Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Петър СтойчевMember
Би било чудесно 🙂
Трите основни дестинации в Бургас: Моловете (засега там удрям на камък), центъра (александровска/тройката) и Богориди към морската..
Според няколкото оскъдни статии в нета първата била соларна и монтирана някъде около Пантеона..
Петър СтойчевMemberПо този повод.. четох някъде в нета, че в Бургас са инсталирали първата зарядна станция в .. морската градина!? И после щели да мислят къде да я преместят.. Естествено това е било за пред медиите да отчетат дейност със “зелено мислене”. Впоследствие никъде нищо не се споменава.. дали изобщо работи и дали е преместена или не..
Петър СтойчевMemberПо този повод.. четох някъде в нета, че в Бургас са инсталирали първата зарядна станция в .. морската градина!? И после щели да мислят къде да я преместят.. Естествено това е било за пред медиите да отчетат дейност със “зелено мислене”. Впоследствие никъде нищо не се споменава.. дали изобщо работи и дали е преместена или не..
Петър СтойчевMemberПо този повод.. четох някъде в нета, че в Бургас са инсталирали първата зарядна станция в .. морската градина!? И после щели да мислят къде да я преместят.. Естествено това е било за пред медиите да отчетат дейност със “зелено мислене”. Впоследствие никъде нищо не се споменава.. дали изобщо работи и дали е преместена или не..
Петър СтойчевMemberПо този повод.. четох някъде в нета, че в Бургас са инсталирали първата зарядна станция в .. морската градина!? И после щели да мислят къде да я преместят.. Естествено това е било за пред медиите да отчетат дейност със “зелено мислене”. Впоследствие никъде нищо не се споменава.. дали изобщо работи и дали е преместена или не..
Петър СтойчевMemberПо този повод.. четох някъде в нета, че в Бургас са инсталирали първата зарядна станция в .. морската градина!? И после щели да мислят къде да я преместят.. Естествено това е било за пред медиите да отчетат дейност със “зелено мислене”. Впоследствие никъде нищо не се споменава.. дали изобщо работи и дали е преместена или не..
Петър СтойчевMemberПо този повод.. четох някъде в нета, че в Бургас са инсталирали първата зарядна станция в .. морската градина!? И после щели да мислят къде да я преместят.. Естествено това е било за пред медиите да отчетат дейност със “зелено мислене”. Впоследствие никъде нищо не се споменава.. дали изобщо работи и дали е преместена или не..
Петър СтойчевMemberПо този повод.. четох някъде в нета, че в Бургас са инсталирали първата зарядна станция в .. морската градина!? И после щели да мислят къде да я преместят.. Естествено това е било за пред медиите да отчетат дейност със “зелено мислене”. Впоследствие никъде нищо не се споменава.. дали изобщо работи и дали е преместена или не..
Петър СтойчевMemberПо този повод.. четох някъде в нета, че в Бургас са инсталирали първата зарядна станция в .. морската градина!? И после щели да мислят къде да я преместят.. Естествено това е било за пред медиите да отчетат дейност със “зелено мислене”. Впоследствие никъде нищо не се споменава.. дали изобщо работи и дали е преместена или не..
Петър СтойчевMemberНов анонс, макар и не за модел Ес.
т.нар. early adopters – собственици на roadster, получават възможност за ъпгрейд: смяна на батерията. Новата е със същият размер, но с над 30% по-голяма плътност.
Общо 70 кВ, с потенциален пробег от до 400 мили, нещо което ще бъде демострирано в началото на годината (разбира се с ниска скорост).
Освновната новина за мен тук е друга – компания , която се грижи за клиентите си и им дава възможност за ъпгрейд на батерия (а не да ги кара да си купуват нови коли). Не мисля, че друг производител до сега го е правил.. Обикновено правилото е, да максимизират продажба на нови по-нови бройки 🙂
Някъде четох и спекулации, че в далечно бъдеще ще се предлагат подобни ъпгрейди дори и за модел Ес (когато се подобри химията на батериите значително). За сега това са по-скоро спекулации, но гледайки как Мъск променя всичко, не бих се очудили на това.
(Далеч, не очаквам подобна щедрост откъм ГМ за Ампера/Волт, въпреки, че новата им батерия вече има по-голям пробег. Те просто няма да направят софтуерното осигуряване, за да се сложи по-голяма батерия на стар автомобил дори да може да се купи.. .. аз бих си я сменил с по-голяма след 7-8 години ако има нужда и възможност.
Петър СтойчевMemberНов анонс, макар и не за модел Ес.
т.нар. early adopters – собственици на roadster, получават възможност за ъпгрейд: смяна на батерията. Новата е със същият размер, но с над 30% по-голяма плътност.
Общо 70 кВ, с потенциален пробег от до 400 мили, нещо което ще бъде демострирано в началото на годината (разбира се с ниска скорост).
Освновната новина за мен тук е друга – компания , която се грижи за клиентите си и им дава възможност за ъпгрейд на батерия (а не да ги кара да си купуват нови коли). Не мисля, че друг производител до сега го е правил.. Обикновено правилото е, да максимизират продажба на нови по-нови бройки 🙂
Някъде четох и спекулации, че в далечно бъдеще ще се предлагат подобни ъпгрейди дори и за модел Ес (когато се подобри химията на батериите значително). За сега това са по-скоро спекулации, но гледайки как Мъск променя всичко, не бих се очудили на това.
(Далеч, не очаквам подобна щедрост откъм ГМ за Ампера/Волт, въпреки, че новата им батерия вече има по-голям пробег. Те просто няма да направят софтуерното осигуряване, за да се сложи по-голяма батерия на стар автомобил дори да може да се купи.. .. аз бих си я сменил с по-голяма след 7-8 години ако има нужда и възможност.
Петър СтойчевMemberНов анонс, макар и не за модел Ес.
т.нар. early adopters – собственици на roadster, получават възможност за ъпгрейд: смяна на батерията. Новата е със същият размер, но с над 30% по-голяма плътност.
Общо 70 кВ, с потенциален пробег от до 400 мили, нещо което ще бъде демострирано в началото на годината (разбира се с ниска скорост).
Освновната новина за мен тук е друга – компания , която се грижи за клиентите си и им дава възможност за ъпгрейд на батерия (а не да ги кара да си купуват нови коли). Не мисля, че друг производител до сега го е правил.. Обикновено правилото е, да максимизират продажба на нови по-нови бройки 🙂
Някъде четох и спекулации, че в далечно бъдеще ще се предлагат подобни ъпгрейди дори и за модел Ес (когато се подобри химията на батериите значително). За сега това са по-скоро спекулации, но гледайки как Мъск променя всичко, не бих се очудили на това.
(Далеч, не очаквам подобна щедрост откъм ГМ за Ампера/Волт, въпреки, че новата им батерия вече има по-голям пробег. Те просто няма да направят софтуерното осигуряване, за да се сложи по-голяма батерия на стар автомобил дори да може да се купи.. .. аз бих си я сменил с по-голяма след 7-8 години ако има нужда и възможност.
Петър СтойчевMemberНов анонс, макар и не за модел Ес.
т.нар. early adopters – собственици на roadster, получават възможност за ъпгрейд: смяна на батерията. Новата е със същият размер, но с над 30% по-голяма плътност.
Общо 70 кВ, с потенциален пробег от до 400 мили, нещо което ще бъде демострирано в началото на годината (разбира се с ниска скорост).
Освновната новина за мен тук е друга – компания , която се грижи за клиентите си и им дава възможност за ъпгрейд на батерия (а не да ги кара да си купуват нови коли). Не мисля, че друг производител до сега го е правил.. Обикновено правилото е, да максимизират продажба на нови по-нови бройки 🙂
Някъде четох и спекулации, че в далечно бъдеще ще се предлагат подобни ъпгрейди дори и за модел Ес (когато се подобри химията на батериите значително). За сега това са по-скоро спекулации, но гледайки как Мъск променя всичко, не бих се очудили на това.
(Далеч, не очаквам подобна щедрост откъм ГМ за Ампера/Волт, въпреки, че новата им батерия вече има по-голям пробег. Те просто няма да направят софтуерното осигуряване, за да се сложи по-голяма батерия на стар автомобил дори да може да се купи.. .. аз бих си я сменил с по-голяма след 7-8 години ако има нужда и възможност.
Петър СтойчевMemberНов анонс, макар и не за модел Ес.
т.нар. early adopters – собственици на roadster, получават възможност за ъпгрейд: смяна на батерията. Новата е със същият размер, но с над 30% по-голяма плътност.
Общо 70 кВ, с потенциален пробег от до 400 мили, нещо което ще бъде демострирано в началото на годината (разбира се с ниска скорост).
Освновната новина за мен тук е друга – компания , която се грижи за клиентите си и им дава възможност за ъпгрейд на батерия (а не да ги кара да си купуват нови коли). Не мисля, че друг производител до сега го е правил.. Обикновено правилото е, да максимизират продажба на нови по-нови бройки 🙂
Някъде четох и спекулации, че в далечно бъдеще ще се предлагат подобни ъпгрейди дори и за модел Ес (когато се подобри химията на батериите значително). За сега това са по-скоро спекулации, но гледайки как Мъск променя всичко, не бих се очудили на това.
(Далеч, не очаквам подобна щедрост откъм ГМ за Ампера/Волт, въпреки, че новата им батерия вече има по-голям пробег. Те просто няма да направят софтуерното осигуряване, за да се сложи по-голяма батерия на стар автомобил дори да може да се купи.. .. аз бих си я сменил с по-голяма след 7-8 години ако има нужда и възможност.
Петър СтойчевMemberНов анонс, макар и не за модел Ес.
т.нар. early adopters – собственици на roadster, получават възможност за ъпгрейд: смяна на батерията. Новата е със същият размер, но с над 30% по-голяма плътност.
Общо 70 кВ, с потенциален пробег от до 400 мили, нещо което ще бъде демострирано в началото на годината (разбира се с ниска скорост).
Освновната новина за мен тук е друга – компания , която се грижи за клиентите си и им дава възможност за ъпгрейд на батерия (а не да ги кара да си купуват нови коли). Не мисля, че друг производител до сега го е правил.. Обикновено правилото е, да максимизират продажба на нови по-нови бройки 🙂
Някъде четох и спекулации, че в далечно бъдеще ще се предлагат подобни ъпгрейди дори и за модел Ес (когато се подобри химията на батериите значително). За сега това са по-скоро спекулации, но гледайки как Мъск променя всичко, не бих се очудили на това.
(Далеч, не очаквам подобна щедрост откъм ГМ за Ампера/Волт, въпреки, че новата им батерия вече има по-голям пробег. Те просто няма да направят софтуерното осигуряване, за да се сложи по-голяма батерия на стар автомобил дори да може да се купи.. .. аз бих си я сменил с по-голяма след 7-8 години ако има нужда и възможност.
-
AuthorPosts