Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Петър СтойчевMember
Според мен трябваше да сменят името… Все пак няма нищо общо с предната ампера (нали съм пристрастен) 🙂
Петър СтойчевMemberСпоред мен трябваше да сменят името… Все пак няма нищо общо с предната ампера (нали съм пристрастен) 🙂
Петър СтойчевMemberДнес сефтосах новооткрития паркинг на площад Кирил и Методи в Бургас, но от обявената в медиите зарядна станция не намерих и следа.. поне на отвореното -1 ниво… Служителката на входа каза “шефа не ми е казал за такова нещо..”..
…То асансьорите не работеха, та камо ли зарядна станция..
Петър СтойчевMemberДнес сефтосах новооткрития паркинг на площад Кирил и Методи в Бургас, но от обявената в медиите зарядна станция не намерих и следа.. поне на отвореното -1 ниво… Служителката на входа каза “шефа не ми е казал за такова нещо..”..
…То асансьорите не работеха, та камо ли зарядна станция..
Петър СтойчевMemberДнес сефтосах новооткрития паркинг на площад Кирил и Методи в Бургас, но от обявената в медиите зарядна станция не намерих и следа.. поне на отвореното -1 ниво… Служителката на входа каза “шефа не ми е казал за такова нещо..”..
…То асансьорите не работеха, та камо ли зарядна станция..
Петър СтойчевMemberС две думи на американците не има пука какво има зад океана, както и на нашите дилъри … всеки си гледа в своята паница..
Именно това “отношение” към клиента ме отвращава от ГМ…
Петър СтойчевMemberС две думи на американците не има пука какво има зад океана, както и на нашите дилъри … всеки си гледа в своята паница..
Именно това “отношение” към клиента ме отвращава от ГМ…
Петър СтойчевMemberС две думи на американците не има пука какво има зад океана, както и на нашите дилъри … всеки си гледа в своята паница..
Именно това “отношение” към клиента ме отвращава от ГМ…
Петър СтойчевMemberАко се наложи ще помагаме с волта 🙂
Аз карам само на L. Да – от по-силната рекуперация следва и по-силен спирачен ефект. На практика така човек кара почти само с педала на газта.. отпускането му води до доста силно спиране (все едно караш постоянно на 3та). Ако отпуснеш по-малко педала на газта – има повече инерция. Много бързо се свиква и е много удобно .. не само по планински пътища, а и в града.
Може да караш на L когато си искаш.. не води до износване на батерия или други части.. Отделно накладки няма да се наложи да смениш никога. Моите са като чисто нови, а е на 4 години.Основно има два по-често срещани дефекта на тези коли по информация от американските форуми.
Единия е внезапно спиране на електрическия нагревател при което оставаш на парно само при работа на двигателя..
Втория е т.нар. chain saw ефект.. има една партида от волтове с дефект при асемблирането на електродвигателя, което води до преждевременно износване на лагера на електромотора. Последното се покрива от 8 годишната гаранция.
И за двата дефекта обаче мисля, че няма установена закономерност за километри или година на производство и не трябва да те притесняват, тъй като са доста редки и обикновено се проявяват в първите 20 хил км. (аз съм вече на 90 хил).Оставам на разположение 🙂
Петър СтойчевMemberАко се наложи ще помагаме с волта 🙂
Аз карам само на L. Да – от по-силната рекуперация следва и по-силен спирачен ефект. На практика така човек кара почти само с педала на газта.. отпускането му води до доста силно спиране (все едно караш постоянно на 3та). Ако отпуснеш по-малко педала на газта – има повече инерция. Много бързо се свиква и е много удобно .. не само по планински пътища, а и в града.
Може да караш на L когато си искаш.. не води до износване на батерия или други части.. Отделно накладки няма да се наложи да смениш никога. Моите са като чисто нови, а е на 4 години.Основно има два по-често срещани дефекта на тези коли по информация от американските форуми.
Единия е внезапно спиране на електрическия нагревател при което оставаш на парно само при работа на двигателя..
Втория е т.нар. chain saw ефект.. има една партида от волтове с дефект при асемблирането на електродвигателя, което води до преждевременно износване на лагера на електромотора. Последното се покрива от 8 годишната гаранция.
И за двата дефекта обаче мисля, че няма установена закономерност за километри или година на производство и не трябва да те притесняват, тъй като са доста редки и обикновено се проявяват в първите 20 хил км. (аз съм вече на 90 хил).Оставам на разположение 🙂
Петър СтойчевMemberАко се наложи ще помагаме с волта 🙂
Аз карам само на L. Да – от по-силната рекуперация следва и по-силен спирачен ефект. На практика така човек кара почти само с педала на газта.. отпускането му води до доста силно спиране (все едно караш постоянно на 3та). Ако отпуснеш по-малко педала на газта – има повече инерция. Много бързо се свиква и е много удобно .. не само по планински пътища, а и в града.
Може да караш на L когато си искаш.. не води до износване на батерия или други части.. Отделно накладки няма да се наложи да смениш никога. Моите са като чисто нови, а е на 4 години.Основно има два по-често срещани дефекта на тези коли по информация от американските форуми.
Единия е внезапно спиране на електрическия нагревател при което оставаш на парно само при работа на двигателя..
Втория е т.нар. chain saw ефект.. има една партида от волтове с дефект при асемблирането на електродвигателя, което води до преждевременно износване на лагера на електромотора. Последното се покрива от 8 годишната гаранция.
И за двата дефекта обаче мисля, че няма установена закономерност за километри или година на производство и не трябва да те притесняват, тъй като са доста редки и обикновено се проявяват в първите 20 хил км. (аз съм вече на 90 хил).Оставам на разположение 🙂
Петър СтойчевMemberЗдрасти,
колегата vdiv е отговорил доста подробно.. може да се повторя, но:
1. По принцип тъй като е Шеви, вероятно няма да важи гаранцията. Иначе електро компонентите – батерия, инвертор, електромотор и пр. имат 8 год. гаранция.2. Напълно реален през поне 7 месеца в годината. С икономично каране се минават и 80+ . Аз съм писал доста подробно в тази тема за пробега в различни условия и температури. Зимата в София е по-студено от колкото при мен на морето и ще смуче още повече парното ако искаш да ти е топло.. но не е болка за умиране 🙂 В най-лошия случай може да изгориш 1 л. за целия ден 🙂 Сега лятото двигателя не ми се е включвал от над 1 месец.. а ходя през ден до Бургас (70 км двупосочно). И ми остава батерия.
3. Според мен не трябва да имаш никакви опасения за батерията.. това е може би последното нещо, което може да се скапе. Отделно за тия километри няма грам спад в пробега. За 3 години и на 80 хил км имаше само 1 бъг със заключването на волана, който се оправи със софтуерен ъпдейт. Много е надеждна. И аз си имам ОДБ2 скенерче, което с подходящите програмки на телефона ми помага да чета и нулирам грешки. Веднъж светна за ниско ниво на охл. течност и дори и да налееш не си изгасва сама докато не я нулираш… затова е хубаво да имаш такава джаджа (5-6 евро).
4. Да. С хубави зимни гуми е много стабилна. Но трябва и да се внимава с по-бързи завои пак заради тежестта – има склонност към недозавиване. Като за катерене и проходимост няма да закъсаш 🙂 Качвал съм подхода към хотел ” Стената” в Пампорово на сняг.. а там рампата и тя е като стена.. но в коловози каквото стават в Горна баня или места в Княжево.. може да опираш..
Все пак имай предвид, че повечето стандартни вериги не стават за нея заради малкото разстояние между калника и гумите. Има по-специални ниски “вериги”.. но наистина никога не ми е трябвало.. проблем е само ако полицаи ти ги искат.Като цяло, колкото повече я карам, толкова повече недоумявам как може да има изобщо други коли 🙂 направо е безсмислено да се гори бензин за градски разстояние… а ако ти свърши батерията в по-напечен ден – голям праз… продължаваш си на бензин.
Ако са останали въпроси – питай. Ако идваш към слънчака.. драсни и ще ти дам да покараш.
Поздрави
Петър СтойчевMemberЗдрасти,
колегата vdiv е отговорил доста подробно.. може да се повторя, но:
1. По принцип тъй като е Шеви, вероятно няма да важи гаранцията. Иначе електро компонентите – батерия, инвертор, електромотор и пр. имат 8 год. гаранция.2. Напълно реален през поне 7 месеца в годината. С икономично каране се минават и 80+ . Аз съм писал доста подробно в тази тема за пробега в различни условия и температури. Зимата в София е по-студено от колкото при мен на морето и ще смуче още повече парното ако искаш да ти е топло.. но не е болка за умиране 🙂 В най-лошия случай може да изгориш 1 л. за целия ден 🙂 Сега лятото двигателя не ми се е включвал от над 1 месец.. а ходя през ден до Бургас (70 км двупосочно). И ми остава батерия.
3. Според мен не трябва да имаш никакви опасения за батерията.. това е може би последното нещо, което може да се скапе. Отделно за тия километри няма грам спад в пробега. За 3 години и на 80 хил км имаше само 1 бъг със заключването на волана, който се оправи със софтуерен ъпдейт. Много е надеждна. И аз си имам ОДБ2 скенерче, което с подходящите програмки на телефона ми помага да чета и нулирам грешки. Веднъж светна за ниско ниво на охл. течност и дори и да налееш не си изгасва сама докато не я нулираш… затова е хубаво да имаш такава джаджа (5-6 евро).
4. Да. С хубави зимни гуми е много стабилна. Но трябва и да се внимава с по-бързи завои пак заради тежестта – има склонност към недозавиване. Като за катерене и проходимост няма да закъсаш 🙂 Качвал съм подхода към хотел ” Стената” в Пампорово на сняг.. а там рампата и тя е като стена.. но в коловози каквото стават в Горна баня или места в Княжево.. може да опираш..
Все пак имай предвид, че повечето стандартни вериги не стават за нея заради малкото разстояние между калника и гумите. Има по-специални ниски “вериги”.. но наистина никога не ми е трябвало.. проблем е само ако полицаи ти ги искат.Като цяло, колкото повече я карам, толкова повече недоумявам как може да има изобщо други коли 🙂 направо е безсмислено да се гори бензин за градски разстояние… а ако ти свърши батерията в по-напечен ден – голям праз… продължаваш си на бензин.
Ако са останали въпроси – питай. Ако идваш към слънчака.. драсни и ще ти дам да покараш.
Поздрави
Петър СтойчевMemberЗдрасти,
колегата vdiv е отговорил доста подробно.. може да се повторя, но:
1. По принцип тъй като е Шеви, вероятно няма да важи гаранцията. Иначе електро компонентите – батерия, инвертор, електромотор и пр. имат 8 год. гаранция.2. Напълно реален през поне 7 месеца в годината. С икономично каране се минават и 80+ . Аз съм писал доста подробно в тази тема за пробега в различни условия и температури. Зимата в София е по-студено от колкото при мен на морето и ще смуче още повече парното ако искаш да ти е топло.. но не е болка за умиране 🙂 В най-лошия случай може да изгориш 1 л. за целия ден 🙂 Сега лятото двигателя не ми се е включвал от над 1 месец.. а ходя през ден до Бургас (70 км двупосочно). И ми остава батерия.
3. Според мен не трябва да имаш никакви опасения за батерията.. това е може би последното нещо, което може да се скапе. Отделно за тия километри няма грам спад в пробега. За 3 години и на 80 хил км имаше само 1 бъг със заключването на волана, който се оправи със софтуерен ъпдейт. Много е надеждна. И аз си имам ОДБ2 скенерче, което с подходящите програмки на телефона ми помага да чета и нулирам грешки. Веднъж светна за ниско ниво на охл. течност и дори и да налееш не си изгасва сама докато не я нулираш… затова е хубаво да имаш такава джаджа (5-6 евро).
4. Да. С хубави зимни гуми е много стабилна. Но трябва и да се внимава с по-бързи завои пак заради тежестта – има склонност към недозавиване. Като за катерене и проходимост няма да закъсаш 🙂 Качвал съм подхода към хотел ” Стената” в Пампорово на сняг.. а там рампата и тя е като стена.. но в коловози каквото стават в Горна баня или места в Княжево.. може да опираш..
Все пак имай предвид, че повечето стандартни вериги не стават за нея заради малкото разстояние между калника и гумите. Има по-специални ниски “вериги”.. но наистина никога не ми е трябвало.. проблем е само ако полицаи ти ги искат.Като цяло, колкото повече я карам, толкова повече недоумявам как може да има изобщо други коли 🙂 направо е безсмислено да се гори бензин за градски разстояние… а ако ти свърши батерията в по-напечен ден – голям праз… продължаваш си на бензин.
Ако са останали въпроси – питай. Ако идваш към слънчака.. драсни и ще ти дам да покараш.
Поздрави
Петър СтойчевMemberНяма тайна.. то си пише отстрани, че е с 15 киловата 🙂 С половин междинно дозареждане.
Все пак е добър резултата като за 15 киловата с между 80 и 100+ км/ч и с климатик (макар и на еко режим).В това време 83-4 км се минават без никакво усилие с Амперата. И като липсва притеснението от заряда.. човек си кара колкото му трябва и колкото си иска.
В случая ходих 2 пъти Несебър-Бургас-Несебър + малко градско.. с .. около 3 лева 🙂
-
AuthorPosts