Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 908 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: Моята Ампера #36156

    Здрасти,

    честито за придобивката.

    На талона пише така, защото опел са издали грешна типова форма за регистрация на автомобила, в разрез с изискванията на ЕС. Имам отговор на комисията по транспорта на ЕС, който гласи, че в типовата форма на всички коли с хибридно задвижване произведени след 2009 г, задължително се вписва мощността и на двата двигателя.

    Уви, от ГМ не искат да се занимават с преиздаването на типовата форма.. и сме до там. Имаме всички основания безпроблемно да осъдим ГМ, но трябват съответните юристи които да се занимаят с дело в ЕС. Аз нямам такива и нямам и физическото време да се занимая по-нататък с това. Ако се намерят други, ще предоставя цялата информация и може заедно да одрусаме малко ГМ.
    Поради горното – данъка ти е като на автомобил 150 коня, без никакви преференции и намаления, независимо, че двигателя е 84 коня и евро 5. Няма какво да се направи в КАТ, тъй като автомобила е вкаран като модел в системата им на базата на съответната типова форма. Ако вече успеем да я променим, тя трябва да се входира в кат и промените автоматично ще се отразят данните за колата и от там да се издаде нов талон.. а данъка се определя по талона..

    За дженеръс – не знам. Не би трябвало да имаш проблеми с 8 годишната гаранция дори и да не си я карал там… След 10тина дни ще ходя до София да си прехвърлям вече изплатената ампера и мога да коментирам с тях въпроса. Реално няма какво да гледат по ел. задвижването.. то е ясно, че искат да вземат някакви дребни пари за единия годишен преглед, но според мен е безсмислено.

    За наше щастие, ГМ доста са се преосигурили с конструирането на тази кола, така че не очаквам да имаме проблеми откъм ел. задвижването.

    За контраст пък, страдаме от дръпнатото надменно отношение на ГМ и откъм липсата на всякакви ъпдейти за софтуер и навигацията.. последната я има от Австрия нататък..

    Приятно и безаварийно и
    Питай каквото и когато искаш 🙂

    in reply to: Моята Ампера #36150

    Здрасти,

    честито за придобивката.

    На талона пише така, защото опел са издали грешна типова форма за регистрация на автомобила, в разрез с изискванията на ЕС. Имам отговор на комисията по транспорта на ЕС, който гласи, че в типовата форма на всички коли с хибридно задвижване произведени след 2009 г, задължително се вписва мощността и на двата двигателя.

    Уви, от ГМ не искат да се занимават с преиздаването на типовата форма.. и сме до там. Имаме всички основания безпроблемно да осъдим ГМ, но трябват съответните юристи които да се занимаят с дело в ЕС. Аз нямам такива и нямам и физическото време да се занимая по-нататък с това. Ако се намерят други, ще предоставя цялата информация и може заедно да одрусаме малко ГМ.
    Поради горното – данъка ти е като на автомобил 150 коня, без никакви преференции и намаления, независимо, че двигателя е 84 коня и евро 5. Няма какво да се направи в КАТ, тъй като автомобила е вкаран като модел в системата им на базата на съответната типова форма. Ако вече успеем да я променим, тя трябва да се входира в кат и промените автоматично ще се отразят данните за колата и от там да се издаде нов талон.. а данъка се определя по талона..

    За дженеръс – не знам. Не би трябвало да имаш проблеми с 8 годишната гаранция дори и да не си я карал там… След 10тина дни ще ходя до София да си прехвърлям вече изплатената ампера и мога да коментирам с тях въпроса. Реално няма какво да гледат по ел. задвижването.. то е ясно, че искат да вземат някакви дребни пари за единия годишен преглед, но според мен е безсмислено.

    За наше щастие, ГМ доста са се преосигурили с конструирането на тази кола, така че не очаквам да имаме проблеми откъм ел. задвижването.

    За контраст пък, страдаме от дръпнатото надменно отношение на ГМ и откъм липсата на всякакви ъпдейти за софтуер и навигацията.. последната я има от Австрия нататък..

    Приятно и безаварийно и
    Питай каквото и когато искаш 🙂

    in reply to: Нова ампера на хоризонта #36115

    Моята кутийка си е час по всичко.. 🙂 (виж прикачените файлове)

    ПВЦ ел. табло поръчано по интернет.. 30 х 40 см май беше. Два контакта вътре и импровизирана стойка за контролера и куплунга..
    Под капака има два прореза, за да минава кабела и да се затваря плътно кутията.

    София си е по-студена.. аз все още минавам 60 км с парно на еко.

    Претопляй колата сутрин ако има видимост към нея.. (15 мин преди тръгване) дистанционното хваща много отдалече.

    Като пукне пролет и ще почнеш да минаваш по 70-80 км 🙂

    Attachments:
    • 20161111_133922.jpg
    • 20161111_133939.jpg
    in reply to: Нова ампера на хоризонта #36117

    Моята кутийка си е час по всичко.. 🙂 (виж прикачените файлове)

    ПВЦ ел. табло поръчано по интернет.. 30 х 40 см май беше. Два контакта вътре и импровизирана стойка за контролера и куплунга..
    Под капака има два прореза, за да минава кабела и да се затваря плътно кутията.

    София си е по-студена.. аз все още минавам 60 км с парно на еко.

    Претопляй колата сутрин ако има видимост към нея.. (15 мин преди тръгване) дистанционното хваща много отдалече.

    Като пукне пролет и ще почнеш да минаваш по 70-80 км 🙂

    Attachments:
    • 20161111_133922.jpg
    • 20161111_133939.jpg
    in reply to: Нова ампера на хоризонта #36119

    Моята кутийка си е час по всичко.. 🙂 (виж прикачените файлове)

    ПВЦ ел. табло поръчано по интернет.. 30 х 40 см май беше. Два контакта вътре и импровизирана стойка за контролера и куплунга..
    Под капака има два прореза, за да минава кабела и да се затваря плътно кутията.

    София си е по-студена.. аз все още минавам 60 км с парно на еко.

    Претопляй колата сутрин ако има видимост към нея.. (15 мин преди тръгване) дистанционното хваща много отдалече.

    Като пукне пролет и ще почнеш да минаваш по 70-80 км 🙂

    Attachments:
    • 20161111_133922.jpg
    • 20161111_133939.jpg
    in reply to: Нова ампера на хоризонта #36116

    Моята кутийка си е час по всичко.. 🙂 (виж прикачените файлове)

    ПВЦ ел. табло поръчано по интернет.. 30 х 40 см май беше. Два контакта вътре и импровизирана стойка за контролера и куплунга..
    Под капака има два прореза, за да минава кабела и да се затваря плътно кутията.

    София си е по-студена.. аз все още минавам 60 км с парно на еко.

    Претопляй колата сутрин ако има видимост към нея.. (15 мин преди тръгване) дистанционното хваща много отдалече.

    Като пукне пролет и ще почнеш да минаваш по 70-80 км 🙂

    Attachments:
    • 20161111_133922.jpg
    • 20161111_133939.jpg
    in reply to: Неща от нета 2016 #36108

    Всички серии на топ гиър ги има в Нетфликс 🙂

    in reply to: Неща от нета 2016 #36113

    Всички серии на топ гиър ги има в Нетфликс 🙂

    in reply to: Неща от нета 2016 #36104

    Всички серии на топ гиър ги има в Нетфликс 🙂

    in reply to: Нова ампера на хоризонта #35997

    Супер!
    Честито!

    В момента съп по пътищата на Испания и не мога да пиша подробно,но..

    Модула за заключване няма смисъл да се сменя. Проблемът е софтуерен. Решава се с ъпдейт на BCM (body control Manager). Просто да сложат последната версия. Съобщението пак излиза от време на време, но не заключва колата.

    За навигацията, уви, нямаме шанс. Ъпдейт няма и да има. ползвал съм я в Италия и Австрия и много ме е яд, че Европа свършва до там..

    Ще пиша повече като се върна..

    Безаварийно!

    in reply to: Нова ампера на хоризонта #35996

    Супер!
    Честито!

    В момента съп по пътищата на Испания и не мога да пиша подробно,но..

    Модула за заключване няма смисъл да се сменя. Проблемът е софтуерен. Решава се с ъпдейт на BCM (body control Manager). Просто да сложат последната версия. Съобщението пак излиза от време на време, но не заключва колата.

    За навигацията, уви, нямаме шанс. Ъпдейт няма и да има. ползвал съм я в Италия и Австрия и много ме е яд, че Европа свършва до там..

    Ще пиша повече като се върна..

    Безаварийно!

    in reply to: Нова ампера на хоризонта #35986

    Супер!
    Честито!

    В момента съп по пътищата на Испания и не мога да пиша подробно,но..

    Модула за заключване няма смисъл да се сменя. Проблемът е софтуерен. Решава се с ъпдейт на BCM (body control Manager). Просто да сложат последната версия. Съобщението пак излиза от време на време, но не заключва колата.

    За навигацията, уви, нямаме шанс. Ъпдейт няма и да има. ползвал съм я в Италия и Австрия и много ме е яд, че Европа свършва до там..

    Ще пиша повече като се върна..

    Безаварийно!

    in reply to: Нова ампера на хоризонта #35987

    Супер!
    Честито!

    В момента съп по пътищата на Испания и не мога да пиша подробно,но..

    Модула за заключване няма смисъл да се сменя. Проблемът е софтуерен. Решава се с ъпдейт на BCM (body control Manager). Просто да сложат последната версия. Съобщението пак излиза от време на време, но не заключва колата.

    За навигацията, уви, нямаме шанс. Ъпдейт няма и да има. ползвал съм я в Италия и Австрия и много ме е яд, че Европа свършва до там..

    Ще пиша повече като се върна..

    Безаварийно!

    in reply to: Моята Ампера #35891

    Само дженеръс ауто са обучени и оборудвани за поддръжка на Ампера в Бг.
    Не би трябвало да правят проблеми.. Все пак всеки гаранционен ремонт ще им се плати от GM стига да е основателят.

    in reply to: Моята Ампера #35902

    Само дженеръс ауто са обучени и оборудвани за поддръжка на Ампера в Бг.
    Не би трябвало да правят проблеми.. Все пак всеки гаранционен ремонт ще им се плати от GM стига да е основателят.

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 908 total)