Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Петър СтойчевMember
Само дженеръс ауто са обучени и оборудвани за поддръжка на Ампера в Бг.
Не би трябвало да правят проблеми.. Все пак всеки гаранционен ремонт ще им се плати от GM стига да е основателят.Петър СтойчевMemberТесла планира да удвои размера на фабриката си.
Нормално.. Елън последно каза, че с оптимизации в тази фабрика ще може да прави по 500 хил коли на година след около 2 години.. Същевременно няколко пъти е споменавал, че иска да прави поне по 1 млн. коли/година, за да има това поне някакво глобално значение.
И всичко това под постоянния натиск на акционерите.. голямо мрънкане пада от тяхна страна..
Петър СтойчевMemberТесла планира да удвои размера на фабриката си.
Нормално.. Елън последно каза, че с оптимизации в тази фабрика ще може да прави по 500 хил коли на година след около 2 години.. Същевременно няколко пъти е споменавал, че иска да прави поне по 1 млн. коли/година, за да има това поне някакво глобално значение.
И всичко това под постоянния натиск на акционерите.. голямо мрънкане пада от тяхна страна..
Петър СтойчевMemberТесла планира да удвои размера на фабриката си.
Нормално.. Елън последно каза, че с оптимизации в тази фабрика ще може да прави по 500 хил коли на година след около 2 години.. Същевременно няколко пъти е споменавал, че иска да прави поне по 1 млн. коли/година, за да има това поне някакво глобално значение.
И всичко това под постоянния натиск на акционерите.. голямо мрънкане пада от тяхна страна..
Петър СтойчевMemberДа, като цяло на германците хич не им се впуска , но нямат избор..
Ел. автомобилите ще закрият голяма част от индустрията.. (сервизи, много от резервните части свързани с ДВГ).. а именно основно при немските автомобили всеки детайл е проектиран така, че да изкара Х години или километри..
В частност в нашата БГ действителност в едно бъдеще с 50% ел. автомобили , сервизи тип “майстор философ в гараж с мазен канал” ще поизчезнат.Германците са свикнали да се движат с голяма скорост по аутобаните.. и може би ще почнат масово да минават на ел. след като излязат модели които да изкарват 400 км поне със 140 км/ч. (А дори Тесла казаха, че за сега спират до 100 квч батерия).
Отделно, че към момента няма световен капацитет на ел. автомобили който да осигури 3 милиона бройки, които се продават само в Германия ежегодно.Петър СтойчевMemberДа, като цяло на германците хич не им се впуска , но нямат избор..
Ел. автомобилите ще закрият голяма част от индустрията.. (сервизи, много от резервните части свързани с ДВГ).. а именно основно при немските автомобили всеки детайл е проектиран така, че да изкара Х години или километри..
В частност в нашата БГ действителност в едно бъдеще с 50% ел. автомобили , сервизи тип “майстор философ в гараж с мазен канал” ще поизчезнат.Германците са свикнали да се движат с голяма скорост по аутобаните.. и може би ще почнат масово да минават на ел. след като излязат модели които да изкарват 400 км поне със 140 км/ч. (А дори Тесла казаха, че за сега спират до 100 квч батерия).
Отделно, че към момента няма световен капацитет на ел. автомобили който да осигури 3 милиона бройки, които се продават само в Германия ежегодно.Петър СтойчевMemberДа, като цяло на германците хич не им се впуска , но нямат избор..
Ел. автомобилите ще закрият голяма част от индустрията.. (сервизи, много от резервните части свързани с ДВГ).. а именно основно при немските автомобили всеки детайл е проектиран така, че да изкара Х години или километри..
В частност в нашата БГ действителност в едно бъдеще с 50% ел. автомобили , сервизи тип “майстор философ в гараж с мазен канал” ще поизчезнат.Германците са свикнали да се движат с голяма скорост по аутобаните.. и може би ще почнат масово да минават на ел. след като излязат модели които да изкарват 400 км поне със 140 км/ч. (А дори Тесла казаха, че за сега спират до 100 квч батерия).
Отделно, че към момента няма световен капацитет на ел. автомобили който да осигури 3 милиона бройки, които се продават само в Германия ежегодно.Петър СтойчевMemberПетър СтойчевMemberПетър СтойчевMemberПетър СтойчевMemberИзключително много се дразня на лъжливия и безнаказан маркетинг на територията на стария континент..
NEDC данните са абсолютно безполезни като показател..
В Америка не си позволяват да лъжат толкова, защото армията гладни адвокати само това чакат, а и хората лесно си търсят и получават правата.. затова EPA данните са винаги точни.Пределно ясно е, че Ампера-е може да мине 500 км само с 60-70 км/ч по равното нон-стоп.. подобно е положението и с данните от европейски производители като BMW и Рено.. нищо общо с реалността.
Този тип маркетинг (почти лъжа) ме отвращава..
Петър СтойчевMemberИзключително много се дразня на лъжливия и безнаказан маркетинг на територията на стария континент..
NEDC данните са абсолютно безполезни като показател..
В Америка не си позволяват да лъжат толкова, защото армията гладни адвокати само това чакат, а и хората лесно си търсят и получават правата.. затова EPA данните са винаги точни.Пределно ясно е, че Ампера-е може да мине 500 км само с 60-70 км/ч по равното нон-стоп.. подобно е положението и с данните от европейски производители като BMW и Рено.. нищо общо с реалността.
Този тип маркетинг (почти лъжа) ме отвращава..
Петър СтойчевMemberИзключително много се дразня на лъжливия и безнаказан маркетинг на територията на стария континент..
NEDC данните са абсолютно безполезни като показател..
В Америка не си позволяват да лъжат толкова, защото армията гладни адвокати само това чакат, а и хората лесно си търсят и получават правата.. затова EPA данните са винаги точни.Пределно ясно е, че Ампера-е може да мине 500 км само с 60-70 км/ч по равното нон-стоп.. подобно е положението и с данните от европейски производители като BMW и Рено.. нищо общо с реалността.
Този тип маркетинг (почти лъжа) ме отвращава..
Петър СтойчевMemberИзключително много се дразня на лъжливия и безнаказан маркетинг на територията на стария континент..
NEDC данните са абсолютно безполезни като показател..
В Америка не си позволяват да лъжат толкова, защото армията гладни адвокати само това чакат, а и хората лесно си търсят и получават правата.. затова EPA данните са винаги точни.Пределно ясно е, че Ампера-е може да мине 500 км само с 60-70 км/ч по равното нон-стоп.. подобно е положението и с данните от европейски производители като BMW и Рено.. нищо общо с реалността.
Този тип маркетинг (почти лъжа) ме отвращава..
Петър СтойчевMemberЧудесно!
Честито 🙂Сигурен съм, че ще си много доволен от возилото 🙂
Ще се видим на някоя сбирка 🙂
-
AuthorPosts