Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 908 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: Зарядни станции в БГ #38297

    Не знам дали е споменато в темата, но станцията на Кауфланд в Бургас вече работи.

    Аз лично не успях да я позлвам .. може би поради спецификата на моя автомобил. До сега съм зареждал само на станции с контакт (тип2 – като станциите на електромобили.бг), а не с .. кабел/щепсел… както са тези на кауфланд.
    Пробвах да ползвам кабела ми тип 2 към 1 като преход от техния щепсел за AC, но нещо не можах да го пъхна до края. Идеи?

    in reply to: Зарядни станции в БГ #38279

    [quote=”bore” post=3516]0888 973 137
    Весела Шаранкова
    Това е номера на въпросната госпожа. Аз нямам добри отношения с нея и не мога да звънна.[/quote]

    Аз не знам някой да има добри отношения или впечатления от нея…

    in reply to: Нова ампера на хоризонта #37506

    Нормално при 20+ градуса.

    С тези показани 70 км, спокойно можеш и 80 да минеш, но на извънградско с 90 км/ч.
    Гумите също имат значение.. гледай да са поне на 2.5 атм.

    in reply to: Нова ампера на хоризонта #37505

    Нормално при 20+ градуса.

    С тези показани 70 км, спокойно можеш и 80 да минеш, но на извънградско с 90 км/ч.
    Гумите също имат значение.. гледай да са поне на 2.5 атм.

    in reply to: Зарядни станции в БГ #37381

    Въпреки, че моя тип зареждане е най-бавен и не меродавен, моята логика е следната:
    За градски зареждачки съм готов да плащам 2 път повече от тарифата в къщи (измерено на кв/ч, не на време).. повече от това и по-добре да не зареждам.. разбира се аз го имам този лукс тъй като съм с EREV.

    За междуградко зареждане на стратегически места не смятам за нормални цени, които са над тези за предвижване с нормална ДВГ кола (бел.: кола с разкод 9.7/100 извънградско не е “нормална”). Дори Ес класата ни харчи 8/100 със с 140/км/ч.. а пък новата ни астра със 150 к бензин харчи 6-6.5 при 140… Ако е по-скъпо просто бих си карал ДВГ автомобила на дълъг път.. още дълго време повечето хора ще имат освен електро и ДВГ автомобил на разположение..

    Така или иначе пазара ще докара цените до там, до където трябва да са..

    in reply to: Зарядни станции в БГ #37379

    Въпреки, че моя тип зареждане е най-бавен и не меродавен, моята логика е следната:
    За градски зареждачки съм готов да плащам 2 път повече от тарифата в къщи (измерено на кв/ч, не на време).. повече от това и по-добре да не зареждам.. разбира се аз го имам този лукс тъй като съм с EREV.

    За междуградко зареждане на стратегически места не смятам за нормални цени, които са над тези за предвижване с нормална ДВГ кола (бел.: кола с разкод 9.7/100 извънградско не е “нормална”). Дори Ес класата ни харчи 8/100 със с 140/км/ч.. а пък новата ни астра със 150 к бензин харчи 6-6.5 при 140… Ако е по-скъпо просто бих си карал ДВГ автомобила на дълъг път.. още дълго време повечето хора ще имат освен електро и ДВГ автомобил на разположение..

    Така или иначе пазара ще докара цените до там, до където трябва да са..

    in reply to: Какво мислите за Bolt-a? #37282

    Всъщност дори не са най-подходящите условия.. Температурата варира около 10-12 градуса и дори втората сутрин е 6-7 градуса и са с якета.

    Забелязал съм на моята ампера, че пробегът рязко се подобрява при 15+ градуса. Дори да не ползвам никакво парно в момента минавам 67-68 км (при темп около 10-12 градуса. Мине ли 15, пробегът скача на 80 км.

    Така, че от Ампера-е със сигурност могат да се очакват 500 км при каране с 90 км/ч при подходяща температура.

    in reply to: Какво мислите за Bolt-a? #37286

    Всъщност дори не са най-подходящите условия.. Температурата варира около 10-12 градуса и дори втората сутрин е 6-7 градуса и са с якета.

    Забелязал съм на моята ампера, че пробегът рязко се подобрява при 15+ градуса. Дори да не ползвам никакво парно в момента минавам 67-68 км (при темп около 10-12 градуса. Мине ли 15, пробегът скача на 80 км.

    Така, че от Ампера-е със сигурност могат да се очакват 500 км при каране с 90 км/ч при подходяща температура.

    in reply to: Какво мислите за Bolt-a? #37281

    Всъщност дори не са най-подходящите условия.. Температурата варира около 10-12 градуса и дори втората сутрин е 6-7 градуса и са с якета.

    Забелязал съм на моята ампера, че пробегът рязко се подобрява при 15+ градуса. Дори да не ползвам никакво парно в момента минавам 67-68 км (при темп около 10-12 градуса. Мине ли 15, пробегът скача на 80 км.

    Така, че от Ампера-е със сигурност могат да се очакват 500 км при каране с 90 км/ч при подходяща температура.

    in reply to: Какво мислите за Bolt-a? #37284

    Всъщност дори не са най-подходящите условия.. Температурата варира около 10-12 градуса и дори втората сутрин е 6-7 градуса и са с якета.

    Забелязал съм на моята ампера, че пробегът рязко се подобрява при 15+ градуса. Дори да не ползвам никакво парно в момента минавам 67-68 км (при темп около 10-12 градуса. Мине ли 15, пробегът скача на 80 км.

    Така, че от Ампера-е със сигурност могат да се очакват 500 км при каране с 90 км/ч при подходяща температура.

    in reply to: Зарядни станции в БГ #37233

    Някой от последната сбирка до НДК спомена, че предстои изграждането на зарядна станция в мол Галерия – Бургас. Половин година мина от тогава..

    Някакво инфо от някъде?

    in reply to: Зарядни станции в БГ #37230

    Някой от последната сбирка до НДК спомена, че предстои изграждането на зарядна станция в мол Галерия – Бургас. Половин година мина от тогава..

    Някакво инфо от някъде?

    in reply to: Зарядни станции в БГ #37226

    Някой от последната сбирка до НДК спомена, че предстои изграждането на зарядна станция в мол Галерия – Бургас. Половин година мина от тогава..

    Някакво инфо от някъде?

    in reply to: Моята Ампера #37176

    Ами всъщност е точно като да ти загасне двигателя на ДВГ кола (минус заключването на волана). Волана се втвърдява както и спирачките… продължаваш по инерция и отбиваш.
    Още една причина поради която режим не се сменя с тракфик наоколо и при сложна ситуация.
    Още повече, че газ до долу на “нормал” дава същото ускорение като газ до долу на “спорт”. Просто при спорт, се променя чувствителността на педала така, че дава макс ускорение с много по-малко движение на педала. Субективното усещане е друго, но е тествано с хронометър и няма разлика 🙂

    in reply to: Моята Ампера #37187

    Ами всъщност е точно като да ти загасне двигателя на ДВГ кола (минус заключването на волана). Волана се втвърдява както и спирачките… продължаваш по инерция и отбиваш.
    Още една причина поради която режим не се сменя с тракфик наоколо и при сложна ситуация.
    Още повече, че газ до долу на “нормал” дава същото ускорение като газ до долу на “спорт”. Просто при спорт, се променя чувствителността на педала така, че дава макс ускорение с много по-малко движение на педала. Субективното усещане е друго, но е тествано с хронометър и няма разлика 🙂

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 908 total)