Forum Replies Created

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: Покупка на Nissan Leaf #38257
    Георги
    Member

    Супер инфо.
    Дано не е тази цената защото ме отказаха от раз. От нисан казаха че новия лийф ще се продава на цената на стария лийф, а това май не излиза съвсем така.

    Георги
    Member

    След като получаваш стикер подобен като на хората които живеят в центъра и колите им стоят с дни паркирани на зоните, следва да се предположи че може да си я паркираш колкото си искаш на зона!

    in reply to: Покупка на Nissan Leaf #38245
    Георги
    Member

    Мисля да ползвам някоя от тамошните фирми за експорт или някоя такава като тази която сте пуснали линк, тъй като организирането на покупка сам без да отида до там да си я изпратя ми се вижда несериозно. А отиването за една кола ми се вижда нерентабилно. Има и сайтове с търгове на които може да се “уцели” кола на добра цена.
    Определено ще търся кола с 6кв зарядно и да, мисля че няма проблем със домашното зарядно на 6 кв, просто не можем да го изведем на едно шуко и хоп в контакта.
    При условие че лийфа дърпа почти 30 ампера на 6 кв, таблиците казват че трябва да ползваме нещо от сорта на 2.5-4 мм^2.

    in reply to: Покупка на Nissan Leaf #38243
    Георги
    Member

    Аз съм се насочил към американка основно заради цената.
    Както съм писал оригниналното зарядно EVSE се модифицира на 220-240 волта.
    Относно бордовото зарядно, моделите след 2013 са само на външен вид с по-мощно бордово. Те могат да бъдат със 3 KW или 6 KW в зависимост как си го е поръчал купувача от магазина. Та дори и след 2013 пак може да се чака по 7-8 часа за зареждане ако е с 3 KW зарядно.

    Георги
    Member

    В youtube има видеа на хора теглещи лийф за да го заредят и отговора е да, зарежда се при теглене, както и при спускане на наклони.

    in reply to: зареждане на лийф #38228
    Георги
    Member

    скапаното 120волта зарядно се модифицира елементарно на 220 волтово, ако е от незалятия тип, и малко по-трудно от елементарно ако е от залятия тип. Не е върха, ще стане 220 волта 12 ампера, но това може и да е достатъчно за повечето хора.

    in reply to: зареждане на лийф #38226
    Георги
    Member

    скапаното 120волта зарядно се модифицира елементарно на 220 волтово, ако е от незалятия тип, и малко по-трудно от елементарно ако е от залятия тип. Не е върха, ще стане 220 волта 12 ампера, но това може и да е достатъчно за повечето хора.

    in reply to: зареждане на лийф #38225
    Георги
    Member

    скапаното 120волта зарядно се модифицира елементарно на 220 волтово, ако е от незалятия тип, и малко по-трудно от елементарно ако е от залятия тип. Не е върха, ще стане 220 волта 12 ампера, но това може и да е достатъчно за повечето хора.

    in reply to: Търся зарядно за Nissan Leaf към шуко #38224
    Георги
    Member

    Ако си закупил щатски нисан и са ти дали 110 волтовото в чантичката, то то може да се модифицира на 220 волта доста лесно, дори да е от залятия тип. Ще бъде стотинки в сравнение със стотиците евро които искат из европа за това умряло зарядно.

    in reply to: Търся зарядно за Nissan Leaf към шуко #38223
    Георги
    Member

    Ако си закупил щатски нисан и са ти дали 110 волтовото в чантичката, то то може да се модифицира на 220 волта доста лесно, дори да е от залятия тип. Ще бъде стотинки в сравнение със стотиците евро които искат из европа за това умряло зарядно.

    in reply to: Nissan Leaf 2015 with CHAdeMO #38222
    Георги
    Member

    Бих дал съвет ако се възприема.
    Колата която продавате НЕ Е SL а си е чисто S, или както му викаме в европата Visia! Това е най-ниското ниво на оборудване.

    Успех с продажбата!

    in reply to: Nissan Leaf 2015 with CHAdeMO #38221
    Георги
    Member

    Бих дал съвет ако се възприема.
    Колата която продавате НЕ Е SL а си е чисто S, или както му викаме в европата Visia! Това е най-ниското ниво на оборудване.

    Успех с продажбата!

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)