Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Петър СтойчевMember
Между другото – статистиката от днес.
Несебър-Варна-Несебър + малко градско Варна. Общо 200 км. Общ среден разход 4.4 л/100.
При батерия на 0, след слизане от с. Баня се качи на 8 км 🙂 Мн гот така да се пълни 🙂 🙂
Поздрави
Петър СтойчевMemberМежду другото – статистиката от днес.
Несебър-Варна-Несебър + малко градско Варна. Общо 200 км. Общ среден разход 4.4 л/100.
При батерия на 0, след слизане от с. Баня се качи на 8 км 🙂 Мн гот така да се пълни 🙂 🙂
Поздрави
Петър СтойчевMemberМерси, ще е хубаво да ги сравним.
Мисля да ходя да се разправям в КАТ по въпроса.
То е ясно, че като отиде там такъв автомобил го гледат като голям камък.. ама не може да си ги пишат както им скимне..
Всичко останало в талона се отнася до ДВГто. Емисии на вредни газове, кубатура, Евро 5 и пр.. и изведнъж 111 киловата.. а ДВГто е 63 киловата.. така не може да се ползва дори мижавата отстъпка от данъка, който важи само за коли под 100 к.с.
Петър СтойчевMemberМерси, ще е хубаво да ги сравним.
Мисля да ходя да се разправям в КАТ по въпроса.
То е ясно, че като отиде там такъв автомобил го гледат като голям камък.. ама не може да си ги пишат както им скимне..
Всичко останало в талона се отнася до ДВГто. Емисии на вредни газове, кубатура, Евро 5 и пр.. и изведнъж 111 киловата.. а ДВГто е 63 киловата.. така не може да се ползва дори мижавата отстъпка от данъка, който важи само за коли под 100 к.с.
Петър СтойчевMemberМерси, ще е хубаво да ги сравним.
Мисля да ходя да се разправям в КАТ по въпроса.
То е ясно, че като отиде там такъв автомобил го гледат като голям камък.. ама не може да си ги пишат както им скимне..
Всичко останало в талона се отнася до ДВГто. Емисии на вредни газове, кубатура, Евро 5 и пр.. и изведнъж 111 киловата.. а ДВГто е 63 киловата.. така не може да се ползва дори мижавата отстъпка от данъка, който важи само за коли под 100 к.с.
Петър СтойчевMemberМерси, ще е хубаво да ги сравним.
Мисля да ходя да се разправям в КАТ по въпроса.
То е ясно, че като отиде там такъв автомобил го гледат като голям камък.. ама не може да си ги пишат както им скимне..
Всичко останало в талона се отнася до ДВГто. Емисии на вредни газове, кубатура, Евро 5 и пр.. и изведнъж 111 киловата.. а ДВГто е 63 киловата.. така не може да се ползва дори мижавата отстъпка от данъка, който важи само за коли под 100 к.с.
Петър СтойчевMemberМерси, ще е хубаво да ги сравним.
Мисля да ходя да се разправям в КАТ по въпроса.
То е ясно, че като отиде там такъв автомобил го гледат като голям камък.. ама не може да си ги пишат както им скимне..
Всичко останало в талона се отнася до ДВГто. Емисии на вредни газове, кубатура, Евро 5 и пр.. и изведнъж 111 киловата.. а ДВГто е 63 киловата.. така не може да се ползва дори мижавата отстъпка от данъка, който важи само за коли под 100 к.с.
Петър СтойчевMemberМерси, ще е хубаво да ги сравним.
Мисля да ходя да се разправям в КАТ по въпроса.
То е ясно, че като отиде там такъв автомобил го гледат като голям камък.. ама не може да си ги пишат както им скимне..
Всичко останало в талона се отнася до ДВГто. Емисии на вредни газове, кубатура, Евро 5 и пр.. и изведнъж 111 киловата.. а ДВГто е 63 киловата.. така не може да се ползва дори мижавата отстъпка от данъка, който важи само за коли под 100 к.с.
Петър СтойчевMemberМерси, ще е хубаво да ги сравним.
Мисля да ходя да се разправям в КАТ по въпроса.
То е ясно, че като отиде там такъв автомобил го гледат като голям камък.. ама не може да си ги пишат както им скимне..
Всичко останало в талона се отнася до ДВГто. Емисии на вредни газове, кубатура, Евро 5 и пр.. и изведнъж 111 киловата.. а ДВГто е 63 киловата.. така не може да се ползва дори мижавата отстъпка от данъка, който важи само за коли под 100 к.с.
Петър СтойчевMemberМерси, ще е хубаво да ги сравним.
Мисля да ходя да се разправям в КАТ по въпроса.
То е ясно, че като отиде там такъв автомобил го гледат като голям камък.. ама не може да си ги пишат както им скимне..
Всичко останало в талона се отнася до ДВГто. Емисии на вредни газове, кубатура, Евро 5 и пр.. и изведнъж 111 киловата.. а ДВГто е 63 киловата.. така не може да се ползва дори мижавата отстъпка от данъка, който важи само за коли под 100 к.с.
Петър СтойчевMemberМерси, ще е хубаво да ги сравним.
Мисля да ходя да се разправям в КАТ по въпроса.
То е ясно, че като отиде там такъв автомобил го гледат като голям камък.. ама не може да си ги пишат както им скимне..
Всичко останало в талона се отнася до ДВГто. Емисии на вредни газове, кубатура, Евро 5 и пр.. и изведнъж 111 киловата.. а ДВГто е 63 киловата.. така не може да се ползва дори мижавата отстъпка от данъка, който важи само за коли под 100 к.с.
Петър СтойчевMemberИди разбери.. на талона пише на “Р3. бензин/електричество” май ядец..
Иначе долу вляво пише EURO 5 .
Другото, което прави впечатление, че пише кубатура 1398 см3, но киловати 111 – пълна тъпотия.. взимат кубатурата на двигателя, а конските сили на електродвигателя.. това е пълен абсурд!!!!
Да отиде човек в КАТ и да ги души.. но явно на дженеръс ауто не им пука за тези подробности.
Петър СтойчевMemberИди разбери.. на талона пише на “Р3. бензин/електричество” май ядец..
Иначе долу вляво пише EURO 5 .
Другото, което прави впечатление, че пише кубатура 1398 см3, но киловати 111 – пълна тъпотия.. взимат кубатурата на двигателя, а конските сили на електродвигателя.. това е пълен абсурд!!!!
Да отиде човек в КАТ и да ги души.. но явно на дженеръс ауто не им пука за тези подробности.
Петър СтойчевMemberИди разбери.. на талона пише на “Р3. бензин/електричество” май ядец..
Иначе долу вляво пише EURO 5 .
Другото, което прави впечатление, че пише кубатура 1398 см3, но киловати 111 – пълна тъпотия.. взимат кубатурата на двигателя, а конските сили на електродвигателя.. това е пълен абсурд!!!!
Да отиде човек в КАТ и да ги души.. но явно на дженеръс ауто не им пука за тези подробности.
Петър СтойчевMemberИди разбери.. на талона пише на “Р3. бензин/електричество” май ядец..
Иначе долу вляво пише EURO 5 .
Другото, което прави впечатление, че пише кубатура 1398 см3, но киловати 111 – пълна тъпотия.. взимат кубатурата на двигателя, а конските сили на електродвигателя.. това е пълен абсурд!!!!
Да отиде човек в КАТ и да ги души.. но явно на дженеръс ауто не им пука за тези подробности.
-
AuthorPosts