Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Plamen PetrovMember
[quote=”nio” post=1080]Все още нито един от БГ собствениците не иска да сподели с нас инфо относно колата. Направих два опита, но уви. Хората не искат да се показват, не признават че е тяхна, само я карат и т.н. Дано скоро това се промени.[/quote]
Ха-хаахааххахах 🙂
Имам предложение – нека да казват че аз съм собственика…
И съм им дал да покарат Тесла-та ми, а те са ми дали да им покарам Голфа 😆 😆 😆 😆Plamen PetrovMember[quote=”nio” post=1080]Все още нито един от БГ собствениците не иска да сподели с нас инфо относно колата. Направих два опита, но уви. Хората не искат да се показват, не признават че е тяхна, само я карат и т.н. Дано скоро това се промени.[/quote]
Ха-хаахааххахах 🙂
Имам предложение – нека да казват че аз съм собственика…
И съм им дал да покарат Тесла-та ми, а те са ми дали да им покарам Голфа 😆 😆 😆 😆Plamen PetrovMember[quote=”nio” post=1080]Все още нито един от БГ собствениците не иска да сподели с нас инфо относно колата. Направих два опита, но уви. Хората не искат да се показват, не признават че е тяхна, само я карат и т.н. Дано скоро това се промени.[/quote]
Ха-хаахааххахах 🙂
Имам предложение – нека да казват че аз съм собственика…
И съм им дал да покарат Тесла-та ми, а те са ми дали да им покарам Голфа 😆 😆 😆 😆Plamen PetrovMember[quote=”nio” post=1080]Все още нито един от БГ собствениците не иска да сподели с нас инфо относно колата. Направих два опита, но уви. Хората не искат да се показват, не признават че е тяхна, само я карат и т.н. Дано скоро това се промени.[/quote]
Ха-хаахааххахах 🙂
Имам предложение – нека да казват че аз съм собственика…
И съм им дал да покарат Тесла-та ми, а те са ми дали да им покарам Голфа 😆 😆 😆 😆Plamen PetrovMemberНезависимо, че съм почитател на Голф, трябва да призная че няма кой да спре Тесла-та 😉
Тази статийка ме накефи максимално:
Tesla задмина Golf по продажбиPlamen PetrovMemberНезависимо, че съм почитател на Голф, трябва да призная че няма кой да спре Тесла-та 😉
Тази статийка ме накефи максимално:
Tesla задмина Golf по продажбиPlamen PetrovMemberНезависимо, че съм почитател на Голф, трябва да призная че няма кой да спре Тесла-та 😉
Тази статийка ме накефи максимално:
Tesla задмина Golf по продажбиPlamen PetrovMemberНезависимо, че съм почитател на Голф, трябва да призная че няма кой да спре Тесла-та 😉
Тази статийка ме накефи максимално:
Tesla задмина Golf по продажбиPlamen PetrovMemberНезависимо, че съм почитател на Голф, трябва да призная че няма кой да спре Тесла-та 😉
Тази статийка ме накефи максимално:
Tesla задмина Golf по продажбиPlamen PetrovMemberНезависимо, че съм почитател на Голф, трябва да призная че няма кой да спре Тесла-та 😉
Тази статийка ме накефи максимално:
Tesla задмина Golf по продажбиPlamen PetrovMemberНезависимо, че съм почитател на Голф, трябва да призная че няма кой да спре Тесла-та 😉
Тази статийка ме накефи максимално:
Tesla задмина Golf по продажбиPlamen PetrovMemberНезависимо, че съм почитател на Голф, трябва да призная че няма кой да спре Тесла-та 😉
Тази статийка ме накефи максимално:
Tesla задмина Golf по продажбиPlamen PetrovMemberНезависимо, че съм почитател на Голф, трябва да призная че няма кой да спре Тесла-та 😉
Тази статийка ме накефи максимално:
Tesla задмина Golf по продажбиPlamen PetrovMember[quote=”nio” post=1015]Помъчи се малко, поснимай! B)[/quote]
Така… мъките не са престанали 🙁
Това което ми извади душичката последните дни е че Рено са направили напълно нов CAN протокол за своите електрички.
Има няколко ентусиасти, които се опитват да ги “подслушват” и да разберат какви сигнали по кое време се предават.
Управлението на мотор контролера също става по CAN.
Лошото е, че за достъп до конфигурацията на електрониката (мотор контролера и компютъра на колата) си трябва парола.
Още едно нещо което никак не ми харесва е, че Рено са се опитали да описват всичко което се случва по време на шофиране за да може при евентуални искове от страна на клиенти да могат да се защитят.
Оригиналната батерия на Туизито струвала точно 3150евра, май без ДДС.
Изглежда така:
И последно което никак не ми харесва е че за България единствено Омникар е закупил оборудване за диагностика на електричките от Рено. Кабела е един-едничък и се намира в представителството им в София.
До момента не можах да разбера дали е използван или не 😉Plamen PetrovMember[quote=”nio” post=1015]Помъчи се малко, поснимай! B)[/quote]
Така… мъките не са престанали 🙁
Това което ми извади душичката последните дни е че Рено са направили напълно нов CAN протокол за своите електрички.
Има няколко ентусиасти, които се опитват да ги “подслушват” и да разберат какви сигнали по кое време се предават.
Управлението на мотор контролера също става по CAN.
Лошото е, че за достъп до конфигурацията на електрониката (мотор контролера и компютъра на колата) си трябва парола.
Още едно нещо което никак не ми харесва е, че Рено са се опитали да описват всичко което се случва по време на шофиране за да може при евентуални искове от страна на клиенти да могат да се защитят.
Оригиналната батерия на Туизито струвала точно 3150евра, май без ДДС.
Изглежда така:
И последно което никак не ми харесва е че за България единствено Омникар е закупил оборудване за диагностика на електричките от Рено. Кабела е един-едничък и се намира в представителството им в София.
До момента не можах да разбера дали е използван или не 😉 -
AuthorPosts