Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
eltoshoMember
Всъщност, точно в 2017 Тесла измина над 1000км на една батерия. 😀
A Tesla Model S 100D just drove 1,078km on a single charge
Журналиста който си е съчинявал статията не е пояснил с какво каране ще са тия 1000км, така че постижението си е съвсем валидно 😀
eltoshoMember[quote=”PETROV” post=3491]
А Slavonski bros от 42 дена дреме в Permit??
Както каза Митко логика няма, но е истина. Дано го пуснат и него.
[/quote]“Permit” май означава, че има разрешително за строеж а не чака такова за ползване.
eltoshoMemberП.С.
Тесла наскоро си ъпдейтнаха картата със локациите. линк
Появиха се много бъдещи суперчарджъри със надпис “Target opening by end of 2018” на тях.
Лошото е, че нито на българския, нито на сръбските са сложили “end of 2018” 🙁
Предполагам, че преди да пуснат Модел 3 за Европа (след година) въобще няма да сме им приоритет.eltoshoMember[quote=”firesword” post=3463]
Мисля, че повечето електромобили на пазара в момента не могат да се зареждат на повече от 50КВ. Трябва да сме готови за бъдещето, но 150КВ зареждане според мене е възможно или с по-други химии на бтериите, или ако им вдигнат капацитета поне. [/quote]Според мен дори и 50КВ зарядните могат да се окажат относително полезни ако се запази тренда за намаляване на разхода на ток при електромобилите. За пример: Хюндай Ионик и Тесла М3 “горят” само около 15кв на 100км. За Теслата дори се знае, че ще зарежда със 270км за 30мин. Това реално е зареждане “само” със 80КВ.
Мисля, че много по-голям проблем ще се окаже надеждността на инфраструктурата. В момента масово се поставя само по едно зарядно на локация. Много зарядни имат проблеми с единични модели електромобили. И дори в сайтове като PlugShare е невъзможно да се разбере кой е провайдъра на повечето зарядни, как става плащането на тях и т.н. ..eltoshoMember[quote=”firesword” post=3463]
Мисля, че повечето електромобили на пазара в момента не могат да се зареждат на повече от 50КВ. Трябва да сме готови за бъдещето, но 150КВ зареждане според мене е възможно или с по-други химии на бтериите, или ако им вдигнат капацитета поне. [/quote]Според мен дори и 50КВ зарядните могат да се окажат относително полезни ако се запази тренда за намаляване на разхода на ток при електромобилите. За пример: Хюндай Ионик и Тесла М3 “горят” само около 15кв на 100км. За Теслата дори се знае, че ще зарежда със 270км за 30мин. Това реално е зареждане “само” със 80КВ.
Мисля, че много по-голям проблем ще се окаже надеждността на инфраструктурата. В момента масово се поставя само по едно зарядно на локация. Много зарядни имат проблеми с единични модели електромобили. И дори в сайтове като PlugShare е невъзможно да се разбере кой е провайдъра на повечето зарядни, как става плащането на тях и т.н. ..eltoshoMember[quote=”rrumpe” post=3453]
Чета Charge & Drive в коментар по-горе и си викам ‘О не, още един локатор!’, но изглежда сайта показва зарядните от Eldrive, ако не бъркам.[/quote]Това е платформата на норвежката мрежа от зарядни Фортум. Не е само локатор, и плащането за зарядните става през нея. Явно е отворена и различни собственици на зарядни могат да се включват към нея. Елдрайв я ползват защото, предполагам, не могат да си направят собствена…
eltoshoMember[quote=”rrumpe” post=3453]
Чета Charge & Drive в коментар по-горе и си викам ‘О не, още един локатор!’, но изглежда сайта показва зарядните от Eldrive, ако не бъркам.[/quote]Това е платформата на норвежката мрежа от зарядни Фортум. Не е само локатор, и плащането за зарядните става през нея. Явно е отворена и различни собственици на зарядни могат да се включват към нея. Елдрайв я ползват защото, предполагам, не могат да си направят собствена…
eltoshoMember[quote=”dkraev” post=3397]На хартия пробегът е до 632 км, но аз смятам със 70% -> т.е. 440 км трябва да са опция и пътят с тези 2 бързи зареждания да е възможен. Ще го пробвам след 10 дни, живот и здраве.[/quote]
632 км е NEDC рейтинга, който е напълно безсмислена цифра. Според мен не става дори и за ориентир защото има коли които при нормално каране не стигат и 60% от него а конкретно за S 100D съм чел по форумите, че прави 80% от тия 632 без проблеми. Така се получава като колата не е направена само да се представя добре на тестовете.
Най-добре да се гледа EPA пробега (американския) който за S 100D e 335 мили или 539км. Пак според интернет, със спокойно каране тая цифра е напълно постижима. Също може да се порови човек и да намери EPA рейтинга за каране по магистрала и за градско, вместо да гледа само средната цифра. За S 100D “Highway range” според EPA e 337 мили или 542км. 🙂
eltoshoMember[quote=”dkraev” post=3397]На хартия пробегът е до 632 км, но аз смятам със 70% -> т.е. 440 км трябва да са опция и пътят с тези 2 бързи зареждания да е възможен. Ще го пробвам след 10 дни, живот и здраве.[/quote]
632 км е NEDC рейтинга, който е напълно безсмислена цифра. Според мен не става дори и за ориентир защото има коли които при нормално каране не стигат и 60% от него а конкретно за S 100D съм чел по форумите, че прави 80% от тия 632 без проблеми. Така се получава като колата не е направена само да се представя добре на тестовете.
Най-добре да се гледа EPA пробега (американския) който за S 100D e 335 мили или 539км. Пак според интернет, със спокойно каране тая цифра е напълно постижима. Също може да се порови човек и да намери EPA рейтинга за каране по магистрала и за градско, вместо да гледа само средната цифра. За S 100D “Highway range” според EPA e 337 мили или 542км. 🙂
eltoshoMember[quote=”cokey” post=3384]
…
В Будапеща и Белград има CHAdeMO и ще ги оценка много ако си купиш адаптера. Скоро се очаква и на границата България – Сърбия да има CHAdeMO.
…
[/quote]Не че имам някакъв опит но в момента не е ли най-лесно да се кара от София към най-близкия Суперчарджър който е във Марибор, Словения. (900км) Поне на теория със S 100D и бавно каране до там ще се стигне без проблеми само със зареждане в Белград.
П.С.
Честито за новата Тесла 🙂eltoshoMember[quote=”cokey” post=3384]
…
В Будапеща и Белград има CHAdeMO и ще ги оценка много ако си купиш адаптера. Скоро се очаква и на границата България – Сърбия да има CHAdeMO.
…
[/quote]Не че имам някакъв опит но в момента не е ли най-лесно да се кара от София към най-близкия Суперчарджър който е във Марибор, Словения. (900км) Поне на теория със S 100D и бавно каране до там ще се стигне без проблеми само със зареждане в Белград.
П.С.
Честито за новата Тесла 🙂eltoshoMemberЕто още едно 🙂
[video]https://www.youtube.com/watch?v=sXls4cdEv7c[/video]
eltoshoMemberЕто още едно 🙂
[video]https://www.youtube.com/watch?v=sXls4cdEv7c[/video]
eltoshoMember[quote=”MaxZ” post=3312]Някой гледа ли днес последното представяне на модел 3 и предаването на първите автомобили. Малко разочароващо ми се видя. Само казаха пробега и цените на пакетите, почти никаква друга информация за колата…[/quote]
Аз поне не се сещам за почти никакви важни характеристики на колата, които не бяха ясни още преди представянето или не бяха съобщени на него. Май съвсем нарочно не направиха зрелищно представяне, и в момента имат прекалено много резервации. На tesla.com вече има достатъчно технически данни и информация кога и колко бройки ще се доставят. Само не са казали цените за Европа. Но при условие, че има година до началото на доставките извън САЩ е разбираемо.
eltoshoMember[quote=”MaxZ” post=3312]Някой гледа ли днес последното представяне на модел 3 и предаването на първите автомобили. Малко разочароващо ми се видя. Само казаха пробега и цените на пакетите, почти никаква друга информация за колата…[/quote]
Аз поне не се сещам за почти никакви важни характеристики на колата, които не бяха ясни още преди представянето или не бяха съобщени на него. Май съвсем нарочно не направиха зрелищно представяне, и в момента имат прекалено много резервации. На tesla.com вече има достатъчно технически данни и информация кога и колко бройки ще се доставят. Само не са казали цените за Европа. Но при условие, че има година до началото на доставките извън САЩ е разбираемо.
-
AuthorPosts