележкаSimeon GenovMemberПооо-БЕ-ДА! Поо-БЕ-ДА!
Днес е хубав ден за българската демокрация. За мое огромно удивление, отидох в Общината, показах извадка от книжката на автомобила, където пише че бензиновия мотор е 63 kW, а електрическия 111 kW, след което много учтивата служителка ме накара да напиша Декларация и… О! ЧУДО! – Платих данък 6 лв!!! (което е част от полагащия ми се около 40 лв годишен данък). Освен това, ми каза, че за следващата година данъка ще ми е 20!!!! лева.
Не мога да повярвам, че това ми се случва в България (или както повечето от вас я познават като Абсурдистан).
p.s. Казах, че в КАТ са объркали и са писали електромотора, вместо бензиновия и не могат да го коригират 🙂
Simeon GenovMemberПооо-БЕ-ДА! Поо-БЕ-ДА!
Днес е хубав ден за българската демокрация. За мое огромно удивление, отидох в Общината, показах извадка от книжката на автомобила, където пише че бензиновия мотор е 63 kW, а електрическия 111 kW, след което много учтивата служителка ме накара да напиша Декларация и… О! ЧУДО! – Платих данък 6 лв!!! (което е част от полагащия ми се около 40 лв годишен данък). Освен това, ми каза, че за следващата година данъка ще ми е 20!!!! лева.
Не мога да повярвам, че това ми се случва в България (или както повечето от вас я познават като Абсурдистан).
p.s. Казах, че в КАТ са объркали и са писали електромотора, вместо бензиновия и не могат да го коригират 🙂
Simeon GenovMemberПооо-БЕ-ДА! Поо-БЕ-ДА!
Днес е хубав ден за българската демокрация. За мое огромно удивление, отидох в Общината, показах извадка от книжката на автомобила, където пише че бензиновия мотор е 63 kW, а електрическия 111 kW, след което много учтивата служителка ме накара да напиша Декларация и… О! ЧУДО! – Платих данък 6 лв!!! (което е част от полагащия ми се около 40 лв годишен данък). Освен това, ми каза, че за следващата година данъка ще ми е 20!!!! лева.
Не мога да повярвам, че това ми се случва в България (или както повечето от вас я познават като Абсурдистан).
p.s. Казах, че в КАТ са объркали и са писали електромотора, вместо бензиновия и не могат да го коригират 🙂
Simeon GenovMemberhttp://www.ecars.bg/blogs/parts-1/730-kabel-zarehzdane-elektromobil-type-2
На първата картинка за тип 2 на тази страница е показан кабел (като моя) и куплунг в зарядна станция. В Германия нямаше “куплунги” на станцията, а просто кабел, който завършваше като куплунга от снимката. Когато свържех двата кабела, те влизаха толкова хлабаво един в друг, че с лекота се изваждаха един от друг. Затова реших, че просто не съм на правилното място. Но спирах на 10 места и навсякъде излизаха директно различни типове кабели от станциите. Куплунги (да си включа моя кабел в тях) нямаше.
И още един въпрос – Амперата може ли да се зарежда някъде “бързо”? В смисъл за 20-30 мин то 80% или нещо подобно?
Simeon GenovMemberhttp://www.ecars.bg/blogs/parts-1/730-kabel-zarehzdane-elektromobil-type-2
На първата картинка за тип 2 на тази страница е показан кабел (като моя) и куплунг в зарядна станция. В Германия нямаше “куплунги” на станцията, а просто кабел, който завършваше като куплунга от снимката. Когато свържех двата кабела, те влизаха толкова хлабаво един в друг, че с лекота се изваждаха един от друг. Затова реших, че просто не съм на правилното място. Но спирах на 10 места и навсякъде излизаха директно различни типове кабели от станциите. Куплунги (да си включа моя кабел в тях) нямаше.
И още един въпрос – Амперата може ли да се зарежда някъде “бързо”? В смисъл за 20-30 мин то 80% или нещо подобно?
Simeon GenovMemberhttp://www.ecars.bg/blogs/parts-1/730-kabel-zarehzdane-elektromobil-type-2
На първата картинка за тип 2 на тази страница е показан кабел (като моя) и куплунг в зарядна станция. В Германия нямаше “куплунги” на станцията, а просто кабел, който завършваше като куплунга от снимката. Когато свържех двата кабела, те влизаха толкова хлабаво един в друг, че с лекота се изваждаха един от друг. Затова реших, че просто не съм на правилното място. Но спирах на 10 места и навсякъде излизаха директно различни типове кабели от станциите. Куплунги (да си включа моя кабел в тях) нямаше.
И още един въпрос – Амперата може ли да се зарежда някъде “бързо”? В смисъл за 20-30 мин то 80% или нещо подобно?
Simeon GenovMemberАз имам и този със шуко с колата. Просто ми беше интересно защо 7 пиновия кабел не ставаше в Германия.
Важно е да уточня че моя 7 пинов (женски) го включвах във 7 пинов (мъжки), който излизаше от станцията. За това се чудех на мъжкия от станцията защо няма пинове за захващане към моя (тъй като на моя виждам дупки, мислех че отсрещния някак ще “щтракне” в моя)Simeon GenovMemberАз имам и този със шуко с колата. Просто ми беше интересно защо 7 пиновия кабел не ставаше в Германия.
Важно е да уточня че моя 7 пинов (женски) го включвах във 7 пинов (мъжки), който излизаше от станцията. За това се чудех на мъжкия от станцията защо няма пинове за захващане към моя (тъй като на моя виждам дупки, мислех че отсрещния някак ще “щтракне” в моя)Simeon GenovMemberАз имам и този със шуко с колата. Просто ми беше интересно защо 7 пиновия кабел не ставаше в Германия.
Важно е да уточня че моя 7 пинов (женски) го включвах във 7 пинов (мъжки), който излизаше от станцията. За това се чудех на мъжкия от станцията защо няма пинове за захващане към моя (тъй като на моя виждам дупки, мислех че отсрещния някак ще “щтракне” в моя)Simeon GenovMemberИмам такъв кабел:
Единия край влиза в автомобила. Другия край влизаше без проблем на бензиностанциите, на които намирах зарядни станции, но не се зареждаше колата и кабела не влизаше “докрай”
Simeon GenovMemberИмам такъв кабел:
Единия край влиза в автомобила. Другия край влизаше без проблем на бензиностанциите, на които намирах зарядни станции, но не се зареждаше колата и кабела не влизаше “докрай”
Simeon GenovMemberИмам такъв кабел:
Единия край влиза в автомобила. Другия край влизаше без проблем на бензиностанциите, на които намирах зарядни станции, но не се зареждаше колата и кабела не влизаше “докрай”
Simeon GenovMemberА къде в София мога да зареждам Амперата? Бях изненадан, че в Германия на 90% от станциите не можех да зареждам… въпреки че имам кабел (уж е тип 2), но като че ли няма щифтове, с които да се закачи здраво за станциите, които намерих.
-
AuthorPosts