Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 908 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: Моята Ампера #36225

    Точно това е тип 1 (5) пина (колата) към тип 2 (7) пина (станциьта) . Изисква зарядна станция с тип 2.. Има на 2-3 места из сф. В двата сайта, които ти дадох като цъкнеш на съответните точки излиза какви типове контакти има..
    В повечето молове има само стандартни табла, където ти го трябва оригиналния кабел с шуко и електрониката.. Евентуално може с преходник от шуко към кръглите трифазни..

    in reply to: Моята Ампера #36230

    Точно това е тип 1 (5) пина (колата) към тип 2 (7) пина (станциьта) . Изисква зарядна станция с тип 2.. Има на 2-3 места из сф. В двата сайта, които ти дадох като цъкнеш на съответните точки излиза какви типове контакти има..
    В повечето молове има само стандартни табла, където ти го трябва оригиналния кабел с шуко и електрониката.. Евентуално може с преходник от шуко към кръглите трифазни..

    in reply to: Моята Ампера #36215

    Имаш ли тип 1 към тип 2 кабел? За зарядна станция такъв ти трябва..

    Иначе с фабричния кабел с контролер (кутията с лампички), ако ти се носи, може да си я включваш в почти всеки мол.

    Тип 2 знам със сигурност, че има в България Мол.. май и на the mall

    Виж тук: Тук и Тук

    in reply to: Моята Ампера #36220

    Имаш ли тип 1 към тип 2 кабел? За зарядна станция такъв ти трябва..

    Иначе с фабричния кабел с контролер (кутията с лампички), ако ти се носи, може да си я включваш в почти всеки мол.

    Тип 2 знам със сигурност, че има в България Мол.. май и на the mall

    Виж тук: Тук и Тук

    in reply to: Моята Ампера #36217

    Имаш ли тип 1 към тип 2 кабел? За зарядна станция такъв ти трябва..

    Иначе с фабричния кабел с контролер (кутията с лампички), ако ти се носи, може да си я включваш в почти всеки мол.

    Тип 2 знам със сигурност, че има в България Мол.. май и на the mall

    Виж тук: Тук и Тук

    in reply to: Моята Ампера #36200

    Както вече писах, данните в системата на КАТ се зареждат автоматично, а първоначално се взимат от типовата форма, издадена от производителя.
    Само с коригирана типова форма може да променят данните в системата на КАТ.

    in reply to: Моята Ампера #36204

    Както вече писах, данните в системата на КАТ се зареждат автоматично, а първоначално се взимат от типовата форма, издадена от производителя.
    Само с коригирана типова форма може да променят данните в системата на КАТ.

    in reply to: Моята Ампера #36202

    Както вече писах, данните в системата на КАТ се зареждат автоматично, а първоначално се взимат от типовата форма, издадена от производителя.
    Само с коригирана типова форма може да променят данните в системата на КАТ.

    in reply to: Моята Ампера #36182

    20161128_155548.jpg

    Това е, което намерих в моята книжка.

    in reply to: Моята Ампера #36184

    20161128_155548.jpg

    Това е, което намерих в моята книжка.

    in reply to: Моята Ампера #36180

    20161128_155548.jpg

    Това е, което намерих в моята книжка.

    in reply to: Моята Ампера #36160

    За Нави-то много зависи дали е до 2012 или от 2013 нататък. От 2013 или 2014 са с новата intelilink система, за която има нови карти и се обновява с USB флашка.
    За тези без intelilink няма и няма и да има ъпдейти.

    За номера на двигателя виж в книжката на колата.. ако нямаш аз ще погледна моята..

    in reply to: Моята Ампера #36163

    За Нави-то много зависи дали е до 2012 или от 2013 нататък. От 2013 или 2014 са с новата intelilink система, за която има нови карти и се обновява с USB флашка.
    За тези без intelilink няма и няма и да има ъпдейти.

    За номера на двигателя виж в книжката на колата.. ако нямаш аз ще погледна моята..

    in reply to: Моята Ампера #36165

    За Нави-то много зависи дали е до 2012 или от 2013 нататък. От 2013 или 2014 са с новата intelilink система, за която има нови карти и се обновява с USB флашка.
    За тези без intelilink няма и няма и да има ъпдейти.

    За номера на двигателя виж в книжката на колата.. ако нямаш аз ще погледна моята..

    in reply to: Моята Ампера #36150

    Здрасти,

    честито за придобивката.

    На талона пише така, защото опел са издали грешна типова форма за регистрация на автомобила, в разрез с изискванията на ЕС. Имам отговор на комисията по транспорта на ЕС, който гласи, че в типовата форма на всички коли с хибридно задвижване произведени след 2009 г, задължително се вписва мощността и на двата двигателя.

    Уви, от ГМ не искат да се занимават с преиздаването на типовата форма.. и сме до там. Имаме всички основания безпроблемно да осъдим ГМ, но трябват съответните юристи които да се занимаят с дело в ЕС. Аз нямам такива и нямам и физическото време да се занимая по-нататък с това. Ако се намерят други, ще предоставя цялата информация и може заедно да одрусаме малко ГМ.
    Поради горното – данъка ти е като на автомобил 150 коня, без никакви преференции и намаления, независимо, че двигателя е 84 коня и евро 5. Няма какво да се направи в КАТ, тъй като автомобила е вкаран като модел в системата им на базата на съответната типова форма. Ако вече успеем да я променим, тя трябва да се входира в кат и промените автоматично ще се отразят данните за колата и от там да се издаде нов талон.. а данъка се определя по талона..

    За дженеръс – не знам. Не би трябвало да имаш проблеми с 8 годишната гаранция дори и да не си я карал там… След 10тина дни ще ходя до София да си прехвърлям вече изплатената ампера и мога да коментирам с тях въпроса. Реално няма какво да гледат по ел. задвижването.. то е ясно, че искат да вземат някакви дребни пари за единия годишен преглед, но според мен е безсмислено.

    За наше щастие, ГМ доста са се преосигурили с конструирането на тази кола, така че не очаквам да имаме проблеми откъм ел. задвижването.

    За контраст пък, страдаме от дръпнатото надменно отношение на ГМ и откъм липсата на всякакви ъпдейти за софтуер и навигацията.. последната я има от Австрия нататък..

    Приятно и безаварийно и
    Питай каквото и когато искаш 🙂

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 908 total)