Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
DimitarMember
Как сте?
Идва време за зимни гуми и като новак трябва да наваксвам. Май за момента ще слагам на стандартните ми 19-ки джанти, та въпросът е какви гуми?
Можете ли да изкажете препоръка?
Поне по това, което четох в нета, има два спора… (1) Дали да се заложи на различен размер отпред/отзад, Тесла принципно го прави, и (2) Дали да се заложи на препоръчаните от Тесла марки – за зимни Пирели Sottozero, а за летни – Michelin или да се търси друг вариант.
В Австрия/Германия хората масово залагат на Nokian WR4, като тиха зимна гума, но аз нещо им нямам много доверие. А и май ще сменям гумите направо в София в Диана.
Какъв е Вашият опит?
DimitarMemberТесла са смесица между стартъп и комунистическо предприятие – едната ръка често не знае какво прави другата, а пък търсенето им позволява да си подбират пазарите. Днес шефър на магазина във Виена ми потвърди, че за тях Йордания и Дубай са пазари, но Източна Европа – още не. От тази гледна точка е разбираемо, че Сърбия и България /за разлика от Унгария и Хърватска – където почиват мн австрийци с Тесли например/ са далеч назад в ранкинга. Като ги слушам, а и гледам на сайта, не очаквам в Сърбия и България суперчарджър преди началото на 2019 г.
DimitarMemberДайте наистина да се разберем да отидем на една скара до Димитровград и да видим нещата реално. Наистина, извън вече трябва винаги да има и един план Б когато стациите са заети, защото това ще е по-честият случай.
Буквално днес първият суперчарджър в Унгария при Sórmas /Будапеща-Загреб/ получи разрешително. Този в Gyór трябва да дойде също скоро според Тесла. Казаха ми във Виена също, че Загреб буквално в рамките на дни трябва да бъди пуснат. При Славонски Брод май нещата ще станат късна есен.
DimitarMemberДайте наистина да се разберем да отидем на една скара до Димитровград и да видим нещата реално. Наистина, извън вече трябва винаги да има и един план Б когато стациите са заети, защото това ще е по-честият случай.
Буквално днес първият суперчарджър в Унгария при Sórmas /Будапеща-Загреб/ получи разрешително. Този в Gyór трябва да дойде също скоро според Тесла. Казаха ми във Виена също, че Загреб буквално в рамките на дни трябва да бъди пуснат. При Славонски Брод май нещата ще станат късна есен.
DimitarMemberТук, а и на други места, пише, че Тесла-адапторът имал проблеми с тези станции, ама знаеш ли. В Австрия ми казаха, че новата версия на адаптора /със сива дръжка/ е по-претенциозна, от старата, която била изцяло черна. От друга страна май доста от вас са ползвали станцията в Белград преди, така че изглежда по-скоро е технически проблем.
DimitarMemberТук, а и на други места, пише, че Тесла-адапторът имал проблеми с тези станции, ама знаеш ли. В Австрия ми казаха, че новата версия на адаптора /със сива дръжка/ е по-претенциозна, от старата, която била изцяло черна. От друга страна май доста от вас са ползвали станцията в Белград преди, така че изглежда по-скоро е технически проблем.
DimitarMemberНякой знае ли на кой производител са тези станции в Сърбия? Не е АББ, ами? Дано ги оправят, че така много кофти с тези няколко часа.
Най-близкото бързо зареждане, което аз успях да намеря е на сърбо-хърватската граница при Батровци, но не е реална алтернатива.
DimitarMemberНякой знае ли на кой производител са тези станции в Сърбия? Не е АББ, ами? Дано ги оправят, че така много кофти с тези няколко часа.
Най-близкото бързо зареждане, което аз успях да намеря е на сърбо-хърватската граница при Батровци, но не е реална алтернатива.
DimitarMemberМерси за мнението! Моите слипстрийм на живо са много по-красиви от на картинки, та за момента си го избих от главата, слава Богу! 😉
DimitarMemberМерси за мнението! Моите слипстрийм на живо са много по-красиви от на картинки, та за момента си го избих от главата, слава Богу! 😉
DimitarMemberМерси!
Да, този момент го има също, но мислех, че е нещо в рамките на 20-30 км по-малко. Ако е повече, тогава наистина не си струва.
Бяха ми казали, че за България били и наистина проблематични заради дупките.
DimitarMemberМерси!
Да, този момент го има също, но мислех, че е нещо в рамките на 20-30 км по-малко. Ако е повече, тогава наистина не си струва.
Бяха ми казали, че за България били и наистина проблематични заради дупките.
DimitarMemberВсичко е до математика, а не съм правил още сметка, но в Австрия/Германия има много различни цени на киловат/час или на минута. Не е евтино, но както и при Суперчарджъра е винаги по-евтино от бензин/дизел, пък при ЕлДрайв – не. Но @cokey е напълно прав. Всичко е в конкуренцията и е хубаво, че изобщо има такава алтернатива.
Дано и в България има повече опции скоро.
DimitarMemberВсичко е до математика, а не съм правил още сметка, но в Австрия/Германия има много различни цени на киловат/час или на минута. Не е евтино, но както и при Суперчарджъра е винаги по-евтино от бензин/дизел, пък при ЕлДрайв – не. Но @cokey е напълно прав. Всичко е в конкуренцията и е хубаво, че изобщо има такава алтернатива.
Дано и в България има повече опции скоро.
-
AuthorPosts