Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Петър СтойчевMember
Защо.. защото продадоха почти единични бройки в цяла европа.. не им излиза сметката за разходите по дистрибуция и обучение на сервизи. Но грешката си беше ицяло тяхна. Никаква реклама.. никакъв интерес да я продават.. Напълно незапознати дилъри и продавачи.. Да не говорим, че почнаха с цена от 95 хил лв.. Генерация 2 сега би била към 70 хил лв… което сваля един евентуален лизинг до 1000 лв/месец.. Много повече потенциални копувачи.. Да не говорим за увеличения пробег и т.н.
За поддръжката – надали. Принципно са задължени да осигурят рез. части и поддръжка за мин 10 год. след продажбата ако не се лъжа..
Моята е на 4 години.. живот и здраве след още 6 ще има много чисто ел. алтернативи на пазара с нормални цени и пробег.Петър СтойчевMember[quote=”mumojem” post=2898]Подобно е положението и при Renault ZOE ….[/quote]
Уж са с термопомпа.. явно файдата не е толкова голяма при колите и затова и Тесла не са се мъчили с термопомпата..
А за нисана.. – ужас.. с този зимен пробег отива на територията на Ампера (минус двигателя)…
Петър СтойчевMember[quote=”mumojem” post=2898]Подобно е положението и при Renault ZOE ….[/quote]
Уж са с термопомпа.. явно файдата не е толкова голяма при колите и затова и Тесла не са се мъчили с термопомпата..
А за нисана.. – ужас.. с този зимен пробег отива на територията на Ампера (минус двигателя)…
Петър СтойчевMember[quote=”mumojem” post=2898]Подобно е положението и при Renault ZOE ….[/quote]
Уж са с термопомпа.. явно файдата не е толкова голяма при колите и затова и Тесла не са се мъчили с термопомпата..
А за нисана.. – ужас.. с този зимен пробег отива на територията на Ампера (минус двигателя)…
Петър СтойчевMember[quote=”svetlyo_74″ post=2892]Привет на всички.
Нещо зимата бая ми смъкна пробега.
Хем съм в подземен гараж и 35 – 37 км. сутрин ми исписва, когато тръгвам. (този пробег е при темп. – 15 – 20)
При вас как е ?
На тази зарядна станция аз как мога докато съм в магазин а да се зареждам?
огледах и трите кабела – не влизат на Амперката 🙁
….
Пепи , ако го прочете този пост да ми пусне на лични мобилният си номер, че евентуално ще ходя към морето и ще се радвам да се запознаем и Амперките да запознаем също 🙂
Поздрави,[/quote]Здрасти,
нормално за тези температури. Нашите коли са с 10 квч използваем капацитет.. като отидат 5 квч за топлене на кабина и батерия и пробега става наполовина.. Нали се сещаш, че с 6 кв печка, за 30 мин и са заминали над 3 квч (има още около 0.3 квч консумация по електроника.. без отоплението на батерията). На ел. коли с големи батерии не им се отразява толкова много.. в процентно отношение.. но откъм пробег пак толкова им пада . около -40 км. Разбира се има вече и много по-ефективни откъм отопление електрички от нашите.. все пак амперата е разработвана 2008-2010 г.
Ще ти помогне малко ако използваш опцията за зареждане към момента на отпътуване.. Така примерно ако имаш ежедневна рутина (пр. тръгване в 8 ч.) колата ще е свършила току що да се зарежда и ще е с топла батерия, което помага.
За кабела – всички са отговорили.. трябва ти тип 1 към тип 2 кабел с който ще можеш да ползваш всички AC публични зареждачки.. да се надяваме да са все повече такива по моловете… аз чакам такава в мол Галерия Бургас като манна небесна 🙂 По магазини като ЛИДЛ за 30 мин няма кой знае каква файда за нашите коли.. за 30 мин ще качиш 1.7 квч.. което ти е 12 км летен пробег. Ти си прецени според ежедневието ти дали си заслужава за теб инвестицията в такъв кабел.
Пускам ти на лично тел. номер, за да звъннеш като си в моя район.Петър СтойчевMember[quote=”svetlyo_74″ post=2892]Привет на всички.
Нещо зимата бая ми смъкна пробега.
Хем съм в подземен гараж и 35 – 37 км. сутрин ми исписва, когато тръгвам. (този пробег е при темп. – 15 – 20)
При вас как е ?
На тази зарядна станция аз как мога докато съм в магазин а да се зареждам?
огледах и трите кабела – не влизат на Амперката 🙁
….
Пепи , ако го прочете този пост да ми пусне на лични мобилният си номер, че евентуално ще ходя към морето и ще се радвам да се запознаем и Амперките да запознаем също 🙂
Поздрави,[/quote]Здрасти,
нормално за тези температури. Нашите коли са с 10 квч използваем капацитет.. като отидат 5 квч за топлене на кабина и батерия и пробега става наполовина.. Нали се сещаш, че с 6 кв печка, за 30 мин и са заминали над 3 квч (има още около 0.3 квч консумация по електроника.. без отоплението на батерията). На ел. коли с големи батерии не им се отразява толкова много.. в процентно отношение.. но откъм пробег пак толкова им пада . около -40 км. Разбира се има вече и много по-ефективни откъм отопление електрички от нашите.. все пак амперата е разработвана 2008-2010 г.
Ще ти помогне малко ако използваш опцията за зареждане към момента на отпътуване.. Така примерно ако имаш ежедневна рутина (пр. тръгване в 8 ч.) колата ще е свършила току що да се зарежда и ще е с топла батерия, което помага.
За кабела – всички са отговорили.. трябва ти тип 1 към тип 2 кабел с който ще можеш да ползваш всички AC публични зареждачки.. да се надяваме да са все повече такива по моловете… аз чакам такава в мол Галерия Бургас като манна небесна 🙂 По магазини като ЛИДЛ за 30 мин няма кой знае каква файда за нашите коли.. за 30 мин ще качиш 1.7 квч.. което ти е 12 км летен пробег. Ти си прецени според ежедневието ти дали си заслужава за теб инвестицията в такъв кабел.
Пускам ти на лично тел. номер, за да звъннеш като си в моя район.Петър СтойчевMember[quote=”svetlyo_74″ post=2892]Привет на всички.
Нещо зимата бая ми смъкна пробега.
Хем съм в подземен гараж и 35 – 37 км. сутрин ми исписва, когато тръгвам. (този пробег е при темп. – 15 – 20)
При вас как е ?
На тази зарядна станция аз как мога докато съм в магазин а да се зареждам?
огледах и трите кабела – не влизат на Амперката 🙁
….
Пепи , ако го прочете този пост да ми пусне на лични мобилният си номер, че евентуално ще ходя към морето и ще се радвам да се запознаем и Амперките да запознаем също 🙂
Поздрави,[/quote]Здрасти,
нормално за тези температури. Нашите коли са с 10 квч използваем капацитет.. като отидат 5 квч за топлене на кабина и батерия и пробега става наполовина.. Нали се сещаш, че с 6 кв печка, за 30 мин и са заминали над 3 квч (има още около 0.3 квч консумация по електроника.. без отоплението на батерията). На ел. коли с големи батерии не им се отразява толкова много.. в процентно отношение.. но откъм пробег пак толкова им пада . около -40 км. Разбира се има вече и много по-ефективни откъм отопление електрички от нашите.. все пак амперата е разработвана 2008-2010 г.
Ще ти помогне малко ако използваш опцията за зареждане към момента на отпътуване.. Така примерно ако имаш ежедневна рутина (пр. тръгване в 8 ч.) колата ще е свършила току що да се зарежда и ще е с топла батерия, което помага.
За кабела – всички са отговорили.. трябва ти тип 1 към тип 2 кабел с който ще можеш да ползваш всички AC публични зареждачки.. да се надяваме да са все повече такива по моловете… аз чакам такава в мол Галерия Бургас като манна небесна 🙂 По магазини като ЛИДЛ за 30 мин няма кой знае каква файда за нашите коли.. за 30 мин ще качиш 1.7 квч.. което ти е 12 км летен пробег. Ти си прецени според ежедневието ти дали си заслужава за теб инвестицията в такъв кабел.
Пускам ти на лично тел. номер, за да звъннеш като си в моя район.Петър СтойчевMemberПетър СтойчевMemberПетър СтойчевMemberПетър СтойчевMember[quote=”rrumpe” post=2862]Да попитам, на местата за почивка край магистралата където има заведения и бензиностанции, прилежащото мястото частно ли е? Защото ако не е частно, а общинско може общината да се убеди да се постави станция.[/quote]
БГ администрациите са още много далеч от подобни инициативи. Няма ли далавера – няма интерес.
И пак идва тънкия момент с наличната свободна мощност. Рядко подобни обекти се презастраховат с мощности, тъй като това си струва пари..
Иначе не разбирам защо собственик на крайпътен обект не би се интересувал (ако не е негова инвестицията разбира се). Това са потенциално добри клиенти, които остават на място засега по-дълго от зареждащите гориво.. и които потенциално винаги ще консумират. Win-win от всякъде..
Петър СтойчевMember[quote=”rrumpe” post=2862]Да попитам, на местата за почивка край магистралата където има заведения и бензиностанции, прилежащото мястото частно ли е? Защото ако не е частно, а общинско може общината да се убеди да се постави станция.[/quote]
БГ администрациите са още много далеч от подобни инициативи. Няма ли далавера – няма интерес.
И пак идва тънкия момент с наличната свободна мощност. Рядко подобни обекти се презастраховат с мощности, тъй като това си струва пари..
Иначе не разбирам защо собственик на крайпътен обект не би се интересувал (ако не е негова инвестицията разбира се). Това са потенциално добри клиенти, които остават на място засега по-дълго от зареждащите гориво.. и които потенциално винаги ще консумират. Win-win от всякъде..
Петър СтойчевMember[quote=”rrumpe” post=2862]Да попитам, на местата за почивка край магистралата където има заведения и бензиностанции, прилежащото мястото частно ли е? Защото ако не е частно, а общинско може общината да се убеди да се постави станция.[/quote]
БГ администрациите са още много далеч от подобни инициативи. Няма ли далавера – няма интерес.
И пак идва тънкия момент с наличната свободна мощност. Рядко подобни обекти се презастраховат с мощности, тъй като това си струва пари..
Иначе не разбирам защо собственик на крайпътен обект не би се интересувал (ако не е негова инвестицията разбира се). Това са потенциално добри клиенти, които остават на място засега по-дълго от зареждащите гориво.. и които потенциално винаги ще консумират. Win-win от всякъде..
Петър СтойчевMemberЗдрасти,
Да, ако е 2012 и преди това – няма да има ъпдейт. Ако е 2013+ ще има новата GM мултимедия и няма да има проблем.
Колата има USB за музика в подлакътника. Може да си копираш и цели папки или отделни парчета на харддиска..За батерията – надали някой може да ти каже какво ще стане след още 6 години.. С всяка кола 2 ръка има елемент на риск.. Малко ли проблеми има в старите ДВГ коли.. То не са съединителя, маховици, дюзи, турбини..
За тест, по добре се разбери с някой от форума. Дженеръс вече нямат ампери.
Петър СтойчевMemberЗдрасти,
Да, ако е 2012 и преди това – няма да има ъпдейт. Ако е 2013+ ще има новата GM мултимедия и няма да има проблем.
Колата има USB за музика в подлакътника. Може да си копираш и цели папки или отделни парчета на харддиска..За батерията – надали някой може да ти каже какво ще стане след още 6 години.. С всяка кола 2 ръка има елемент на риск.. Малко ли проблеми има в старите ДВГ коли.. То не са съединителя, маховици, дюзи, турбини..
За тест, по добре се разбери с някой от форума. Дженеръс вече нямат ампери.
-
AuthorPosts