Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 908 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: Моята Ампера #37190

    Ами всъщност е точно като да ти загасне двигателя на ДВГ кола (минус заключването на волана). Волана се втвърдява както и спирачките… продължаваш по инерция и отбиваш.
    Още една причина поради която режим не се сменя с тракфик наоколо и при сложна ситуация.
    Още повече, че газ до долу на “нормал” дава същото ускорение като газ до долу на “спорт”. Просто при спорт, се променя чувствителността на педала така, че дава макс ускорение с много по-малко движение на педала. Субективното усещане е друго, но е тествано с хронометър и няма разлика 🙂

    in reply to: Нова ампера на хоризонта #37166

    Значи както предположихме.. АБС сензор. Такава диагностика и чистене става и с блутуут джажата (и с телефона). Моята си стои в колата за всеки случай 🙂

    in reply to: Нова ампера на хоризонта #37175

    Значи както предположихме.. АБС сензор. Такава диагностика и чистене става и с блутуут джажата (и с телефона). Моята си стои в колата за всеки случай 🙂

    in reply to: Нова ампера на хоризонта #37179

    Значи както предположихме.. АБС сензор. Такава диагностика и чистене става и с блутуут джажата (и с телефона). Моята си стои в колата за всеки случай 🙂

    in reply to: Моята Ампера #37177

    [quote=”Mario62″ post=3027]Колеги, някой знае ли как се излиза от ситуацията ако без да искаш си натиснеш бутона Start в движение?
    Натиснах го по магистралата вместо да сменя режима (бутоните са досадно близо) и Амперката стана неуправляема… Докато не спрях и не върнах на Park не можах да я събудя… Има ли начин да се включи пак в движение? Задържане на бутона или нещо друго?

    А какво се случва ако в движение си включиш патерицата на Park? От почти спряла доста безмилостно щраква някаква спирачка…[/quote]

    До колкото знам, няма начин да се стартира пак без да се мине през “парк”. Ефектът е като на това да загасиш нормална кола.. оставаш без серво на волана и спирачките.. с по-здрава ръка няма проблеми да се отбие..

    От едно натискане колата не се изключва, но когато човек свикне на 4 бързи натискания, за да мине от нормал на холд и става белята, защото две последователни бързи натискания на старт/стоп бутона задействат аварийното изключване на колата. На мен пък ми се е налагало да използвам последното по предназначение, когато не искаше да тръгне с грешката steering column lock (преди ъпдейта). Тогава дори не искаше да се изгаси по нормалния начин – спирачка +старт/стоп. В тази ситуация се гаси с две бързи натискания на старт/стоп бутона (при забила електроника).. Наистина лошото е, че са близо двата бутона.. Случвали ми се е 2 пъти да го направя и от тогава внимавам и не съм потретвал..

    in reply to: Моята Ампера #37173

    [quote=”Mario62″ post=3027]Колеги, някой знае ли как се излиза от ситуацията ако без да искаш си натиснеш бутона Start в движение?
    Натиснах го по магистралата вместо да сменя режима (бутоните са досадно близо) и Амперката стана неуправляема… Докато не спрях и не върнах на Park не можах да я събудя… Има ли начин да се включи пак в движение? Задържане на бутона или нещо друго?

    А какво се случва ако в движение си включиш патерицата на Park? От почти спряла доста безмилостно щраква някаква спирачка…[/quote]

    До колкото знам, няма начин да се стартира пак без да се мине през “парк”. Ефектът е като на това да загасиш нормална кола.. оставаш без серво на волана и спирачките.. с по-здрава ръка няма проблеми да се отбие..

    От едно натискане колата не се изключва, но когато човек свикне на 4 бързи натискания, за да мине от нормал на холд и става белята, защото две последователни бързи натискания на старт/стоп бутона задействат аварийното изключване на колата. На мен пък ми се е налагало да използвам последното по предназначение, когато не искаше да тръгне с грешката steering column lock (преди ъпдейта). Тогава дори не искаше да се изгаси по нормалния начин – спирачка +старт/стоп. В тази ситуация се гаси с две бързи натискания на старт/стоп бутона (при забила електроника).. Наистина лошото е, че са близо двата бутона.. Случвали ми се е 2 пъти да го направя и от тогава внимавам и не съм потретвал..

    in reply to: Моята Ампера #37165

    [quote=”Mario62″ post=3027]Колеги, някой знае ли как се излиза от ситуацията ако без да искаш си натиснеш бутона Start в движение?
    Натиснах го по магистралата вместо да сменя режима (бутоните са досадно близо) и Амперката стана неуправляема… Докато не спрях и не върнах на Park не можах да я събудя… Има ли начин да се включи пак в движение? Задържане на бутона или нещо друго?

    А какво се случва ако в движение си включиш патерицата на Park? От почти спряла доста безмилостно щраква някаква спирачка…[/quote]

    До колкото знам, няма начин да се стартира пак без да се мине през “парк”. Ефектът е като на това да загасиш нормална кола.. оставаш без серво на волана и спирачките.. с по-здрава ръка няма проблеми да се отбие..

    От едно натискане колата не се изключва, но когато човек свикне на 4 бързи натискания, за да мине от нормал на холд и става белята, защото две последователни бързи натискания на старт/стоп бутона задействат аварийното изключване на колата. На мен пък ми се е налагало да използвам последното по предназначение, когато не искаше да тръгне с грешката steering column lock (преди ъпдейта). Тогава дори не искаше да се изгаси по нормалния начин – спирачка +старт/стоп. В тази ситуация се гаси с две бързи натискания на старт/стоп бутона (при забила електроника).. Наистина лошото е, че са близо двата бутона.. Случвали ми се е 2 пъти да го направя и от тогава внимавам и не съм потретвал..

    in reply to: Моята Ампера #37141

    Ръководството може и да е достатъчно, но все пак не е официален документ. В много ръководства на други коли присъстват няколко вида двигатели.

    ECOC – EU certificate of conformity, някъде го има и само като COC (на немски е Typenliste, от където идва и “типова форма”, възприето като име в БГ). Ами аз имах копие от него с документите на колата. Принципно оригинала беше във вносителя. Основната разлика е, че в този документ присъства рамата на колата – т.е. отнася се за конкретния автомобил и може да се покаже връзката между рамата в талона на колата и коригиращите данни.

    Всичко това само ако някой, някъде не Ви приеме книжката за документ.

    in reply to: Моята Ампера #37153

    Ръководството може и да е достатъчно, но все пак не е официален документ. В много ръководства на други коли присъстват няколко вида двигатели.

    ECOC – EU certificate of conformity, някъде го има и само като COC (на немски е Typenliste, от където идва и “типова форма”, възприето като име в БГ). Ами аз имах копие от него с документите на колата. Принципно оригинала беше във вносителя. Основната разлика е, че в този документ присъства рамата на колата – т.е. отнася се за конкретния автомобил и може да се покаже връзката между рамата в талона на колата и коригиращите данни.

    Всичко това само ако някой, някъде не Ви приеме книжката за документ.

    in reply to: Моята Ампера #37149

    Ръководството може и да е достатъчно, но все пак не е официален документ. В много ръководства на други коли присъстват няколко вида двигатели.

    ECOC – EU certificate of conformity, някъде го има и само като COC (на немски е Typenliste, от където идва и “типова форма”, възприето като име в БГ). Ами аз имах копие от него с документите на колата. Принципно оригинала беше във вносителя. Основната разлика е, че в този документ присъства рамата на колата – т.е. отнася се за конкретния автомобил и може да се покаже връзката между рамата в талона на колата и коригиращите данни.

    Всичко това само ако някой, някъде не Ви приеме книжката за документ.

    in reply to: Моята Ампера #37133

    И аз успях с данъка.

    Всичко явно идва от мързела и нехайството на вносителя. Колата е можела още в самото начало да се впише както трябва в сиситемата на кат. На гърба на типовата форма има едни доста “секретни” цифрички.
    52. ad.27. optional petrol 63/4800

    Това, разшифровано, е пояснение към проблемната точка 27. (мощност на двигателя), където е писано 111 кв., . Та т.52 казва, че уж опционалният ДВГ e с 63 кв при 4800 оборота.

    Тъй като вече системите на КАТ са вързани към общините, след прехвърлянето в КАТ, автоматично ми излезе в общината 403 лв данък за кола 150 коня. Само, че аз пусна коригираща декларация, че колата е 63 кв, като приложих въпросната типова форма с подчертани с маркер въпросните две точни и кратко обяснение.
    За моя радост, 1 седмица по-късно ми излезе,че данъкът вече е под 30 лв 🙂

    Успех на всички, които предстоят да внасят такъв автомобил втора ръка..

    in reply to: Моята Ампера #37142

    И аз успях с данъка.

    Всичко явно идва от мързела и нехайството на вносителя. Колата е можела още в самото начало да се впише както трябва в сиситемата на кат. На гърба на типовата форма има едни доста “секретни” цифрички.
    52. ad.27. optional petrol 63/4800

    Това, разшифровано, е пояснение към проблемната точка 27. (мощност на двигателя), където е писано 111 кв., . Та т.52 казва, че уж опционалният ДВГ e с 63 кв при 4800 оборота.

    Тъй като вече системите на КАТ са вързани към общините, след прехвърлянето в КАТ, автоматично ми излезе в общината 403 лв данък за кола 150 коня. Само, че аз пусна коригираща декларация, че колата е 63 кв, като приложих въпросната типова форма с подчертани с маркер въпросните две точни и кратко обяснение.
    За моя радост, 1 седмица по-късно ми излезе,че данъкът вече е под 30 лв 🙂

    Успех на всички, които предстоят да внасят такъв автомобил втора ръка..

    in reply to: Моята Ампера #37147

    И аз успях с данъка.

    Всичко явно идва от мързела и нехайството на вносителя. Колата е можела още в самото начало да се впише както трябва в сиситемата на кат. На гърба на типовата форма има едни доста “секретни” цифрички.
    52. ad.27. optional petrol 63/4800

    Това, разшифровано, е пояснение към проблемната точка 27. (мощност на двигателя), където е писано 111 кв., . Та т.52 казва, че уж опционалният ДВГ e с 63 кв при 4800 оборота.

    Тъй като вече системите на КАТ са вързани към общините, след прехвърлянето в КАТ, автоматично ми излезе в общината 403 лв данък за кола 150 коня. Само, че аз пусна коригираща декларация, че колата е 63 кв, като приложих въпросната типова форма с подчертани с маркер въпросните две точни и кратко обяснение.
    За моя радост, 1 седмица по-късно ми излезе,че данъкът вече е под 30 лв 🙂

    Успех на всички, които предстоят да внасят такъв автомобил втора ръка..

    in reply to: Нова ампера на хоризонта #36938

    Защо.. защото продадоха почти единични бройки в цяла европа.. не им излиза сметката за разходите по дистрибуция и обучение на сервизи. Но грешката си беше ицяло тяхна. Никаква реклама.. никакъв интерес да я продават.. Напълно незапознати дилъри и продавачи.. Да не говорим, че почнаха с цена от 95 хил лв.. Генерация 2 сега би била към 70 хил лв… което сваля един евентуален лизинг до 1000 лв/месец.. Много повече потенциални копувачи.. Да не говорим за увеличения пробег и т.н.

    За поддръжката – надали. Принципно са задължени да осигурят рез. части и поддръжка за мин 10 год. след продажбата ако не се лъжа..
    Моята е на 4 години.. живот и здраве след още 6 ще има много чисто ел. алтернативи на пазара с нормални цени и пробег.

    in reply to: Нова ампера на хоризонта #36927

    Защо.. защото продадоха почти единични бройки в цяла европа.. не им излиза сметката за разходите по дистрибуция и обучение на сервизи. Но грешката си беше ицяло тяхна. Никаква реклама.. никакъв интерес да я продават.. Напълно незапознати дилъри и продавачи.. Да не говорим, че почнаха с цена от 95 хил лв.. Генерация 2 сега би била към 70 хил лв… което сваля един евентуален лизинг до 1000 лв/месец.. Много повече потенциални копувачи.. Да не говорим за увеличения пробег и т.н.

    За поддръжката – надали. Принципно са задължени да осигурят рез. части и поддръжка за мин 10 год. след продажбата ако не се лъжа..
    Моята е на 4 години.. живот и здраве след още 6 ще има много чисто ел. алтернативи на пазара с нормални цени и пробег.

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 908 total)