Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 541 through 555 (of 908 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: Как ще е с Tesla Model S на баири #28793

    Хм, есента стигах Обзор с оставащи 20тина км заряд при предсказан 50 км при тръгване…

    В момента обаче, пробегът ми е значително по-добър. С внимателно каране, но без да се тътря (85-90 км/ч) + градско, спокойно минавам 75 км с един заряд.

    т.е. предполагам, че сега с нормално каране, без да я настъпвам, ще стигна до Старо оряхово.

    С две думи, при комбинация нагоре -> надолу не би трябвало да има значителна разлика в пробега.. (около -10% от нормалния), ..но натиска ли човек нагоре (да си се кефи на дърпането) и без да спуска плавно за макс. регенерация – тогава вероятно ще е сериозно намаляването на пробега (-30%).

    т.е. сметките са като на всяка една кола… юркай ДВГ нагоре по баири и веднага получаваш +2-3 /100.. при това без да печелиш надолу.. Лошото е, че с чиста ел. кола трепериш ако нямаш дост. рейндж. 🙂

    in reply to: Как ще е с Tesla Model S на баири #28801

    Хм, есента стигах Обзор с оставащи 20тина км заряд при предсказан 50 км при тръгване…

    В момента обаче, пробегът ми е значително по-добър. С внимателно каране, но без да се тътря (85-90 км/ч) + градско, спокойно минавам 75 км с един заряд.

    т.е. предполагам, че сега с нормално каране, без да я настъпвам, ще стигна до Старо оряхово.

    С две думи, при комбинация нагоре -> надолу не би трябвало да има значителна разлика в пробега.. (около -10% от нормалния), ..но натиска ли човек нагоре (да си се кефи на дърпането) и без да спуска плавно за макс. регенерация – тогава вероятно ще е сериозно намаляването на пробега (-30%).

    т.е. сметките са като на всяка една кола… юркай ДВГ нагоре по баири и веднага получаваш +2-3 /100.. при това без да печелиш надолу.. Лошото е, че с чиста ел. кола трепериш ако нямаш дост. рейндж. 🙂

    in reply to: Как ще е с Tesla Model S на баири #28803

    Хм, есента стигах Обзор с оставащи 20тина км заряд при предсказан 50 км при тръгване…

    В момента обаче, пробегът ми е значително по-добър. С внимателно каране, но без да се тътря (85-90 км/ч) + градско, спокойно минавам 75 км с един заряд.

    т.е. предполагам, че сега с нормално каране, без да я настъпвам, ще стигна до Старо оряхово.

    С две думи, при комбинация нагоре -> надолу не би трябвало да има значителна разлика в пробега.. (около -10% от нормалния), ..но натиска ли човек нагоре (да си се кефи на дърпането) и без да спуска плавно за макс. регенерация – тогава вероятно ще е сериозно намаляването на пробега (-30%).

    т.е. сметките са като на всяка една кола… юркай ДВГ нагоре по баири и веднага получаваш +2-3 /100.. при това без да печелиш надолу.. Лошото е, че с чиста ел. кола трепериш ако нямаш дост. рейндж. 🙂

    in reply to: Как ще е с Tesla Model S на баири #28810

    Хм, есента стигах Обзор с оставащи 20тина км заряд при предсказан 50 км при тръгване…

    В момента обаче, пробегът ми е значително по-добър. С внимателно каране, но без да се тътря (85-90 км/ч) + градско, спокойно минавам 75 км с един заряд.

    т.е. предполагам, че сега с нормално каране, без да я настъпвам, ще стигна до Старо оряхово.

    С две думи, при комбинация нагоре -> надолу не би трябвало да има значителна разлика в пробега.. (около -10% от нормалния), ..но натиска ли човек нагоре (да си се кефи на дърпането) и без да спуска плавно за макс. регенерация – тогава вероятно ще е сериозно намаляването на пробега (-30%).

    т.е. сметките са като на всяка една кола… юркай ДВГ нагоре по баири и веднага получаваш +2-3 /100.. при това без да печелиш надолу.. Лошото е, че с чиста ел. кола трепериш ако нямаш дост. рейндж. 🙂

    in reply to: Как ще е с Tesla Model S на баири #28815

    Хм, есента стигах Обзор с оставащи 20тина км заряд при предсказан 50 км при тръгване…

    В момента обаче, пробегът ми е значително по-добър. С внимателно каране, но без да се тътря (85-90 км/ч) + градско, спокойно минавам 75 км с един заряд.

    т.е. предполагам, че сега с нормално каране, без да я настъпвам, ще стигна до Старо оряхово.

    С две думи, при комбинация нагоре -> надолу не би трябвало да има значителна разлика в пробега.. (около -10% от нормалния), ..но натиска ли човек нагоре (да си се кефи на дърпането) и без да спуска плавно за макс. регенерация – тогава вероятно ще е сериозно намаляването на пробега (-30%).

    т.е. сметките са като на всяка една кола… юркай ДВГ нагоре по баири и веднага получаваш +2-3 /100.. при това без да печелиш надолу.. Лошото е, че с чиста ел. кола трепериш ако нямаш дост. рейндж. 🙂

    in reply to: Как ще е с Tesla Model S на баири #29020

    Хм, есента стигах Обзор с оставащи 20тина км заряд при предсказан 50 км при тръгване…

    В момента обаче, пробегът ми е значително по-добър. С внимателно каране, но без да се тътря (85-90 км/ч) + градско, спокойно минавам 75 км с един заряд.

    т.е. предполагам, че сега с нормално каране, без да я настъпвам, ще стигна до Старо оряхово.

    С две думи, при комбинация нагоре -> надолу не би трябвало да има значителна разлика в пробега.. (около -10% от нормалния), ..но натиска ли човек нагоре (да си се кефи на дърпането) и без да спуска плавно за макс. регенерация – тогава вероятно ще е сериозно намаляването на пробега (-30%).

    т.е. сметките са като на всяка една кола… юркай ДВГ нагоре по баири и веднага получаваш +2-3 /100.. при това без да печелиш надолу.. Лошото е, че с чиста ел. кола трепериш ако нямаш дост. рейндж. 🙂

    Dear Mr. Stoychev,

    Thank you for your email to which Mr. Jean has asked me to reply.

    The possibility to switch off the system is required by paragraph 2(b) of Annex VIII
    http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=uriserv:OJ.CE.2014.082.01.0001.01.ENG
    “(b) Switch
    The AVAS shall be fitted with a switch which is easily accessible by the vehicle driver in order to allow engaging and disengaging. …”

    Best regards,
    Antony Lagrange
    Legislative officer

    Dear Mr. Stoychev,

    Thank you for your email to which Mr. Jean has asked me to reply.

    The possibility to switch off the system is required by paragraph 2(b) of Annex VIII
    http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=uriserv:OJ.CE.2014.082.01.0001.01.ENG
    “(b) Switch
    The AVAS shall be fitted with a switch which is easily accessible by the vehicle driver in order to allow engaging and disengaging. …”

    Best regards,
    Antony Lagrange
    Legislative officer

    Dear Mr. Stoychev,

    Thank you for your email to which Mr. Jean has asked me to reply.

    The possibility to switch off the system is required by paragraph 2(b) of Annex VIII
    http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=uriserv:OJ.CE.2014.082.01.0001.01.ENG
    “(b) Switch
    The AVAS shall be fitted with a switch which is easily accessible by the vehicle driver in order to allow engaging and disengaging. …”

    Best regards,
    Antony Lagrange
    Legislative officer

    Dear Mr. Stoychev,

    Thank you for your email to which Mr. Jean has asked me to reply.

    The possibility to switch off the system is required by paragraph 2(b) of Annex VIII
    http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=uriserv:OJ.CE.2014.082.01.0001.01.ENG
    “(b) Switch
    The AVAS shall be fitted with a switch which is easily accessible by the vehicle driver in order to allow engaging and disengaging. …”

    Best regards,
    Antony Lagrange
    Legislative officer

    Dear Mr. Stoychev,

    Thank you for your email to which Mr. Jean has asked me to reply.

    The possibility to switch off the system is required by paragraph 2(b) of Annex VIII
    http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=uriserv:OJ.CE.2014.082.01.0001.01.ENG
    “(b) Switch
    The AVAS shall be fitted with a switch which is easily accessible by the vehicle driver in order to allow engaging and disengaging. …”

    Best regards,
    Antony Lagrange
    Legislative officer

    Dear Mr. Stoychev,

    Thank you for your email to which Mr. Jean has asked me to reply.

    The possibility to switch off the system is required by paragraph 2(b) of Annex VIII
    http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=uriserv:OJ.CE.2014.082.01.0001.01.ENG
    “(b) Switch
    The AVAS shall be fitted with a switch which is easily accessible by the vehicle driver in order to allow engaging and disengaging. …”

    Best regards,
    Antony Lagrange
    Legislative officer

    Dear Mr. Stoychev,

    Thank you for your email to which Mr. Jean has asked me to reply.

    The possibility to switch off the system is required by paragraph 2(b) of Annex VIII
    http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=uriserv:OJ.CE.2014.082.01.0001.01.ENG
    “(b) Switch
    The AVAS shall be fitted with a switch which is easily accessible by the vehicle driver in order to allow engaging and disengaging. …”

    Best regards,
    Antony Lagrange
    Legislative officer

    Dear Mr. Stoychev,

    Thank you for your email to which Mr. Jean has asked me to reply.

    The possibility to switch off the system is required by paragraph 2(b) of Annex VIII
    http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=uriserv:OJ.CE.2014.082.01.0001.01.ENG
    “(b) Switch
    The AVAS shall be fitted with a switch which is easily accessible by the vehicle driver in order to allow engaging and disengaging. …”

    Best regards,
    Antony Lagrange
    Legislative officer

    Dear Mr. Stoychev,

    Thank you for your email to which Mr. Jean has asked me to reply.

    The possibility to switch off the system is required by paragraph 2(b) of Annex VIII
    http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=uriserv:OJ.CE.2014.082.01.0001.01.ENG
    “(b) Switch
    The AVAS shall be fitted with a switch which is easily accessible by the vehicle driver in order to allow engaging and disengaging. …”

    Best regards,
    Antony Lagrange
    Legislative officer

Viewing 15 posts - 541 through 555 (of 908 total)