Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Петър СтойчевMember
Последното ми впечатление от МПС-тата в Лондон е: 40% автобуси, 30% лондонски (грозни) таксита, 20% Тойота приус, 10% други коли .
Ужасно е шумно и то предимно заради автобусите и такситата… уж повечето нови автобуси са хибриди, но не се забелязва много много.. не им знам точната технология, но често работят дори на място..
Иначе 100% ел коли из центъра не видях, изключая една Тесла Ес.Петър СтойчевMemberПоследното ми впечатление от МПС-тата в Лондон е: 40% автобуси, 30% лондонски (грозни) таксита, 20% Тойота приус, 10% други коли .
Ужасно е шумно и то предимно заради автобусите и такситата… уж повечето нови автобуси са хибриди, но не се забелязва много много.. не им знам точната технология, но често работят дори на място..
Иначе 100% ел коли из центъра не видях, изключая една Тесла Ес.Петър СтойчевMemberПоследното ми впечатление от МПС-тата в Лондон е: 40% автобуси, 30% лондонски (грозни) таксита, 20% Тойота приус, 10% други коли .
Ужасно е шумно и то предимно заради автобусите и такситата… уж повечето нови автобуси са хибриди, но не се забелязва много много.. не им знам точната технология, но често работят дори на място..
Иначе 100% ел коли из центъра не видях, изключая една Тесла Ес.Петър СтойчевMemberПоследното ми впечатление от МПС-тата в Лондон е: 40% автобуси, 30% лондонски (грозни) таксита, 20% Тойота приус, 10% други коли .
Ужасно е шумно и то предимно заради автобусите и такситата… уж повечето нови автобуси са хибриди, но не се забелязва много много.. не им знам точната технология, но често работят дори на място..
Иначе 100% ел коли из центъра не видях, изключая една Тесла Ес.Петър СтойчевMemberПоследното ми впечатление от МПС-тата в Лондон е: 40% автобуси, 30% лондонски (грозни) таксита, 20% Тойота приус, 10% други коли .
Ужасно е шумно и то предимно заради автобусите и такситата… уж повечето нови автобуси са хибриди, но не се забелязва много много.. не им знам точната технология, но често работят дори на място..
Иначе 100% ел коли из центъра не видях, изключая една Тесла Ес.Петър СтойчевMemberПоследното ми впечатление от МПС-тата в Лондон е: 40% автобуси, 30% лондонски (грозни) таксита, 20% Тойота приус, 10% други коли .
Ужасно е шумно и то предимно заради автобусите и такситата… уж повечето нови автобуси са хибриди, но не се забелязва много много.. не им знам точната технология, но често работят дори на място..
Иначе 100% ел коли из центъра не видях, изключая една Тесла Ес.Петър СтойчевMemberДам, както вече съм писал от Април до Октомври спокойно се минават 70 км с една батерия с извънградско около 90 км/ч. – 100 км/ч
При спазване на някои техники съм минавал и 83 км (пак без да се влача съвсем).
Ниските температури влияят на пробега дори да не се ползва парно.. просто предполагам електролита на батерията се държи по-различно.. сега минавам по 60-67 км без парно и докъм 50 с парно. Пак зависи. дали си я подгрявам предварително и т.н.Извънградско (без магистрала между 5 и 6 /100 със 100-120 км/ч. (винаги на двигател си карам по-бързо 🙂 ). На магистрала със 130-140 до 7/100.
Що се отнася до престилката – стърже си редовно, но не ми пречи.. тя е от гума и не се поврежда. Може да се поръча по-къса такава или изобщо да се махне без проблем.
Петър СтойчевMemberДам, както вече съм писал от Април до Октомври спокойно се минават 70 км с една батерия с извънградско около 90 км/ч. – 100 км/ч
При спазване на някои техники съм минавал и 83 км (пак без да се влача съвсем).
Ниските температури влияят на пробега дори да не се ползва парно.. просто предполагам електролита на батерията се държи по-различно.. сега минавам по 60-67 км без парно и докъм 50 с парно. Пак зависи. дали си я подгрявам предварително и т.н.Извънградско (без магистрала между 5 и 6 /100 със 100-120 км/ч. (винаги на двигател си карам по-бързо 🙂 ). На магистрала със 130-140 до 7/100.
Що се отнася до престилката – стърже си редовно, но не ми пречи.. тя е от гума и не се поврежда. Може да се поръча по-къса такава или изобщо да се махне без проблем.
Петър СтойчевMemberДам, както вече съм писал от Април до Октомври спокойно се минават 70 км с една батерия с извънградско около 90 км/ч. – 100 км/ч
При спазване на някои техники съм минавал и 83 км (пак без да се влача съвсем).
Ниските температури влияят на пробега дори да не се ползва парно.. просто предполагам електролита на батерията се държи по-различно.. сега минавам по 60-67 км без парно и докъм 50 с парно. Пак зависи. дали си я подгрявам предварително и т.н.Извънградско (без магистрала между 5 и 6 /100 със 100-120 км/ч. (винаги на двигател си карам по-бързо 🙂 ). На магистрала със 130-140 до 7/100.
Що се отнася до престилката – стърже си редовно, но не ми пречи.. тя е от гума и не се поврежда. Може да се поръча по-къса такава или изобщо да се махне без проблем.
Петър СтойчевMemberДам, както вече съм писал от Април до Октомври спокойно се минават 70 км с една батерия с извънградско около 90 км/ч. – 100 км/ч
При спазване на някои техники съм минавал и 83 км (пак без да се влача съвсем).
Ниските температури влияят на пробега дори да не се ползва парно.. просто предполагам електролита на батерията се държи по-различно.. сега минавам по 60-67 км без парно и докъм 50 с парно. Пак зависи. дали си я подгрявам предварително и т.н.Извънградско (без магистрала между 5 и 6 /100 със 100-120 км/ч. (винаги на двигател си карам по-бързо 🙂 ). На магистрала със 130-140 до 7/100.
Що се отнася до престилката – стърже си редовно, но не ми пречи.. тя е от гума и не се поврежда. Може да се поръча по-къса такава или изобщо да се махне без проблем.
Петър СтойчевMemberДам, както вече съм писал от Април до Октомври спокойно се минават 70 км с една батерия с извънградско около 90 км/ч. – 100 км/ч
При спазване на някои техники съм минавал и 83 км (пак без да се влача съвсем).
Ниските температури влияят на пробега дори да не се ползва парно.. просто предполагам електролита на батерията се държи по-различно.. сега минавам по 60-67 км без парно и докъм 50 с парно. Пак зависи. дали си я подгрявам предварително и т.н.Извънградско (без магистрала между 5 и 6 /100 със 100-120 км/ч. (винаги на двигател си карам по-бързо 🙂 ). На магистрала със 130-140 до 7/100.
Що се отнася до престилката – стърже си редовно, но не ми пречи.. тя е от гума и не се поврежда. Може да се поръча по-къса такава или изобщо да се махне без проблем.
Петър СтойчевMemberДам, както вече съм писал от Април до Октомври спокойно се минават 70 км с една батерия с извънградско около 90 км/ч. – 100 км/ч
При спазване на някои техники съм минавал и 83 км (пак без да се влача съвсем).
Ниските температури влияят на пробега дори да не се ползва парно.. просто предполагам електролита на батерията се държи по-различно.. сега минавам по 60-67 км без парно и докъм 50 с парно. Пак зависи. дали си я подгрявам предварително и т.н.Извънградско (без магистрала между 5 и 6 /100 със 100-120 км/ч. (винаги на двигател си карам по-бързо 🙂 ). На магистрала със 130-140 до 7/100.
Що се отнася до престилката – стърже си редовно, но не ми пречи.. тя е от гума и не се поврежда. Може да се поръча по-къса такава или изобщо да се махне без проблем.
Петър СтойчевMemberДам, както вече съм писал от Април до Октомври спокойно се минават 70 км с една батерия с извънградско около 90 км/ч. – 100 км/ч
При спазване на някои техники съм минавал и 83 км (пак без да се влача съвсем).
Ниските температури влияят на пробега дори да не се ползва парно.. просто предполагам електролита на батерията се държи по-различно.. сега минавам по 60-67 км без парно и докъм 50 с парно. Пак зависи. дали си я подгрявам предварително и т.н.Извънградско (без магистрала между 5 и 6 /100 със 100-120 км/ч. (винаги на двигател си карам по-бързо 🙂 ). На магистрала със 130-140 до 7/100.
Що се отнася до престилката – стърже си редовно, но не ми пречи.. тя е от гума и не се поврежда. Може да се поръча по-къса такава или изобщо да се махне без проблем.
Петър СтойчевMemberДам, както вече съм писал от Април до Октомври спокойно се минават 70 км с една батерия с извънградско около 90 км/ч. – 100 км/ч
При спазване на някои техники съм минавал и 83 км (пак без да се влача съвсем).
Ниските температури влияят на пробега дори да не се ползва парно.. просто предполагам електролита на батерията се държи по-различно.. сега минавам по 60-67 км без парно и докъм 50 с парно. Пак зависи. дали си я подгрявам предварително и т.н.Извънградско (без магистрала между 5 и 6 /100 със 100-120 км/ч. (винаги на двигател си карам по-бързо 🙂 ). На магистрала със 130-140 до 7/100.
Що се отнася до престилката – стърже си редовно, но не ми пречи.. тя е от гума и не се поврежда. Може да се поръча по-къса такава или изобщо да се махне без проблем.
Петър СтойчевMemberДам, както вече съм писал от Април до Октомври спокойно се минават 70 км с една батерия с извънградско около 90 км/ч. – 100 км/ч
При спазване на някои техники съм минавал и 83 км (пак без да се влача съвсем).
Ниските температури влияят на пробега дори да не се ползва парно.. просто предполагам електролита на батерията се държи по-различно.. сега минавам по 60-67 км без парно и докъм 50 с парно. Пак зависи. дали си я подгрявам предварително и т.н.Извънградско (без магистрала между 5 и 6 /100 със 100-120 км/ч. (винаги на двигател си карам по-бързо 🙂 ). На магистрала със 130-140 до 7/100.
Що се отнася до престилката – стърже си редовно, но не ми пречи.. тя е от гума и не се поврежда. Може да се поръча по-къса такава или изобщо да се махне без проблем.
-
AuthorPosts