Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
ГеоргиMember
Супер инфо.
Дано не е тази цената защото ме отказаха от раз. От нисан казаха че новия лийф ще се продава на цената на стария лийф, а това май не излиза съвсем така.ГеоргиMemberСлед като получаваш стикер подобен като на хората които живеят в центъра и колите им стоят с дни паркирани на зоните, следва да се предположи че може да си я паркираш колкото си искаш на зона!
ГеоргиMemberМисля да ползвам някоя от тамошните фирми за експорт или някоя такава като тази която сте пуснали линк, тъй като организирането на покупка сам без да отида до там да си я изпратя ми се вижда несериозно. А отиването за една кола ми се вижда нерентабилно. Има и сайтове с търгове на които може да се “уцели” кола на добра цена.
Определено ще търся кола с 6кв зарядно и да, мисля че няма проблем със домашното зарядно на 6 кв, просто не можем да го изведем на едно шуко и хоп в контакта.
При условие че лийфа дърпа почти 30 ампера на 6 кв, таблиците казват че трябва да ползваме нещо от сорта на 2.5-4 мм^2.ГеоргиMemberАз съм се насочил към американка основно заради цената.
Както съм писал оригниналното зарядно EVSE се модифицира на 220-240 волта.
Относно бордовото зарядно, моделите след 2013 са само на външен вид с по-мощно бордово. Те могат да бъдат със 3 KW или 6 KW в зависимост как си го е поръчал купувача от магазина. Та дори и след 2013 пак може да се чака по 7-8 часа за зареждане ако е с 3 KW зарядно.ГеоргиMemberВ youtube има видеа на хора теглещи лийф за да го заредят и отговора е да, зарежда се при теглене, както и при спускане на наклони.
ГеоргиMemberскапаното 120волта зарядно се модифицира елементарно на 220 волтово, ако е от незалятия тип, и малко по-трудно от елементарно ако е от залятия тип. Не е върха, ще стане 220 волта 12 ампера, но това може и да е достатъчно за повечето хора.
ГеоргиMemberскапаното 120волта зарядно се модифицира елементарно на 220 волтово, ако е от незалятия тип, и малко по-трудно от елементарно ако е от залятия тип. Не е върха, ще стане 220 волта 12 ампера, но това може и да е достатъчно за повечето хора.
ГеоргиMemberскапаното 120волта зарядно се модифицира елементарно на 220 волтово, ако е от незалятия тип, и малко по-трудно от елементарно ако е от залятия тип. Не е върха, ще стане 220 волта 12 ампера, но това може и да е достатъчно за повечето хора.
ГеоргиMemberАко си закупил щатски нисан и са ти дали 110 волтовото в чантичката, то то може да се модифицира на 220 волта доста лесно, дори да е от залятия тип. Ще бъде стотинки в сравнение със стотиците евро които искат из европа за това умряло зарядно.
ГеоргиMemberАко си закупил щатски нисан и са ти дали 110 волтовото в чантичката, то то може да се модифицира на 220 волта доста лесно, дори да е от залятия тип. Ще бъде стотинки в сравнение със стотиците евро които искат из европа за това умряло зарядно.
ГеоргиMemberБих дал съвет ако се възприема.
Колата която продавате НЕ Е SL а си е чисто S, или както му викаме в европата Visia! Това е най-ниското ниво на оборудване.Успех с продажбата!
ГеоргиMemberБих дал съвет ако се възприема.
Колата която продавате НЕ Е SL а си е чисто S, или както му викаме в европата Visia! Това е най-ниското ниво на оборудване.Успех с продажбата!
-
AuthorPosts