Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Петър СтойчевMember
Хм, есента стигах Обзор с оставащи 20тина км заряд при предсказан 50 км при тръгване…
В момента обаче, пробегът ми е значително по-добър. С внимателно каране, но без да се тътря (85-90 км/ч) + градско, спокойно минавам 75 км с един заряд.
т.е. предполагам, че сега с нормално каране, без да я настъпвам, ще стигна до Старо оряхово.
С две думи, при комбинация нагоре -> надолу не би трябвало да има значителна разлика в пробега.. (около -10% от нормалния), ..но натиска ли човек нагоре (да си се кефи на дърпането) и без да спуска плавно за макс. регенерация – тогава вероятно ще е сериозно намаляването на пробега (-30%).
т.е. сметките са като на всяка една кола… юркай ДВГ нагоре по баири и веднага получаваш +2-3 /100.. при това без да печелиш надолу.. Лошото е, че с чиста ел. кола трепериш ако нямаш дост. рейндж. 🙂
Петър СтойчевMemberХм, есента стигах Обзор с оставащи 20тина км заряд при предсказан 50 км при тръгване…
В момента обаче, пробегът ми е значително по-добър. С внимателно каране, но без да се тътря (85-90 км/ч) + градско, спокойно минавам 75 км с един заряд.
т.е. предполагам, че сега с нормално каране, без да я настъпвам, ще стигна до Старо оряхово.
С две думи, при комбинация нагоре -> надолу не би трябвало да има значителна разлика в пробега.. (около -10% от нормалния), ..но натиска ли човек нагоре (да си се кефи на дърпането) и без да спуска плавно за макс. регенерация – тогава вероятно ще е сериозно намаляването на пробега (-30%).
т.е. сметките са като на всяка една кола… юркай ДВГ нагоре по баири и веднага получаваш +2-3 /100.. при това без да печелиш надолу.. Лошото е, че с чиста ел. кола трепериш ако нямаш дост. рейндж. 🙂
Петър СтойчевMemberХм, есента стигах Обзор с оставащи 20тина км заряд при предсказан 50 км при тръгване…
В момента обаче, пробегът ми е значително по-добър. С внимателно каране, но без да се тътря (85-90 км/ч) + градско, спокойно минавам 75 км с един заряд.
т.е. предполагам, че сега с нормално каране, без да я настъпвам, ще стигна до Старо оряхово.
С две думи, при комбинация нагоре -> надолу не би трябвало да има значителна разлика в пробега.. (около -10% от нормалния), ..но натиска ли човек нагоре (да си се кефи на дърпането) и без да спуска плавно за макс. регенерация – тогава вероятно ще е сериозно намаляването на пробега (-30%).
т.е. сметките са като на всяка една кола… юркай ДВГ нагоре по баири и веднага получаваш +2-3 /100.. при това без да печелиш надолу.. Лошото е, че с чиста ел. кола трепериш ако нямаш дост. рейндж. 🙂
Петър СтойчевMemberХм, есента стигах Обзор с оставащи 20тина км заряд при предсказан 50 км при тръгване…
В момента обаче, пробегът ми е значително по-добър. С внимателно каране, но без да се тътря (85-90 км/ч) + градско, спокойно минавам 75 км с един заряд.
т.е. предполагам, че сега с нормално каране, без да я настъпвам, ще стигна до Старо оряхово.
С две думи, при комбинация нагоре -> надолу не би трябвало да има значителна разлика в пробега.. (около -10% от нормалния), ..но натиска ли човек нагоре (да си се кефи на дърпането) и без да спуска плавно за макс. регенерация – тогава вероятно ще е сериозно намаляването на пробега (-30%).
т.е. сметките са като на всяка една кола… юркай ДВГ нагоре по баири и веднага получаваш +2-3 /100.. при това без да печелиш надолу.. Лошото е, че с чиста ел. кола трепериш ако нямаш дост. рейндж. 🙂
Петър СтойчевMemberХм, есента стигах Обзор с оставащи 20тина км заряд при предсказан 50 км при тръгване…
В момента обаче, пробегът ми е значително по-добър. С внимателно каране, но без да се тътря (85-90 км/ч) + градско, спокойно минавам 75 км с един заряд.
т.е. предполагам, че сега с нормално каране, без да я настъпвам, ще стигна до Старо оряхово.
С две думи, при комбинация нагоре -> надолу не би трябвало да има значителна разлика в пробега.. (около -10% от нормалния), ..но натиска ли човек нагоре (да си се кефи на дърпането) и без да спуска плавно за макс. регенерация – тогава вероятно ще е сериозно намаляването на пробега (-30%).
т.е. сметките са като на всяка една кола… юркай ДВГ нагоре по баири и веднага получаваш +2-3 /100.. при това без да печелиш надолу.. Лошото е, че с чиста ел. кола трепериш ако нямаш дост. рейндж. 🙂
Петър СтойчевMemberХм, есента стигах Обзор с оставащи 20тина км заряд при предсказан 50 км при тръгване…
В момента обаче, пробегът ми е значително по-добър. С внимателно каране, но без да се тътря (85-90 км/ч) + градско, спокойно минавам 75 км с един заряд.
т.е. предполагам, че сега с нормално каране, без да я настъпвам, ще стигна до Старо оряхово.
С две думи, при комбинация нагоре -> надолу не би трябвало да има значителна разлика в пробега.. (около -10% от нормалния), ..но натиска ли човек нагоре (да си се кефи на дърпането) и без да спуска плавно за макс. регенерация – тогава вероятно ще е сериозно намаляването на пробега (-30%).
т.е. сметките са като на всяка една кола… юркай ДВГ нагоре по баири и веднага получаваш +2-3 /100.. при това без да печелиш надолу.. Лошото е, че с чиста ел. кола трепериш ако нямаш дост. рейндж. 🙂
April 23, 2014 at 7:35 pm in reply to: Какво мислите за Електромобилите задължително да издават шум/звук #28014Петър СтойчевMemberDear Mr. Stoychev,
Thank you for your email to which Mr. Jean has asked me to reply.
The possibility to switch off the system is required by paragraph 2(b) of Annex VIII
http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=uriserv:OJ.CE.2014.082.01.0001.01.ENG
“(b) Switch
The AVAS shall be fitted with a switch which is easily accessible by the vehicle driver in order to allow engaging and disengaging. …”Best regards,
Antony Lagrange
Legislative officerApril 23, 2014 at 7:35 pm in reply to: Какво мислите за Електромобилите задължително да издават шум/звук #28035Петър СтойчевMemberDear Mr. Stoychev,
Thank you for your email to which Mr. Jean has asked me to reply.
The possibility to switch off the system is required by paragraph 2(b) of Annex VIII
http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=uriserv:OJ.CE.2014.082.01.0001.01.ENG
“(b) Switch
The AVAS shall be fitted with a switch which is easily accessible by the vehicle driver in order to allow engaging and disengaging. …”Best regards,
Antony Lagrange
Legislative officerApril 23, 2014 at 7:35 pm in reply to: Какво мислите за Електромобилите задължително да издават шум/звук #28037Петър СтойчевMemberDear Mr. Stoychev,
Thank you for your email to which Mr. Jean has asked me to reply.
The possibility to switch off the system is required by paragraph 2(b) of Annex VIII
http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=uriserv:OJ.CE.2014.082.01.0001.01.ENG
“(b) Switch
The AVAS shall be fitted with a switch which is easily accessible by the vehicle driver in order to allow engaging and disengaging. …”Best regards,
Antony Lagrange
Legislative officerApril 23, 2014 at 7:35 pm in reply to: Какво мислите за Електромобилите задължително да издават шум/звук #28056Петър СтойчевMemberDear Mr. Stoychev,
Thank you for your email to which Mr. Jean has asked me to reply.
The possibility to switch off the system is required by paragraph 2(b) of Annex VIII
http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=uriserv:OJ.CE.2014.082.01.0001.01.ENG
“(b) Switch
The AVAS shall be fitted with a switch which is easily accessible by the vehicle driver in order to allow engaging and disengaging. …”Best regards,
Antony Lagrange
Legislative officerApril 23, 2014 at 7:35 pm in reply to: Какво мислите за Електромобилите задължително да издават шум/звук #28079Петър СтойчевMemberDear Mr. Stoychev,
Thank you for your email to which Mr. Jean has asked me to reply.
The possibility to switch off the system is required by paragraph 2(b) of Annex VIII
http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=uriserv:OJ.CE.2014.082.01.0001.01.ENG
“(b) Switch
The AVAS shall be fitted with a switch which is easily accessible by the vehicle driver in order to allow engaging and disengaging. …”Best regards,
Antony Lagrange
Legislative officerApril 23, 2014 at 7:35 pm in reply to: Какво мислите за Електромобилите задължително да издават шум/звук #28097Петър СтойчевMemberDear Mr. Stoychev,
Thank you for your email to which Mr. Jean has asked me to reply.
The possibility to switch off the system is required by paragraph 2(b) of Annex VIII
http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=uriserv:OJ.CE.2014.082.01.0001.01.ENG
“(b) Switch
The AVAS shall be fitted with a switch which is easily accessible by the vehicle driver in order to allow engaging and disengaging. …”Best regards,
Antony Lagrange
Legislative officerApril 23, 2014 at 7:35 pm in reply to: Какво мислите за Електромобилите задължително да издават шум/звук #28109Петър СтойчевMemberDear Mr. Stoychev,
Thank you for your email to which Mr. Jean has asked me to reply.
The possibility to switch off the system is required by paragraph 2(b) of Annex VIII
http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=uriserv:OJ.CE.2014.082.01.0001.01.ENG
“(b) Switch
The AVAS shall be fitted with a switch which is easily accessible by the vehicle driver in order to allow engaging and disengaging. …”Best regards,
Antony Lagrange
Legislative officerApril 23, 2014 at 7:35 pm in reply to: Какво мислите за Електромобилите задължително да издават шум/звук #28119Петър СтойчевMemberDear Mr. Stoychev,
Thank you for your email to which Mr. Jean has asked me to reply.
The possibility to switch off the system is required by paragraph 2(b) of Annex VIII
http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=uriserv:OJ.CE.2014.082.01.0001.01.ENG
“(b) Switch
The AVAS shall be fitted with a switch which is easily accessible by the vehicle driver in order to allow engaging and disengaging. …”Best regards,
Antony Lagrange
Legislative officerApril 23, 2014 at 7:35 pm in reply to: Какво мислите за Електромобилите задължително да издават шум/звук #28128Петър СтойчевMemberDear Mr. Stoychev,
Thank you for your email to which Mr. Jean has asked me to reply.
The possibility to switch off the system is required by paragraph 2(b) of Annex VIII
http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=uriserv:OJ.CE.2014.082.01.0001.01.ENG
“(b) Switch
The AVAS shall be fitted with a switch which is easily accessible by the vehicle driver in order to allow engaging and disengaging. …”Best regards,
Antony Lagrange
Legislative officer -
AuthorPosts