Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Plamen PetrovMember
[quote=”nio” post=1015]Помъчи се малко, поснимай! B)[/quote]
Така… мъките не са престанали 🙁
Това което ми извади душичката последните дни е че Рено са направили напълно нов CAN протокол за своите електрички.
Има няколко ентусиасти, които се опитват да ги “подслушват” и да разберат какви сигнали по кое време се предават.
Управлението на мотор контролера също става по CAN.
Лошото е, че за достъп до конфигурацията на електрониката (мотор контролера и компютъра на колата) си трябва парола.
Още едно нещо което никак не ми харесва е, че Рено са се опитали да описват всичко което се случва по време на шофиране за да може при евентуални искове от страна на клиенти да могат да се защитят.
Оригиналната батерия на Туизито струвала точно 3150евра, май без ДДС.
Изглежда така:
И последно което никак не ми харесва е че за България единствено Омникар е закупил оборудване за диагностика на електричките от Рено. Кабела е един-едничък и се намира в представителството им в София.
До момента не можах да разбера дали е използван или не 😉Plamen PetrovMember[quote=”nio” post=1015]Помъчи се малко, поснимай! B)[/quote]
Така… мъките не са престанали 🙁
Това което ми извади душичката последните дни е че Рено са направили напълно нов CAN протокол за своите електрички.
Има няколко ентусиасти, които се опитват да ги “подслушват” и да разберат какви сигнали по кое време се предават.
Управлението на мотор контролера също става по CAN.
Лошото е, че за достъп до конфигурацията на електрониката (мотор контролера и компютъра на колата) си трябва парола.
Още едно нещо което никак не ми харесва е, че Рено са се опитали да описват всичко което се случва по време на шофиране за да може при евентуални искове от страна на клиенти да могат да се защитят.
Оригиналната батерия на Туизито струвала точно 3150евра, май без ДДС.
Изглежда така:
И последно което никак не ми харесва е че за България единствено Омникар е закупил оборудване за диагностика на електричките от Рено. Кабела е един-едничък и се намира в представителството им в София.
До момента не можах да разбера дали е използван или не 😉Plamen PetrovMember[quote=”nio” post=1015]Помъчи се малко, поснимай! B)[/quote]
Така… мъките не са престанали 🙁
Това което ми извади душичката последните дни е че Рено са направили напълно нов CAN протокол за своите електрички.
Има няколко ентусиасти, които се опитват да ги “подслушват” и да разберат какви сигнали по кое време се предават.
Управлението на мотор контролера също става по CAN.
Лошото е, че за достъп до конфигурацията на електрониката (мотор контролера и компютъра на колата) си трябва парола.
Още едно нещо което никак не ми харесва е, че Рено са се опитали да описват всичко което се случва по време на шофиране за да може при евентуални искове от страна на клиенти да могат да се защитят.
Оригиналната батерия на Туизито струвала точно 3150евра, май без ДДС.
Изглежда така:
И последно което никак не ми харесва е че за България единствено Омникар е закупил оборудване за диагностика на електричките от Рено. Кабела е един-едничък и се намира в представителството им в София.
До момента не можах да разбера дали е използван или не 😉Plamen PetrovMember[quote=”nio” post=1015]Помъчи се малко, поснимай! B)[/quote]
Така… мъките не са престанали 🙁
Това което ми извади душичката последните дни е че Рено са направили напълно нов CAN протокол за своите електрички.
Има няколко ентусиасти, които се опитват да ги “подслушват” и да разберат какви сигнали по кое време се предават.
Управлението на мотор контролера също става по CAN.
Лошото е, че за достъп до конфигурацията на електрониката (мотор контролера и компютъра на колата) си трябва парола.
Още едно нещо което никак не ми харесва е, че Рено са се опитали да описват всичко което се случва по време на шофиране за да може при евентуални искове от страна на клиенти да могат да се защитят.
Оригиналната батерия на Туизито струвала точно 3150евра, май без ДДС.
Изглежда така:
И последно което никак не ми харесва е че за България единствено Омникар е закупил оборудване за диагностика на електричките от Рено. Кабела е един-едничък и се намира в представителството им в София.
До момента не можах да разбера дали е използван или не 😉Plamen PetrovMember[quote=”nio” post=1015]Помъчи се малко, поснимай! B)[/quote]
Така… мъките не са престанали 🙁
Това което ми извади душичката последните дни е че Рено са направили напълно нов CAN протокол за своите електрички.
Има няколко ентусиасти, които се опитват да ги “подслушват” и да разберат какви сигнали по кое време се предават.
Управлението на мотор контролера също става по CAN.
Лошото е, че за достъп до конфигурацията на електрониката (мотор контролера и компютъра на колата) си трябва парола.
Още едно нещо което никак не ми харесва е, че Рено са се опитали да описват всичко което се случва по време на шофиране за да може при евентуални искове от страна на клиенти да могат да се защитят.
Оригиналната батерия на Туизито струвала точно 3150евра, май без ДДС.
Изглежда така:
И последно което никак не ми харесва е че за България единствено Омникар е закупил оборудване за диагностика на електричките от Рено. Кабела е един-едничък и се намира в представителството им в София.
До момента не можах да разбера дали е използван или не 😉Plamen PetrovMember[quote=”nio” post=1015]Помъчи се малко, поснимай! B)[/quote]
Така… мъките не са престанали 🙁
Това което ми извади душичката последните дни е че Рено са направили напълно нов CAN протокол за своите електрички.
Има няколко ентусиасти, които се опитват да ги “подслушват” и да разберат какви сигнали по кое време се предават.
Управлението на мотор контролера също става по CAN.
Лошото е, че за достъп до конфигурацията на електрониката (мотор контролера и компютъра на колата) си трябва парола.
Още едно нещо което никак не ми харесва е, че Рено са се опитали да описват всичко което се случва по време на шофиране за да може при евентуални искове от страна на клиенти да могат да се защитят.
Оригиналната батерия на Туизито струвала точно 3150евра, май без ДДС.
Изглежда така:
И последно което никак не ми харесва е че за България единствено Омникар е закупил оборудване за диагностика на електричките от Рено. Кабела е един-едничък и се намира в представителството им в София.
До момента не можах да разбера дали е използван или не 😉Plamen PetrovMember[quote=”nio” post=1015]Помъчи се малко, поснимай! B)[/quote]
Така… мъките не са престанали 🙁
Това което ми извади душичката последните дни е че Рено са направили напълно нов CAN протокол за своите електрички.
Има няколко ентусиасти, които се опитват да ги “подслушват” и да разберат какви сигнали по кое време се предават.
Управлението на мотор контролера също става по CAN.
Лошото е, че за достъп до конфигурацията на електрониката (мотор контролера и компютъра на колата) си трябва парола.
Още едно нещо което никак не ми харесва е, че Рено са се опитали да описват всичко което се случва по време на шофиране за да може при евентуални искове от страна на клиенти да могат да се защитят.
Оригиналната батерия на Туизито струвала точно 3150евра, май без ДДС.
Изглежда така:
И последно което никак не ми харесва е че за България единствено Омникар е закупил оборудване за диагностика на електричките от Рено. Кабела е един-едничък и се намира в представителството им в София.
До момента не можах да разбера дали е използван или не 😉Plamen PetrovMember[quote=”nio” post=1015]Помъчи се малко, поснимай! B)[/quote]
Така… мъките не са престанали 🙁
Това което ми извади душичката последните дни е че Рено са направили напълно нов CAN протокол за своите електрички.
Има няколко ентусиасти, които се опитват да ги “подслушват” и да разберат какви сигнали по кое време се предават.
Управлението на мотор контролера също става по CAN.
Лошото е, че за достъп до конфигурацията на електрониката (мотор контролера и компютъра на колата) си трябва парола.
Още едно нещо което никак не ми харесва е, че Рено са се опитали да описват всичко което се случва по време на шофиране за да може при евентуални искове от страна на клиенти да могат да се защитят.
Оригиналната батерия на Туизито струвала точно 3150евра, май без ДДС.
Изглежда така:
И последно което никак не ми харесва е че за България единствено Омникар е закупил оборудване за диагностика на електричките от Рено. Кабела е един-едничък и се намира в представителството им в София.
До момента не можах да разбера дали е използван или не 😉Plamen PetrovMember[quote=”nio” post=1012]Днес говорих с Омникар. Имат софтуер, кабели и всичко необходимо. Не съм питал дали ще закачат чуждо Туизи, но имам известно основание да смятам, че няма да откажат.[/quote]
Супер 🙂
Значи да подготвяме софрата 😛
Ето и една снимка от варненското Туизи – от този ъгъл не изглежда много добре, но количката си е перфектна!Plamen PetrovMember[quote=”nio” post=1012]Днес говорих с Омникар. Имат софтуер, кабели и всичко необходимо. Не съм питал дали ще закачат чуждо Туизи, но имам известно основание да смятам, че няма да откажат.[/quote]
Супер 🙂
Значи да подготвяме софрата 😛
Ето и една снимка от варненското Туизи – от този ъгъл не изглежда много добре, но количката си е перфектна!Plamen PetrovMember[quote=”nio” post=1012]Днес говорих с Омникар. Имат софтуер, кабели и всичко необходимо. Не съм питал дали ще закачат чуждо Туизи, но имам известно основание да смятам, че няма да откажат.[/quote]
Супер 🙂
Значи да подготвяме софрата 😛
Ето и една снимка от варненското Туизи – от този ъгъл не изглежда много добре, но количката си е перфектна!Plamen PetrovMember[quote=”nio” post=1012]Днес говорих с Омникар. Имат софтуер, кабели и всичко необходимо. Не съм питал дали ще закачат чуждо Туизи, но имам известно основание да смятам, че няма да откажат.[/quote]
Супер 🙂
Значи да подготвяме софрата 😛
Ето и една снимка от варненското Туизи – от този ъгъл не изглежда много добре, но количката си е перфектна!Plamen PetrovMember[quote=”nio” post=1012]Днес говорих с Омникар. Имат софтуер, кабели и всичко необходимо. Не съм питал дали ще закачат чуждо Туизи, но имам известно основание да смятам, че няма да откажат.[/quote]
Супер 🙂
Значи да подготвяме софрата 😛
Ето и една снимка от варненското Туизи – от този ъгъл не изглежда много добре, но количката си е перфектна!Plamen PetrovMember[quote=”nio” post=1012]Днес говорих с Омникар. Имат софтуер, кабели и всичко необходимо. Не съм питал дали ще закачат чуждо Туизи, но имам известно основание да смятам, че няма да откажат.[/quote]
Супер 🙂
Значи да подготвяме софрата 😛
Ето и една снимка от варненското Туизи – от този ъгъл не изглежда много добре, но количката си е перфектна!Plamen PetrovMember[quote=”nio” post=1012]Днес говорих с Омникар. Имат софтуер, кабели и всичко необходимо. Не съм питал дали ще закачат чуждо Туизи, но имам известно основание да смятам, че няма да откажат.[/quote]
Супер 🙂
Значи да подготвяме софрата 😛
Ето и една снимка от варненското Туизи – от този ъгъл не изглежда много добре, но количката си е перфектна! -
AuthorPosts