Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 346 through 360 (of 908 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: Моята Ампера #31326

    Ми.. Освен да си снимам гаранционната книжка.. Като цяло при продажбата на тази кола изобщо не са отчели спецификите й от Опел ..
    Бях изумен като видях черно на бяло да иск смяна на масло на 1 година и директно им казах да си гледат работата.. При положение, че колата си има индикатор за смяна на маслото и е напълно реално за 1 год. Да минеш не повече от 1000 км на бензин.. В щатите изискването е 2 год или индикатора.. Само заради стареенето на маслото.

    Та по подобен начин са подходили и с гаранцията.. Все едно е всеки друг опел.. А той няма нищо общо с марката.. Като цяло не се очудвам на слабите продажби.. 0 маркетинг и вникване в особеностите й.. А колата е невероятна..още по-добра се очаква да е подобрената 2016 версия.., но който я ис а ще трябва да я внася от щатите..

    in reply to: Моята Ампера #31341

    Ми.. Освен да си снимам гаранционната книжка.. Като цяло при продажбата на тази кола изобщо не са отчели спецификите й от Опел ..
    Бях изумен като видях черно на бяло да иск смяна на масло на 1 година и директно им казах да си гледат работата.. При положение, че колата си има индикатор за смяна на маслото и е напълно реално за 1 год. Да минеш не повече от 1000 км на бензин.. В щатите изискването е 2 год или индикатора.. Само заради стареенето на маслото.

    Та по подобен начин са подходили и с гаранцията.. Все едно е всеки друг опел.. А той няма нищо общо с марката.. Като цяло не се очудвам на слабите продажби.. 0 маркетинг и вникване в особеностите й.. А колата е невероятна..още по-добра се очаква да е подобрената 2016 версия.., но който я ис а ще трябва да я внася от щатите..

    in reply to: Моята Ампера #31475

    Да – 169 км/ч, за да съм по-точен. Това е максималната скорост (ел. ограничена). Можеш да се движиш с толкова на ток без проблем.. е батерията сигурно ще те изкара 20 километра с тая скорост 🙂

    Като цяло, тя винаги се движи на ел. двигателя, дори когато е свършила батерията..

    Нещо неприятно – в Европа гаранцията е две години.. моята е рег. август 2012 и вече е извън гаранция.. Така че не разчитай на остатъчна гаранция.
    Що се отнася до 8 годишната гаранция на ел. компонентите, би трябвало да важи, но съм сигурен, че не дай си Боже да има нужда и тук ще падне обяснения и спорове какво покрива и какво не… В щатите например тия 8 години покриват не само батерията , а и ел. компонентите на задвижването като цяло – ел. мотор, инвертор и пр.

    Засега не ми се е налагало – да чукна на дърво 🙂

    in reply to: Моята Ампера #31285

    Да – 169 км/ч, за да съм по-точен. Това е максималната скорост (ел. ограничена). Можеш да се движиш с толкова на ток без проблем.. е батерията сигурно ще те изкара 20 километра с тая скорост 🙂

    Като цяло, тя винаги се движи на ел. двигателя, дори когато е свършила батерията..

    Нещо неприятно – в Европа гаранцията е две години.. моята е рег. август 2012 и вече е извън гаранция.. Така че не разчитай на остатъчна гаранция.
    Що се отнася до 8 годишната гаранция на ел. компонентите, би трябвало да важи, но съм сигурен, че не дай си Боже да има нужда и тук ще падне обяснения и спорове какво покрива и какво не… В щатите например тия 8 години покриват не само батерията , а и ел. компонентите на задвижването като цяло – ел. мотор, инвертор и пр.

    Засега не ми се е налагало – да чукна на дърво 🙂

    in reply to: Моята Ампера #31286

    Да – 169 км/ч, за да съм по-точен. Това е максималната скорост (ел. ограничена). Можеш да се движиш с толкова на ток без проблем.. е батерията сигурно ще те изкара 20 километра с тая скорост 🙂

    Като цяло, тя винаги се движи на ел. двигателя, дори когато е свършила батерията..

    Нещо неприятно – в Европа гаранцията е две години.. моята е рег. август 2012 и вече е извън гаранция.. Така че не разчитай на остатъчна гаранция.
    Що се отнася до 8 годишната гаранция на ел. компонентите, би трябвало да важи, но съм сигурен, че не дай си Боже да има нужда и тук ще падне обяснения и спорове какво покрива и какво не… В щатите например тия 8 години покриват не само батерията , а и ел. компонентите на задвижването като цяло – ел. мотор, инвертор и пр.

    Засега не ми се е налагало – да чукна на дърво 🙂

    in reply to: Моята Ампера #31287

    Да – 169 км/ч, за да съм по-точен. Това е максималната скорост (ел. ограничена). Можеш да се движиш с толкова на ток без проблем.. е батерията сигурно ще те изкара 20 километра с тая скорост 🙂

    Като цяло, тя винаги се движи на ел. двигателя, дори когато е свършила батерията..

    Нещо неприятно – в Европа гаранцията е две години.. моята е рег. август 2012 и вече е извън гаранция.. Така че не разчитай на остатъчна гаранция.
    Що се отнася до 8 годишната гаранция на ел. компонентите, би трябвало да важи, но съм сигурен, че не дай си Боже да има нужда и тук ще падне обяснения и спорове какво покрива и какво не… В щатите например тия 8 години покриват не само батерията , а и ел. компонентите на задвижването като цяло – ел. мотор, инвертор и пр.

    Засега не ми се е налагало – да чукна на дърво 🙂

    in reply to: Моята Ампера #31301

    Да – 169 км/ч, за да съм по-точен. Това е максималната скорост (ел. ограничена). Можеш да се движиш с толкова на ток без проблем.. е батерията сигурно ще те изкара 20 километра с тая скорост 🙂

    Като цяло, тя винаги се движи на ел. двигателя, дори когато е свършила батерията..

    Нещо неприятно – в Европа гаранцията е две години.. моята е рег. август 2012 и вече е извън гаранция.. Така че не разчитай на остатъчна гаранция.
    Що се отнася до 8 годишната гаранция на ел. компонентите, би трябвало да важи, но съм сигурен, че не дай си Боже да има нужда и тук ще падне обяснения и спорове какво покрива и какво не… В щатите например тия 8 години покриват не само батерията , а и ел. компонентите на задвижването като цяло – ел. мотор, инвертор и пр.

    Засега не ми се е налагало – да чукна на дърво 🙂

    in reply to: Моята Ампера #31349

    Да – 169 км/ч, за да съм по-точен. Това е максималната скорост (ел. ограничена). Можеш да се движиш с толкова на ток без проблем.. е батерията сигурно ще те изкара 20 километра с тая скорост 🙂

    Като цяло, тя винаги се движи на ел. двигателя, дори когато е свършила батерията..

    Нещо неприятно – в Европа гаранцията е две години.. моята е рег. август 2012 и вече е извън гаранция.. Така че не разчитай на остатъчна гаранция.
    Що се отнася до 8 годишната гаранция на ел. компонентите, би трябвало да важи, но съм сигурен, че не дай си Боже да има нужда и тук ще падне обяснения и спорове какво покрива и какво не… В щатите например тия 8 години покриват не само батерията , а и ел. компонентите на задвижването като цяло – ел. мотор, инвертор и пр.

    Засега не ми се е налагало – да чукна на дърво 🙂

    in reply to: Моята Ампера #31331

    Да – 169 км/ч, за да съм по-точен. Това е максималната скорост (ел. ограничена). Можеш да се движиш с толкова на ток без проблем.. е батерията сигурно ще те изкара 20 километра с тая скорост 🙂

    Като цяло, тя винаги се движи на ел. двигателя, дори когато е свършила батерията..

    Нещо неприятно – в Европа гаранцията е две години.. моята е рег. август 2012 и вече е извън гаранция.. Така че не разчитай на остатъчна гаранция.
    Що се отнася до 8 годишната гаранция на ел. компонентите, би трябвало да важи, но съм сигурен, че не дай си Боже да има нужда и тук ще падне обяснения и спорове какво покрива и какво не… В щатите например тия 8 години покриват не само батерията , а и ел. компонентите на задвижването като цяло – ел. мотор, инвертор и пр.

    Засега не ми се е налагало – да чукна на дърво 🙂

    in reply to: Моята Ампера #31318

    Да – 169 км/ч, за да съм по-точен. Това е максималната скорост (ел. ограничена). Можеш да се движиш с толкова на ток без проблем.. е батерията сигурно ще те изкара 20 километра с тая скорост 🙂

    Като цяло, тя винаги се движи на ел. двигателя, дори когато е свършила батерията..

    Нещо неприятно – в Европа гаранцията е две години.. моята е рег. август 2012 и вече е извън гаранция.. Така че не разчитай на остатъчна гаранция.
    Що се отнася до 8 годишната гаранция на ел. компонентите, би трябвало да важи, но съм сигурен, че не дай си Боже да има нужда и тук ще падне обяснения и спорове какво покрива и какво не… В щатите например тия 8 години покриват не само батерията , а и ел. компонентите на задвижването като цяло – ел. мотор, инвертор и пр.

    Засега не ми се е налагало – да чукна на дърво 🙂

    in reply to: Моята Ампера #31322

    Да – 169 км/ч, за да съм по-точен. Това е максималната скорост (ел. ограничена). Можеш да се движиш с толкова на ток без проблем.. е батерията сигурно ще те изкара 20 километра с тая скорост 🙂

    Като цяло, тя винаги се движи на ел. двигателя, дори когато е свършила батерията..

    Нещо неприятно – в Европа гаранцията е две години.. моята е рег. август 2012 и вече е извън гаранция.. Така че не разчитай на остатъчна гаранция.
    Що се отнася до 8 годишната гаранция на ел. компонентите, би трябвало да важи, но съм сигурен, че не дай си Боже да има нужда и тук ще падне обяснения и спорове какво покрива и какво не… В щатите например тия 8 години покриват не само батерията , а и ел. компонентите на задвижването като цяло – ел. мотор, инвертор и пр.

    Засега не ми се е налагало – да чукна на дърво 🙂

    in reply to: Моята Ампера #31319

    Да – 169 км/ч, за да съм по-точен. Това е максималната скорост (ел. ограничена). Можеш да се движиш с толкова на ток без проблем.. е батерията сигурно ще те изкара 20 километра с тая скорост 🙂

    Като цяло, тя винаги се движи на ел. двигателя, дори когато е свършила батерията..

    Нещо неприятно – в Европа гаранцията е две години.. моята е рег. август 2012 и вече е извън гаранция.. Така че не разчитай на остатъчна гаранция.
    Що се отнася до 8 годишната гаранция на ел. компонентите, би трябвало да важи, но съм сигурен, че не дай си Боже да има нужда и тук ще падне обяснения и спорове какво покрива и какво не… В щатите например тия 8 години покриват не само батерията , а и ел. компонентите на задвижването като цяло – ел. мотор, инвертор и пр.

    Засега не ми се е налагало – да чукна на дърво 🙂

    in reply to: Моята Ампера #31315

    Да – 169 км/ч, за да съм по-точен. Това е максималната скорост (ел. ограничена). Можеш да се движиш с толкова на ток без проблем.. е батерията сигурно ще те изкара 20 километра с тая скорост 🙂

    Като цяло, тя винаги се движи на ел. двигателя, дори когато е свършила батерията..

    Нещо неприятно – в Европа гаранцията е две години.. моята е рег. август 2012 и вече е извън гаранция.. Така че не разчитай на остатъчна гаранция.
    Що се отнася до 8 годишната гаранция на ел. компонентите, би трябвало да важи, но съм сигурен, че не дай си Боже да има нужда и тук ще падне обяснения и спорове какво покрива и какво не… В щатите например тия 8 години покриват не само батерията , а и ел. компонентите на задвижването като цяло – ел. мотор, инвертор и пр.

    Засега не ми се е налагало – да чукна на дърво 🙂

    in reply to: Моята Ампера #31307

    Да – 169 км/ч, за да съм по-точен. Това е максималната скорост (ел. ограничена). Можеш да се движиш с толкова на ток без проблем.. е батерията сигурно ще те изкара 20 километра с тая скорост 🙂

    Като цяло, тя винаги се движи на ел. двигателя, дори когато е свършила батерията..

    Нещо неприятно – в Европа гаранцията е две години.. моята е рег. август 2012 и вече е извън гаранция.. Така че не разчитай на остатъчна гаранция.
    Що се отнася до 8 годишната гаранция на ел. компонентите, би трябвало да важи, но съм сигурен, че не дай си Боже да има нужда и тук ще падне обяснения и спорове какво покрива и какво не… В щатите например тия 8 години покриват не само батерията , а и ел. компонентите на задвижването като цяло – ел. мотор, инвертор и пр.

    Засега не ми се е налагало – да чукна на дърво 🙂

    in reply to: Моята Ампера #31284

    [quote=”mumojem” post=1505]… Ако е до 70-80 км може да го изкарваш и само на ток. Зареждането ако ти е на нощна тарифа ще е 1.1 лв макс. (батерията е с капацитет 16 кВтч, но 10 кВтч използваеми, та пълно зареждане е 10 кВтч + 10-12% загуби, 11 кВтч грубо или 1.1 лв). И вече на дневна тарифа ще ти струва малко под 2 лв. Значи средно е 1.5 лв и за да стане за 100 км ще е към 2 лв разход на 100. И 3л/100 дизел да караш е близо 8 лв.

    [/quote]

    А да бе, дизел с 3/100 разход в града 🙂 Я ги направи поне 6/100 .. значи към 13 лв / 100 км градско разход.. 1300 лв / 10 000 км градско… Отделно не сменяш накладки и мноооооого по-рядко масло 🙂 още едни грубо 500 лв/год. Горе долу е това…. нооо кефа няма цена B)

Viewing 15 posts - 346 through 360 (of 908 total)