Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Петър СтойчевMember
Точно това е тип 1 (5) пина (колата) към тип 2 (7) пина (станциьта) . Изисква зарядна станция с тип 2.. Има на 2-3 места из сф. В двата сайта, които ти дадох като цъкнеш на съответните точки излиза какви типове контакти има..
В повечето молове има само стандартни табла, където ти го трябва оригиналния кабел с шуко и електрониката.. Евентуално може с преходник от шуко към кръглите трифазни..Петър СтойчевMemberТочно това е тип 1 (5) пина (колата) към тип 2 (7) пина (станциьта) . Изисква зарядна станция с тип 2.. Има на 2-3 места из сф. В двата сайта, които ти дадох като цъкнеш на съответните точки излиза какви типове контакти има..
В повечето молове има само стандартни табла, където ти го трябва оригиналния кабел с шуко и електрониката.. Евентуално може с преходник от шуко към кръглите трифазни..Петър СтойчевMemberПетър СтойчевMemberПетър СтойчевMemberПетър СтойчевMemberКакто вече писах, данните в системата на КАТ се зареждат автоматично, а първоначално се взимат от типовата форма, издадена от производителя.
Само с коригирана типова форма може да променят данните в системата на КАТ.Петър СтойчевMemberКакто вече писах, данните в системата на КАТ се зареждат автоматично, а първоначално се взимат от типовата форма, издадена от производителя.
Само с коригирана типова форма може да променят данните в системата на КАТ.Петър СтойчевMemberКакто вече писах, данните в системата на КАТ се зареждат автоматично, а първоначално се взимат от типовата форма, издадена от производителя.
Само с коригирана типова форма може да променят данните в системата на КАТ.Петър СтойчевMemberТова е, което намерих в моята книжка.
Петър СтойчевMemberТова е, което намерих в моята книжка.
Петър СтойчевMemberТова е, което намерих в моята книжка.
Петър СтойчевMemberЗа Нави-то много зависи дали е до 2012 или от 2013 нататък. От 2013 или 2014 са с новата intelilink система, за която има нови карти и се обновява с USB флашка.
За тези без intelilink няма и няма и да има ъпдейти.За номера на двигателя виж в книжката на колата.. ако нямаш аз ще погледна моята..
Петър СтойчевMemberЗа Нави-то много зависи дали е до 2012 или от 2013 нататък. От 2013 или 2014 са с новата intelilink система, за която има нови карти и се обновява с USB флашка.
За тези без intelilink няма и няма и да има ъпдейти.За номера на двигателя виж в книжката на колата.. ако нямаш аз ще погледна моята..
Петър СтойчевMemberЗа Нави-то много зависи дали е до 2012 или от 2013 нататък. От 2013 или 2014 са с новата intelilink система, за която има нови карти и се обновява с USB флашка.
За тези без intelilink няма и няма и да има ъпдейти.За номера на двигателя виж в книжката на колата.. ако нямаш аз ще погледна моята..
Петър СтойчевMemberЗдрасти,
честито за придобивката.
На талона пише така, защото опел са издали грешна типова форма за регистрация на автомобила, в разрез с изискванията на ЕС. Имам отговор на комисията по транспорта на ЕС, който гласи, че в типовата форма на всички коли с хибридно задвижване произведени след 2009 г, задължително се вписва мощността и на двата двигателя.
Уви, от ГМ не искат да се занимават с преиздаването на типовата форма.. и сме до там. Имаме всички основания безпроблемно да осъдим ГМ, но трябват съответните юристи които да се занимаят с дело в ЕС. Аз нямам такива и нямам и физическото време да се занимая по-нататък с това. Ако се намерят други, ще предоставя цялата информация и може заедно да одрусаме малко ГМ.
Поради горното – данъка ти е като на автомобил 150 коня, без никакви преференции и намаления, независимо, че двигателя е 84 коня и евро 5. Няма какво да се направи в КАТ, тъй като автомобила е вкаран като модел в системата им на базата на съответната типова форма. Ако вече успеем да я променим, тя трябва да се входира в кат и промените автоматично ще се отразят данните за колата и от там да се издаде нов талон.. а данъка се определя по талона..За дженеръс – не знам. Не би трябвало да имаш проблеми с 8 годишната гаранция дори и да не си я карал там… След 10тина дни ще ходя до София да си прехвърлям вече изплатената ампера и мога да коментирам с тях въпроса. Реално няма какво да гледат по ел. задвижването.. то е ясно, че искат да вземат някакви дребни пари за единия годишен преглед, но според мен е безсмислено.
За наше щастие, ГМ доста са се преосигурили с конструирането на тази кола, така че не очаквам да имаме проблеми откъм ел. задвижването.
За контраст пък, страдаме от дръпнатото надменно отношение на ГМ и откъм липсата на всякакви ъпдейти за софтуер и навигацията.. последната я има от Австрия нататък..
Приятно и безаварийно и
Питай каквото и когато искаш 🙂 -
AuthorPosts