Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 908 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: Зарядни станции в БГ #32950

    Всъщност сега ми светна, че ток имаше, тъй като котролера светеше, но индикираше, че е имало проблем, затова е спрял зареждането. Ако беше зареждало 1 час, щяха да са се заредили поне 2-2.5 квч, а всъщност имах 1. (Предполагам, че поне 10А прави.). Не се сетих да го изключа и включа, за да видя какво ще стане.

    in reply to: Зарядни станции в БГ #32946

    Ха, странно ограничение.. би било смешно да пестят пари от ток.. през шуко в най-добрия случай се харчат към 3 кв./час.. няма 60 стотинки по дневна тарифа.
    Има два странични шуко, който съм към масичките и за там има резон (макар и странен). Но аз ползвах шуко-то от другата страна, който е над тайп 2.

    Така или иначе аз съм си поръчал тип2 кабел от Китай по повода, но това ограничение означава за мен да не ползвам повече тази станция докато не ми дойде кабела след месец и половина.

    Прикачам и снимка.. странно са ги разположили тези масички.. два пълноразмерни автомобила не могат да се съберат.

    Attachments:
    • 2015-03-2214.44.32.jpg
    in reply to: Зарядни станции в БГ #32896

    Ха, странно ограничение.. би било смешно да пестят пари от ток.. през шуко в най-добрия случай се харчат към 3 кв./час.. няма 60 стотинки по дневна тарифа.
    Има два странични шуко, който съм към масичките и за там има резон (макар и странен). Но аз ползвах шуко-то от другата страна, който е над тайп 2.

    Така или иначе аз съм си поръчал тип2 кабел от Китай по повода, но това ограничение означава за мен да не ползвам повече тази станция докато не ми дойде кабела след месец и половина.

    Прикачам и снимка.. странно са ги разположили тези масички.. два пълноразмерни автомобила не могат да се съберат.

    Attachments:
    • 2015-03-2214.44.32.jpg
    in reply to: Зарядни станции в БГ #32922

    Ха, странно ограничение.. би било смешно да пестят пари от ток.. през шуко в най-добрия случай се харчат към 3 кв./час.. няма 60 стотинки по дневна тарифа.
    Има два странични шуко, който съм към масичките и за там има резон (макар и странен). Но аз ползвах шуко-то от другата страна, който е над тайп 2.

    Така или иначе аз съм си поръчал тип2 кабел от Китай по повода, но това ограничение означава за мен да не ползвам повече тази станция докато не ми дойде кабела след месец и половина.

    Прикачам и снимка.. странно са ги разположили тези масички.. два пълноразмерни автомобила не могат да се съберат.

    Attachments:
    • 2015-03-2214.44.32.jpg
    in reply to: Зарядни станции в БГ #32973

    Ха, странно ограничение.. би било смешно да пестят пари от ток.. през шуко в най-добрия случай се харчат към 3 кв./час.. няма 60 стотинки по дневна тарифа.
    Има два странични шуко, който съм към масичките и за там има резон (макар и странен). Но аз ползвах шуко-то от другата страна, който е над тайп 2.

    Така или иначе аз съм си поръчал тип2 кабел от Китай по повода, но това ограничение означава за мен да не ползвам повече тази станция докато не ми дойде кабела след месец и половина.

    Прикачам и снимка.. странно са ги разположили тези масички.. два пълноразмерни автомобила не могат да се съберат.

    Attachments:
    • 2015-03-2214.44.32.jpg
    in reply to: Зарядни станции в БГ #32885

    Здравейте.

    Първият ми опит да заредя на обществена зарядно станция в БГ премина със смесен успех.
    Става въпрос за новооткритата (засега единствена) в Бургас станция на А1 в общинския паркинг на ул. Гурко.

    Първо малко се опитах директно да ползвам шуко контакта, който според информацията в медиите трябваше да е със свободен достъп. Оказа се, че трябва чип не само за тип 2 контакта, но и за шуко контактите. От там ни отне малко време с пазача да се справим с активирането (явно бях първия след откриването на станцията). Наложи се да звънна на тел. на А1 от сайта им. Номера е чипчето да се задържи повече време на прозорчето срещу съответния контакт.
    Контролера си мина селф теста, колата бибипна и си тръгнах на разходка из Бургас.
    Уви 2 часа по-късно като се върнах видях, че зареждането е спряло. Двете червени лампички на контролера мигаха, което ще рече проблем с контакта. Възможните причини според инструкциите на колата ми са или не добре заземен контакт (което обикновено се установява веднага след включване) или (по-вероятно) засечено напрежение извън диапазона (обикновено по-ниско). Колата беше заредила само 1 киловат, което ще рече, че зареждането е продължило 20тина минути.

    Единственото за което мога да се сетя е, че (пак по информация от медиите) станцията използвала слънчевите панели докато може и после прехвърляла на ток от мрежата. Възможно ли е моментен пад на напрежението при това прехвърляне да е отчетено като грешка от контролера? По принцип такова нещо до сега не ми се беше случвало при зареждане. Или зарежда или не (ако е слаб или незаземен контакт. Така или иначе трябва да се оправи, защото ако разчитах на тази станция, щях да си остана на пътя.

    Поздрави

    in reply to: Зарядни станции в БГ #32914

    Здравейте.

    Първият ми опит да заредя на обществена зарядно станция в БГ премина със смесен успех.
    Става въпрос за новооткритата (засега единствена) в Бургас станция на А1 в общинския паркинг на ул. Гурко.

    Първо малко се опитах директно да ползвам шуко контакта, който според информацията в медиите трябваше да е със свободен достъп. Оказа се, че трябва чип не само за тип 2 контакта, но и за шуко контактите. От там ни отне малко време с пазача да се справим с активирането (явно бях първия след откриването на станцията). Наложи се да звънна на тел. на А1 от сайта им. Номера е чипчето да се задържи повече време на прозорчето срещу съответния контакт.
    Контролера си мина селф теста, колата бибипна и си тръгнах на разходка из Бургас.
    Уви 2 часа по-късно като се върнах видях, че зареждането е спряло. Двете червени лампички на контролера мигаха, което ще рече проблем с контакта. Възможните причини според инструкциите на колата ми са или не добре заземен контакт (което обикновено се установява веднага след включване) или (по-вероятно) засечено напрежение извън диапазона (обикновено по-ниско). Колата беше заредила само 1 киловат, което ще рече, че зареждането е продължило 20тина минути.

    Единственото за което мога да се сетя е, че (пак по информация от медиите) станцията използвала слънчевите панели докато може и после прехвърляла на ток от мрежата. Възможно ли е моментен пад на напрежението при това прехвърляне да е отчетено като грешка от контролера? По принцип такова нещо до сега не ми се беше случвало при зареждане. Или зарежда или не (ако е слаб или незаземен контакт. Така или иначе трябва да се оправи, защото ако разчитах на тази станция, щях да си остана на пътя.

    Поздрави

    in reply to: Зарядни станции в БГ #32941

    Здравейте.

    Първият ми опит да заредя на обществена зарядно станция в БГ премина със смесен успех.
    Става въпрос за новооткритата (засега единствена) в Бургас станция на А1 в общинския паркинг на ул. Гурко.

    Първо малко се опитах директно да ползвам шуко контакта, който според информацията в медиите трябваше да е със свободен достъп. Оказа се, че трябва чип не само за тип 2 контакта, но и за шуко контактите. От там ни отне малко време с пазача да се справим с активирането (явно бях първия след откриването на станцията). Наложи се да звънна на тел. на А1 от сайта им. Номера е чипчето да се задържи повече време на прозорчето срещу съответния контакт.
    Контролера си мина селф теста, колата бибипна и си тръгнах на разходка из Бургас.
    Уви 2 часа по-късно като се върнах видях, че зареждането е спряло. Двете червени лампички на контролера мигаха, което ще рече проблем с контакта. Възможните причини според инструкциите на колата ми са или не добре заземен контакт (което обикновено се установява веднага след включване) или (по-вероятно) засечено напрежение извън диапазона (обикновено по-ниско). Колата беше заредила само 1 киловат, което ще рече, че зареждането е продължило 20тина минути.

    Единственото за което мога да се сетя е, че (пак по информация от медиите) станцията използвала слънчевите панели докато може и после прехвърляла на ток от мрежата. Възможно ли е моментен пад на напрежението при това прехвърляне да е отчетено като грешка от контролера? По принцип такова нещо до сега не ми се беше случвало при зареждане. Или зарежда или не (ако е слаб или незаземен контакт. Така или иначе трябва да се оправи, защото ако разчитах на тази станция, щях да си остана на пътя.

    Поздрави

    in reply to: Зарядни станции в БГ #32968

    Здравейте.

    Първият ми опит да заредя на обществена зарядно станция в БГ премина със смесен успех.
    Става въпрос за новооткритата (засега единствена) в Бургас станция на А1 в общинския паркинг на ул. Гурко.

    Първо малко се опитах директно да ползвам шуко контакта, който според информацията в медиите трябваше да е със свободен достъп. Оказа се, че трябва чип не само за тип 2 контакта, но и за шуко контактите. От там ни отне малко време с пазача да се справим с активирането (явно бях първия след откриването на станцията). Наложи се да звънна на тел. на А1 от сайта им. Номера е чипчето да се задържи повече време на прозорчето срещу съответния контакт.
    Контролера си мина селф теста, колата бибипна и си тръгнах на разходка из Бургас.
    Уви 2 часа по-късно като се върнах видях, че зареждането е спряло. Двете червени лампички на контролера мигаха, което ще рече проблем с контакта. Възможните причини според инструкциите на колата ми са или не добре заземен контакт (което обикновено се установява веднага след включване) или (по-вероятно) засечено напрежение извън диапазона (обикновено по-ниско). Колата беше заредила само 1 киловат, което ще рече, че зареждането е продължило 20тина минути.

    Единственото за което мога да се сетя е, че (пак по информация от медиите) станцията използвала слънчевите панели докато може и после прехвърляла на ток от мрежата. Възможно ли е моментен пад на напрежението при това прехвърляне да е отчетено като грешка от контролера? По принцип такова нещо до сега не ми се беше случвало при зареждане. Или зарежда или не (ако е слаб или незаземен контакт. Така или иначе трябва да се оправи, защото ако разчитах на тази станция, щях да си остана на пътя.

    Поздрави

    Много е близо до София (приемаме София за отправна точка, от където се тръгва с пълна батерия). Дори и в САЩ не са толкова близо..
    При една на Пловдив или Оризово (Пловдив е по-оптимално тъй като има възможност за хапване докато чака човек), следващата трябва да е чак към Ямбол (за да кара човек с нормална магистрална скорост.. иначе и от ПЛД до Бургас се стига, но с икономии..

    Много е близо до София (приемаме София за отправна точка, от където се тръгва с пълна батерия). Дори и в САЩ не са толкова близо..
    При една на Пловдив или Оризово (Пловдив е по-оптимално тъй като има възможност за хапване докато чака човек), следващата трябва да е чак към Ямбол (за да кара човек с нормална магистрална скорост.. иначе и от ПЛД до Бургас се стига, но с икономии..

    Много е близо до София (приемаме София за отправна точка, от където се тръгва с пълна батерия). Дори и в САЩ не са толкова близо..
    При една на Пловдив или Оризово (Пловдив е по-оптимално тъй като има възможност за хапване докато чака човек), следващата трябва да е чак към Ямбол (за да кара човек с нормална магистрална скорост.. иначе и от ПЛД до Бургас се стига, но с икономии..

    Много е близо до София (приемаме София за отправна точка, от където се тръгва с пълна батерия). Дори и в САЩ не са толкова близо..
    При една на Пловдив или Оризово (Пловдив е по-оптимално тъй като има възможност за хапване докато чака човек), следващата трябва да е чак към Ямбол (за да кара човек с нормална магистрална скорост.. иначе и от ПЛД до Бургас се стига, но с икономии..

    Много е близо до София (приемаме София за отправна точка, от където се тръгва с пълна батерия). Дори и в САЩ не са толкова близо..
    При една на Пловдив или Оризово (Пловдив е по-оптимално тъй като има възможност за хапване докато чака човек), следващата трябва да е чак към Ямбол (за да кара човек с нормална магистрална скорост.. иначе и от ПЛД до Бургас се стига, но с икономии..

    Много е близо до София (приемаме София за отправна точка, от където се тръгва с пълна батерия). Дори и в САЩ не са толкова близо..
    При една на Пловдив или Оризово (Пловдив е по-оптимално тъй като има възможност за хапване докато чака човек), следващата трябва да е чак към Ямбол (за да кара човек с нормална магистрална скорост.. иначе и от ПЛД до Бургас се стига, но с икономии..

Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 908 total)