Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Петър СтойчевMember
Здрасти,
честито за придобивката.
На талона пише така, защото опел са издали грешна типова форма за регистрация на автомобила, в разрез с изискванията на ЕС. Имам отговор на комисията по транспорта на ЕС, който гласи, че в типовата форма на всички коли с хибридно задвижване произведени след 2009 г, задължително се вписва мощността и на двата двигателя.
Уви, от ГМ не искат да се занимават с преиздаването на типовата форма.. и сме до там. Имаме всички основания безпроблемно да осъдим ГМ, но трябват съответните юристи които да се занимаят с дело в ЕС. Аз нямам такива и нямам и физическото време да се занимая по-нататък с това. Ако се намерят други, ще предоставя цялата информация и може заедно да одрусаме малко ГМ.
Поради горното – данъка ти е като на автомобил 150 коня, без никакви преференции и намаления, независимо, че двигателя е 84 коня и евро 5. Няма какво да се направи в КАТ, тъй като автомобила е вкаран като модел в системата им на базата на съответната типова форма. Ако вече успеем да я променим, тя трябва да се входира в кат и промените автоматично ще се отразят данните за колата и от там да се издаде нов талон.. а данъка се определя по талона..За дженеръс – не знам. Не би трябвало да имаш проблеми с 8 годишната гаранция дори и да не си я карал там… След 10тина дни ще ходя до София да си прехвърлям вече изплатената ампера и мога да коментирам с тях въпроса. Реално няма какво да гледат по ел. задвижването.. то е ясно, че искат да вземат някакви дребни пари за единия годишен преглед, но според мен е безсмислено.
За наше щастие, ГМ доста са се преосигурили с конструирането на тази кола, така че не очаквам да имаме проблеми откъм ел. задвижването.
За контраст пък, страдаме от дръпнатото надменно отношение на ГМ и откъм липсата на всякакви ъпдейти за софтуер и навигацията.. последната я има от Австрия нататък..
Приятно и безаварийно и
Питай каквото и когато искаш 🙂Петър СтойчевMemberЗдрасти,
честито за придобивката.
На талона пише така, защото опел са издали грешна типова форма за регистрация на автомобила, в разрез с изискванията на ЕС. Имам отговор на комисията по транспорта на ЕС, който гласи, че в типовата форма на всички коли с хибридно задвижване произведени след 2009 г, задължително се вписва мощността и на двата двигателя.
Уви, от ГМ не искат да се занимават с преиздаването на типовата форма.. и сме до там. Имаме всички основания безпроблемно да осъдим ГМ, но трябват съответните юристи които да се занимаят с дело в ЕС. Аз нямам такива и нямам и физическото време да се занимая по-нататък с това. Ако се намерят други, ще предоставя цялата информация и може заедно да одрусаме малко ГМ.
Поради горното – данъка ти е като на автомобил 150 коня, без никакви преференции и намаления, независимо, че двигателя е 84 коня и евро 5. Няма какво да се направи в КАТ, тъй като автомобила е вкаран като модел в системата им на базата на съответната типова форма. Ако вече успеем да я променим, тя трябва да се входира в кат и промените автоматично ще се отразят данните за колата и от там да се издаде нов талон.. а данъка се определя по талона..За дженеръс – не знам. Не би трябвало да имаш проблеми с 8 годишната гаранция дори и да не си я карал там… След 10тина дни ще ходя до София да си прехвърлям вече изплатената ампера и мога да коментирам с тях въпроса. Реално няма какво да гледат по ел. задвижването.. то е ясно, че искат да вземат някакви дребни пари за единия годишен преглед, но според мен е безсмислено.
За наше щастие, ГМ доста са се преосигурили с конструирането на тази кола, така че не очаквам да имаме проблеми откъм ел. задвижването.
За контраст пък, страдаме от дръпнатото надменно отношение на ГМ и откъм липсата на всякакви ъпдейти за софтуер и навигацията.. последната я има от Австрия нататък..
Приятно и безаварийно и
Питай каквото и когато искаш 🙂Петър СтойчевMemberМоята кутийка си е час по всичко.. 🙂 (виж прикачените файлове)
ПВЦ ел. табло поръчано по интернет.. 30 х 40 см май беше. Два контакта вътре и импровизирана стойка за контролера и куплунга..
Под капака има два прореза, за да минава кабела и да се затваря плътно кутията.София си е по-студена.. аз все още минавам 60 км с парно на еко.
Претопляй колата сутрин ако има видимост към нея.. (15 мин преди тръгване) дистанционното хваща много отдалече.
Като пукне пролет и ще почнеш да минаваш по 70-80 км 🙂
Attachments:Петър СтойчевMemberМоята кутийка си е час по всичко.. 🙂 (виж прикачените файлове)
ПВЦ ел. табло поръчано по интернет.. 30 х 40 см май беше. Два контакта вътре и импровизирана стойка за контролера и куплунга..
Под капака има два прореза, за да минава кабела и да се затваря плътно кутията.София си е по-студена.. аз все още минавам 60 км с парно на еко.
Претопляй колата сутрин ако има видимост към нея.. (15 мин преди тръгване) дистанционното хваща много отдалече.
Като пукне пролет и ще почнеш да минаваш по 70-80 км 🙂
Attachments:Петър СтойчевMemberМоята кутийка си е час по всичко.. 🙂 (виж прикачените файлове)
ПВЦ ел. табло поръчано по интернет.. 30 х 40 см май беше. Два контакта вътре и импровизирана стойка за контролера и куплунга..
Под капака има два прореза, за да минава кабела и да се затваря плътно кутията.София си е по-студена.. аз все още минавам 60 км с парно на еко.
Претопляй колата сутрин ако има видимост към нея.. (15 мин преди тръгване) дистанционното хваща много отдалече.
Като пукне пролет и ще почнеш да минаваш по 70-80 км 🙂
Attachments:Петър СтойчевMemberМоята кутийка си е час по всичко.. 🙂 (виж прикачените файлове)
ПВЦ ел. табло поръчано по интернет.. 30 х 40 см май беше. Два контакта вътре и импровизирана стойка за контролера и куплунга..
Под капака има два прореза, за да минава кабела и да се затваря плътно кутията.София си е по-студена.. аз все още минавам 60 км с парно на еко.
Претопляй колата сутрин ако има видимост към нея.. (15 мин преди тръгване) дистанционното хваща много отдалече.
Като пукне пролет и ще почнеш да минаваш по 70-80 км 🙂
Attachments:Петър СтойчевMemberВсички серии на топ гиър ги има в Нетфликс 🙂
Петър СтойчевMemberВсички серии на топ гиър ги има в Нетфликс 🙂
Петър СтойчевMemberВсички серии на топ гиър ги има в Нетфликс 🙂
Петър СтойчевMemberСупер!
Честито!В момента съп по пътищата на Испания и не мога да пиша подробно,но..
Модула за заключване няма смисъл да се сменя. Проблемът е софтуерен. Решава се с ъпдейт на BCM (body control Manager). Просто да сложат последната версия. Съобщението пак излиза от време на време, но не заключва колата.
За навигацията, уви, нямаме шанс. Ъпдейт няма и да има. ползвал съм я в Италия и Австрия и много ме е яд, че Европа свършва до там..
Ще пиша повече като се върна..
Безаварийно!
Петър СтойчевMemberСупер!
Честито!В момента съп по пътищата на Испания и не мога да пиша подробно,но..
Модула за заключване няма смисъл да се сменя. Проблемът е софтуерен. Решава се с ъпдейт на BCM (body control Manager). Просто да сложат последната версия. Съобщението пак излиза от време на време, но не заключва колата.
За навигацията, уви, нямаме шанс. Ъпдейт няма и да има. ползвал съм я в Италия и Австрия и много ме е яд, че Европа свършва до там..
Ще пиша повече като се върна..
Безаварийно!
Петър СтойчевMemberСупер!
Честито!В момента съп по пътищата на Испания и не мога да пиша подробно,но..
Модула за заключване няма смисъл да се сменя. Проблемът е софтуерен. Решава се с ъпдейт на BCM (body control Manager). Просто да сложат последната версия. Съобщението пак излиза от време на време, но не заключва колата.
За навигацията, уви, нямаме шанс. Ъпдейт няма и да има. ползвал съм я в Италия и Австрия и много ме е яд, че Европа свършва до там..
Ще пиша повече като се върна..
Безаварийно!
Петър СтойчевMemberСупер!
Честито!В момента съп по пътищата на Испания и не мога да пиша подробно,но..
Модула за заключване няма смисъл да се сменя. Проблемът е софтуерен. Решава се с ъпдейт на BCM (body control Manager). Просто да сложат последната версия. Съобщението пак излиза от време на време, но не заключва колата.
За навигацията, уви, нямаме шанс. Ъпдейт няма и да има. ползвал съм я в Италия и Австрия и много ме е яд, че Европа свършва до там..
Ще пиша повече като се върна..
Безаварийно!
Петър СтойчевMemberСамо дженеръс ауто са обучени и оборудвани за поддръжка на Ампера в Бг.
Не би трябвало да правят проблеми.. Все пак всеки гаранционен ремонт ще им се плати от GM стига да е основателят.Петър СтойчевMemberСамо дженеръс ауто са обучени и оборудвани за поддръжка на Ампера в Бг.
Не би трябвало да правят проблеми.. Все пак всеки гаранционен ремонт ще им се плати от GM стига да е основателят. -
AuthorPosts