Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 526 through 540 (of 908 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: Моята Ампера #29245

    Не си, не си 😆 – светкай ни с повече неща – да не е Torque App това, че на него ми мяза.

    Супер за пробега при тези условия, ама кога си пускал климатик бре то още хладно :lol:. Имаше някои по-топли дни де.

    Мииии.. наречи ме глезен, но предпочитам лек климатик пред отворени прозорци.. (освен като карам по планински или слабонатоварени пътища..) много прахоляк.. А вчера си беше 23-4 гр.. 🙂

    Иначе да – Torque App. Много интересни данни се виждат.

    Примерно при леко натоварване към 90 км/ч се влючва и генератора като ел. двигател, за да се намалят оборотите и подобри ефективността..
    Виждал съм и моментно потребление от 121 kW.., Което е повече от 111-те които й дават.. и предполагам, че може да е точно заради приноса на генератора в задвижването…
    На място “паразитното” потребление е към 300 W/h…

    ..и мн други интересни неща, които само показват колко сложен и удивителен е този автомобил.. евала на инжинерите на ГМ.

    in reply to: Моята Ампера #28948

    Много добре й идва топлото време 🙂
    цък
    Това е с нормално каране между 90 и 120 км/ч по маршрут Несебър – Лозенец и обратно и климатик през цялото време на еко.

    Днес установих, че дори с бързичко каране/ускоряване и без много жалене.., че и с климатик, може спокойно пак да се минава 70 км.. нещо напълно недостижимо зимата, дори и без парно 🙂

    Между другото не знам дали съм споменавал, че се снабдих с блутуут джаджа за връзка с тел. и си гледам всякакви интересни информации на телефона.. да не говорим за безценната помощ да се гледат и трият грешки.

    in reply to: Моята Ампера #28954

    Много добре й идва топлото време 🙂
    цък
    Това е с нормално каране между 90 и 120 км/ч по маршрут Несебър – Лозенец и обратно и климатик през цялото време на еко.

    Днес установих, че дори с бързичко каране/ускоряване и без много жалене.., че и с климатик, може спокойно пак да се минава 70 км.. нещо напълно недостижимо зимата, дори и без парно 🙂

    Между другото не знам дали съм споменавал, че се снабдих с блутуут джаджа за връзка с тел. и си гледам всякакви интересни информации на телефона.. да не говорим за безценната помощ да се гледат и трият грешки.

    in reply to: Моята Ампера #28947

    Много добре й идва топлото време 🙂
    цък
    Това е с нормално каране между 90 и 120 км/ч по маршрут Несебър – Лозенец и обратно и климатик през цялото време на еко.

    Днес установих, че дори с бързичко каране/ускоряване и без много жалене.., че и с климатик, може спокойно пак да се минава 70 км.. нещо напълно недостижимо зимата, дори и без парно 🙂

    Между другото не знам дали съм споменавал, че се снабдих с блутуут джаджа за връзка с тел. и си гледам всякакви интересни информации на телефона.. да не говорим за безценната помощ да се гледат и трият грешки.

    in reply to: Моята Ампера #28942

    Много добре й идва топлото време 🙂
    цък
    Това е с нормално каране между 90 и 120 км/ч по маршрут Несебър – Лозенец и обратно и климатик през цялото време на еко.

    Днес установих, че дори с бързичко каране/ускоряване и без много жалене.., че и с климатик, може спокойно пак да се минава 70 км.. нещо напълно недостижимо зимата, дори и без парно 🙂

    Между другото не знам дали съм споменавал, че се снабдих с блутуут джаджа за връзка с тел. и си гледам всякакви интересни информации на телефона.. да не говорим за безценната помощ да се гледат и трият грешки.

    in reply to: Моята Ампера #28956

    Много добре й идва топлото време 🙂
    цък
    Това е с нормално каране между 90 и 120 км/ч по маршрут Несебър – Лозенец и обратно и климатик през цялото време на еко.

    Днес установих, че дори с бързичко каране/ускоряване и без много жалене.., че и с климатик, може спокойно пак да се минава 70 км.. нещо напълно недостижимо зимата, дори и без парно 🙂

    Между другото не знам дали съм споменавал, че се снабдих с блутуут джаджа за връзка с тел. и си гледам всякакви интересни информации на телефона.. да не говорим за безценната помощ да се гледат и трият грешки.

    in reply to: Моята Ампера #28959

    Много добре й идва топлото време 🙂
    цък
    Това е с нормално каране между 90 и 120 км/ч по маршрут Несебър – Лозенец и обратно и климатик през цялото време на еко.

    Днес установих, че дори с бързичко каране/ускоряване и без много жалене.., че и с климатик, може спокойно пак да се минава 70 км.. нещо напълно недостижимо зимата, дори и без парно 🙂

    Между другото не знам дали съм споменавал, че се снабдих с блутуут джаджа за връзка с тел. и си гледам всякакви интересни информации на телефона.. да не говорим за безценната помощ да се гледат и трият грешки.

    in reply to: Моята Ампера #28962

    Много добре й идва топлото време 🙂
    цък
    Това е с нормално каране между 90 и 120 км/ч по маршрут Несебър – Лозенец и обратно и климатик през цялото време на еко.

    Днес установих, че дори с бързичко каране/ускоряване и без много жалене.., че и с климатик, може спокойно пак да се минава 70 км.. нещо напълно недостижимо зимата, дори и без парно 🙂

    Между другото не знам дали съм споменавал, че се снабдих с блутуут джаджа за връзка с тел. и си гледам всякакви интересни информации на телефона.. да не говорим за безценната помощ да се гледат и трият грешки.

    in reply to: Моята Ампера #28964

    Много добре й идва топлото време 🙂
    цък
    Това е с нормално каране между 90 и 120 км/ч по маршрут Несебър – Лозенец и обратно и климатик през цялото време на еко.

    Днес установих, че дори с бързичко каране/ускоряване и без много жалене.., че и с климатик, може спокойно пак да се минава 70 км.. нещо напълно недостижимо зимата, дори и без парно 🙂

    Между другото не знам дали съм споменавал, че се снабдих с блутуут джаджа за връзка с тел. и си гледам всякакви интересни информации на телефона.. да не говорим за безценната помощ да се гледат и трият грешки.

    in reply to: Моята Ампера #28998

    Много добре й идва топлото време 🙂
    цък
    Това е с нормално каране между 90 и 120 км/ч по маршрут Несебър – Лозенец и обратно и климатик през цялото време на еко.

    Днес установих, че дори с бързичко каране/ускоряване и без много жалене.., че и с климатик, може спокойно пак да се минава 70 км.. нещо напълно недостижимо зимата, дори и без парно 🙂

    Между другото не знам дали съм споменавал, че се снабдих с блутуут джаджа за връзка с тел. и си гледам всякакви интересни информации на телефона.. да не говорим за безценната помощ да се гледат и трият грешки.

    in reply to: Моята Ампера #29182

    Много добре й идва топлото време 🙂
    цък
    Това е с нормално каране между 90 и 120 км/ч по маршрут Несебър – Лозенец и обратно и климатик през цялото време на еко.

    Днес установих, че дори с бързичко каране/ускоряване и без много жалене.., че и с климатик, може спокойно пак да се минава 70 км.. нещо напълно недостижимо зимата, дори и без парно 🙂

    Между другото не знам дали съм споменавал, че се снабдих с блутуут джаджа за връзка с тел. и си гледам всякакви интересни информации на телефона.. да не говорим за безценната помощ да се гледат и трият грешки.

    in reply to: Как ще е с Tesla Model S на баири #28803

    Хм, есента стигах Обзор с оставащи 20тина км заряд при предсказан 50 км при тръгване…

    В момента обаче, пробегът ми е значително по-добър. С внимателно каране, но без да се тътря (85-90 км/ч) + градско, спокойно минавам 75 км с един заряд.

    т.е. предполагам, че сега с нормално каране, без да я настъпвам, ще стигна до Старо оряхово.

    С две думи, при комбинация нагоре -> надолу не би трябвало да има значителна разлика в пробега.. (около -10% от нормалния), ..но натиска ли човек нагоре (да си се кефи на дърпането) и без да спуска плавно за макс. регенерация – тогава вероятно ще е сериозно намаляването на пробега (-30%).

    т.е. сметките са като на всяка една кола… юркай ДВГ нагоре по баири и веднага получаваш +2-3 /100.. при това без да печелиш надолу.. Лошото е, че с чиста ел. кола трепериш ако нямаш дост. рейндж. 🙂

    in reply to: Как ще е с Tesla Model S на баири #28804

    Хм, есента стигах Обзор с оставащи 20тина км заряд при предсказан 50 км при тръгване…

    В момента обаче, пробегът ми е значително по-добър. С внимателно каране, но без да се тътря (85-90 км/ч) + градско, спокойно минавам 75 км с един заряд.

    т.е. предполагам, че сега с нормално каране, без да я настъпвам, ще стигна до Старо оряхово.

    С две думи, при комбинация нагоре -> надолу не би трябвало да има значителна разлика в пробега.. (около -10% от нормалния), ..но натиска ли човек нагоре (да си се кефи на дърпането) и без да спуска плавно за макс. регенерация – тогава вероятно ще е сериозно намаляването на пробега (-30%).

    т.е. сметките са като на всяка една кола… юркай ДВГ нагоре по баири и веднага получаваш +2-3 /100.. при това без да печелиш надолу.. Лошото е, че с чиста ел. кола трепериш ако нямаш дост. рейндж. 🙂

    in reply to: Как ще е с Tesla Model S на баири #28810

    Хм, есента стигах Обзор с оставащи 20тина км заряд при предсказан 50 км при тръгване…

    В момента обаче, пробегът ми е значително по-добър. С внимателно каране, но без да се тътря (85-90 км/ч) + градско, спокойно минавам 75 км с един заряд.

    т.е. предполагам, че сега с нормално каране, без да я настъпвам, ще стигна до Старо оряхово.

    С две думи, при комбинация нагоре -> надолу не би трябвало да има значителна разлика в пробега.. (около -10% от нормалния), ..но натиска ли човек нагоре (да си се кефи на дърпането) и без да спуска плавно за макс. регенерация – тогава вероятно ще е сериозно намаляването на пробега (-30%).

    т.е. сметките са като на всяка една кола… юркай ДВГ нагоре по баири и веднага получаваш +2-3 /100.. при това без да печелиш надолу.. Лошото е, че с чиста ел. кола трепериш ако нямаш дост. рейндж. 🙂

    in reply to: Как ще е с Tesla Model S на баири #28815

    Хм, есента стигах Обзор с оставащи 20тина км заряд при предсказан 50 км при тръгване…

    В момента обаче, пробегът ми е значително по-добър. С внимателно каране, но без да се тътря (85-90 км/ч) + градско, спокойно минавам 75 км с един заряд.

    т.е. предполагам, че сега с нормално каране, без да я настъпвам, ще стигна до Старо оряхово.

    С две думи, при комбинация нагоре -> надолу не би трябвало да има значителна разлика в пробега.. (около -10% от нормалния), ..но натиска ли човек нагоре (да си се кефи на дърпането) и без да спуска плавно за макс. регенерация – тогава вероятно ще е сериозно намаляването на пробега (-30%).

    т.е. сметките са като на всяка една кола… юркай ДВГ нагоре по баири и веднага получаваш +2-3 /100.. при това без да печелиш надолу.. Лошото е, че с чиста ел. кола трепериш ако нямаш дост. рейндж. 🙂

Viewing 15 posts - 526 through 540 (of 908 total)