Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Петър СтойчевMember
Eto ви още малко пресни данни 🙂
Резултатът от 2рата снимка е малко занижен, защото спрях на супермаркет 2 км преди да свърши батерията и после като включих, тия 2 км ми отидоха в статистиката на бензиновите 🙂 (когато има останали под 5 км.. или някъде под 0.5 кВ, ако изключиш и включиш или прехвърлиш на бензин, после ти ги дава, че караш на бензин, въпреки, че двигателя не се включва…
Иначе това е до Синемореж и обратно с климатик на макс и без да карам особено икономично.. имаше и влачене в колона със 70, но имаше и изпреварвания по баири с над 120 🙂Петър СтойчевMemberEto ви още малко пресни данни 🙂
Резултатът от 2рата снимка е малко занижен, защото спрях на супермаркет 2 км преди да свърши батерията и после като включих, тия 2 км ми отидоха в статистиката на бензиновите 🙂 (когато има останали под 5 км.. или някъде под 0.5 кВ, ако изключиш и включиш или прехвърлиш на бензин, после ти ги дава, че караш на бензин, въпреки, че двигателя не се включва…
Иначе това е до Синемореж и обратно с климатик на макс и без да карам особено икономично.. имаше и влачене в колона със 70, но имаше и изпреварвания по баири с над 120 🙂Петър СтойчевMemberEto ви още малко пресни данни 🙂
Резултатът от 2рата снимка е малко занижен, защото спрях на супермаркет 2 км преди да свърши батерията и после като включих, тия 2 км ми отидоха в статистиката на бензиновите 🙂 (когато има останали под 5 км.. или някъде под 0.5 кВ, ако изключиш и включиш или прехвърлиш на бензин, после ти ги дава, че караш на бензин, въпреки, че двигателя не се включва…
Иначе това е до Синемореж и обратно с климатик на макс и без да карам особено икономично.. имаше и влачене в колона със 70, но имаше и изпреварвания по баири с над 120 🙂Петър СтойчевMemberEto ви още малко пресни данни 🙂
Резултатът от 2рата снимка е малко занижен, защото спрях на супермаркет 2 км преди да свърши батерията и после като включих, тия 2 км ми отидоха в статистиката на бензиновите 🙂 (когато има останали под 5 км.. или някъде под 0.5 кВ, ако изключиш и включиш или прехвърлиш на бензин, после ти ги дава, че караш на бензин, въпреки, че двигателя не се включва…
Иначе това е до Синемореж и обратно с климатик на макс и без да карам особено икономично.. имаше и влачене в колона със 70, но имаше и изпреварвания по баири с над 120 🙂Петър СтойчевMemberEto ви още малко пресни данни 🙂
Резултатът от 2рата снимка е малко занижен, защото спрях на супермаркет 2 км преди да свърши батерията и после като включих, тия 2 км ми отидоха в статистиката на бензиновите 🙂 (когато има останали под 5 км.. или някъде под 0.5 кВ, ако изключиш и включиш или прехвърлиш на бензин, после ти ги дава, че караш на бензин, въпреки, че двигателя не се включва…
Иначе това е до Синемореж и обратно с климатик на макс и без да карам особено икономично.. имаше и влачене в колона със 70, но имаше и изпреварвания по баири с над 120 🙂Петър СтойчевMemberEto ви още малко пресни данни 🙂
Резултатът от 2рата снимка е малко занижен, защото спрях на супермаркет 2 км преди да свърши батерията и после като включих, тия 2 км ми отидоха в статистиката на бензиновите 🙂 (когато има останали под 5 км.. или някъде под 0.5 кВ, ако изключиш и включиш или прехвърлиш на бензин, после ти ги дава, че караш на бензин, въпреки, че двигателя не се включва…
Иначе това е до Синемореж и обратно с климатик на макс и без да карам особено икономично.. имаше и влачене в колона със 70, но имаше и изпреварвания по баири с над 120 🙂Петър СтойчевMemberНе си, не си 😆 – светкай ни с повече неща – да не е Torque App това, че на него ми мяза.
Супер за пробега при тези условия, ама кога си пускал климатик бре то още хладно :lol:. Имаше някои по-топли дни де.
Мииии.. наречи ме глезен, но предпочитам лек климатик пред отворени прозорци.. (освен като карам по планински или слабонатоварени пътища..) много прахоляк.. А вчера си беше 23-4 гр.. 🙂
Иначе да – Torque App. Много интересни данни се виждат.
Примерно при леко натоварване към 90 км/ч се влючва и генератора като ел. двигател, за да се намалят оборотите и подобри ефективността..
Виждал съм и моментно потребление от 121 kW.., Което е повече от 111-те които й дават.. и предполагам, че може да е точно заради приноса на генератора в задвижването…
На място “паразитното” потребление е към 300 W/h…..и мн други интересни неща, които само показват колко сложен и удивителен е този автомобил.. евала на инжинерите на ГМ.
Петър СтойчевMemberНе си, не си 😆 – светкай ни с повече неща – да не е Torque App това, че на него ми мяза.
Супер за пробега при тези условия, ама кога си пускал климатик бре то още хладно :lol:. Имаше някои по-топли дни де.
Мииии.. наречи ме глезен, но предпочитам лек климатик пред отворени прозорци.. (освен като карам по планински или слабонатоварени пътища..) много прахоляк.. А вчера си беше 23-4 гр.. 🙂
Иначе да – Torque App. Много интересни данни се виждат.
Примерно при леко натоварване към 90 км/ч се влючва и генератора като ел. двигател, за да се намалят оборотите и подобри ефективността..
Виждал съм и моментно потребление от 121 kW.., Което е повече от 111-те които й дават.. и предполагам, че може да е точно заради приноса на генератора в задвижването…
На място “паразитното” потребление е към 300 W/h…..и мн други интересни неща, които само показват колко сложен и удивителен е този автомобил.. евала на инжинерите на ГМ.
Петър СтойчевMemberНе си, не си 😆 – светкай ни с повече неща – да не е Torque App това, че на него ми мяза.
Супер за пробега при тези условия, ама кога си пускал климатик бре то още хладно :lol:. Имаше някои по-топли дни де.
Мииии.. наречи ме глезен, но предпочитам лек климатик пред отворени прозорци.. (освен като карам по планински или слабонатоварени пътища..) много прахоляк.. А вчера си беше 23-4 гр.. 🙂
Иначе да – Torque App. Много интересни данни се виждат.
Примерно при леко натоварване към 90 км/ч се влючва и генератора като ел. двигател, за да се намалят оборотите и подобри ефективността..
Виждал съм и моментно потребление от 121 kW.., Което е повече от 111-те които й дават.. и предполагам, че може да е точно заради приноса на генератора в задвижването…
На място “паразитното” потребление е към 300 W/h…..и мн други интересни неща, които само показват колко сложен и удивителен е този автомобил.. евала на инжинерите на ГМ.
Петър СтойчевMemberНе си, не си 😆 – светкай ни с повече неща – да не е Torque App това, че на него ми мяза.
Супер за пробега при тези условия, ама кога си пускал климатик бре то още хладно :lol:. Имаше някои по-топли дни де.
Мииии.. наречи ме глезен, но предпочитам лек климатик пред отворени прозорци.. (освен като карам по планински или слабонатоварени пътища..) много прахоляк.. А вчера си беше 23-4 гр.. 🙂
Иначе да – Torque App. Много интересни данни се виждат.
Примерно при леко натоварване към 90 км/ч се влючва и генератора като ел. двигател, за да се намалят оборотите и подобри ефективността..
Виждал съм и моментно потребление от 121 kW.., Което е повече от 111-те които й дават.. и предполагам, че може да е точно заради приноса на генератора в задвижването…
На място “паразитното” потребление е към 300 W/h…..и мн други интересни неща, които само показват колко сложен и удивителен е този автомобил.. евала на инжинерите на ГМ.
Петър СтойчевMemberНе си, не си 😆 – светкай ни с повече неща – да не е Torque App това, че на него ми мяза.
Супер за пробега при тези условия, ама кога си пускал климатик бре то още хладно :lol:. Имаше някои по-топли дни де.
Мииии.. наречи ме глезен, но предпочитам лек климатик пред отворени прозорци.. (освен като карам по планински или слабонатоварени пътища..) много прахоляк.. А вчера си беше 23-4 гр.. 🙂
Иначе да – Torque App. Много интересни данни се виждат.
Примерно при леко натоварване към 90 км/ч се влючва и генератора като ел. двигател, за да се намалят оборотите и подобри ефективността..
Виждал съм и моментно потребление от 121 kW.., Което е повече от 111-те които й дават.. и предполагам, че може да е точно заради приноса на генератора в задвижването…
На място “паразитното” потребление е към 300 W/h…..и мн други интересни неща, които само показват колко сложен и удивителен е този автомобил.. евала на инжинерите на ГМ.
Петър СтойчевMemberНе си, не си 😆 – светкай ни с повече неща – да не е Torque App това, че на него ми мяза.
Супер за пробега при тези условия, ама кога си пускал климатик бре то още хладно :lol:. Имаше някои по-топли дни де.
Мииии.. наречи ме глезен, но предпочитам лек климатик пред отворени прозорци.. (освен като карам по планински или слабонатоварени пътища..) много прахоляк.. А вчера си беше 23-4 гр.. 🙂
Иначе да – Torque App. Много интересни данни се виждат.
Примерно при леко натоварване към 90 км/ч се влючва и генератора като ел. двигател, за да се намалят оборотите и подобри ефективността..
Виждал съм и моментно потребление от 121 kW.., Което е повече от 111-те които й дават.. и предполагам, че може да е точно заради приноса на генератора в задвижването…
На място “паразитното” потребление е към 300 W/h…..и мн други интересни неща, които само показват колко сложен и удивителен е този автомобил.. евала на инжинерите на ГМ.
Петър СтойчевMemberНе си, не си 😆 – светкай ни с повече неща – да не е Torque App това, че на него ми мяза.
Супер за пробега при тези условия, ама кога си пускал климатик бре то още хладно :lol:. Имаше някои по-топли дни де.
Мииии.. наречи ме глезен, но предпочитам лек климатик пред отворени прозорци.. (освен като карам по планински или слабонатоварени пътища..) много прахоляк.. А вчера си беше 23-4 гр.. 🙂
Иначе да – Torque App. Много интересни данни се виждат.
Примерно при леко натоварване към 90 км/ч се влючва и генератора като ел. двигател, за да се намалят оборотите и подобри ефективността..
Виждал съм и моментно потребление от 121 kW.., Което е повече от 111-те които й дават.. и предполагам, че може да е точно заради приноса на генератора в задвижването…
На място “паразитното” потребление е към 300 W/h…..и мн други интересни неща, които само показват колко сложен и удивителен е този автомобил.. евала на инжинерите на ГМ.
Петър СтойчевMemberНе си, не си 😆 – светкай ни с повече неща – да не е Torque App това, че на него ми мяза.
Супер за пробега при тези условия, ама кога си пускал климатик бре то още хладно :lol:. Имаше някои по-топли дни де.
Мииии.. наречи ме глезен, но предпочитам лек климатик пред отворени прозорци.. (освен като карам по планински или слабонатоварени пътища..) много прахоляк.. А вчера си беше 23-4 гр.. 🙂
Иначе да – Torque App. Много интересни данни се виждат.
Примерно при леко натоварване към 90 км/ч се влючва и генератора като ел. двигател, за да се намалят оборотите и подобри ефективността..
Виждал съм и моментно потребление от 121 kW.., Което е повече от 111-те които й дават.. и предполагам, че може да е точно заради приноса на генератора в задвижването…
На място “паразитното” потребление е към 300 W/h…..и мн други интересни неща, които само показват колко сложен и удивителен е този автомобил.. евала на инжинерите на ГМ.
Петър СтойчевMemberНе си, не си 😆 – светкай ни с повече неща – да не е Torque App това, че на него ми мяза.
Супер за пробега при тези условия, ама кога си пускал климатик бре то още хладно :lol:. Имаше някои по-топли дни де.
Мииии.. наречи ме глезен, но предпочитам лек климатик пред отворени прозорци.. (освен като карам по планински или слабонатоварени пътища..) много прахоляк.. А вчера си беше 23-4 гр.. 🙂
Иначе да – Torque App. Много интересни данни се виждат.
Примерно при леко натоварване към 90 км/ч се влючва и генератора като ел. двигател, за да се намалят оборотите и подобри ефективността..
Виждал съм и моментно потребление от 121 kW.., Което е повече от 111-те които й дават.. и предполагам, че може да е точно заради приноса на генератора в задвижването…
На място “паразитното” потребление е към 300 W/h…..и мн други интересни неща, които само показват колко сложен и удивителен е този автомобил.. евала на инжинерите на ГМ.
-
AuthorPosts