Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Петър СтойчевMember
Не знам дали е споменато в темата, но станцията на Кауфланд в Бургас вече работи.
Аз лично не успях да я позлвам .. може би поради спецификата на моя автомобил. До сега съм зареждал само на станции с контакт (тип2 – като станциите на електромобили.бг), а не с .. кабел/щепсел… както са тези на кауфланд.
Пробвах да ползвам кабела ми тип 2 към 1 като преход от техния щепсел за AC, но нещо не можах да го пъхна до края. Идеи?Петър СтойчевMember[quote=”bore” post=3516]0888 973 137
Весела Шаранкова
Това е номера на въпросната госпожа. Аз нямам добри отношения с нея и не мога да звънна.[/quote]Аз не знам някой да има добри отношения или впечатления от нея…
Петър СтойчевMemberНормално при 20+ градуса.
С тези показани 70 км, спокойно можеш и 80 да минеш, но на извънградско с 90 км/ч.
Гумите също имат значение.. гледай да са поне на 2.5 атм.Петър СтойчевMemberНормално при 20+ градуса.
С тези показани 70 км, спокойно можеш и 80 да минеш, но на извънградско с 90 км/ч.
Гумите също имат значение.. гледай да са поне на 2.5 атм.Петър СтойчевMemberВъпреки, че моя тип зареждане е най-бавен и не меродавен, моята логика е следната:
За градски зареждачки съм готов да плащам 2 път повече от тарифата в къщи (измерено на кв/ч, не на време).. повече от това и по-добре да не зареждам.. разбира се аз го имам този лукс тъй като съм с EREV.За междуградко зареждане на стратегически места не смятам за нормални цени, които са над тези за предвижване с нормална ДВГ кола (бел.: кола с разкод 9.7/100 извънградско не е “нормална”). Дори Ес класата ни харчи 8/100 със с 140/км/ч.. а пък новата ни астра със 150 к бензин харчи 6-6.5 при 140… Ако е по-скъпо просто бих си карал ДВГ автомобила на дълъг път.. още дълго време повечето хора ще имат освен електро и ДВГ автомобил на разположение..
Така или иначе пазара ще докара цените до там, до където трябва да са..
Петър СтойчевMemberВъпреки, че моя тип зареждане е най-бавен и не меродавен, моята логика е следната:
За градски зареждачки съм готов да плащам 2 път повече от тарифата в къщи (измерено на кв/ч, не на време).. повече от това и по-добре да не зареждам.. разбира се аз го имам този лукс тъй като съм с EREV.За междуградко зареждане на стратегически места не смятам за нормални цени, които са над тези за предвижване с нормална ДВГ кола (бел.: кола с разкод 9.7/100 извънградско не е “нормална”). Дори Ес класата ни харчи 8/100 със с 140/км/ч.. а пък новата ни астра със 150 к бензин харчи 6-6.5 при 140… Ако е по-скъпо просто бих си карал ДВГ автомобила на дълъг път.. още дълго време повечето хора ще имат освен електро и ДВГ автомобил на разположение..
Така или иначе пазара ще докара цените до там, до където трябва да са..
Петър СтойчевMemberВсъщност дори не са най-подходящите условия.. Температурата варира около 10-12 градуса и дори втората сутрин е 6-7 градуса и са с якета.
Забелязал съм на моята ампера, че пробегът рязко се подобрява при 15+ градуса. Дори да не ползвам никакво парно в момента минавам 67-68 км (при темп около 10-12 градуса. Мине ли 15, пробегът скача на 80 км.
Така, че от Ампера-е със сигурност могат да се очакват 500 км при каране с 90 км/ч при подходяща температура.
Петър СтойчевMemberВсъщност дори не са най-подходящите условия.. Температурата варира около 10-12 градуса и дори втората сутрин е 6-7 градуса и са с якета.
Забелязал съм на моята ампера, че пробегът рязко се подобрява при 15+ градуса. Дори да не ползвам никакво парно в момента минавам 67-68 км (при темп около 10-12 градуса. Мине ли 15, пробегът скача на 80 км.
Така, че от Ампера-е със сигурност могат да се очакват 500 км при каране с 90 км/ч при подходяща температура.
Петър СтойчевMemberВсъщност дори не са най-подходящите условия.. Температурата варира около 10-12 градуса и дори втората сутрин е 6-7 градуса и са с якета.
Забелязал съм на моята ампера, че пробегът рязко се подобрява при 15+ градуса. Дори да не ползвам никакво парно в момента минавам 67-68 км (при темп около 10-12 градуса. Мине ли 15, пробегът скача на 80 км.
Така, че от Ампера-е със сигурност могат да се очакват 500 км при каране с 90 км/ч при подходяща температура.
Петър СтойчевMemberВсъщност дори не са най-подходящите условия.. Температурата варира около 10-12 градуса и дори втората сутрин е 6-7 градуса и са с якета.
Забелязал съм на моята ампера, че пробегът рязко се подобрява при 15+ градуса. Дори да не ползвам никакво парно в момента минавам 67-68 км (при темп около 10-12 градуса. Мине ли 15, пробегът скача на 80 км.
Така, че от Ампера-е със сигурност могат да се очакват 500 км при каране с 90 км/ч при подходяща температура.
Петър СтойчевMemberНякой от последната сбирка до НДК спомена, че предстои изграждането на зарядна станция в мол Галерия – Бургас. Половин година мина от тогава..
Някакво инфо от някъде?
Петър СтойчевMemberНякой от последната сбирка до НДК спомена, че предстои изграждането на зарядна станция в мол Галерия – Бургас. Половин година мина от тогава..
Някакво инфо от някъде?
Петър СтойчевMemberНякой от последната сбирка до НДК спомена, че предстои изграждането на зарядна станция в мол Галерия – Бургас. Половин година мина от тогава..
Някакво инфо от някъде?
Петър СтойчевMemberАми всъщност е точно като да ти загасне двигателя на ДВГ кола (минус заключването на волана). Волана се втвърдява както и спирачките… продължаваш по инерция и отбиваш.
Още една причина поради която режим не се сменя с тракфик наоколо и при сложна ситуация.
Още повече, че газ до долу на “нормал” дава същото ускорение като газ до долу на “спорт”. Просто при спорт, се променя чувствителността на педала така, че дава макс ускорение с много по-малко движение на педала. Субективното усещане е друго, но е тествано с хронометър и няма разлика 🙂Петър СтойчевMemberАми всъщност е точно като да ти загасне двигателя на ДВГ кола (минус заключването на волана). Волана се втвърдява както и спирачките… продължаваш по инерция и отбиваш.
Още една причина поради която режим не се сменя с тракфик наоколо и при сложна ситуация.
Още повече, че газ до долу на “нормал” дава същото ускорение като газ до долу на “спорт”. Просто при спорт, се променя чувствителността на педала така, че дава макс ускорение с много по-малко движение на педала. Субективното усещане е друго, но е тествано с хронометър и няма разлика 🙂 -
AuthorPosts