Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Петър СтойчевMember
Не си, не си 😆 – светкай ни с повече неща – да не е Torque App това, че на него ми мяза.
Супер за пробега при тези условия, ама кога си пускал климатик бре то още хладно :lol:. Имаше някои по-топли дни де.
Мииии.. наречи ме глезен, но предпочитам лек климатик пред отворени прозорци.. (освен като карам по планински или слабонатоварени пътища..) много прахоляк.. А вчера си беше 23-4 гр.. 🙂
Иначе да – Torque App. Много интересни данни се виждат.
Примерно при леко натоварване към 90 км/ч се влючва и генератора като ел. двигател, за да се намалят оборотите и подобри ефективността..
Виждал съм и моментно потребление от 121 kW.., Което е повече от 111-те които й дават.. и предполагам, че може да е точно заради приноса на генератора в задвижването…
На място “паразитното” потребление е към 300 W/h…..и мн други интересни неща, които само показват колко сложен и удивителен е този автомобил.. евала на инжинерите на ГМ.
Петър СтойчевMemberМного добре й идва топлото време 🙂
цък
Това е с нормално каране между 90 и 120 км/ч по маршрут Несебър – Лозенец и обратно и климатик през цялото време на еко.Днес установих, че дори с бързичко каране/ускоряване и без много жалене.., че и с климатик, може спокойно пак да се минава 70 км.. нещо напълно недостижимо зимата, дори и без парно 🙂
Между другото не знам дали съм споменавал, че се снабдих с блутуут джаджа за връзка с тел. и си гледам всякакви интересни информации на телефона.. да не говорим за безценната помощ да се гледат и трият грешки.
Петър СтойчевMemberМного добре й идва топлото време 🙂
цък
Това е с нормално каране между 90 и 120 км/ч по маршрут Несебър – Лозенец и обратно и климатик през цялото време на еко.Днес установих, че дори с бързичко каране/ускоряване и без много жалене.., че и с климатик, може спокойно пак да се минава 70 км.. нещо напълно недостижимо зимата, дори и без парно 🙂
Между другото не знам дали съм споменавал, че се снабдих с блутуут джаджа за връзка с тел. и си гледам всякакви интересни информации на телефона.. да не говорим за безценната помощ да се гледат и трият грешки.
Петър СтойчевMemberМного добре й идва топлото време 🙂
цък
Това е с нормално каране между 90 и 120 км/ч по маршрут Несебър – Лозенец и обратно и климатик през цялото време на еко.Днес установих, че дори с бързичко каране/ускоряване и без много жалене.., че и с климатик, може спокойно пак да се минава 70 км.. нещо напълно недостижимо зимата, дори и без парно 🙂
Между другото не знам дали съм споменавал, че се снабдих с блутуут джаджа за връзка с тел. и си гледам всякакви интересни информации на телефона.. да не говорим за безценната помощ да се гледат и трият грешки.
Петър СтойчевMemberМного добре й идва топлото време 🙂
цък
Това е с нормално каране между 90 и 120 км/ч по маршрут Несебър – Лозенец и обратно и климатик през цялото време на еко.Днес установих, че дори с бързичко каране/ускоряване и без много жалене.., че и с климатик, може спокойно пак да се минава 70 км.. нещо напълно недостижимо зимата, дори и без парно 🙂
Между другото не знам дали съм споменавал, че се снабдих с блутуут джаджа за връзка с тел. и си гледам всякакви интересни информации на телефона.. да не говорим за безценната помощ да се гледат и трият грешки.
Петър СтойчевMemberМного добре й идва топлото време 🙂
цък
Това е с нормално каране между 90 и 120 км/ч по маршрут Несебър – Лозенец и обратно и климатик през цялото време на еко.Днес установих, че дори с бързичко каране/ускоряване и без много жалене.., че и с климатик, може спокойно пак да се минава 70 км.. нещо напълно недостижимо зимата, дори и без парно 🙂
Между другото не знам дали съм споменавал, че се снабдих с блутуут джаджа за връзка с тел. и си гледам всякакви интересни информации на телефона.. да не говорим за безценната помощ да се гледат и трият грешки.
Петър СтойчевMemberМного добре й идва топлото време 🙂
цък
Това е с нормално каране между 90 и 120 км/ч по маршрут Несебър – Лозенец и обратно и климатик през цялото време на еко.Днес установих, че дори с бързичко каране/ускоряване и без много жалене.., че и с климатик, може спокойно пак да се минава 70 км.. нещо напълно недостижимо зимата, дори и без парно 🙂
Между другото не знам дали съм споменавал, че се снабдих с блутуут джаджа за връзка с тел. и си гледам всякакви интересни информации на телефона.. да не говорим за безценната помощ да се гледат и трият грешки.
Петър СтойчевMemberМного добре й идва топлото време 🙂
цък
Това е с нормално каране между 90 и 120 км/ч по маршрут Несебър – Лозенец и обратно и климатик през цялото време на еко.Днес установих, че дори с бързичко каране/ускоряване и без много жалене.., че и с климатик, може спокойно пак да се минава 70 км.. нещо напълно недостижимо зимата, дори и без парно 🙂
Между другото не знам дали съм споменавал, че се снабдих с блутуут джаджа за връзка с тел. и си гледам всякакви интересни информации на телефона.. да не говорим за безценната помощ да се гледат и трият грешки.
Петър СтойчевMemberМного добре й идва топлото време 🙂
цък
Това е с нормално каране между 90 и 120 км/ч по маршрут Несебър – Лозенец и обратно и климатик през цялото време на еко.Днес установих, че дори с бързичко каране/ускоряване и без много жалене.., че и с климатик, може спокойно пак да се минава 70 км.. нещо напълно недостижимо зимата, дори и без парно 🙂
Между другото не знам дали съм споменавал, че се снабдих с блутуут джаджа за връзка с тел. и си гледам всякакви интересни информации на телефона.. да не говорим за безценната помощ да се гледат и трият грешки.
Петър СтойчевMemberМного добре й идва топлото време 🙂
цък
Това е с нормално каране между 90 и 120 км/ч по маршрут Несебър – Лозенец и обратно и климатик през цялото време на еко.Днес установих, че дори с бързичко каране/ускоряване и без много жалене.., че и с климатик, може спокойно пак да се минава 70 км.. нещо напълно недостижимо зимата, дори и без парно 🙂
Между другото не знам дали съм споменавал, че се снабдих с блутуут джаджа за връзка с тел. и си гледам всякакви интересни информации на телефона.. да не говорим за безценната помощ да се гледат и трият грешки.
Петър СтойчевMemberМного добре й идва топлото време 🙂
цък
Това е с нормално каране между 90 и 120 км/ч по маршрут Несебър – Лозенец и обратно и климатик през цялото време на еко.Днес установих, че дори с бързичко каране/ускоряване и без много жалене.., че и с климатик, може спокойно пак да се минава 70 км.. нещо напълно недостижимо зимата, дори и без парно 🙂
Между другото не знам дали съм споменавал, че се снабдих с блутуут джаджа за връзка с тел. и си гледам всякакви интересни информации на телефона.. да не говорим за безценната помощ да се гледат и трият грешки.
Петър СтойчевMemberХм, есента стигах Обзор с оставащи 20тина км заряд при предсказан 50 км при тръгване…
В момента обаче, пробегът ми е значително по-добър. С внимателно каране, но без да се тътря (85-90 км/ч) + градско, спокойно минавам 75 км с един заряд.
т.е. предполагам, че сега с нормално каране, без да я настъпвам, ще стигна до Старо оряхово.
С две думи, при комбинация нагоре -> надолу не би трябвало да има значителна разлика в пробега.. (около -10% от нормалния), ..но натиска ли човек нагоре (да си се кефи на дърпането) и без да спуска плавно за макс. регенерация – тогава вероятно ще е сериозно намаляването на пробега (-30%).
т.е. сметките са като на всяка една кола… юркай ДВГ нагоре по баири и веднага получаваш +2-3 /100.. при това без да печелиш надолу.. Лошото е, че с чиста ел. кола трепериш ако нямаш дост. рейндж. 🙂
Петър СтойчевMemberХм, есента стигах Обзор с оставащи 20тина км заряд при предсказан 50 км при тръгване…
В момента обаче, пробегът ми е значително по-добър. С внимателно каране, но без да се тътря (85-90 км/ч) + градско, спокойно минавам 75 км с един заряд.
т.е. предполагам, че сега с нормално каране, без да я настъпвам, ще стигна до Старо оряхово.
С две думи, при комбинация нагоре -> надолу не би трябвало да има значителна разлика в пробега.. (около -10% от нормалния), ..но натиска ли човек нагоре (да си се кефи на дърпането) и без да спуска плавно за макс. регенерация – тогава вероятно ще е сериозно намаляването на пробега (-30%).
т.е. сметките са като на всяка една кола… юркай ДВГ нагоре по баири и веднага получаваш +2-3 /100.. при това без да печелиш надолу.. Лошото е, че с чиста ел. кола трепериш ако нямаш дост. рейндж. 🙂
Петър СтойчевMemberХм, есента стигах Обзор с оставащи 20тина км заряд при предсказан 50 км при тръгване…
В момента обаче, пробегът ми е значително по-добър. С внимателно каране, но без да се тътря (85-90 км/ч) + градско, спокойно минавам 75 км с един заряд.
т.е. предполагам, че сега с нормално каране, без да я настъпвам, ще стигна до Старо оряхово.
С две думи, при комбинация нагоре -> надолу не би трябвало да има значителна разлика в пробега.. (около -10% от нормалния), ..но натиска ли човек нагоре (да си се кефи на дърпането) и без да спуска плавно за макс. регенерация – тогава вероятно ще е сериозно намаляването на пробега (-30%).
т.е. сметките са като на всяка една кола… юркай ДВГ нагоре по баири и веднага получаваш +2-3 /100.. при това без да печелиш надолу.. Лошото е, че с чиста ел. кола трепериш ако нямаш дост. рейндж. 🙂
Петър СтойчевMemberХм, есента стигах Обзор с оставащи 20тина км заряд при предсказан 50 км при тръгване…
В момента обаче, пробегът ми е значително по-добър. С внимателно каране, но без да се тътря (85-90 км/ч) + градско, спокойно минавам 75 км с един заряд.
т.е. предполагам, че сега с нормално каране, без да я настъпвам, ще стигна до Старо оряхово.
С две думи, при комбинация нагоре -> надолу не би трябвало да има значителна разлика в пробега.. (около -10% от нормалния), ..но натиска ли човек нагоре (да си се кефи на дърпането) и без да спуска плавно за макс. регенерация – тогава вероятно ще е сериозно намаляването на пробега (-30%).
т.е. сметките са като на всяка една кола… юркай ДВГ нагоре по баири и веднага получаваш +2-3 /100.. при това без да печелиш надолу.. Лошото е, че с чиста ел. кола трепериш ако нямаш дост. рейндж. 🙂
-
AuthorPosts