Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
DimitarMember
Здравейте,
Прави сте. Малко на грешно място пуснах въпросите си. Ще отворя нови теми по-натам.
Присъединявам се към въпроса на @bore, тези станции от мрежата на El Drive всички ли са платени и поне платени ли са като излизат на цената на бензин/дизел почти?
Поздрави,
DimitarMember@bore: Мерси за информацията! Какъв е този кабел и/или подвижна зарядна станция? Да не е NRGKick?
DimitarMember@bore: Мерси за информацията! Какъв е този кабел и/или подвижна зарядна станция? Да не е NRGKick?
DimitarMemberНа хартия пробегът е до 632 км, но аз смятам със 70% -> т.е. 440 км трябва да са опция и пътят с тези 2 бързи зареждания да е възможен. Ще го пробвам след 10 дни, живот и здраве.
DimitarMemberНа хартия пробегът е до 632 км, но аз смятам със 70% -> т.е. 440 км трябва да са опция и пътят с тези 2 бързи зареждания да е възможен. Ще го пробвам след 10 дни, живот и здраве.
DimitarMemberБлагодаря!
Малко офтопик: Последно говорих с Тесла в Австрия и ми потвърдиха, че както Gyor, така и Zagreb и Slavonski Brod се очаква да ги пуснат много скоро /в рамките на няколко седмици/. Истината е, че обаче Сърбия и България преди 2018 г. май нищо няма да стане. Там си писах с отговорника за Европа и да момента дори нямат перспектива да гледат конкретни имоти. Пинът около Пловдив единствено показва, че там г/д виждат локацията, но тя може да мърда 50 километра напред/назад по Е80.
По отношение на София – Виена – без още да съм го карал и аз, ми се струва, че през Марибор би било малко по-сложно. Ако Белград и Будапеща имат надеждни ChaDeMo (PS: утре ще взема адаптора) зареждачки, то чисто защото това е най-краткия път ми се струва по-разумно да се ползва той.
Поздрави,
МиткоDimitarMemberБлагодаря!
Малко офтопик: Последно говорих с Тесла в Австрия и ми потвърдиха, че както Gyor, така и Zagreb и Slavonski Brod се очаква да ги пуснат много скоро /в рамките на няколко седмици/. Истината е, че обаче Сърбия и България преди 2018 г. май нищо няма да стане. Там си писах с отговорника за Европа и да момента дори нямат перспектива да гледат конкретни имоти. Пинът около Пловдив единствено показва, че там г/д виждат локацията, но тя може да мърда 50 километра напред/назад по Е80.
По отношение на София – Виена – без още да съм го карал и аз, ми се струва, че през Марибор би било малко по-сложно. Ако Белград и Будапеща имат надеждни ChaDeMo (PS: утре ще взема адаптора) зареждачки, то чисто защото това е най-краткия път ми се струва по-разумно да се ползва той.
Поздрави,
МиткоDimitarMemberModel S 100D е, така че се надявам при ефективно каране да имам към 450 км пробег, да видим. По отношение на адапторите изглежда обаче ChaDeMo е задължителен, освен останалите, които също ще поръчам директно.
Мерси за съветите! Ще се радвам с всички вас да се запознаем и лично.
Поздрави,
DimitarMemberModel S 100D е, така че се надявам при ефективно каране да имам към 450 км пробег, да видим. По отношение на адапторите изглежда обаче ChaDeMo е задължителен, освен останалите, които също ще поръчам директно.
Мерси за съветите! Ще се радвам с всички вас да се запознаем и лично.
Поздрави,
DimitarMemberЗдравей, Мартине,
Благодаря ти за отговора! Интересното е, че в БГ CEE32A изглежда е доста по-разпространен, но пък в Австрия/Германия CEE16A май е по-ползван, та и двата трябват в край на сметка.
Ще съм благодарен за всякакви съвети! Ще се старая да съм максимално полезен на обществото 🙂
Поздрави,
МиткоDimitarMemberЗдравей, Мартине,
Благодаря ти за отговора! Интересното е, че в БГ CEE32A изглежда е доста по-разпространен, но пък в Австрия/Германия CEE16A май е по-ползван, та и двата трябват в край на сметка.
Ще съм благодарен за всякакви съвети! Ще се старая да съм максимално полезен на обществото 🙂
Поздрави,
МиткоDimitarMemberЗдравейте,
Другата седмица предстои да увеличим броя на Теслите в България с една и затова първо искам сърдечно да поздравя всички за усилията и споделената информация!
Предстои ми веднага след това пътуване от София до Виена и в момента проучвам всички възможности за зареждане по пътя. От PlugShare изглежда, че те не са малко, но все пак да ви попитам за опит.
1. Има ли реална възможност да се пътува без нощувка /т.е. къде са бързите станции по пътя/. Най-късно около Белград ще трябва да заредя.
2. Какви адаптори бихте ме посъветвали да си купя извън Type 2 адаптора на колата. Задължителен ми се струва такъв към БГ трифазен ток, но от там струва ли си ChaDeMo, CEE16A, CEE32A? Ако да, откъде си взехте вашите?За всякакви други съвети съм благодарен тук или на ЛС /за да няма офтопик/.
Поздрави,
DimitarMemberЗдравейте,
Другата седмица предстои да увеличим броя на Теслите в България с една и затова първо искам сърдечно да поздравя всички за усилията и споделената информация!
Предстои ми веднага след това пътуване от София до Виена и в момента проучвам всички възможности за зареждане по пътя. От PlugShare изглежда, че те не са малко, но все пак да ви попитам за опит.
1. Има ли реална възможност да се пътува без нощувка /т.е. къде са бързите станции по пътя/. Най-късно около Белград ще трябва да заредя.
2. Какви адаптори бихте ме посъветвали да си купя извън Type 2 адаптора на колата. Задължителен ми се струва такъв към БГ трифазен ток, но от там струва ли си ChaDeMo, CEE16A, CEE32A? Ако да, откъде си взехте вашите?За всякакви други съвети съм благодарен тук или на ЛС /за да няма офтопик/.
Поздрави,
-
AuthorPosts