Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 841 through 855 (of 908 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: Моята Ампера #21074

    Нека да почакаме малко да видим какво ще измъдрят юристите на които съм дал задачка.. въпреки, че според мен базата на която мислят е тотално непригодена за 21 век и всеки може да си я тълкува като дявол – евангелие.

    Така или иначе няма да оставя нещата така..

    in reply to: Моята Ампера #21080

    Нека да почакаме малко да видим какво ще измъдрят юристите на които съм дал задачка.. въпреки, че според мен базата на която мислят е тотално непригодена за 21 век и всеки може да си я тълкува като дявол – евангелие.

    Така или иначе няма да оставя нещата така..

    in reply to: Моята Ампера #21107

    Нека да почакаме малко да видим какво ще измъдрят юристите на които съм дал задачка.. въпреки, че според мен базата на която мислят е тотално непригодена за 21 век и всеки може да си я тълкува като дявол – евангелие.

    Така или иначе няма да оставя нещата така..

    in reply to: Моята Ампера #20989

    Така,

    заформя се голяма драма с талона и закона като цяло във връзка с тълкуването на коли като Амперата.

    Ясно е, че законът борави с термини от миналия век, без да прави разлика между хибриди с 2 кв батерия и такива с 10 кв.. да не говорим за термини като ел. автомобил с удължен обсег.

    В настоящото “мъгляво” положение на закона, амперата може да мине дори и като електрически.. защото е въпрос на тълкуване, но, при всички положения обаче не може да ми пишат смесено кубатура на едно и киловати на друго както им скимне.

    В момента юристи се потят над казуса.. , но не знам какво могат да измъдрят при положение, че дори дилърите на коли май нямат достатъчно технически грамотни лица, които да боравят с правилните термини..

    Ще Ви държа в течение.

    in reply to: Моята Ампера #20991

    Така,

    заформя се голяма драма с талона и закона като цяло във връзка с тълкуването на коли като Амперата.

    Ясно е, че законът борави с термини от миналия век, без да прави разлика между хибриди с 2 кв батерия и такива с 10 кв.. да не говорим за термини като ел. автомобил с удължен обсег.

    В настоящото “мъгляво” положение на закона, амперата може да мине дори и като електрически.. защото е въпрос на тълкуване, но, при всички положения обаче не може да ми пишат смесено кубатура на едно и киловати на друго както им скимне.

    В момента юристи се потят над казуса.. , но не знам какво могат да измъдрят при положение, че дори дилърите на коли май нямат достатъчно технически грамотни лица, които да боравят с правилните термини..

    Ще Ви държа в течение.

    in reply to: Моята Ампера #20992

    Така,

    заформя се голяма драма с талона и закона като цяло във връзка с тълкуването на коли като Амперата.

    Ясно е, че законът борави с термини от миналия век, без да прави разлика между хибриди с 2 кв батерия и такива с 10 кв.. да не говорим за термини като ел. автомобил с удължен обсег.

    В настоящото “мъгляво” положение на закона, амперата може да мине дори и като електрически.. защото е въпрос на тълкуване, но, при всички положения обаче не може да ми пишат смесено кубатура на едно и киловати на друго както им скимне.

    В момента юристи се потят над казуса.. , но не знам какво могат да измъдрят при положение, че дори дилърите на коли май нямат достатъчно технически грамотни лица, които да боравят с правилните термини..

    Ще Ви държа в течение.

    in reply to: Моята Ампера #20993

    Така,

    заформя се голяма драма с талона и закона като цяло във връзка с тълкуването на коли като Амперата.

    Ясно е, че законът борави с термини от миналия век, без да прави разлика между хибриди с 2 кв батерия и такива с 10 кв.. да не говорим за термини като ел. автомобил с удължен обсег.

    В настоящото “мъгляво” положение на закона, амперата може да мине дори и като електрически.. защото е въпрос на тълкуване, но, при всички положения обаче не може да ми пишат смесено кубатура на едно и киловати на друго както им скимне.

    В момента юристи се потят над казуса.. , но не знам какво могат да измъдрят при положение, че дори дилърите на коли май нямат достатъчно технически грамотни лица, които да боравят с правилните термини..

    Ще Ви държа в течение.

    in reply to: Моята Ампера #20997

    Така,

    заформя се голяма драма с талона и закона като цяло във връзка с тълкуването на коли като Амперата.

    Ясно е, че законът борави с термини от миналия век, без да прави разлика между хибриди с 2 кв батерия и такива с 10 кв.. да не говорим за термини като ел. автомобил с удължен обсег.

    В настоящото “мъгляво” положение на закона, амперата може да мине дори и като електрически.. защото е въпрос на тълкуване, но, при всички положения обаче не може да ми пишат смесено кубатура на едно и киловати на друго както им скимне.

    В момента юристи се потят над казуса.. , но не знам какво могат да измъдрят при положение, че дори дилърите на коли май нямат достатъчно технически грамотни лица, които да боравят с правилните термини..

    Ще Ви държа в течение.

    in reply to: Моята Ампера #21005

    Така,

    заформя се голяма драма с талона и закона като цяло във връзка с тълкуването на коли като Амперата.

    Ясно е, че законът борави с термини от миналия век, без да прави разлика между хибриди с 2 кв батерия и такива с 10 кв.. да не говорим за термини като ел. автомобил с удължен обсег.

    В настоящото “мъгляво” положение на закона, амперата може да мине дори и като електрически.. защото е въпрос на тълкуване, но, при всички положения обаче не може да ми пишат смесено кубатура на едно и киловати на друго както им скимне.

    В момента юристи се потят над казуса.. , но не знам какво могат да измъдрят при положение, че дори дилърите на коли май нямат достатъчно технически грамотни лица, които да боравят с правилните термини..

    Ще Ви държа в течение.

    in reply to: Моята Ампера #21012

    Така,

    заформя се голяма драма с талона и закона като цяло във връзка с тълкуването на коли като Амперата.

    Ясно е, че законът борави с термини от миналия век, без да прави разлика между хибриди с 2 кв батерия и такива с 10 кв.. да не говорим за термини като ел. автомобил с удължен обсег.

    В настоящото “мъгляво” положение на закона, амперата може да мине дори и като електрически.. защото е въпрос на тълкуване, но, при всички положения обаче не може да ми пишат смесено кубатура на едно и киловати на друго както им скимне.

    В момента юристи се потят над казуса.. , но не знам какво могат да измъдрят при положение, че дори дилърите на коли май нямат достатъчно технически грамотни лица, които да боравят с правилните термини..

    Ще Ви държа в течение.

    in reply to: Моята Ампера #21013

    Така,

    заформя се голяма драма с талона и закона като цяло във връзка с тълкуването на коли като Амперата.

    Ясно е, че законът борави с термини от миналия век, без да прави разлика между хибриди с 2 кв батерия и такива с 10 кв.. да не говорим за термини като ел. автомобил с удължен обсег.

    В настоящото “мъгляво” положение на закона, амперата може да мине дори и като електрически.. защото е въпрос на тълкуване, но, при всички положения обаче не може да ми пишат смесено кубатура на едно и киловати на друго както им скимне.

    В момента юристи се потят над казуса.. , но не знам какво могат да измъдрят при положение, че дори дилърите на коли май нямат достатъчно технически грамотни лица, които да боравят с правилните термини..

    Ще Ви държа в течение.

    in reply to: Моята Ампера #21016

    Така,

    заформя се голяма драма с талона и закона като цяло във връзка с тълкуването на коли като Амперата.

    Ясно е, че законът борави с термини от миналия век, без да прави разлика между хибриди с 2 кв батерия и такива с 10 кв.. да не говорим за термини като ел. автомобил с удължен обсег.

    В настоящото “мъгляво” положение на закона, амперата може да мине дори и като електрически.. защото е въпрос на тълкуване, но, при всички положения обаче не може да ми пишат смесено кубатура на едно и киловати на друго както им скимне.

    В момента юристи се потят над казуса.. , но не знам какво могат да измъдрят при положение, че дори дилърите на коли май нямат достатъчно технически грамотни лица, които да боравят с правилните термини..

    Ще Ви държа в течение.

    in reply to: Моята Ампера #21046

    Така,

    заформя се голяма драма с талона и закона като цяло във връзка с тълкуването на коли като Амперата.

    Ясно е, че законът борави с термини от миналия век, без да прави разлика между хибриди с 2 кв батерия и такива с 10 кв.. да не говорим за термини като ел. автомобил с удължен обсег.

    В настоящото “мъгляво” положение на закона, амперата може да мине дори и като електрически.. защото е въпрос на тълкуване, но, при всички положения обаче не може да ми пишат смесено кубатура на едно и киловати на друго както им скимне.

    В момента юристи се потят над казуса.. , но не знам какво могат да измъдрят при положение, че дори дилърите на коли май нямат достатъчно технически грамотни лица, които да боравят с правилните термини..

    Ще Ви държа в течение.

    in reply to: Моята Ампера #20980

    Oo напротив 🙂

    моите очаквания си бяха точно такива.

    Предимствата на амперата са в близките ежедневни пътувания. Ве пак аз като съм си в района не горя нито капка бензин.

    На дълъг път Амперата трябва да се справя с тежката задача да дърпа 1.8 т. кола+батерии с 1.4 двигател. Така че е нормално при високи скорости да е така.

    Дори и при по-ниски извънградски скорости приусът пак има известно предимство.. просто аз мъкна повече тежест 🙂

    Регенерацията е уникална. От Несебър до Варна натиснах спирачка само на светофара на Обзор 🙂

    Поздрави

    in reply to: Моята Ампера #20973

    Oo напротив 🙂

    моите очаквания си бяха точно такива.

    Предимствата на амперата са в близките ежедневни пътувания. Ве пак аз като съм си в района не горя нито капка бензин.

    На дълъг път Амперата трябва да се справя с тежката задача да дърпа 1.8 т. кола+батерии с 1.4 двигател. Така че е нормално при високи скорости да е така.

    Дори и при по-ниски извънградски скорости приусът пак има известно предимство.. просто аз мъкна повече тежест 🙂

    Регенерацията е уникална. От Несебър до Варна натиснах спирачка само на светофара на Обзор 🙂

    Поздрави

Viewing 15 posts - 841 through 855 (of 908 total)