Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 908 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: От Лондон #31514

    Последното ми впечатление от МПС-тата в Лондон е: 40% автобуси, 30% лондонски (грозни) таксита, 20% Тойота приус, 10% други коли .
    Ужасно е шумно и то предимно заради автобусите и такситата… уж повечето нови автобуси са хибриди, но не се забелязва много много.. не им знам точната технология, но често работят дори на място..
    Иначе 100% ел коли из центъра не видях, изключая една Тесла Ес.

    in reply to: От Лондон #31495

    Последното ми впечатление от МПС-тата в Лондон е: 40% автобуси, 30% лондонски (грозни) таксита, 20% Тойота приус, 10% други коли .
    Ужасно е шумно и то предимно заради автобусите и такситата… уж повечето нови автобуси са хибриди, но не се забелязва много много.. не им знам точната технология, но често работят дори на място..
    Иначе 100% ел коли из центъра не видях, изключая една Тесла Ес.

    in reply to: От Лондон #31483

    Последното ми впечатление от МПС-тата в Лондон е: 40% автобуси, 30% лондонски (грозни) таксита, 20% Тойота приус, 10% други коли .
    Ужасно е шумно и то предимно заради автобусите и такситата… уж повечето нови автобуси са хибриди, но не се забелязва много много.. не им знам точната технология, но често работят дори на място..
    Иначе 100% ел коли из центъра не видях, изключая една Тесла Ес.

    in reply to: От Лондон #31473

    Последното ми впечатление от МПС-тата в Лондон е: 40% автобуси, 30% лондонски (грозни) таксита, 20% Тойота приус, 10% други коли .
    Ужасно е шумно и то предимно заради автобусите и такситата… уж повечето нови автобуси са хибриди, но не се забелязва много много.. не им знам точната технология, но често работят дори на място..
    Иначе 100% ел коли из центъра не видях, изключая една Тесла Ес.

    in reply to: От Лондон #31504

    Последното ми впечатление от МПС-тата в Лондон е: 40% автобуси, 30% лондонски (грозни) таксита, 20% Тойота приус, 10% други коли .
    Ужасно е шумно и то предимно заради автобусите и такситата… уж повечето нови автобуси са хибриди, но не се забелязва много много.. не им знам точната технология, но често работят дори на място..
    Иначе 100% ел коли из центъра не видях, изключая една Тесла Ес.

    in reply to: От Лондон #31478

    Последното ми впечатление от МПС-тата в Лондон е: 40% автобуси, 30% лондонски (грозни) таксита, 20% Тойота приус, 10% други коли .
    Ужасно е шумно и то предимно заради автобусите и такситата… уж повечето нови автобуси са хибриди, но не се забелязва много много.. не им знам точната технология, но често работят дори на място..
    Иначе 100% ел коли из центъра не видях, изключая една Тесла Ес.

    in reply to: Моята Ампера #31402

    Дам, както вече съм писал от Април до Октомври спокойно се минават 70 км с една батерия с извънградско около 90 км/ч. – 100 км/ч
    При спазване на някои техники съм минавал и 83 км (пак без да се влача съвсем).
    Ниските температури влияят на пробега дори да не се ползва парно.. просто предполагам електролита на батерията се държи по-различно.. сега минавам по 60-67 км без парно и докъм 50 с парно. Пак зависи. дали си я подгрявам предварително и т.н.

    Извънградско (без магистрала между 5 и 6 /100 със 100-120 км/ч. (винаги на двигател си карам по-бързо 🙂 ). На магистрала със 130-140 до 7/100.

    Що се отнася до престилката – стърже си редовно, но не ми пречи.. тя е от гума и не се поврежда. Може да се поръча по-къса такава или изобщо да се махне без проблем.

    in reply to: Моята Ампера #31413

    Дам, както вече съм писал от Април до Октомври спокойно се минават 70 км с една батерия с извънградско около 90 км/ч. – 100 км/ч
    При спазване на някои техники съм минавал и 83 км (пак без да се влача съвсем).
    Ниските температури влияят на пробега дори да не се ползва парно.. просто предполагам електролита на батерията се държи по-различно.. сега минавам по 60-67 км без парно и докъм 50 с парно. Пак зависи. дали си я подгрявам предварително и т.н.

    Извънградско (без магистрала между 5 и 6 /100 със 100-120 км/ч. (винаги на двигател си карам по-бързо 🙂 ). На магистрала със 130-140 до 7/100.

    Що се отнася до престилката – стърже си редовно, но не ми пречи.. тя е от гума и не се поврежда. Може да се поръча по-къса такава или изобщо да се махне без проблем.

    in reply to: Моята Ампера #31424

    Дам, както вече съм писал от Април до Октомври спокойно се минават 70 км с една батерия с извънградско около 90 км/ч. – 100 км/ч
    При спазване на някои техники съм минавал и 83 км (пак без да се влача съвсем).
    Ниските температури влияят на пробега дори да не се ползва парно.. просто предполагам електролита на батерията се държи по-различно.. сега минавам по 60-67 км без парно и докъм 50 с парно. Пак зависи. дали си я подгрявам предварително и т.н.

    Извънградско (без магистрала между 5 и 6 /100 със 100-120 км/ч. (винаги на двигател си карам по-бързо 🙂 ). На магистрала със 130-140 до 7/100.

    Що се отнася до престилката – стърже си редовно, но не ми пречи.. тя е от гума и не се поврежда. Може да се поръча по-къса такава или изобщо да се махне без проблем.

    in reply to: Моята Ампера #31482

    Дам, както вече съм писал от Април до Октомври спокойно се минават 70 км с една батерия с извънградско около 90 км/ч. – 100 км/ч
    При спазване на някои техники съм минавал и 83 км (пак без да се влача съвсем).
    Ниските температури влияят на пробега дори да не се ползва парно.. просто предполагам електролита на батерията се държи по-различно.. сега минавам по 60-67 км без парно и докъм 50 с парно. Пак зависи. дали си я подгрявам предварително и т.н.

    Извънградско (без магистрала между 5 и 6 /100 със 100-120 км/ч. (винаги на двигател си карам по-бързо 🙂 ). На магистрала със 130-140 до 7/100.

    Що се отнася до престилката – стърже си редовно, но не ми пречи.. тя е от гума и не се поврежда. Може да се поръча по-къса такава или изобщо да се махне без проблем.

    in reply to: Моята Ампера #31425

    Дам, както вече съм писал от Април до Октомври спокойно се минават 70 км с една батерия с извънградско около 90 км/ч. – 100 км/ч
    При спазване на някои техники съм минавал и 83 км (пак без да се влача съвсем).
    Ниските температури влияят на пробега дори да не се ползва парно.. просто предполагам електролита на батерията се държи по-различно.. сега минавам по 60-67 км без парно и докъм 50 с парно. Пак зависи. дали си я подгрявам предварително и т.н.

    Извънградско (без магистрала между 5 и 6 /100 със 100-120 км/ч. (винаги на двигател си карам по-бързо 🙂 ). На магистрала със 130-140 до 7/100.

    Що се отнася до престилката – стърже си редовно, но не ми пречи.. тя е от гума и не се поврежда. Може да се поръча по-къса такава или изобщо да се махне без проблем.

    in reply to: Моята Ампера #31623

    Дам, както вече съм писал от Април до Октомври спокойно се минават 70 км с една батерия с извънградско около 90 км/ч. – 100 км/ч
    При спазване на някои техники съм минавал и 83 км (пак без да се влача съвсем).
    Ниските температури влияят на пробега дори да не се ползва парно.. просто предполагам електролита на батерията се държи по-различно.. сега минавам по 60-67 км без парно и докъм 50 с парно. Пак зависи. дали си я подгрявам предварително и т.н.

    Извънградско (без магистрала между 5 и 6 /100 със 100-120 км/ч. (винаги на двигател си карам по-бързо 🙂 ). На магистрала със 130-140 до 7/100.

    Що се отнася до престилката – стърже си редовно, но не ми пречи.. тя е от гума и не се поврежда. Може да се поръча по-къса такава или изобщо да се махне без проблем.

    in reply to: Моята Ампера #31449

    Дам, както вече съм писал от Април до Октомври спокойно се минават 70 км с една батерия с извънградско около 90 км/ч. – 100 км/ч
    При спазване на някои техники съм минавал и 83 км (пак без да се влача съвсем).
    Ниските температури влияят на пробега дори да не се ползва парно.. просто предполагам електролита на батерията се държи по-различно.. сега минавам по 60-67 км без парно и докъм 50 с парно. Пак зависи. дали си я подгрявам предварително и т.н.

    Извънградско (без магистрала между 5 и 6 /100 със 100-120 км/ч. (винаги на двигател си карам по-бързо 🙂 ). На магистрала със 130-140 до 7/100.

    Що се отнася до престилката – стърже си редовно, но не ми пречи.. тя е от гума и не се поврежда. Може да се поръча по-къса такава или изобщо да се махне без проблем.

    in reply to: Моята Ампера #31427

    Дам, както вече съм писал от Април до Октомври спокойно се минават 70 км с една батерия с извънградско около 90 км/ч. – 100 км/ч
    При спазване на някои техники съм минавал и 83 км (пак без да се влача съвсем).
    Ниските температури влияят на пробега дори да не се ползва парно.. просто предполагам електролита на батерията се държи по-различно.. сега минавам по 60-67 км без парно и докъм 50 с парно. Пак зависи. дали си я подгрявам предварително и т.н.

    Извънградско (без магистрала между 5 и 6 /100 със 100-120 км/ч. (винаги на двигател си карам по-бързо 🙂 ). На магистрала със 130-140 до 7/100.

    Що се отнася до престилката – стърже си редовно, но не ми пречи.. тя е от гума и не се поврежда. Може да се поръча по-къса такава или изобщо да се махне без проблем.

    in reply to: Моята Ампера #31391

    Дам, както вече съм писал от Април до Октомври спокойно се минават 70 км с една батерия с извънградско около 90 км/ч. – 100 км/ч
    При спазване на някои техники съм минавал и 83 км (пак без да се влача съвсем).
    Ниските температури влияят на пробега дори да не се ползва парно.. просто предполагам електролита на батерията се държи по-различно.. сега минавам по 60-67 км без парно и докъм 50 с парно. Пак зависи. дали си я подгрявам предварително и т.н.

    Извънградско (без магистрала между 5 и 6 /100 със 100-120 км/ч. (винаги на двигател си карам по-бързо 🙂 ). На магистрала със 130-140 до 7/100.

    Що се отнася до престилката – стърже си редовно, но не ми пречи.. тя е от гума и не се поврежда. Може да се поръча по-къса такава или изобщо да се махне без проблем.

Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 908 total)