Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Петър СтойчевMember
По принцип е така.. ти си настройващ скорост, а в зависимост от профила на пътя, колата дава “газ”, рекуперира или се движи по инерция.. Ако е голямо надолнището, на силна рекуперация ще намали малко скоростта, но при слаба такава ще има повече coast-ване / инерция.
Петър СтойчевMemberПо принцип е така.. ти си настройващ скорост, а в зависимост от профила на пътя, колата дава “газ”, рекуперира или се движи по инерция.. Ако е голямо надолнището, на силна рекуперация ще намали малко скоростта, но при слаба такава ще има повече coast-ване / инерция.
Петър СтойчевMemberПо принцип е така.. ти си настройващ скорост, а в зависимост от профила на пътя, колата дава “газ”, рекуперира или се движи по инерция.. Ако е голямо надолнището, на силна рекуперация ще намали малко скоростта, но при слаба такава ще има повече coast-ване / инерция.
Петър СтойчевMemberПо принцип е така.. ти си настройващ скорост, а в зависимост от профила на пътя, колата дава “газ”, рекуперира или се движи по инерция.. Ако е голямо надолнището, на силна рекуперация ще намали малко скоростта, но при слаба такава ще има повече coast-ване / инерция.
Петър СтойчевMemberПо принцип е така.. ти си настройващ скорост, а в зависимост от профила на пътя, колата дава “газ”, рекуперира или се движи по инерция.. Ако е голямо надолнището, на силна рекуперация ще намали малко скоростта, но при слаба такава ще има повече coast-ване / инерция.
Петър СтойчевMemberПо принцип е така.. ти си настройващ скорост, а в зависимост от профила на пътя, колата дава “газ”, рекуперира или се движи по инерция.. Ако е голямо надолнището, на силна рекуперация ще намали малко скоростта, но при слаба такава ще има повече coast-ване / инерция.
Петър СтойчевMemberПо принцип е така.. ти си настройващ скорост, а в зависимост от профила на пътя, колата дава “газ”, рекуперира или се движи по инерция.. Ако е голямо надолнището, на силна рекуперация ще намали малко скоростта, но при слаба такава ще има повече coast-ване / инерция.
Петър СтойчевMemberПо принцип е така.. ти си настройващ скорост, а в зависимост от профила на пътя, колата дава “газ”, рекуперира или се движи по инерция.. Ако е голямо надолнището, на силна рекуперация ще намали малко скоростта, но при слаба такава ще има повече coast-ване / инерция.
Петър СтойчевMemberПо принцип е така.. ти си настройващ скорост, а в зависимост от профила на пътя, колата дава “газ”, рекуперира или се движи по инерция.. Ако е голямо надолнището, на силна рекуперация ще намали малко скоростта, но при слаба такава ще има повече coast-ване / инерция.
Петър СтойчевMemberтц, пробвах с кеша/… Успях да коментирам като гост и аз 🙂
Петър СтойчевMemberтц, пробвах с кеша/… Успях да коментирам като гост и аз 🙂
Петър СтойчевMemberтц, пробвах с кеша/… Успях да коментирам като гост и аз 🙂
Петър СтойчевMemberтц, пробвах с кеша/… Успях да коментирам като гост и аз 🙂
Петър СтойчевMemberтц, пробвах с кеша/… Успях да коментирам като гост и аз 🙂
Петър СтойчевMemberтц, пробвах с кеша/… Успях да коментирам като гост и аз 🙂
-
AuthorPosts