Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Петър СтойчевMember
Там е малко сложно обяснено.. , не че не е сложно по принцип 🙂
С 2 думи. Има 360 V ел нагревател, който затопля водния кръг. Самия воден кръг има байпас клапан, затваря кръга към двигателя като не работи последния и циркулира само около радиаторчето на парното. Ако се включи ДВГто, клапана се отваря при достигане на температура в охл. кръг на двигателя и системата става една цяла..
Резултата какъв е:
Мога да си включа отоплението дистанционно от терасата 10 мин преди да тръгна и да си стопля колата дърпайки ток от мрежата вместо да хабя този в батерията.. АКо не го направя, просто първоначалното стопляне сваля от батерията и намаля пробега повечко. Реално колко – нямам много наблюдения, тъй като тук е още доста топло… разбира се това ще зависи от външна температура.. от това колко искам да стопля и пр. Има ЕКО режим на климатичната система при който нагревателя работи на половин мощност.. загрява по-бавно и по-леко, но не дърпа толкова ток… може да се ползва за поддържане на топлината в системата ако първоначалното топлене е било от двигателя или щепсела.. 🙂
Разбира се всичко това е ненужно, ако работи двигателя.. използва се неговата топлина като на всяка кола. Така, че ако знам, че отивам по-далече и няма да ми стигне батерията е по-добре веднага като тръгна да включа двигателя, да се стопля от него и после да си включа на батерия, за да не харча много ток за нагревателя.На разположение съм за др. връпроси.
(към колегата planebgerchev – сори колега, не съм се занимавал, тъй като съм доста зает и не ми е спешен въпросът.. ако има новини и развитие ще споделя).
Петър СтойчевMemberТам е малко сложно обяснено.. , не че не е сложно по принцип 🙂
С 2 думи. Има 360 V ел нагревател, който затопля водния кръг. Самия воден кръг има байпас клапан, затваря кръга към двигателя като не работи последния и циркулира само около радиаторчето на парното. Ако се включи ДВГто, клапана се отваря при достигане на температура в охл. кръг на двигателя и системата става една цяла..
Резултата какъв е:
Мога да си включа отоплението дистанционно от терасата 10 мин преди да тръгна и да си стопля колата дърпайки ток от мрежата вместо да хабя този в батерията.. АКо не го направя, просто първоначалното стопляне сваля от батерията и намаля пробега повечко. Реално колко – нямам много наблюдения, тъй като тук е още доста топло… разбира се това ще зависи от външна температура.. от това колко искам да стопля и пр. Има ЕКО режим на климатичната система при който нагревателя работи на половин мощност.. загрява по-бавно и по-леко, но не дърпа толкова ток… може да се ползва за поддържане на топлината в системата ако първоначалното топлене е било от двигателя или щепсела.. 🙂
Разбира се всичко това е ненужно, ако работи двигателя.. използва се неговата топлина като на всяка кола. Така, че ако знам, че отивам по-далече и няма да ми стигне батерията е по-добре веднага като тръгна да включа двигателя, да се стопля от него и после да си включа на батерия, за да не харча много ток за нагревателя.На разположение съм за др. връпроси.
(към колегата planebgerchev – сори колега, не съм се занимавал, тъй като съм доста зает и не ми е спешен въпросът.. ако има новини и развитие ще споделя).
Петър СтойчевMemberТам е малко сложно обяснено.. , не че не е сложно по принцип 🙂
С 2 думи. Има 360 V ел нагревател, който затопля водния кръг. Самия воден кръг има байпас клапан, затваря кръга към двигателя като не работи последния и циркулира само около радиаторчето на парното. Ако се включи ДВГто, клапана се отваря при достигане на температура в охл. кръг на двигателя и системата става една цяла..
Резултата какъв е:
Мога да си включа отоплението дистанционно от терасата 10 мин преди да тръгна и да си стопля колата дърпайки ток от мрежата вместо да хабя този в батерията.. АКо не го направя, просто първоначалното стопляне сваля от батерията и намаля пробега повечко. Реално колко – нямам много наблюдения, тъй като тук е още доста топло… разбира се това ще зависи от външна температура.. от това колко искам да стопля и пр. Има ЕКО режим на климатичната система при който нагревателя работи на половин мощност.. загрява по-бавно и по-леко, но не дърпа толкова ток… може да се ползва за поддържане на топлината в системата ако първоначалното топлене е било от двигателя или щепсела.. 🙂
Разбира се всичко това е ненужно, ако работи двигателя.. използва се неговата топлина като на всяка кола. Така, че ако знам, че отивам по-далече и няма да ми стигне батерията е по-добре веднага като тръгна да включа двигателя, да се стопля от него и после да си включа на батерия, за да не харча много ток за нагревателя.На разположение съм за др. връпроси.
(към колегата planebgerchev – сори колега, не съм се занимавал, тъй като съм доста зает и не ми е спешен въпросът.. ако има новини и развитие ще споделя).
Петър СтойчевMemberТам е малко сложно обяснено.. , не че не е сложно по принцип 🙂
С 2 думи. Има 360 V ел нагревател, който затопля водния кръг. Самия воден кръг има байпас клапан, затваря кръга към двигателя като не работи последния и циркулира само около радиаторчето на парното. Ако се включи ДВГто, клапана се отваря при достигане на температура в охл. кръг на двигателя и системата става една цяла..
Резултата какъв е:
Мога да си включа отоплението дистанционно от терасата 10 мин преди да тръгна и да си стопля колата дърпайки ток от мрежата вместо да хабя този в батерията.. АКо не го направя, просто първоначалното стопляне сваля от батерията и намаля пробега повечко. Реално колко – нямам много наблюдения, тъй като тук е още доста топло… разбира се това ще зависи от външна температура.. от това колко искам да стопля и пр. Има ЕКО режим на климатичната система при който нагревателя работи на половин мощност.. загрява по-бавно и по-леко, но не дърпа толкова ток… може да се ползва за поддържане на топлината в системата ако първоначалното топлене е било от двигателя или щепсела.. 🙂
Разбира се всичко това е ненужно, ако работи двигателя.. използва се неговата топлина като на всяка кола. Така, че ако знам, че отивам по-далече и няма да ми стигне батерията е по-добре веднага като тръгна да включа двигателя, да се стопля от него и после да си включа на батерия, за да не харча много ток за нагревателя.На разположение съм за др. връпроси.
(към колегата planebgerchev – сори колега, не съм се занимавал, тъй като съм доста зает и не ми е спешен въпросът.. ако има новини и развитие ще споделя).
Петър СтойчевMemberТам е малко сложно обяснено.. , не че не е сложно по принцип 🙂
С 2 думи. Има 360 V ел нагревател, който затопля водния кръг. Самия воден кръг има байпас клапан, затваря кръга към двигателя като не работи последния и циркулира само около радиаторчето на парното. Ако се включи ДВГто, клапана се отваря при достигане на температура в охл. кръг на двигателя и системата става една цяла..
Резултата какъв е:
Мога да си включа отоплението дистанционно от терасата 10 мин преди да тръгна и да си стопля колата дърпайки ток от мрежата вместо да хабя този в батерията.. АКо не го направя, просто първоначалното стопляне сваля от батерията и намаля пробега повечко. Реално колко – нямам много наблюдения, тъй като тук е още доста топло… разбира се това ще зависи от външна температура.. от това колко искам да стопля и пр. Има ЕКО режим на климатичната система при който нагревателя работи на половин мощност.. загрява по-бавно и по-леко, но не дърпа толкова ток… може да се ползва за поддържане на топлината в системата ако първоначалното топлене е било от двигателя или щепсела.. 🙂
Разбира се всичко това е ненужно, ако работи двигателя.. използва се неговата топлина като на всяка кола. Така, че ако знам, че отивам по-далече и няма да ми стигне батерията е по-добре веднага като тръгна да включа двигателя, да се стопля от него и после да си включа на батерия, за да не харча много ток за нагревателя.На разположение съм за др. връпроси.
(към колегата planebgerchev – сори колега, не съм се занимавал, тъй като съм доста зает и не ми е спешен въпросът.. ако има новини и развитие ще споделя).
Петър СтойчевMemberТам е малко сложно обяснено.. , не че не е сложно по принцип 🙂
С 2 думи. Има 360 V ел нагревател, който затопля водния кръг. Самия воден кръг има байпас клапан, затваря кръга към двигателя като не работи последния и циркулира само около радиаторчето на парното. Ако се включи ДВГто, клапана се отваря при достигане на температура в охл. кръг на двигателя и системата става една цяла..
Резултата какъв е:
Мога да си включа отоплението дистанционно от терасата 10 мин преди да тръгна и да си стопля колата дърпайки ток от мрежата вместо да хабя този в батерията.. АКо не го направя, просто първоначалното стопляне сваля от батерията и намаля пробега повечко. Реално колко – нямам много наблюдения, тъй като тук е още доста топло… разбира се това ще зависи от външна температура.. от това колко искам да стопля и пр. Има ЕКО режим на климатичната система при който нагревателя работи на половин мощност.. загрява по-бавно и по-леко, но не дърпа толкова ток… може да се ползва за поддържане на топлината в системата ако първоначалното топлене е било от двигателя или щепсела.. 🙂
Разбира се всичко това е ненужно, ако работи двигателя.. използва се неговата топлина като на всяка кола. Така, че ако знам, че отивам по-далече и няма да ми стигне батерията е по-добре веднага като тръгна да включа двигателя, да се стопля от него и после да си включа на батерия, за да не харча много ток за нагревателя.На разположение съм за др. връпроси.
(към колегата planebgerchev – сори колега, не съм се занимавал, тъй като съм доста зает и не ми е спешен въпросът.. ако има новини и развитие ще споделя).
Петър СтойчевMemberТам е малко сложно обяснено.. , не че не е сложно по принцип 🙂
С 2 думи. Има 360 V ел нагревател, който затопля водния кръг. Самия воден кръг има байпас клапан, затваря кръга към двигателя като не работи последния и циркулира само около радиаторчето на парното. Ако се включи ДВГто, клапана се отваря при достигане на температура в охл. кръг на двигателя и системата става една цяла..
Резултата какъв е:
Мога да си включа отоплението дистанционно от терасата 10 мин преди да тръгна и да си стопля колата дърпайки ток от мрежата вместо да хабя този в батерията.. АКо не го направя, просто първоначалното стопляне сваля от батерията и намаля пробега повечко. Реално колко – нямам много наблюдения, тъй като тук е още доста топло… разбира се това ще зависи от външна температура.. от това колко искам да стопля и пр. Има ЕКО режим на климатичната система при който нагревателя работи на половин мощност.. загрява по-бавно и по-леко, но не дърпа толкова ток… може да се ползва за поддържане на топлината в системата ако първоначалното топлене е било от двигателя или щепсела.. 🙂
Разбира се всичко това е ненужно, ако работи двигателя.. използва се неговата топлина като на всяка кола. Така, че ако знам, че отивам по-далече и няма да ми стигне батерията е по-добре веднага като тръгна да включа двигателя, да се стопля от него и после да си включа на батерия, за да не харча много ток за нагревателя.На разположение съм за др. връпроси.
(към колегата planebgerchev – сори колега, не съм се занимавал, тъй като съм доста зает и не ми е спешен въпросът.. ако има новини и развитие ще споделя).
Петър СтойчевMemberТам е малко сложно обяснено.. , не че не е сложно по принцип 🙂
С 2 думи. Има 360 V ел нагревател, който затопля водния кръг. Самия воден кръг има байпас клапан, затваря кръга към двигателя като не работи последния и циркулира само около радиаторчето на парното. Ако се включи ДВГто, клапана се отваря при достигане на температура в охл. кръг на двигателя и системата става една цяла..
Резултата какъв е:
Мога да си включа отоплението дистанционно от терасата 10 мин преди да тръгна и да си стопля колата дърпайки ток от мрежата вместо да хабя този в батерията.. АКо не го направя, просто първоначалното стопляне сваля от батерията и намаля пробега повечко. Реално колко – нямам много наблюдения, тъй като тук е още доста топло… разбира се това ще зависи от външна температура.. от това колко искам да стопля и пр. Има ЕКО режим на климатичната система при който нагревателя работи на половин мощност.. загрява по-бавно и по-леко, но не дърпа толкова ток… може да се ползва за поддържане на топлината в системата ако първоначалното топлене е било от двигателя или щепсела.. 🙂
Разбира се всичко това е ненужно, ако работи двигателя.. използва се неговата топлина като на всяка кола. Така, че ако знам, че отивам по-далече и няма да ми стигне батерията е по-добре веднага като тръгна да включа двигателя, да се стопля от него и после да си включа на батерия, за да не харча много ток за нагревателя.На разположение съм за др. връпроси.
(към колегата planebgerchev – сори колега, не съм се занимавал, тъй като съм доста зает и не ми е спешен въпросът.. ако има новини и развитие ще споделя).
Петър СтойчевMemberТам е малко сложно обяснено.. , не че не е сложно по принцип 🙂
С 2 думи. Има 360 V ел нагревател, който затопля водния кръг. Самия воден кръг има байпас клапан, затваря кръга към двигателя като не работи последния и циркулира само около радиаторчето на парното. Ако се включи ДВГто, клапана се отваря при достигане на температура в охл. кръг на двигателя и системата става една цяла..
Резултата какъв е:
Мога да си включа отоплението дистанционно от терасата 10 мин преди да тръгна и да си стопля колата дърпайки ток от мрежата вместо да хабя този в батерията.. АКо не го направя, просто първоначалното стопляне сваля от батерията и намаля пробега повечко. Реално колко – нямам много наблюдения, тъй като тук е още доста топло… разбира се това ще зависи от външна температура.. от това колко искам да стопля и пр. Има ЕКО режим на климатичната система при който нагревателя работи на половин мощност.. загрява по-бавно и по-леко, но не дърпа толкова ток… може да се ползва за поддържане на топлината в системата ако първоначалното топлене е било от двигателя или щепсела.. 🙂
Разбира се всичко това е ненужно, ако работи двигателя.. използва се неговата топлина като на всяка кола. Така, че ако знам, че отивам по-далече и няма да ми стигне батерията е по-добре веднага като тръгна да включа двигателя, да се стопля от него и после да си включа на батерия, за да не харча много ток за нагревателя.На разположение съм за др. връпроси.
(към колегата planebgerchev – сори колега, не съм се занимавал, тъй като съм доста зает и не ми е спешен въпросът.. ако има новини и развитие ще споделя).
Петър СтойчевMemberНека да почакаме малко да видим какво ще измъдрят юристите на които съм дал задачка.. въпреки, че според мен базата на която мислят е тотално непригодена за 21 век и всеки може да си я тълкува като дявол – евангелие.
Така или иначе няма да оставя нещата така..
Петър СтойчевMemberНека да почакаме малко да видим какво ще измъдрят юристите на които съм дал задачка.. въпреки, че според мен базата на която мислят е тотално непригодена за 21 век и всеки може да си я тълкува като дявол – евангелие.
Така или иначе няма да оставя нещата така..
Петър СтойчевMemberНека да почакаме малко да видим какво ще измъдрят юристите на които съм дал задачка.. въпреки, че според мен базата на която мислят е тотално непригодена за 21 век и всеки може да си я тълкува като дявол – евангелие.
Така или иначе няма да оставя нещата така..
Петър СтойчевMemberНека да почакаме малко да видим какво ще измъдрят юристите на които съм дал задачка.. въпреки, че според мен базата на която мислят е тотално непригодена за 21 век и всеки може да си я тълкува като дявол – евангелие.
Така или иначе няма да оставя нещата така..
Петър СтойчевMemberНека да почакаме малко да видим какво ще измъдрят юристите на които съм дал задачка.. въпреки, че според мен базата на която мислят е тотално непригодена за 21 век и всеки може да си я тълкува като дявол – евангелие.
Така или иначе няма да оставя нещата така..
Петър СтойчевMemberНека да почакаме малко да видим какво ще измъдрят юристите на които съм дал задачка.. въпреки, че според мен базата на която мислят е тотално непригодена за 21 век и всеки може да си я тълкува като дявол – евангелие.
Така или иначе няма да оставя нещата така..
-
AuthorPosts