Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 908 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: Моята Ампера #35784

    Чудесно!
    Честито 🙂

    Сигурен съм, че ще си много доволен от возилото 🙂

    Ще се видим на някоя сбирка 🙂

    in reply to: Моята Ампера #35777

    Чудесно!
    Честито 🙂

    Сигурен съм, че ще си много доволен от возилото 🙂

    Ще се видим на някоя сбирка 🙂

    in reply to: Моята Ампера #35782

    Здрасти,

    Действително Ампера е по-добре, тъй като поне ще имаш остатъка от 8 годишната гаранция на батерията и ел. задвижването (лагери, инвертори и пр.)

    Иначе честно казано не знам какво повече да ти кажа.. аз тази кола от 3 години само я карам.. с изключение на един малък софтуерен бъг, който се оправи с ъпдейт.

    Колкото да търсим под вола теле може да провериш за това, за което вече писах като съществуващи проблеми в американските форуми.
    Провери дали работи парното на ток (даваш го на ауто, темп. на макс и до 1 мин трябва да духа топло). Без да е работила на бензин.
    Другия проблем с лагера би бил очеваден, тъй като шумът е изключително силен при рекуперация (като циркуляр) ..

    На батерията няма какво да й стане… така, че.. Успех 🙂

    in reply to: Моята Ампера #35767

    Здрасти,

    Действително Ампера е по-добре, тъй като поне ще имаш остатъка от 8 годишната гаранция на батерията и ел. задвижването (лагери, инвертори и пр.)

    Иначе честно казано не знам какво повече да ти кажа.. аз тази кола от 3 години само я карам.. с изключение на един малък софтуерен бъг, който се оправи с ъпдейт.

    Колкото да търсим под вола теле може да провериш за това, за което вече писах като съществуващи проблеми в американските форуми.
    Провери дали работи парното на ток (даваш го на ауто, темп. на макс и до 1 мин трябва да духа топло). Без да е работила на бензин.
    Другия проблем с лагера би бил очеваден, тъй като шумът е изключително силен при рекуперация (като циркуляр) ..

    На батерията няма какво да й стане… така, че.. Успех 🙂

    in reply to: Моята Ампера #35775

    Здрасти,

    Действително Ампера е по-добре, тъй като поне ще имаш остатъка от 8 годишната гаранция на батерията и ел. задвижването (лагери, инвертори и пр.)

    Иначе честно казано не знам какво повече да ти кажа.. аз тази кола от 3 години само я карам.. с изключение на един малък софтуерен бъг, който се оправи с ъпдейт.

    Колкото да търсим под вола теле може да провериш за това, за което вече писах като съществуващи проблеми в американските форуми.
    Провери дали работи парното на ток (даваш го на ауто, темп. на макс и до 1 мин трябва да духа топло). Без да е работила на бензин.
    Другия проблем с лагера би бил очеваден, тъй като шумът е изключително силен при рекуперация (като циркуляр) ..

    На батерията няма какво да й стане… така, че.. Успех 🙂

    in reply to: Chevrolet Volt #35773

    Моята батерия е от най-малките.. с чисти 10 квч използваем капацитет
    Това е по маршрут Несебър – Бургас – с. Младежко и обратно.. с около 90-100 км/ч.
    В случая малко чийтвах.. 🙂
    1. Имаше 20тина мин дозареждане (което дава около 5-6 km)
    2. Част е от пускане по няколко надолнища на батерия.. и по нагорнищата на двигател 🙂 така леко се лъже статистиката.. за сметка на чисто бензиновия разход, който ако се разделят бензиновите км на литрите в случая става към 6.6 л/100), а иначе би бил към 5/100.
    3. Другия момент е, че като се ходи надалеч, се ползва батерията при по-ниските скорости (примерно в града и по третокласната отбивка за селото, където така или иначе се кара с 60-70км/ч)

    Иначе да.. нямам зор за новата Ампера.. тази смятам още дълго време да я търкалям.. или в краен случай да мине у друг член на семейството, а аз да си взема новата..

    in reply to: Chevrolet Volt #35756

    Моята батерия е от най-малките.. с чисти 10 квч използваем капацитет
    Това е по маршрут Несебър – Бургас – с. Младежко и обратно.. с около 90-100 км/ч.
    В случая малко чийтвах.. 🙂
    1. Имаше 20тина мин дозареждане (което дава около 5-6 km)
    2. Част е от пускане по няколко надолнища на батерия.. и по нагорнищата на двигател 🙂 така леко се лъже статистиката.. за сметка на чисто бензиновия разход, който ако се разделят бензиновите км на литрите в случая става към 6.6 л/100), а иначе би бил към 5/100.
    3. Другия момент е, че като се ходи надалеч, се ползва батерията при по-ниските скорости (примерно в града и по третокласната отбивка за селото, където така или иначе се кара с 60-70км/ч)

    Иначе да.. нямам зор за новата Ампера.. тази смятам още дълго време да я търкалям.. или в краен случай да мине у друг член на семейството, а аз да си взема новата..

    in reply to: Chevrolet Volt #35765

    Моята батерия е от най-малките.. с чисти 10 квч използваем капацитет
    Това е по маршрут Несебър – Бургас – с. Младежко и обратно.. с около 90-100 км/ч.
    В случая малко чийтвах.. 🙂
    1. Имаше 20тина мин дозареждане (което дава около 5-6 km)
    2. Част е от пускане по няколко надолнища на батерия.. и по нагорнищата на двигател 🙂 така леко се лъже статистиката.. за сметка на чисто бензиновия разход, който ако се разделят бензиновите км на литрите в случая става към 6.6 л/100), а иначе би бил към 5/100.
    3. Другия момент е, че като се ходи надалеч, се ползва батерията при по-ниските скорости (примерно в града и по третокласната отбивка за селото, където така или иначе се кара с 60-70км/ч)

    Иначе да.. нямам зор за новата Ампера.. тази смятам още дълго време да я търкалям.. или в краен случай да мине у друг член на семейството, а аз да си взема новата..

    in reply to: Какво мислите за Bolt-a? #35761

    Дааам, вече личи първия от проблемите на тази кола.. хората масово казват “амперата”, вместо Ампера-е. Това е чиста маркетинг катастрофа.
    Втория проблем от моя гледна точка е екстериора.. с тези показатели и цена имаше всички шансове да е сериозен тесла 3 конкурент.. но са я направили да прилича на econo-box.

    Не ме разбирайте грешно.. интериора е ОК, таблото е също много добре.., а показателите (drivetrain-a) са чудесни…. но не се виждам в нея.. бих я взел за майка си.. не за себе си..

    in reply to: Какво мислите за Bolt-a? #35753

    Дааам, вече личи първия от проблемите на тази кола.. хората масово казват “амперата”, вместо Ампера-е. Това е чиста маркетинг катастрофа.
    Втория проблем от моя гледна точка е екстериора.. с тези показатели и цена имаше всички шансове да е сериозен тесла 3 конкурент.. но са я направили да прилича на econo-box.

    Не ме разбирайте грешно.. интериора е ОК, таблото е също много добре.., а показателите (drivetrain-a) са чудесни…. но не се виждам в нея.. бих я взел за майка си.. не за себе си..

    in reply to: Какво мислите за Bolt-a? #35768

    Дааам, вече личи първия от проблемите на тази кола.. хората масово казват “амперата”, вместо Ампера-е. Това е чиста маркетинг катастрофа.
    Втория проблем от моя гледна точка е екстериора.. с тези показатели и цена имаше всички шансове да е сериозен тесла 3 конкурент.. но са я направили да прилича на econo-box.

    Не ме разбирайте грешно.. интериора е ОК, таблото е също много добре.., а показателите (drivetrain-a) са чудесни…. но не се виждам в нея.. бих я взел за майка си.. не за себе си..

    in reply to: Chevrolet Volt #35751

    Новината за Ампера 2 е чудесна ако е вярна..

    От известно време се чудя с какво бих заменил Амперата.. и засега май само с Тесла 3..

    На първо място беше идеята за Ампера 2 от Щатите, но не ме кефеше, защото ако се наложи гаранционен сервиз би било кофти..

    Аз на моята “стара” ампера правя 82-3 км без проблем с нормални скорости.. на новата с още 4.4 квч ще могат да се правят над 100-110 км без проблем.

    Ето статистиката ми от вчера.. : цък

    Attachments:
    • 2016-10-0219.28.17.jpg
    in reply to: Chevrolet Volt #35758

    Новината за Ампера 2 е чудесна ако е вярна..

    От известно време се чудя с какво бих заменил Амперата.. и засега май само с Тесла 3..

    На първо място беше идеята за Ампера 2 от Щатите, но не ме кефеше, защото ако се наложи гаранционен сервиз би било кофти..

    Аз на моята “стара” ампера правя 82-3 км без проблем с нормални скорости.. на новата с още 4.4 квч ще могат да се правят над 100-110 км без проблем.

    Ето статистиката ми от вчера.. : цък

    Attachments:
    • 2016-10-0219.28.17.jpg
    in reply to: Chevrolet Volt #35766

    Новината за Ампера 2 е чудесна ако е вярна..

    От известно време се чудя с какво бих заменил Амперата.. и засега май само с Тесла 3..

    На първо място беше идеята за Ампера 2 от Щатите, но не ме кефеше, защото ако се наложи гаранционен сервиз би било кофти..

    Аз на моята “стара” ампера правя 82-3 км без проблем с нормални скорости.. на новата с още 4.4 квч ще могат да се правят над 100-110 км без проблем.

    Ето статистиката ми от вчера.. : цък

    Attachments:
    • 2016-10-0219.28.17.jpg
    in reply to: Неща от нета 2016 #35542

    Според мен трябваше да сменят името… Все пак няма нищо общо с предната ампера (нали съм пристрастен) 🙂

Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 908 total)