Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Георги
MemberСупер инфо.
Дано не е тази цената защото ме отказаха от раз. От нисан казаха че новия лийф ще се продава на цената на стария лийф, а това май не излиза съвсем така.Георги
MemberСлед като получаваш стикер подобен като на хората които живеят в центъра и колите им стоят с дни паркирани на зоните, следва да се предположи че може да си я паркираш колкото си искаш на зона!
Георги
MemberМисля да ползвам някоя от тамошните фирми за експорт или някоя такава като тази която сте пуснали линк, тъй като организирането на покупка сам без да отида до там да си я изпратя ми се вижда несериозно. А отиването за една кола ми се вижда нерентабилно. Има и сайтове с търгове на които може да се “уцели” кола на добра цена.
Определено ще търся кола с 6кв зарядно и да, мисля че няма проблем със домашното зарядно на 6 кв, просто не можем да го изведем на едно шуко и хоп в контакта.
При условие че лийфа дърпа почти 30 ампера на 6 кв, таблиците казват че трябва да ползваме нещо от сорта на 2.5-4 мм^2.Георги
MemberАз съм се насочил към американка основно заради цената.
Както съм писал оригниналното зарядно EVSE се модифицира на 220-240 волта.
Относно бордовото зарядно, моделите след 2013 са само на външен вид с по-мощно бордово. Те могат да бъдат със 3 KW или 6 KW в зависимост как си го е поръчал купувача от магазина. Та дори и след 2013 пак може да се чака по 7-8 часа за зареждане ако е с 3 KW зарядно.Георги
MemberВ youtube има видеа на хора теглещи лийф за да го заредят и отговора е да, зарежда се при теглене, както и при спускане на наклони.
Георги
Memberскапаното 120волта зарядно се модифицира елементарно на 220 волтово, ако е от незалятия тип, и малко по-трудно от елементарно ако е от залятия тип. Не е върха, ще стане 220 волта 12 ампера, но това може и да е достатъчно за повечето хора.
Георги
Memberскапаното 120волта зарядно се модифицира елементарно на 220 волтово, ако е от незалятия тип, и малко по-трудно от елементарно ако е от залятия тип. Не е върха, ще стане 220 волта 12 ампера, но това може и да е достатъчно за повечето хора.
Георги
Memberскапаното 120волта зарядно се модифицира елементарно на 220 волтово, ако е от незалятия тип, и малко по-трудно от елементарно ако е от залятия тип. Не е върха, ще стане 220 волта 12 ампера, но това може и да е достатъчно за повечето хора.
Георги
MemberАко си закупил щатски нисан и са ти дали 110 волтовото в чантичката, то то може да се модифицира на 220 волта доста лесно, дори да е от залятия тип. Ще бъде стотинки в сравнение със стотиците евро които искат из европа за това умряло зарядно.
Георги
MemberАко си закупил щатски нисан и са ти дали 110 волтовото в чантичката, то то може да се модифицира на 220 волта доста лесно, дори да е от залятия тип. Ще бъде стотинки в сравнение със стотиците евро които искат из европа за това умряло зарядно.
Георги
MemberБих дал съвет ако се възприема.
Колата която продавате НЕ Е SL а си е чисто S, или както му викаме в европата Visia! Това е най-ниското ниво на оборудване.Успех с продажбата!
Георги
MemberБих дал съвет ако се възприема.
Колата която продавате НЕ Е SL а си е чисто S, или както му викаме в европата Visia! Това е най-ниското ниво на оборудване.Успех с продажбата!
-
AuthorPosts