Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Петър СтойчевMember
Ами с риск да се повторя.. знаете, че между шукото и 5 пиновия плъг (J1772 – Mennekes) на амперата си виси самото зарядно. Някои коли си имат вградено зарядно (Лийф примерно.. незнам как е при Туизи)
.
Когато колегата от Любляна ми даде неговия кабел (тъй като на повечето обществени станции нямаше шуко), та на него нямаше зарядно.. само 1 кабел… единия край в амперата, другия край със същия сокет, но мъжки – в зарядното. T.e. зарядното е в самата колонка и очевидно и то и кабела са универсални и съвсем не са само за острова.Петър СтойчевMemberКакто знаете по принцип стоковото зарядно на Амперата е външно с шуко в единия край, а другия край явно се води именно J1772.
Ако трябва да си нося моето зарядно за обществена станция, би било много неудобно, тъй като ще трябва да виси някъде на улицата .. надали ще рискува някой да го резне докато тече ток.. ама де да знаеш.. България все пак.Та този кабел J1772 (5 пинов) се ползва при обществени зарядни станции, където зарядното си е в самата колонка.. Не съм ползвал още обществените зарядни в София или другаде в БГ, но ако са с шуко, би означавало, че са просто едни контакти на улицата, а не “зарядни станции”?..
Един колега от Волт/Ампера форума в Словения ми зае такъв кабел, за да заредя докато бях в Любляна. Явно е най-разпространения стандарт.Петър СтойчевMemberКакто знаете по принцип стоковото зарядно на Амперата е външно с шуко в единия край, а другия край явно се води именно J1772.
Ако трябва да си нося моето зарядно за обществена станция, би било много неудобно, тъй като ще трябва да виси някъде на улицата .. надали ще рискува някой да го резне докато тече ток.. ама де да знаеш.. България все пак.Та този кабел J1772 (5 пинов) се ползва при обществени зарядни станции, където зарядното си е в самата колонка.. Не съм ползвал още обществените зарядни в София или другаде в БГ, но ако са с шуко, би означавало, че са просто едни контакти на улицата, а не “зарядни станции”?..
Един колега от Волт/Ампера форума в Словения ми зае такъв кабел, за да заредя докато бях в Любляна. Явно е най-разпространения стандарт.Петър СтойчевMemberКакто знаете по принцип стоковото зарядно на Амперата е външно с шуко в единия край, а другия край явно се води именно J1772.
Ако трябва да си нося моето зарядно за обществена станция, би било много неудобно, тъй като ще трябва да виси някъде на улицата .. надали ще рискува някой да го резне докато тече ток.. ама де да знаеш.. България все пак.Та този кабел J1772 (5 пинов) се ползва при обществени зарядни станции, където зарядното си е в самата колонка.. Не съм ползвал още обществените зарядни в София или другаде в БГ, но ако са с шуко, би означавало, че са просто едни контакти на улицата, а не “зарядни станции”?..
Един колега от Волт/Ампера форума в Словения ми зае такъв кабел, за да заредя докато бях в Любляна. Явно е най-разпространения стандарт.Петър СтойчевMemberКакто знаете по принцип стоковото зарядно на Амперата е външно с шуко в единия край, а другия край явно се води именно J1772.
Ако трябва да си нося моето зарядно за обществена станция, би било много неудобно, тъй като ще трябва да виси някъде на улицата .. надали ще рискува някой да го резне докато тече ток.. ама де да знаеш.. България все пак.Та този кабел J1772 (5 пинов) се ползва при обществени зарядни станции, където зарядното си е в самата колонка.. Не съм ползвал още обществените зарядни в София или другаде в БГ, но ако са с шуко, би означавало, че са просто едни контакти на улицата, а не “зарядни станции”?..
Един колега от Волт/Ампера форума в Словения ми зае такъв кабел, за да заредя докато бях в Любляна. Явно е най-разпространения стандарт.Петър СтойчевMemberКакто знаете по принцип стоковото зарядно на Амперата е външно с шуко в единия край, а другия край явно се води именно J1772.
Ако трябва да си нося моето зарядно за обществена станция, би било много неудобно, тъй като ще трябва да виси някъде на улицата .. надали ще рискува някой да го резне докато тече ток.. ама де да знаеш.. България все пак.Та този кабел J1772 (5 пинов) се ползва при обществени зарядни станции, където зарядното си е в самата колонка.. Не съм ползвал още обществените зарядни в София или другаде в БГ, но ако са с шуко, би означавало, че са просто едни контакти на улицата, а не “зарядни станции”?..
Един колега от Волт/Ампера форума в Словения ми зае такъв кабел, за да заредя докато бях в Любляна. Явно е най-разпространения стандарт.Петър СтойчевMemberКакто знаете по принцип стоковото зарядно на Амперата е външно с шуко в единия край, а другия край явно се води именно J1772.
Ако трябва да си нося моето зарядно за обществена станция, би било много неудобно, тъй като ще трябва да виси някъде на улицата .. надали ще рискува някой да го резне докато тече ток.. ама де да знаеш.. България все пак.Та този кабел J1772 (5 пинов) се ползва при обществени зарядни станции, където зарядното си е в самата колонка.. Не съм ползвал още обществените зарядни в София или другаде в БГ, но ако са с шуко, би означавало, че са просто едни контакти на улицата, а не “зарядни станции”?..
Един колега от Волт/Ампера форума в Словения ми зае такъв кабел, за да заредя докато бях в Любляна. Явно е най-разпространения стандарт.Петър СтойчевMemberКакто знаете по принцип стоковото зарядно на Амперата е външно с шуко в единия край, а другия край явно се води именно J1772.
Ако трябва да си нося моето зарядно за обществена станция, би било много неудобно, тъй като ще трябва да виси някъде на улицата .. надали ще рискува някой да го резне докато тече ток.. ама де да знаеш.. България все пак.Та този кабел J1772 (5 пинов) се ползва при обществени зарядни станции, където зарядното си е в самата колонка.. Не съм ползвал още обществените зарядни в София или другаде в БГ, но ако са с шуко, би означавало, че са просто едни контакти на улицата, а не “зарядни станции”?..
Един колега от Волт/Ампера форума в Словения ми зае такъв кабел, за да заредя докато бях в Любляна. Явно е най-разпространения стандарт.Петър СтойчевMemberКакто знаете по принцип стоковото зарядно на Амперата е външно с шуко в единия край, а другия край явно се води именно J1772.
Ако трябва да си нося моето зарядно за обществена станция, би било много неудобно, тъй като ще трябва да виси някъде на улицата .. надали ще рискува някой да го резне докато тече ток.. ама де да знаеш.. България все пак.Та този кабел J1772 (5 пинов) се ползва при обществени зарядни станции, където зарядното си е в самата колонка.. Не съм ползвал още обществените зарядни в София или другаде в БГ, но ако са с шуко, би означавало, че са просто едни контакти на улицата, а не “зарядни станции”?..
Един колега от Волт/Ампера форума в Словения ми зае такъв кабел, за да заредя докато бях в Любляна. Явно е най-разпространения стандарт.Петър СтойчевMemberКакто знаете по принцип стоковото зарядно на Амперата е външно с шуко в единия край, а другия край явно се води именно J1772.
Ако трябва да си нося моето зарядно за обществена станция, би било много неудобно, тъй като ще трябва да виси някъде на улицата .. надали ще рискува някой да го резне докато тече ток.. ама де да знаеш.. България все пак.Та този кабел J1772 (5 пинов) се ползва при обществени зарядни станции, където зарядното си е в самата колонка.. Не съм ползвал още обществените зарядни в София или другаде в БГ, но ако са с шуко, би означавало, че са просто едни контакти на улицата, а не “зарядни станции”?..
Един колега от Волт/Ампера форума в Словения ми зае такъв кабел, за да заредя докато бях в Любляна. Явно е най-разпространения стандарт.Петър СтойчевMemberКакто знаете по принцип стоковото зарядно на Амперата е външно с шуко в единия край, а другия край явно се води именно J1772.
Ако трябва да си нося моето зарядно за обществена станция, би било много неудобно, тъй като ще трябва да виси някъде на улицата .. надали ще рискува някой да го резне докато тече ток.. ама де да знаеш.. България все пак.Та този кабел J1772 (5 пинов) се ползва при обществени зарядни станции, където зарядното си е в самата колонка.. Не съм ползвал още обществените зарядни в София или другаде в БГ, но ако са с шуко, би означавало, че са просто едни контакти на улицата, а не “зарядни станции”?..
Един колега от Волт/Ампера форума в Словения ми зае такъв кабел, за да заредя докато бях в Любляна. Явно е най-разпространения стандарт.April 16, 2014 at 7:01 pm in reply to: Какво мислите за Електромобилите задължително да издават шум/звук #27970Петър СтойчевMember[quote=”mumojem” post=1214]Другото, което не разбирам е:
Manufacturers shall install AVAS meeting the requirements set out in Annex VIII in new types of hybrid electric and pure electric vehicles by 1 July 2019. Manufacturers shall install AVAS in all new hybrid electric and pure electric vehicles by 1 July 2021.
Как така веднъж нови типове (до 2019), пък после всички нови (до 2021)? Едното включва някак другото – просто не правя разликата.[/quote]
Мии може би.. 2019 г. всички нови модели такива автомобили трябва да имат. Но ако примерно 2019 се произвежда автомобил модел 2016 – за него няма да е задължително, тъй като не е нов модел. Вече след 2021 – няма не искам – няма недей..
April 16, 2014 at 7:01 pm in reply to: Какво мислите за Електромобилите задължително да издават шум/звук #27937Петър СтойчевMember[quote=”mumojem” post=1214]Другото, което не разбирам е:
Manufacturers shall install AVAS meeting the requirements set out in Annex VIII in new types of hybrid electric and pure electric vehicles by 1 July 2019. Manufacturers shall install AVAS in all new hybrid electric and pure electric vehicles by 1 July 2021.
Как така веднъж нови типове (до 2019), пък после всички нови (до 2021)? Едното включва някак другото – просто не правя разликата.[/quote]
Мии може би.. 2019 г. всички нови модели такива автомобили трябва да имат. Но ако примерно 2019 се произвежда автомобил модел 2016 – за него няма да е задължително, тъй като не е нов модел. Вече след 2021 – няма не искам – няма недей..
April 16, 2014 at 7:01 pm in reply to: Какво мислите за Електромобилите задължително да издават шум/звук #28210Петър СтойчевMember[quote=”mumojem” post=1214]Другото, което не разбирам е:
Manufacturers shall install AVAS meeting the requirements set out in Annex VIII in new types of hybrid electric and pure electric vehicles by 1 July 2019. Manufacturers shall install AVAS in all new hybrid electric and pure electric vehicles by 1 July 2021.
Как така веднъж нови типове (до 2019), пък после всички нови (до 2021)? Едното включва някак другото – просто не правя разликата.[/quote]
Мии може би.. 2019 г. всички нови модели такива автомобили трябва да имат. Но ако примерно 2019 се произвежда автомобил модел 2016 – за него няма да е задължително, тъй като не е нов модел. Вече след 2021 – няма не искам – няма недей..
April 16, 2014 at 7:01 pm in reply to: Какво мислите за Електромобилите задължително да издават шум/звук #27959Петър СтойчевMember[quote=”mumojem” post=1214]Другото, което не разбирам е:
Manufacturers shall install AVAS meeting the requirements set out in Annex VIII in new types of hybrid electric and pure electric vehicles by 1 July 2019. Manufacturers shall install AVAS in all new hybrid electric and pure electric vehicles by 1 July 2021.
Как така веднъж нови типове (до 2019), пък после всички нови (до 2021)? Едното включва някак другото – просто не правя разликата.[/quote]
Мии може би.. 2019 г. всички нови модели такива автомобили трябва да имат. Но ако примерно 2019 се произвежда автомобил модел 2016 – за него няма да е задължително, тъй като не е нов модел. Вече след 2021 – няма не искам – няма недей..
-
AuthorPosts