Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 271 through 285 (of 908 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: Неща от нета 2 #32358

    Би било чудесно 🙂

    Трите основни дестинации в Бургас: Моловете (засега там удрям на камък), центъра (александровска/тройката) и Богориди към морската..

    Според няколкото оскъдни статии в нета първата била соларна и монтирана някъде около Пантеона..

    in reply to: Неща от нета 2 #32342

    По този повод.. четох някъде в нета, че в Бургас са инсталирали първата зарядна станция в .. морската градина!? И после щели да мислят къде да я преместят.. Естествено това е било за пред медиите да отчетат дейност със “зелено мислене”. Впоследствие никъде нищо не се споменава.. дали изобщо работи и дали е преместена или не..

    in reply to: Неща от нета 2 #32491

    По този повод.. четох някъде в нета, че в Бургас са инсталирали първата зарядна станция в .. морската градина!? И после щели да мислят къде да я преместят.. Естествено това е било за пред медиите да отчетат дейност със “зелено мислене”. Впоследствие никъде нищо не се споменава.. дали изобщо работи и дали е преместена или не..

    in reply to: Неща от нета 2 #32333

    По този повод.. четох някъде в нета, че в Бургас са инсталирали първата зарядна станция в .. морската градина!? И после щели да мислят къде да я преместят.. Естествено това е било за пред медиите да отчетат дейност със “зелено мислене”. Впоследствие никъде нищо не се споменава.. дали изобщо работи и дали е преместена или не..

    in reply to: Неща от нета 2 #32320

    По този повод.. четох някъде в нета, че в Бургас са инсталирали първата зарядна станция в .. морската градина!? И после щели да мислят къде да я преместят.. Естествено това е било за пред медиите да отчетат дейност със “зелено мислене”. Впоследствие никъде нищо не се споменава.. дали изобщо работи и дали е преместена или не..

    in reply to: Неща от нета 2 #32332

    По този повод.. четох някъде в нета, че в Бургас са инсталирали първата зарядна станция в .. морската градина!? И после щели да мислят къде да я преместят.. Естествено това е било за пред медиите да отчетат дейност със “зелено мислене”. Впоследствие никъде нищо не се споменава.. дали изобщо работи и дали е преместена или не..

    in reply to: Неща от нета 2 #32349

    По този повод.. четох някъде в нета, че в Бургас са инсталирали първата зарядна станция в .. морската градина!? И после щели да мислят къде да я преместят.. Естествено това е било за пред медиите да отчетат дейност със “зелено мислене”. Впоследствие никъде нищо не се споменава.. дали изобщо работи и дали е преместена или не..

    in reply to: Неща от нета 2 #32441

    По този повод.. четох някъде в нета, че в Бургас са инсталирали първата зарядна станция в .. морската градина!? И после щели да мислят къде да я преместят.. Естествено това е било за пред медиите да отчетат дейност със “зелено мислене”. Впоследствие никъде нищо не се споменава.. дали изобщо работи и дали е преместена или не..

    in reply to: Неща от нета 2 #32312

    По този повод.. четох някъде в нета, че в Бургас са инсталирали първата зарядна станция в .. морската градина!? И после щели да мислят къде да я преместят.. Естествено това е било за пред медиите да отчетат дейност със “зелено мислене”. Впоследствие никъде нищо не се споменава.. дали изобщо работи и дали е преместена или не..

    in reply to: Model S – Tesla Motors #32259

    Нов анонс, макар и не за модел Ес.

    т.нар. early adopters – собственици на roadster, получават възможност за ъпгрейд: смяна на батерията. Новата е със същият размер, но с над 30% по-голяма плътност.

    Общо 70 кВ, с потенциален пробег от до 400 мили, нещо което ще бъде демострирано в началото на годината (разбира се с ниска скорост).

    Освновната новина за мен тук е друга – компания , която се грижи за клиентите си и им дава възможност за ъпгрейд на батерия (а не да ги кара да си купуват нови коли). Не мисля, че друг производител до сега го е правил.. Обикновено правилото е, да максимизират продажба на нови по-нови бройки 🙂

    Някъде четох и спекулации, че в далечно бъдеще ще се предлагат подобни ъпгрейди дори и за модел Ес (когато се подобри химията на батериите значително). За сега това са по-скоро спекулации, но гледайки как Мъск променя всичко, не бих се очудили на това.

    (Далеч, не очаквам подобна щедрост откъм ГМ за Ампера/Волт, въпреки, че новата им батерия вече има по-голям пробег. Те просто няма да направят софтуерното осигуряване, за да се сложи по-голяма батерия на стар автомобил дори да може да се купи.. .. аз бих си я сменил с по-голяма след 7-8 години ако има нужда и възможност.

    in reply to: Model S – Tesla Motors #32092

    Нов анонс, макар и не за модел Ес.

    т.нар. early adopters – собственици на roadster, получават възможност за ъпгрейд: смяна на батерията. Новата е със същият размер, но с над 30% по-голяма плътност.

    Общо 70 кВ, с потенциален пробег от до 400 мили, нещо което ще бъде демострирано в началото на годината (разбира се с ниска скорост).

    Освновната новина за мен тук е друга – компания , която се грижи за клиентите си и им дава възможност за ъпгрейд на батерия (а не да ги кара да си купуват нови коли). Не мисля, че друг производител до сега го е правил.. Обикновено правилото е, да максимизират продажба на нови по-нови бройки 🙂

    Някъде четох и спекулации, че в далечно бъдеще ще се предлагат подобни ъпгрейди дори и за модел Ес (когато се подобри химията на батериите значително). За сега това са по-скоро спекулации, но гледайки как Мъск променя всичко, не бих се очудили на това.

    (Далеч, не очаквам подобна щедрост откъм ГМ за Ампера/Волт, въпреки, че новата им батерия вече има по-голям пробег. Те просто няма да направят софтуерното осигуряване, за да се сложи по-голяма батерия на стар автомобил дори да може да се купи.. .. аз бих си я сменил с по-голяма след 7-8 години ако има нужда и възможност.

    in reply to: Model S – Tesla Motors #32126

    Нов анонс, макар и не за модел Ес.

    т.нар. early adopters – собственици на roadster, получават възможност за ъпгрейд: смяна на батерията. Новата е със същият размер, но с над 30% по-голяма плътност.

    Общо 70 кВ, с потенциален пробег от до 400 мили, нещо което ще бъде демострирано в началото на годината (разбира се с ниска скорост).

    Освновната новина за мен тук е друга – компания , която се грижи за клиентите си и им дава възможност за ъпгрейд на батерия (а не да ги кара да си купуват нови коли). Не мисля, че друг производител до сега го е правил.. Обикновено правилото е, да максимизират продажба на нови по-нови бройки 🙂

    Някъде четох и спекулации, че в далечно бъдеще ще се предлагат подобни ъпгрейди дори и за модел Ес (когато се подобри химията на батериите значително). За сега това са по-скоро спекулации, но гледайки как Мъск променя всичко, не бих се очудили на това.

    (Далеч, не очаквам подобна щедрост откъм ГМ за Ампера/Волт, въпреки, че новата им батерия вече има по-голям пробег. Те просто няма да направят софтуерното осигуряване, за да се сложи по-голяма батерия на стар автомобил дори да може да се купи.. .. аз бих си я сменил с по-голяма след 7-8 години ако има нужда и възможност.

    in reply to: Model S – Tesla Motors #32125

    Нов анонс, макар и не за модел Ес.

    т.нар. early adopters – собственици на roadster, получават възможност за ъпгрейд: смяна на батерията. Новата е със същият размер, но с над 30% по-голяма плътност.

    Общо 70 кВ, с потенциален пробег от до 400 мили, нещо което ще бъде демострирано в началото на годината (разбира се с ниска скорост).

    Освновната новина за мен тук е друга – компания , която се грижи за клиентите си и им дава възможност за ъпгрейд на батерия (а не да ги кара да си купуват нови коли). Не мисля, че друг производител до сега го е правил.. Обикновено правилото е, да максимизират продажба на нови по-нови бройки 🙂

    Някъде четох и спекулации, че в далечно бъдеще ще се предлагат подобни ъпгрейди дори и за модел Ес (когато се подобри химията на батериите значително). За сега това са по-скоро спекулации, но гледайки как Мъск променя всичко, не бих се очудили на това.

    (Далеч, не очаквам подобна щедрост откъм ГМ за Ампера/Волт, въпреки, че новата им батерия вече има по-голям пробег. Те просто няма да направят софтуерното осигуряване, за да се сложи по-голяма батерия на стар автомобил дори да може да се купи.. .. аз бих си я сменил с по-голяма след 7-8 години ако има нужда и възможност.

    in reply to: Model S – Tesla Motors #32095

    Нов анонс, макар и не за модел Ес.

    т.нар. early adopters – собственици на roadster, получават възможност за ъпгрейд: смяна на батерията. Новата е със същият размер, но с над 30% по-голяма плътност.

    Общо 70 кВ, с потенциален пробег от до 400 мили, нещо което ще бъде демострирано в началото на годината (разбира се с ниска скорост).

    Освновната новина за мен тук е друга – компания , която се грижи за клиентите си и им дава възможност за ъпгрейд на батерия (а не да ги кара да си купуват нови коли). Не мисля, че друг производител до сега го е правил.. Обикновено правилото е, да максимизират продажба на нови по-нови бройки 🙂

    Някъде четох и спекулации, че в далечно бъдеще ще се предлагат подобни ъпгрейди дори и за модел Ес (когато се подобри химията на батериите значително). За сега това са по-скоро спекулации, но гледайки как Мъск променя всичко, не бих се очудили на това.

    (Далеч, не очаквам подобна щедрост откъм ГМ за Ампера/Волт, въпреки, че новата им батерия вече има по-голям пробег. Те просто няма да направят софтуерното осигуряване, за да се сложи по-голяма батерия на стар автомобил дори да може да се купи.. .. аз бих си я сменил с по-голяма след 7-8 години ако има нужда и възможност.

    in reply to: Model S – Tesla Motors #32102

    Нов анонс, макар и не за модел Ес.

    т.нар. early adopters – собственици на roadster, получават възможност за ъпгрейд: смяна на батерията. Новата е със същият размер, но с над 30% по-голяма плътност.

    Общо 70 кВ, с потенциален пробег от до 400 мили, нещо което ще бъде демострирано в началото на годината (разбира се с ниска скорост).

    Освновната новина за мен тук е друга – компания , която се грижи за клиентите си и им дава възможност за ъпгрейд на батерия (а не да ги кара да си купуват нови коли). Не мисля, че друг производител до сега го е правил.. Обикновено правилото е, да максимизират продажба на нови по-нови бройки 🙂

    Някъде четох и спекулации, че в далечно бъдеще ще се предлагат подобни ъпгрейди дори и за модел Ес (когато се подобри химията на батериите значително). За сега това са по-скоро спекулации, но гледайки как Мъск променя всичко, не бих се очудили на това.

    (Далеч, не очаквам подобна щедрост откъм ГМ за Ампера/Волт, въпреки, че новата им батерия вече има по-голям пробег. Те просто няма да направят софтуерното осигуряване, за да се сложи по-голяма батерия на стар автомобил дори да може да се купи.. .. аз бих си я сменил с по-голяма след 7-8 години ако има нужда и възможност.

Viewing 15 posts - 271 through 285 (of 908 total)