Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Петър СтойчевMember
Чудесно!
Честито 🙂Сигурен съм, че ще си много доволен от возилото 🙂
Ще се видим на някоя сбирка 🙂
Петър СтойчевMemberЧудесно!
Честито 🙂Сигурен съм, че ще си много доволен от возилото 🙂
Ще се видим на някоя сбирка 🙂
Петър СтойчевMemberЗдрасти,
Действително Ампера е по-добре, тъй като поне ще имаш остатъка от 8 годишната гаранция на батерията и ел. задвижването (лагери, инвертори и пр.)
Иначе честно казано не знам какво повече да ти кажа.. аз тази кола от 3 години само я карам.. с изключение на един малък софтуерен бъг, който се оправи с ъпдейт.
Колкото да търсим под вола теле може да провериш за това, за което вече писах като съществуващи проблеми в американските форуми.
Провери дали работи парното на ток (даваш го на ауто, темп. на макс и до 1 мин трябва да духа топло). Без да е работила на бензин.
Другия проблем с лагера би бил очеваден, тъй като шумът е изключително силен при рекуперация (като циркуляр) ..На батерията няма какво да й стане… така, че.. Успех 🙂
Петър СтойчевMemberЗдрасти,
Действително Ампера е по-добре, тъй като поне ще имаш остатъка от 8 годишната гаранция на батерията и ел. задвижването (лагери, инвертори и пр.)
Иначе честно казано не знам какво повече да ти кажа.. аз тази кола от 3 години само я карам.. с изключение на един малък софтуерен бъг, който се оправи с ъпдейт.
Колкото да търсим под вола теле може да провериш за това, за което вече писах като съществуващи проблеми в американските форуми.
Провери дали работи парното на ток (даваш го на ауто, темп. на макс и до 1 мин трябва да духа топло). Без да е работила на бензин.
Другия проблем с лагера би бил очеваден, тъй като шумът е изключително силен при рекуперация (като циркуляр) ..На батерията няма какво да й стане… така, че.. Успех 🙂
Петър СтойчевMemberЗдрасти,
Действително Ампера е по-добре, тъй като поне ще имаш остатъка от 8 годишната гаранция на батерията и ел. задвижването (лагери, инвертори и пр.)
Иначе честно казано не знам какво повече да ти кажа.. аз тази кола от 3 години само я карам.. с изключение на един малък софтуерен бъг, който се оправи с ъпдейт.
Колкото да търсим под вола теле може да провериш за това, за което вече писах като съществуващи проблеми в американските форуми.
Провери дали работи парното на ток (даваш го на ауто, темп. на макс и до 1 мин трябва да духа топло). Без да е работила на бензин.
Другия проблем с лагера би бил очеваден, тъй като шумът е изключително силен при рекуперация (като циркуляр) ..На батерията няма какво да й стане… така, че.. Успех 🙂
Петър СтойчевMemberМоята батерия е от най-малките.. с чисти 10 квч използваем капацитет
Това е по маршрут Несебър – Бургас – с. Младежко и обратно.. с около 90-100 км/ч.
В случая малко чийтвах.. 🙂
1. Имаше 20тина мин дозареждане (което дава около 5-6 km)
2. Част е от пускане по няколко надолнища на батерия.. и по нагорнищата на двигател 🙂 така леко се лъже статистиката.. за сметка на чисто бензиновия разход, който ако се разделят бензиновите км на литрите в случая става към 6.6 л/100), а иначе би бил към 5/100.
3. Другия момент е, че като се ходи надалеч, се ползва батерията при по-ниските скорости (примерно в града и по третокласната отбивка за селото, където така или иначе се кара с 60-70км/ч)Иначе да.. нямам зор за новата Ампера.. тази смятам още дълго време да я търкалям.. или в краен случай да мине у друг член на семейството, а аз да си взема новата..
Петър СтойчевMemberМоята батерия е от най-малките.. с чисти 10 квч използваем капацитет
Това е по маршрут Несебър – Бургас – с. Младежко и обратно.. с около 90-100 км/ч.
В случая малко чийтвах.. 🙂
1. Имаше 20тина мин дозареждане (което дава около 5-6 km)
2. Част е от пускане по няколко надолнища на батерия.. и по нагорнищата на двигател 🙂 така леко се лъже статистиката.. за сметка на чисто бензиновия разход, който ако се разделят бензиновите км на литрите в случая става към 6.6 л/100), а иначе би бил към 5/100.
3. Другия момент е, че като се ходи надалеч, се ползва батерията при по-ниските скорости (примерно в града и по третокласната отбивка за селото, където така или иначе се кара с 60-70км/ч)Иначе да.. нямам зор за новата Ампера.. тази смятам още дълго време да я търкалям.. или в краен случай да мине у друг член на семейството, а аз да си взема новата..
Петър СтойчевMemberМоята батерия е от най-малките.. с чисти 10 квч използваем капацитет
Това е по маршрут Несебър – Бургас – с. Младежко и обратно.. с около 90-100 км/ч.
В случая малко чийтвах.. 🙂
1. Имаше 20тина мин дозареждане (което дава около 5-6 km)
2. Част е от пускане по няколко надолнища на батерия.. и по нагорнищата на двигател 🙂 така леко се лъже статистиката.. за сметка на чисто бензиновия разход, който ако се разделят бензиновите км на литрите в случая става към 6.6 л/100), а иначе би бил към 5/100.
3. Другия момент е, че като се ходи надалеч, се ползва батерията при по-ниските скорости (примерно в града и по третокласната отбивка за селото, където така или иначе се кара с 60-70км/ч)Иначе да.. нямам зор за новата Ампера.. тази смятам още дълго време да я търкалям.. или в краен случай да мине у друг член на семейството, а аз да си взема новата..
Петър СтойчевMemberДааам, вече личи първия от проблемите на тази кола.. хората масово казват “амперата”, вместо Ампера-е. Това е чиста маркетинг катастрофа.
Втория проблем от моя гледна точка е екстериора.. с тези показатели и цена имаше всички шансове да е сериозен тесла 3 конкурент.. но са я направили да прилича на econo-box.Не ме разбирайте грешно.. интериора е ОК, таблото е също много добре.., а показателите (drivetrain-a) са чудесни…. но не се виждам в нея.. бих я взел за майка си.. не за себе си..
Петър СтойчевMemberДааам, вече личи първия от проблемите на тази кола.. хората масово казват “амперата”, вместо Ампера-е. Това е чиста маркетинг катастрофа.
Втория проблем от моя гледна точка е екстериора.. с тези показатели и цена имаше всички шансове да е сериозен тесла 3 конкурент.. но са я направили да прилича на econo-box.Не ме разбирайте грешно.. интериора е ОК, таблото е също много добре.., а показателите (drivetrain-a) са чудесни…. но не се виждам в нея.. бих я взел за майка си.. не за себе си..
Петър СтойчевMemberДааам, вече личи първия от проблемите на тази кола.. хората масово казват “амперата”, вместо Ампера-е. Това е чиста маркетинг катастрофа.
Втория проблем от моя гледна точка е екстериора.. с тези показатели и цена имаше всички шансове да е сериозен тесла 3 конкурент.. но са я направили да прилича на econo-box.Не ме разбирайте грешно.. интериора е ОК, таблото е също много добре.., а показателите (drivetrain-a) са чудесни…. но не се виждам в нея.. бих я взел за майка си.. не за себе си..
Петър СтойчевMemberНовината за Ампера 2 е чудесна ако е вярна..
От известно време се чудя с какво бих заменил Амперата.. и засега май само с Тесла 3..
На първо място беше идеята за Ампера 2 от Щатите, но не ме кефеше, защото ако се наложи гаранционен сервиз би било кофти..
Аз на моята “стара” ампера правя 82-3 км без проблем с нормални скорости.. на новата с още 4.4 квч ще могат да се правят над 100-110 км без проблем.
Ето статистиката ми от вчера.. : цък
Attachments:Петър СтойчевMemberНовината за Ампера 2 е чудесна ако е вярна..
От известно време се чудя с какво бих заменил Амперата.. и засега май само с Тесла 3..
На първо място беше идеята за Ампера 2 от Щатите, но не ме кефеше, защото ако се наложи гаранционен сервиз би било кофти..
Аз на моята “стара” ампера правя 82-3 км без проблем с нормални скорости.. на новата с още 4.4 квч ще могат да се правят над 100-110 км без проблем.
Ето статистиката ми от вчера.. : цък
Attachments:Петър СтойчевMemberНовината за Ампера 2 е чудесна ако е вярна..
От известно време се чудя с какво бих заменил Амперата.. и засега май само с Тесла 3..
На първо място беше идеята за Ампера 2 от Щатите, но не ме кефеше, защото ако се наложи гаранционен сервиз би било кофти..
Аз на моята “стара” ампера правя 82-3 км без проблем с нормални скорости.. на новата с още 4.4 квч ще могат да се правят над 100-110 км без проблем.
Ето статистиката ми от вчера.. : цък
Attachments:Петър СтойчевMemberСпоред мен трябваше да сменят името… Все пак няма нищо общо с предната ампера (нали съм пристрастен) 🙂
-
AuthorPosts