Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Петър СтойчевMember
Честно казнао не съм правил такива сметки. Не мисля, че може да се говори за избиване.
Важно е в случая да не се сравнява кон с кокошка.. Не можеш да сравниш примерно Амперата с дизелова шкода примерно и да търсиш после разликата в цената да избиеш. Качеството на возия и салон са на доста високо ниво.
Амперата си е луксозен компактен автомобил. Ако го сравниш с нещо еквивалентно.. примерно БМВ серия 3 или 1, тогава ценита на придобивка са почти еднакви и остават само плюсовете от почти безплатното возене в града.
Аз лично ако не бях купил амперата щях да взема Кия Оптима или да продължа да си карам аутлендъра.. и в двата случая пак съм на плюс от карането на ток… нямаше да взема нещо за 30-40 хил. и да търся избиване до 70 хил.Освен това карането на електричество си е незаменимо удоволствие. Тук вече спокойно мога да твърдя, че сред EREV автомобилите Апера/Волт засега са на първо място като харакеристики. Сравнително дълъг пробег на ток. Разполагаш винаги с пълната мощност и ускорение. Можеш да караш и със 160 км/ч на ток (незаконно 🙂 ).
Единствения подобен автомобил с по-дълъг ел. пробег е i3, но там пък нямаш пълноценен автомобил като ти свърши тока.. докато аз си ходя навсякъде, където искам.. вкл. и до Алпите на ски. Просто е много добър балансът ел/двг.Успех в избора и задавай всякакви въпроси ако имаш нужда.
Петър СтойчевMemberЧестно казнао не съм правил такива сметки. Не мисля, че може да се говори за избиване.
Важно е в случая да не се сравнява кон с кокошка.. Не можеш да сравниш примерно Амперата с дизелова шкода примерно и да търсиш после разликата в цената да избиеш. Качеството на возия и салон са на доста високо ниво.
Амперата си е луксозен компактен автомобил. Ако го сравниш с нещо еквивалентно.. примерно БМВ серия 3 или 1, тогава ценита на придобивка са почти еднакви и остават само плюсовете от почти безплатното возене в града.
Аз лично ако не бях купил амперата щях да взема Кия Оптима или да продължа да си карам аутлендъра.. и в двата случая пак съм на плюс от карането на ток… нямаше да взема нещо за 30-40 хил. и да търся избиване до 70 хил.Освен това карането на електричество си е незаменимо удоволствие. Тук вече спокойно мога да твърдя, че сред EREV автомобилите Апера/Волт засега са на първо място като харакеристики. Сравнително дълъг пробег на ток. Разполагаш винаги с пълната мощност и ускорение. Можеш да караш и със 160 км/ч на ток (незаконно 🙂 ).
Единствения подобен автомобил с по-дълъг ел. пробег е i3, но там пък нямаш пълноценен автомобил като ти свърши тока.. докато аз си ходя навсякъде, където искам.. вкл. и до Алпите на ски. Просто е много добър балансът ел/двг.Успех в избора и задавай всякакви въпроси ако имаш нужда.
Петър СтойчевMemberЧестно казнао не съм правил такива сметки. Не мисля, че може да се говори за избиване.
Важно е в случая да не се сравнява кон с кокошка.. Не можеш да сравниш примерно Амперата с дизелова шкода примерно и да търсиш после разликата в цената да избиеш. Качеството на возия и салон са на доста високо ниво.
Амперата си е луксозен компактен автомобил. Ако го сравниш с нещо еквивалентно.. примерно БМВ серия 3 или 1, тогава ценита на придобивка са почти еднакви и остават само плюсовете от почти безплатното возене в града.
Аз лично ако не бях купил амперата щях да взема Кия Оптима или да продължа да си карам аутлендъра.. и в двата случая пак съм на плюс от карането на ток… нямаше да взема нещо за 30-40 хил. и да търся избиване до 70 хил.Освен това карането на електричество си е незаменимо удоволствие. Тук вече спокойно мога да твърдя, че сред EREV автомобилите Апера/Волт засега са на първо място като харакеристики. Сравнително дълъг пробег на ток. Разполагаш винаги с пълната мощност и ускорение. Можеш да караш и със 160 км/ч на ток (незаконно 🙂 ).
Единствения подобен автомобил с по-дълъг ел. пробег е i3, но там пък нямаш пълноценен автомобил като ти свърши тока.. докато аз си ходя навсякъде, където искам.. вкл. и до Алпите на ски. Просто е много добър балансът ел/двг.Успех в избора и задавай всякакви въпроси ако имаш нужда.
Петър СтойчевMemberЧестно казнао не съм правил такива сметки. Не мисля, че може да се говори за избиване.
Важно е в случая да не се сравнява кон с кокошка.. Не можеш да сравниш примерно Амперата с дизелова шкода примерно и да търсиш после разликата в цената да избиеш. Качеството на возия и салон са на доста високо ниво.
Амперата си е луксозен компактен автомобил. Ако го сравниш с нещо еквивалентно.. примерно БМВ серия 3 или 1, тогава ценита на придобивка са почти еднакви и остават само плюсовете от почти безплатното возене в града.
Аз лично ако не бях купил амперата щях да взема Кия Оптима или да продължа да си карам аутлендъра.. и в двата случая пак съм на плюс от карането на ток… нямаше да взема нещо за 30-40 хил. и да търся избиване до 70 хил.Освен това карането на електричество си е незаменимо удоволствие. Тук вече спокойно мога да твърдя, че сред EREV автомобилите Апера/Волт засега са на първо място като харакеристики. Сравнително дълъг пробег на ток. Разполагаш винаги с пълната мощност и ускорение. Можеш да караш и със 160 км/ч на ток (незаконно 🙂 ).
Единствения подобен автомобил с по-дълъг ел. пробег е i3, но там пък нямаш пълноценен автомобил като ти свърши тока.. докато аз си ходя навсякъде, където искам.. вкл. и до Алпите на ски. Просто е много добър балансът ел/двг.Успех в избора и задавай всякакви въпроси ако имаш нужда.
Петър СтойчевMemberElon току що туитна, че гаранцията на задвижването на модел ес става безкрайна/вечна. И това влиза в сила със задна дата и за всички прдадени до сега.
На това му се вика game changer. Другите автомобилни компании печелят повече от части и сервиз, а той решава да отдели малко средства, за да спечели верни клиенти 🙂Петър СтойчевMemberElon току що туитна, че гаранцията на задвижването на модел ес става безкрайна/вечна. И това влиза в сила със задна дата и за всички прдадени до сега.
На това му се вика game changer. Другите автомобилни компании печелят повече от части и сервиз, а той решава да отдели малко средства, за да спечели верни клиенти 🙂Петър СтойчевMemberElon току що туитна, че гаранцията на задвижването на модел ес става безкрайна/вечна. И това влиза в сила със задна дата и за всички прдадени до сега.
На това му се вика game changer. Другите автомобилни компании печелят повече от части и сервиз, а той решава да отдели малко средства, за да спечели верни клиенти 🙂Петър СтойчевMemberElon току що туитна, че гаранцията на задвижването на модел ес става безкрайна/вечна. И това влиза в сила със задна дата и за всички прдадени до сега.
На това му се вика game changer. Другите автомобилни компании печелят повече от части и сервиз, а той решава да отдели малко средства, за да спечели верни клиенти 🙂Петър СтойчевMemberElon току що туитна, че гаранцията на задвижването на модел ес става безкрайна/вечна. И това влиза в сила със задна дата и за всички прдадени до сега.
На това му се вика game changer. Другите автомобилни компании печелят повече от части и сервиз, а той решава да отдели малко средства, за да спечели верни клиенти 🙂Петър СтойчевMemberElon току що туитна, че гаранцията на задвижването на модел ес става безкрайна/вечна. И това влиза в сила със задна дата и за всички прдадени до сега.
На това му се вика game changer. Другите автомобилни компании печелят повече от части и сервиз, а той решава да отдели малко средства, за да спечели верни клиенти 🙂Петър СтойчевMemberElon току що туитна, че гаранцията на задвижването на модел ес става безкрайна/вечна. И това влиза в сила със задна дата и за всички прдадени до сега.
На това му се вика game changer. Другите автомобилни компании печелят повече от части и сервиз, а той решава да отдели малко средства, за да спечели верни клиенти 🙂Петър СтойчевMemberElon току що туитна, че гаранцията на задвижването на модел ес става безкрайна/вечна. И това влиза в сила със задна дата и за всички прдадени до сега.
На това му се вика game changer. Другите автомобилни компании печелят повече от части и сервиз, а той решава да отдели малко средства, за да спечели верни клиенти 🙂Петър СтойчевMemberElon току що туитна, че гаранцията на задвижването на модел ес става безкрайна/вечна. И това влиза в сила със задна дата и за всички прдадени до сега.
На това му се вика game changer. Другите автомобилни компании печелят повече от части и сервиз, а той решава да отдели малко средства, за да спечели верни клиенти 🙂Петър СтойчевMemberElon току що туитна, че гаранцията на задвижването на модел ес става безкрайна/вечна. И това влиза в сила със задна дата и за всички прдадени до сега.
На това му се вика game changer. Другите автомобилни компании печелят повече от части и сервиз, а той решава да отдели малко средства, за да спечели верни клиенти 🙂Петър СтойчевMemberТук основният въпрос е до колко са истински EREV/PHEV въпросните аудита и до колко е просто маркетингов трик. Защото ако ел. пробега е с ограничена мощност и е под 50-60 км – тогава просто няма смисъл от тях и всичко е маркетинг.
Ако има нормален ел. пробег, а не някакви си 20тина км, тогава бих се замислил на този етап вместо чисто ел. автомобил… въпреки, че не съм фен на Ауди.
-
AuthorPosts