Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 908 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: Моята Ампера #35885

    Само дженеръс ауто са обучени и оборудвани за поддръжка на Ампера в Бг.
    Не би трябвало да правят проблеми.. Все пак всеки гаранционен ремонт ще им се плати от GM стига да е основателят.

    in reply to: Неща от нета 2016 #35865

    Тесла планира да удвои размера на фабриката си.

    Нормално.. Елън последно каза, че с оптимизации в тази фабрика ще може да прави по 500 хил коли на година след около 2 години.. Същевременно няколко пъти е споменавал, че иска да прави поне по 1 млн. коли/година, за да има това поне някакво глобално значение.

    И всичко това под постоянния натиск на акционерите.. голямо мрънкане пада от тяхна страна..

    in reply to: Неща от нета 2016 #35873

    Тесла планира да удвои размера на фабриката си.

    Нормално.. Елън последно каза, че с оптимизации в тази фабрика ще може да прави по 500 хил коли на година след около 2 години.. Същевременно няколко пъти е споменавал, че иска да прави поне по 1 млн. коли/година, за да има това поне някакво глобално значение.

    И всичко това под постоянния натиск на акционерите.. голямо мрънкане пада от тяхна страна..

    in reply to: Неща от нета 2016 #35854

    Тесла планира да удвои размера на фабриката си.

    Нормално.. Елън последно каза, че с оптимизации в тази фабрика ще може да прави по 500 хил коли на година след около 2 години.. Същевременно няколко пъти е споменавал, че иска да прави поне по 1 млн. коли/година, за да има това поне някакво глобално значение.

    И всичко това под постоянния натиск на акционерите.. голямо мрънкане пада от тяхна страна..

    in reply to: Неща от нета 2016 #35871

    Да, като цяло на германците хич не им се впуска , но нямат избор..
    Ел. автомобилите ще закрият голяма част от индустрията.. (сервизи, много от резервните части свързани с ДВГ).. а именно основно при немските автомобили всеки детайл е проектиран така, че да изкара Х години или километри..
    В частност в нашата БГ действителност в едно бъдеще с 50% ел. автомобили , сервизи тип “майстор философ в гараж с мазен канал” ще поизчезнат.

    Германците са свикнали да се движат с голяма скорост по аутобаните.. и може би ще почнат масово да минават на ел. след като излязат модели които да изкарват 400 км поне със 140 км/ч. (А дори Тесла казаха, че за сега спират до 100 квч батерия).
    Отделно, че към момента няма световен капацитет на ел. автомобили който да осигури 3 милиона бройки, които се продават само в Германия ежегодно.

    in reply to: Неща от нета 2016 #35862

    Да, като цяло на германците хич не им се впуска , но нямат избор..
    Ел. автомобилите ще закрият голяма част от индустрията.. (сервизи, много от резервните части свързани с ДВГ).. а именно основно при немските автомобили всеки детайл е проектиран така, че да изкара Х години или километри..
    В частност в нашата БГ действителност в едно бъдеще с 50% ел. автомобили , сервизи тип “майстор философ в гараж с мазен канал” ще поизчезнат.

    Германците са свикнали да се движат с голяма скорост по аутобаните.. и може би ще почнат масово да минават на ел. след като излязат модели които да изкарват 400 км поне със 140 км/ч. (А дори Тесла казаха, че за сега спират до 100 квч батерия).
    Отделно, че към момента няма световен капацитет на ел. автомобили който да осигури 3 милиона бройки, които се продават само в Германия ежегодно.

    in reply to: Неща от нета 2016 #35853

    Да, като цяло на германците хич не им се впуска , но нямат избор..
    Ел. автомобилите ще закрият голяма част от индустрията.. (сервизи, много от резервните части свързани с ДВГ).. а именно основно при немските автомобили всеки детайл е проектиран така, че да изкара Х години или километри..
    В частност в нашата БГ действителност в едно бъдеще с 50% ел. автомобили , сервизи тип “майстор философ в гараж с мазен канал” ще поизчезнат.

    Германците са свикнали да се движат с голяма скорост по аутобаните.. и може би ще почнат масово да минават на ел. след като излязат модели които да изкарват 400 км поне със 140 км/ч. (А дори Тесла казаха, че за сега спират до 100 квч батерия).
    Отделно, че към момента няма световен капацитет на ел. автомобили който да осигури 3 милиона бройки, които се продават само в Германия ежегодно.

    in reply to: Моята Ампера #35852
    in reply to: Моята Ампера #35844
    in reply to: Моята Ампера #35835
    in reply to: Неща от нета 2016 #35804

    Изключително много се дразня на лъжливия и безнаказан маркетинг на територията на стария континент..
    NEDC данните са абсолютно безполезни като показател..
    В Америка не си позволяват да лъжат толкова, защото армията гладни адвокати само това чакат, а и хората лесно си търсят и получават правата.. затова EPA данните са винаги точни.

    Пределно ясно е, че Ампера-е може да мине 500 км само с 60-70 км/ч по равното нон-стоп.. подобно е положението и с данните от европейски производители като BMW и Рено.. нищо общо с реалността.

    Този тип маркетинг (почти лъжа) ме отвращава..

    in reply to: Неща от нета 2016 #35806

    Изключително много се дразня на лъжливия и безнаказан маркетинг на територията на стария континент..
    NEDC данните са абсолютно безполезни като показател..
    В Америка не си позволяват да лъжат толкова, защото армията гладни адвокати само това чакат, а и хората лесно си търсят и получават правата.. затова EPA данните са винаги точни.

    Пределно ясно е, че Ампера-е може да мине 500 км само с 60-70 км/ч по равното нон-стоп.. подобно е положението и с данните от европейски производители като BMW и Рено.. нищо общо с реалността.

    Този тип маркетинг (почти лъжа) ме отвращава..

    in reply to: Неща от нета 2016 #35808

    Изключително много се дразня на лъжливия и безнаказан маркетинг на територията на стария континент..
    NEDC данните са абсолютно безполезни като показател..
    В Америка не си позволяват да лъжат толкова, защото армията гладни адвокати само това чакат, а и хората лесно си търсят и получават правата.. затова EPA данните са винаги точни.

    Пределно ясно е, че Ампера-е може да мине 500 км само с 60-70 км/ч по равното нон-стоп.. подобно е положението и с данните от европейски производители като BMW и Рено.. нищо общо с реалността.

    Този тип маркетинг (почти лъжа) ме отвращава..

    in reply to: Неща от нета 2016 #35805

    Изключително много се дразня на лъжливия и безнаказан маркетинг на територията на стария континент..
    NEDC данните са абсолютно безполезни като показател..
    В Америка не си позволяват да лъжат толкова, защото армията гладни адвокати само това чакат, а и хората лесно си търсят и получават правата.. затова EPA данните са винаги точни.

    Пределно ясно е, че Ампера-е може да мине 500 км само с 60-70 км/ч по равното нон-стоп.. подобно е положението и с данните от европейски производители като BMW и Рено.. нищо общо с реалността.

    Този тип маркетинг (почти лъжа) ме отвращава..

    in reply to: Моята Ампера #35777

    Чудесно!
    Честито 🙂

    Сигурен съм, че ще си много доволен от возилото 🙂

    Ще се видим на някоя сбирка 🙂

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 908 total)