Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 286 through 300 (of 908 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: Model S – Tesla Motors #32093

    Нов анонс, макар и не за модел Ес.

    т.нар. early adopters – собственици на roadster, получават възможност за ъпгрейд: смяна на батерията. Новата е със същият размер, но с над 30% по-голяма плътност.

    Общо 70 кВ, с потенциален пробег от до 400 мили, нещо което ще бъде демострирано в началото на годината (разбира се с ниска скорост).

    Освновната новина за мен тук е друга – компания , която се грижи за клиентите си и им дава възможност за ъпгрейд на батерия (а не да ги кара да си купуват нови коли). Не мисля, че друг производител до сега го е правил.. Обикновено правилото е, да максимизират продажба на нови по-нови бройки 🙂

    Някъде четох и спекулации, че в далечно бъдеще ще се предлагат подобни ъпгрейди дори и за модел Ес (когато се подобри химията на батериите значително). За сега това са по-скоро спекулации, но гледайки как Мъск променя всичко, не бих се очудили на това.

    (Далеч, не очаквам подобна щедрост откъм ГМ за Ампера/Волт, въпреки, че новата им батерия вече има по-голям пробег. Те просто няма да направят софтуерното осигуряване, за да се сложи по-голяма батерия на стар автомобил дори да може да се купи.. .. аз бих си я сменил с по-голяма след 7-8 години ако има нужда и възможност.

    in reply to: Model S – Tesla Motors #32126

    Нов анонс, макар и не за модел Ес.

    т.нар. early adopters – собственици на roadster, получават възможност за ъпгрейд: смяна на батерията. Новата е със същият размер, но с над 30% по-голяма плътност.

    Общо 70 кВ, с потенциален пробег от до 400 мили, нещо което ще бъде демострирано в началото на годината (разбира се с ниска скорост).

    Освновната новина за мен тук е друга – компания , която се грижи за клиентите си и им дава възможност за ъпгрейд на батерия (а не да ги кара да си купуват нови коли). Не мисля, че друг производител до сега го е правил.. Обикновено правилото е, да максимизират продажба на нови по-нови бройки 🙂

    Някъде четох и спекулации, че в далечно бъдеще ще се предлагат подобни ъпгрейди дори и за модел Ес (когато се подобри химията на батериите значително). За сега това са по-скоро спекулации, но гледайки как Мъск променя всичко, не бих се очудили на това.

    (Далеч, не очаквам подобна щедрост откъм ГМ за Ампера/Волт, въпреки, че новата им батерия вече има по-голям пробег. Те просто няма да направят софтуерното осигуряване, за да се сложи по-голяма батерия на стар автомобил дори да може да се купи.. .. аз бих си я сменил с по-голяма след 7-8 години ако има нужда и възможност.

    in reply to: Model S – Tesla Motors #32095

    Нов анонс, макар и не за модел Ес.

    т.нар. early adopters – собственици на roadster, получават възможност за ъпгрейд: смяна на батерията. Новата е със същият размер, но с над 30% по-голяма плътност.

    Общо 70 кВ, с потенциален пробег от до 400 мили, нещо което ще бъде демострирано в началото на годината (разбира се с ниска скорост).

    Освновната новина за мен тук е друга – компания , която се грижи за клиентите си и им дава възможност за ъпгрейд на батерия (а не да ги кара да си купуват нови коли). Не мисля, че друг производител до сега го е правил.. Обикновено правилото е, да максимизират продажба на нови по-нови бройки 🙂

    Някъде четох и спекулации, че в далечно бъдеще ще се предлагат подобни ъпгрейди дори и за модел Ес (когато се подобри химията на батериите значително). За сега това са по-скоро спекулации, но гледайки как Мъск променя всичко, не бих се очудили на това.

    (Далеч, не очаквам подобна щедрост откъм ГМ за Ампера/Волт, въпреки, че новата им батерия вече има по-голям пробег. Те просто няма да направят софтуерното осигуряване, за да се сложи по-голяма батерия на стар автомобил дори да може да се купи.. .. аз бих си я сменил с по-голяма след 7-8 години ако има нужда и възможност.

    in reply to: Model S – Tesla Motors #31856

    Четохте ли за снощния анонс на Тесла / Мъск.

    Станция за смяна на батериите почва работа тестово между СФ и ЛА срещу съществуващ суперчарджър. Така ще преценят дали хората ще предпочетат да чакат на безплатния чарджър или да си платят за автоматична смяна на батерията за 3 мин. (в бъдеще за 90 сек.). Смяна на бетерията ще струва малко по-малко от пълен резервоар на премиум седан (в щатите това предполагам ще е около 25-30 долара?).

    Като цяло мисля, че и двата метода имат своето място под слънцето. За ежедневни нужди човек си зарежда в къщи или на суперчарджър. Ако тръгне на дълъг път обаче и бърза, си плаща малко и си ползва теслата като нормален автомобил.

    in reply to: Model S – Tesla Motors #31860

    Четохте ли за снощния анонс на Тесла / Мъск.

    Станция за смяна на батериите почва работа тестово между СФ и ЛА срещу съществуващ суперчарджър. Така ще преценят дали хората ще предпочетат да чакат на безплатния чарджър или да си платят за автоматична смяна на батерията за 3 мин. (в бъдеще за 90 сек.). Смяна на бетерията ще струва малко по-малко от пълен резервоар на премиум седан (в щатите това предполагам ще е около 25-30 долара?).

    Като цяло мисля, че и двата метода имат своето място под слънцето. За ежедневни нужди човек си зарежда в къщи или на суперчарджър. Ако тръгне на дълъг път обаче и бърза, си плаща малко и си ползва теслата като нормален автомобил.

    in reply to: Model S – Tesla Motors #31848

    Четохте ли за снощния анонс на Тесла / Мъск.

    Станция за смяна на батериите почва работа тестово между СФ и ЛА срещу съществуващ суперчарджър. Така ще преценят дали хората ще предпочетат да чакат на безплатния чарджър или да си платят за автоматична смяна на батерията за 3 мин. (в бъдеще за 90 сек.). Смяна на бетерията ще струва малко по-малко от пълен резервоар на премиум седан (в щатите това предполагам ще е около 25-30 долара?).

    Като цяло мисля, че и двата метода имат своето място под слънцето. За ежедневни нужди човек си зарежда в къщи или на суперчарджър. Ако тръгне на дълъг път обаче и бърза, си плаща малко и си ползва теслата като нормален автомобил.

    in reply to: Model S – Tesla Motors #31855

    Четохте ли за снощния анонс на Тесла / Мъск.

    Станция за смяна на батериите почва работа тестово между СФ и ЛА срещу съществуващ суперчарджър. Така ще преценят дали хората ще предпочетат да чакат на безплатния чарджър или да си платят за автоматична смяна на батерията за 3 мин. (в бъдеще за 90 сек.). Смяна на бетерията ще струва малко по-малко от пълен резервоар на премиум седан (в щатите това предполагам ще е около 25-30 долара?).

    Като цяло мисля, че и двата метода имат своето място под слънцето. За ежедневни нужди човек си зарежда в къщи или на суперчарджър. Ако тръгне на дълъг път обаче и бърза, си плаща малко и си ползва теслата като нормален автомобил.

    in reply to: Model S – Tesla Motors #31871

    Четохте ли за снощния анонс на Тесла / Мъск.

    Станция за смяна на батериите почва работа тестово между СФ и ЛА срещу съществуващ суперчарджър. Така ще преценят дали хората ще предпочетат да чакат на безплатния чарджър или да си платят за автоматична смяна на батерията за 3 мин. (в бъдеще за 90 сек.). Смяна на бетерията ще струва малко по-малко от пълен резервоар на премиум седан (в щатите това предполагам ще е около 25-30 долара?).

    Като цяло мисля, че и двата метода имат своето място под слънцето. За ежедневни нужди човек си зарежда в къщи или на суперчарджър. Ако тръгне на дълъг път обаче и бърза, си плаща малко и си ползва теслата като нормален автомобил.

    in reply to: Model S – Tesla Motors #32037

    Четохте ли за снощния анонс на Тесла / Мъск.

    Станция за смяна на батериите почва работа тестово между СФ и ЛА срещу съществуващ суперчарджър. Така ще преценят дали хората ще предпочетат да чакат на безплатния чарджър или да си платят за автоматична смяна на батерията за 3 мин. (в бъдеще за 90 сек.). Смяна на бетерията ще струва малко по-малко от пълен резервоар на премиум седан (в щатите това предполагам ще е около 25-30 долара?).

    Като цяло мисля, че и двата метода имат своето място под слънцето. За ежедневни нужди човек си зарежда в къщи или на суперчарджър. Ако тръгне на дълъг път обаче и бърза, си плаща малко и си ползва теслата като нормален автомобил.

    in reply to: Model S – Tesla Motors #31867

    Четохте ли за снощния анонс на Тесла / Мъск.

    Станция за смяна на батериите почва работа тестово между СФ и ЛА срещу съществуващ суперчарджър. Така ще преценят дали хората ще предпочетат да чакат на безплатния чарджър или да си платят за автоматична смяна на батерията за 3 мин. (в бъдеще за 90 сек.). Смяна на бетерията ще струва малко по-малко от пълен резервоар на премиум седан (в щатите това предполагам ще е около 25-30 долара?).

    Като цяло мисля, че и двата метода имат своето място под слънцето. За ежедневни нужди човек си зарежда в къщи или на суперчарджър. Ако тръгне на дълъг път обаче и бърза, си плаща малко и си ползва теслата като нормален автомобил.

    in reply to: Model S – Tesla Motors #31901

    Четохте ли за снощния анонс на Тесла / Мъск.

    Станция за смяна на батериите почва работа тестово между СФ и ЛА срещу съществуващ суперчарджър. Така ще преценят дали хората ще предпочетат да чакат на безплатния чарджър или да си платят за автоматична смяна на батерията за 3 мин. (в бъдеще за 90 сек.). Смяна на бетерията ще струва малко по-малко от пълен резервоар на премиум седан (в щатите това предполагам ще е около 25-30 долара?).

    Като цяло мисля, че и двата метода имат своето място под слънцето. За ежедневни нужди човек си зарежда в къщи или на суперчарджър. Ако тръгне на дълъг път обаче и бърза, си плаща малко и си ползва теслата като нормален автомобил.

    in reply to: Model S – Tesla Motors #31849

    Четохте ли за снощния анонс на Тесла / Мъск.

    Станция за смяна на батериите почва работа тестово между СФ и ЛА срещу съществуващ суперчарджър. Така ще преценят дали хората ще предпочетат да чакат на безплатния чарджър или да си платят за автоматична смяна на батерията за 3 мин. (в бъдеще за 90 сек.). Смяна на бетерията ще струва малко по-малко от пълен резервоар на премиум седан (в щатите това предполагам ще е около 25-30 долара?).

    Като цяло мисля, че и двата метода имат своето място под слънцето. За ежедневни нужди човек си зарежда в къщи или на суперчарджър. Ако тръгне на дълъг път обаче и бърза, си плаща малко и си ползва теслата като нормален автомобил.

    in reply to: От Лондон #31483

    Последното ми впечатление от МПС-тата в Лондон е: 40% автобуси, 30% лондонски (грозни) таксита, 20% Тойота приус, 10% други коли .
    Ужасно е шумно и то предимно заради автобусите и такситата… уж повечето нови автобуси са хибриди, но не се забелязва много много.. не им знам точната технология, но често работят дори на място..
    Иначе 100% ел коли из центъра не видях, изключая една Тесла Ес.

    in reply to: От Лондон #31473

    Последното ми впечатление от МПС-тата в Лондон е: 40% автобуси, 30% лондонски (грозни) таксита, 20% Тойота приус, 10% други коли .
    Ужасно е шумно и то предимно заради автобусите и такситата… уж повечето нови автобуси са хибриди, но не се забелязва много много.. не им знам точната технология, но често работят дори на място..
    Иначе 100% ел коли из центъра не видях, изключая една Тесла Ес.

    in reply to: От Лондон #31681

    Последното ми впечатление от МПС-тата в Лондон е: 40% автобуси, 30% лондонски (грозни) таксита, 20% Тойота приус, 10% други коли .
    Ужасно е шумно и то предимно заради автобусите и такситата… уж повечето нови автобуси са хибриди, но не се забелязва много много.. не им знам точната технология, но често работят дори на място..
    Иначе 100% ел коли из центъра не видях, изключая една Тесла Ес.

Viewing 15 posts - 286 through 300 (of 908 total)