Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 586 through 600 (of 908 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: Неща от нета 2 #27995

    Ами с риск да се повторя.. знаете, че между шукото и 5 пиновия плъг (J1772 – Mennekes) на амперата си виси самото зарядно. Някои коли си имат вградено зарядно (Лийф примерно.. незнам как е при Туизи)
    .
    Когато колегата от Любляна ми даде неговия кабел (тъй като на повечето обществени станции нямаше шуко), та на него нямаше зарядно.. само 1 кабел… единия край в амперата, другия край със същия сокет, но мъжки – в зарядното. T.e. зарядното е в самата колонка и очевидно и то и кабела са универсални и съвсем не са само за острова.

    in reply to: Неща от нета 2 #28001

    Както знаете по принцип стоковото зарядно на Амперата е външно с шуко в единия край, а другия край явно се води именно J1772.
    Ако трябва да си нося моето зарядно за обществена станция, би било много неудобно, тъй като ще трябва да виси някъде на улицата .. надали ще рискува някой да го резне докато тече ток.. ама де да знаеш.. България все пак.

    Та този кабел J1772 (5 пинов) се ползва при обществени зарядни станции, където зарядното си е в самата колонка.. Не съм ползвал още обществените зарядни в София или другаде в БГ, но ако са с шуко, би означавало, че са просто едни контакти на улицата, а не “зарядни станции”?..
    Един колега от Волт/Ампера форума в Словения ми зае такъв кабел, за да заредя докато бях в Любляна. Явно е най-разпространения стандарт.

    in reply to: Неща от нета 2 #27909

    Както знаете по принцип стоковото зарядно на Амперата е външно с шуко в единия край, а другия край явно се води именно J1772.
    Ако трябва да си нося моето зарядно за обществена станция, би било много неудобно, тъй като ще трябва да виси някъде на улицата .. надали ще рискува някой да го резне докато тече ток.. ама де да знаеш.. България все пак.

    Та този кабел J1772 (5 пинов) се ползва при обществени зарядни станции, където зарядното си е в самата колонка.. Не съм ползвал още обществените зарядни в София или другаде в БГ, но ако са с шуко, би означавало, че са просто едни контакти на улицата, а не “зарядни станции”?..
    Един колега от Волт/Ампера форума в Словения ми зае такъв кабел, за да заредя докато бях в Любляна. Явно е най-разпространения стандарт.

    in reply to: Неща от нета 2 #27987

    Както знаете по принцип стоковото зарядно на Амперата е външно с шуко в единия край, а другия край явно се води именно J1772.
    Ако трябва да си нося моето зарядно за обществена станция, би било много неудобно, тъй като ще трябва да виси някъде на улицата .. надали ще рискува някой да го резне докато тече ток.. ама де да знаеш.. България все пак.

    Та този кабел J1772 (5 пинов) се ползва при обществени зарядни станции, където зарядното си е в самата колонка.. Не съм ползвал още обществените зарядни в София или другаде в БГ, но ако са с шуко, би означавало, че са просто едни контакти на улицата, а не “зарядни станции”?..
    Един колега от Волт/Ампера форума в Словения ми зае такъв кабел, за да заредя докато бях в Любляна. Явно е най-разпространения стандарт.

    in reply to: Неща от нета 2 #27891

    Както знаете по принцип стоковото зарядно на Амперата е външно с шуко в единия край, а другия край явно се води именно J1772.
    Ако трябва да си нося моето зарядно за обществена станция, би било много неудобно, тъй като ще трябва да виси някъде на улицата .. надали ще рискува някой да го резне докато тече ток.. ама де да знаеш.. България все пак.

    Та този кабел J1772 (5 пинов) се ползва при обществени зарядни станции, където зарядното си е в самата колонка.. Не съм ползвал още обществените зарядни в София или другаде в БГ, но ако са с шуко, би означавало, че са просто едни контакти на улицата, а не “зарядни станции”?..
    Един колега от Волт/Ампера форума в Словения ми зае такъв кабел, за да заредя докато бях в Любляна. Явно е най-разпространения стандарт.

    in reply to: Неща от нета 2 #27889

    Както знаете по принцип стоковото зарядно на Амперата е външно с шуко в единия край, а другия край явно се води именно J1772.
    Ако трябва да си нося моето зарядно за обществена станция, би било много неудобно, тъй като ще трябва да виси някъде на улицата .. надали ще рискува някой да го резне докато тече ток.. ама де да знаеш.. България все пак.

    Та този кабел J1772 (5 пинов) се ползва при обществени зарядни станции, където зарядното си е в самата колонка.. Не съм ползвал още обществените зарядни в София или другаде в БГ, но ако са с шуко, би означавало, че са просто едни контакти на улицата, а не “зарядни станции”?..
    Един колега от Волт/Ампера форума в Словения ми зае такъв кабел, за да заредя докато бях в Любляна. Явно е най-разпространения стандарт.

    in reply to: Неща от нета 2 #27977

    Както знаете по принцип стоковото зарядно на Амперата е външно с шуко в единия край, а другия край явно се води именно J1772.
    Ако трябва да си нося моето зарядно за обществена станция, би било много неудобно, тъй като ще трябва да виси някъде на улицата .. надали ще рискува някой да го резне докато тече ток.. ама де да знаеш.. България все пак.

    Та този кабел J1772 (5 пинов) се ползва при обществени зарядни станции, където зарядното си е в самата колонка.. Не съм ползвал още обществените зарядни в София или другаде в БГ, но ако са с шуко, би означавало, че са просто едни контакти на улицата, а не “зарядни станции”?..
    Един колега от Волт/Ампера форума в Словения ми зае такъв кабел, за да заредя докато бях в Любляна. Явно е най-разпространения стандарт.

    in reply to: Неща от нета 2 #27927

    Както знаете по принцип стоковото зарядно на Амперата е външно с шуко в единия край, а другия край явно се води именно J1772.
    Ако трябва да си нося моето зарядно за обществена станция, би било много неудобно, тъй като ще трябва да виси някъде на улицата .. надали ще рискува някой да го резне докато тече ток.. ама де да знаеш.. България все пак.

    Та този кабел J1772 (5 пинов) се ползва при обществени зарядни станции, където зарядното си е в самата колонка.. Не съм ползвал още обществените зарядни в София или другаде в БГ, но ако са с шуко, би означавало, че са просто едни контакти на улицата, а не “зарядни станции”?..
    Един колега от Волт/Ампера форума в Словения ми зае такъв кабел, за да заредя докато бях в Любляна. Явно е най-разпространения стандарт.

    in reply to: Неща от нета 2 #27967

    Както знаете по принцип стоковото зарядно на Амперата е външно с шуко в единия край, а другия край явно се води именно J1772.
    Ако трябва да си нося моето зарядно за обществена станция, би било много неудобно, тъй като ще трябва да виси някъде на улицата .. надали ще рискува някой да го резне докато тече ток.. ама де да знаеш.. България все пак.

    Та този кабел J1772 (5 пинов) се ползва при обществени зарядни станции, където зарядното си е в самата колонка.. Не съм ползвал още обществените зарядни в София или другаде в БГ, но ако са с шуко, би означавало, че са просто едни контакти на улицата, а не “зарядни станции”?..
    Един колега от Волт/Ампера форума в Словения ми зае такъв кабел, за да заредя докато бях в Любляна. Явно е най-разпространения стандарт.

    in reply to: Неща от нета 2 #28250

    Както знаете по принцип стоковото зарядно на Амперата е външно с шуко в единия край, а другия край явно се води именно J1772.
    Ако трябва да си нося моето зарядно за обществена станция, би било много неудобно, тъй като ще трябва да виси някъде на улицата .. надали ще рискува някой да го резне докато тече ток.. ама де да знаеш.. България все пак.

    Та този кабел J1772 (5 пинов) се ползва при обществени зарядни станции, където зарядното си е в самата колонка.. Не съм ползвал още обществените зарядни в София или другаде в БГ, но ако са с шуко, би означавало, че са просто едни контакти на улицата, а не “зарядни станции”?..
    Един колега от Волт/Ампера форума в Словения ми зае такъв кабел, за да заредя докато бях в Любляна. Явно е най-разпространения стандарт.

    in reply to: Неща от нета 2 #27944

    Както знаете по принцип стоковото зарядно на Амперата е външно с шуко в единия край, а другия край явно се води именно J1772.
    Ако трябва да си нося моето зарядно за обществена станция, би било много неудобно, тъй като ще трябва да виси някъде на улицата .. надали ще рискува някой да го резне докато тече ток.. ама де да знаеш.. България все пак.

    Та този кабел J1772 (5 пинов) се ползва при обществени зарядни станции, където зарядното си е в самата колонка.. Не съм ползвал още обществените зарядни в София или другаде в БГ, но ако са с шуко, би означавало, че са просто едни контакти на улицата, а не “зарядни станции”?..
    Един колега от Волт/Ампера форума в Словения ми зае такъв кабел, за да заредя докато бях в Любляна. Явно е най-разпространения стандарт.

    [quote=”mumojem” post=1214]Другото, което не разбирам е:

    Manufacturers shall install AVAS meeting the requirements set out in Annex VIII in new types of hybrid electric and pure electric vehicles by 1 July 2019. Manufacturers shall install AVAS in all new hybrid electric and pure electric vehicles by 1 July 2021.

    Как така веднъж нови типове (до 2019), пък после всички нови (до 2021)? Едното включва някак другото – просто не правя разликата.[/quote]

    Мии може би.. 2019 г. всички нови модели такива автомобили трябва да имат. Но ако примерно 2019 се произвежда автомобил модел 2016 – за него няма да е задължително, тъй като не е нов модел. Вече след 2021 – няма не искам – няма недей..

    [quote=”mumojem” post=1214]Другото, което не разбирам е:

    Manufacturers shall install AVAS meeting the requirements set out in Annex VIII in new types of hybrid electric and pure electric vehicles by 1 July 2019. Manufacturers shall install AVAS in all new hybrid electric and pure electric vehicles by 1 July 2021.

    Как така веднъж нови типове (до 2019), пък после всички нови (до 2021)? Едното включва някак другото – просто не правя разликата.[/quote]

    Мии може би.. 2019 г. всички нови модели такива автомобили трябва да имат. Но ако примерно 2019 се произвежда автомобил модел 2016 – за него няма да е задължително, тъй като не е нов модел. Вече след 2021 – няма не искам – няма недей..

    [quote=”mumojem” post=1214]Другото, което не разбирам е:

    Manufacturers shall install AVAS meeting the requirements set out in Annex VIII in new types of hybrid electric and pure electric vehicles by 1 July 2019. Manufacturers shall install AVAS in all new hybrid electric and pure electric vehicles by 1 July 2021.

    Как така веднъж нови типове (до 2019), пък после всички нови (до 2021)? Едното включва някак другото – просто не правя разликата.[/quote]

    Мии може би.. 2019 г. всички нови модели такива автомобили трябва да имат. Но ако примерно 2019 се произвежда автомобил модел 2016 – за него няма да е задължително, тъй като не е нов модел. Вече след 2021 – няма не искам – няма недей..

    [quote=”mumojem” post=1214]Другото, което не разбирам е:

    Manufacturers shall install AVAS meeting the requirements set out in Annex VIII in new types of hybrid electric and pure electric vehicles by 1 July 2019. Manufacturers shall install AVAS in all new hybrid electric and pure electric vehicles by 1 July 2021.

    Как така веднъж нови типове (до 2019), пък после всички нови (до 2021)? Едното включва някак другото – просто не правя разликата.[/quote]

    Мии може би.. 2019 г. всички нови модели такива автомобили трябва да имат. Но ако примерно 2019 се произвежда автомобил модел 2016 – за него няма да е задължително, тъй като не е нов модел. Вече след 2021 – няма не искам – няма недей..

Viewing 15 posts - 586 through 600 (of 908 total)